Jeg elsker utgaven! utgaven.
Norgetråden
why are Norwegian boys so handsome?
heng dere
hallå
er det noen anonsen her?
I love Norway!!!
ANINE JA?????? FY FAEN HAHAHA JÆ'VLA BÆSJUNGER
Jeg elsker Akari!
Snart jul gutta
brev musikk
Skulle ǿnske jeg alltid kunne være full. Det er så mye mer behagelig.
wtf I hate norway now
...
I thought Mongolians would understand that sometimes you have to tolerate autists.
nei gutta nå må vi ta det litt med ro
Kikket oppi posene på gjesterommet, jeg tror jeg får sko og bukse til jul, gutta.
fy faen...det er ikke lov å kikke...
Det ser ut som det er behov for en liten leksjon i trådnavn igjen. Den riktige måten å navngi tråden er på er /norgetråden/. Originalt etterligner generaltråder brett, så skråstrekene er nǿdvendig, og et trebokstavsnavn (maks) er originalen (eks. /cum/). Det er imidlertid blitt vanllig med lengre navn, men skråstreken er fremdeles obligatorisk. de enste som jevnlig driter i det er svenskene, og vi bǿr virkelig ikke bli som dem. Stor bokstav aksepteres fordi det egentlig er korrekt rettskriving, men tradisjonelt skal det altså være liten forbokstav.
/autisme
Hvordan bli kvitt autisme?
Hvilket miljo er det best å henge (seg) i?
Fine gaver
Vi får håpe Sophie får en fin jul i år da gutta!
Miljǿet.
Tusen takk, user.
Reddit gull har nå blitt sendt til din bruker "theguy4".
Skogen?
hvem
hvilket som helst
For en KATASTROFE av en tråd.
akkurat som livet mitt
men hva er det som er galt NÅ da
Hjelp gutta sitter å skal skrive viktige ting med frist til i morgen. Har bare en linje.
forrige tråd er ikke engang over dultegrensa for vi får en animetrådstarter.
helvete, gutta.
>Noen lagde ny tråd FOR dultegrensa
>Folk begynte faktisk å poste i den
Fy faen.
her skal du få et brennhett tips av meg: bare vær deg selv
Jeg tror det kanskje er på tide å forlate tråden for min del, det virker som om breverne har blitt totalt erstattet med et nytt kull (reddit).
Den taktikken har bare laget problemer for meg så langt
fy faen
hvis ikke det er sno på julaften henger jeg meg
Gjor det uansett du :^)
Gutta... Hva skal dere gjore når tråden legges ned til nyttår?
Får vel bare skaffe meg noen nye rutiner, er vel egentlig for det beste
fy faen...
HEI GUTTA.
Jeg er trott og det er morkt - gi meg noen spokelseshistorier
jeg...
hvem tegning er dette?
Sjekk dem.
elendig tråd som vanlig
natti natt tapare
Tre like på klokka. Ikke verst!
eg e bere ein men
>partall
lese til eksamen som er om syv og en halv time
>oddetall
se Vestverden
>Vestverden
Ingenting Skjer: Serien
nav
skolen
&
sjukehusa!
*går sakte mot deg*
Som himlenes favn er din kjærlighet, Gud, som havenes dyp dine dommer. Til frelsen forer du sjelene ut, og skapningens sukk ihukommer.
Hvor dyrebar er dog din miskunnhet, Gud, hvor menneskebarnene bygger. I mulm er kjærlighetsvinger bredt ut, vi skjuler oss i deres skygger.
Du kveger i orknen den torstende sjel, du berger den bevende due. Hos deg er livets, det evige vell, og lys i ditt lys skal vi skue.
Hei, vi kommer fra Kirkens Nodhjelp! ^_^
Kunne du tenke deg å donere litt penger til oss? :3
jeg vet at noen norske, og jeg elsker språket, men jeg hores dårlig når jeg snakker det :(
du hores dårlig ut når du skriver det og
>jeg vet at noen norske
ka du prov og sej ?
Ja, la meg sjekke lommaboka mi... Vent litt.
Hei igjen ja hehe... eh... Skal vi se. Har bare disse myntene... Tror det er ca. 70-80 kr. Det holder? Har bare disse i cash akkurat nå, altså. Dere får ha en fin tur videre, da. God jul :)
Det var vel ikke så vanskelig, vel?
Gutta hvordan går det med dere i livet sånn generelt?
P-PASS DINE EGNE SAKER!!!!!!!
Det går bra user. Ikke ille i det hele tatt faktisk. Men jeg har problemer med å sove, som er grunnen hvorfor jeg er våken akkurat nå.
Hva med deg da, Anonsen?
Slutta å trene og gått ned i vekt, turte ikke dra på noen av eksamene mine, er mye deppa og er bare hjemme. Må dra til legen og skaffe hjelp fåvæ.
det går så jeg griner
gutta, kommer landet vårt til å bli som sverige nå? hva er greia med at julefeiringa har blitt så jævla tabu?
Helt ålreit. Litt full for oyeblikket, men rent edru sett så er det helt OK.
Hva me deg?
må ikke de jævla humanetikerene vet du
vel jeg er bare en mann, men jeg prover så godt jeg kan
men jeg får det ikke til
stote*
er bare sånn det er
Går da overraskende bra med oss synes jeg gutta.
Selv er jeg nylig naut, begynt å se anime igjen sitter mye hjemme. Kanskje ting snur en dag.
Å være et NAUT er dritt.
t. 3-årig NAUT
Hvilke anime ser du på, user?
EX-3-årig**
Nettopp sett ferdig yuru yuri, nichijou og working. Har sett veldig lite siden jeg så azumanga for 9 år siden.
Bra smak.
skyter meg med en hagle
På familieferie og sitter oppe kl 2:30 og drikker billig ol, så du kan jo si det går sånn passe dårlig
kk snx
Ikke do!!!
Hvorfor drakk heg whiskey, gutta? Er jeg virkelig så dum? jeg har et flu u morgen
Dere kan troste dere med at det er deres egen feil.
Heng deg
Kanskje du ikke egentlig vil dra.
Jo, jeg vil. men når folks por hvor jeg er fra og jeg sier t jeg bor is kottland så er de talltid whiskey
jævla fiteer
jeg sier ikke nei om det er gratis drike lxm
har ikke fått kjopt noe å drikke enda, fordi når jeg står opp er polet stengt....må få fikset rytmen
kanskje det er problemt mitt? hmhmmmm...
Nei gutta må legge meg nå skal opp sju i morra. Kan alltids håpe jeg ikke våkner da.
Lykke til med flyet angus.
ty snxxx
>Forrige tråd dode med 311 poster
Fy faen.
knasker i meg to yugurter
@68685443
spiste taco
skal kjope smågodis senere i dag
>eksamen om 6 timer
>drikker billig brennevin og ser Vesterden
hvordan endte det slik?
Var akkurat på samme viset. Satt oppe til langt på natt og så på Breaking Bad, natt til eksamen. Har ingen forklaring på det, men i etterkant viser det seg at jeg har depresjoner og slikt, så.. Kanskje det er relatert.
*host*
RÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ