Sverigetråden - Svensk-Israeliska vänskapsupplagan

Antisemiter göra sig icke besvär.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=zhh11qvPobE
a.pomf.cat/gwvlxs.webm
vocaroo.com/i/s1ZvTlq6hnRa
vocaroo.com/i/s1WraYd8Flyf
vocaroo.com/i/s16DoFuxzaI1
vocaroo.com/i/s1cTJsf32PFA
youtube.com/watch?v=YBS4jv9Hw74
twitter.com/SFWRedditGifs

>fredliga demonstranter

>On April 5, 2011, Reuters[16] reported two police in the Damascus area were shot dead. Three days later in Daraa, according to The Guardian [17], at least 20 “demonstrators” and 19 police died in riots. On April 9, 2011, reported Al Akhbar[18], unidentified shooters in Baniyas killed nine soldiers on their bus as they were traveling. On April 14, 2011, also in Baniyas, a sniper killed one soldier and injured another.[19] Four days later, an army General, along with both of his children and his nephew, were murdered by an armed group in Homs[20]. According to the medical examiner, their bodies had been mutilated with sharp objects.[21] On April 19, 2011, the government agreed to ease the emergency laws – a demand of the protest movement. On the same day, an air force pilot was murdered in front of his house in Homs by an armed group.[22] In addition, a funeral in Daraa devolved into a clash that killed eight people, including five security officials.

>Just these cases documented by Western media – presumably, the actual number is greater – show that from the start, it was not only the police that used violence and the opposition that reacted. Rather, they prove that the so-called opposition movement (on its own initiative) carried out assassinations, torched buildings, and attacked army posts and units. The “popular movement for democracy and social justice” (Christine Buchholz) was not, at any time, a movement of the majority of Syrians, though the expression “popular movement” invites that conclusion. On the contrary, it was the movement of a minority that, from the start, did not shake off its founding mistakes. Namely, the movement has embraced unrestrained violence and failed to distance itself from clearly criminal and terroristic methods. Thus, the “movement” itself has contributed to the militarization of the conflict, which continues to intensify

och detta var innan FSA bildades

Skulle ni?

...

du var för sent på det mann1

youtube.com/watch?v=zhh11qvPobE

wtf

Kan någon breva den där om hur alla högerpartier är Israelvänliga medans vänsterpartierna inte är det?

who could id be ?

Klart att våld i viss mån inträffar, det har jag aldrig förnekat. Men detta är bara en liten del av de hundratusentals människor som demonstrerade mot regimen i flertalet av Syriens städer.

>nböggrannarna drar på högljudd musik 03 en torsdagsnatt

Säpo kollar inte dem här va?

Tror ni det finns nå pälsare på Kuba på grund av detta?

är det hiphop eller annan smörja så gå och däng dom

det är tidslösa klassiker i stil med "Krossa alla fönster"

Är det illa om jag känner att jag borde söka gmu innan jag åker dit för något ?

första demonstrationen, flera av dessa arresterades
>In Damascus, a city of 1.8 million people, a march of 200 men grew to around 1,500 demonstrators.

andra dagen
>Demonstrations took place again in Daraa on March 18-19, 2011. The authorities used water cannons and teargas, leading to the first two casualties among the demonstrators.

>On March 20, the third day of protests in Daraa, demonstrators called for the release of young people/students. State buildings and the local Syriatel building were stormed and torched[12]. According to the Israeli news outlet Israel National News, four “armed protesters”[13] died in the incident as police responded with live ammunition. Israel National News continues: “In an uncharacteristic gesture intended to ease tensions the government offered to release the detained students, but seven politice [sic] officers were killed, and the Baath Party Headquarters and courthouse were torched, in renewed violence on Sunday.”[14]

jämför Holliday, Joseph

>On 20 March, a mob burned down the Ba'ath Party headquarters and other public buildings. Security forces quickly responded, firing live ammunition at crowds, and attacking the focal points of the demonstrations. The two-day assault resulted in the deaths of fifteen protesters

Det är väl inget konstigt med att en demonstration växer över tid?

Att flera arresterades första dagen behöder inte betyder att de var våldsamma. De kan mycket väl ha blivit arresterade för att de öppet visade kritik mot Syriens regering.

>In the first weeks alone, 48 casualties by “armed protesters” are documented

>In the following days and weeks, the protests spread. Riots and pillaging began anew. The Assad government’s offers of concessions were ignored, and the authorities responded to further violence with repression. A look at the balance sheet reveals that dozens of people died while attempting to storm state buildings or (as in the case of Sanamayn) army bases. The government then reacted violently to what they saw as an armed conspiracy. In the next six weeks, until the end of April, these conflicts and battles took the lives of more than a hundred people – among them “armed protesters”, peaceful demonstrators, and uninvolved bystanders. At the same time, however, by the end of April 2011 at least eight more cases (in addition to the seven police in Daraa on March 20, 2011) were documented in which public officials were killed. The media have ignored many of these incidents, which contradict the Western reading of the Syrian revolt (for instance, the well over 100 bombings to date). The following events have not been called into doubt even by the English-language Wikipedia writers (who discuss the facts and entries intensively and seriously):

jämför Holliday, Joseph samt andra, som inte ens vill nämna omkomna tjänstemän

>On 25 March, mass protests spread nationwide, as demonstrators emerged after Friday prayers.[29] Over 100,000 people reportedly marched in Daraa,[32] and at least 20 protesters were reportedly killed by security forces. Protests subsequently spread to other Syrian cities, including Homs, Hama, Baniyas, Jasim, Aleppo, Damascus and Latakia. Over 70 protesters in total were reported killed.

att regeringen arresterar och häktar demonstranter är naturligt i arabländer

Det är inte omöjligt att det har förekommit mediebias men det förändrar inte saken i grunden i det här fallet.

Om vi utgår från de dödsfall som du har tagit upp hittills så partar vi om ett par hundra dödsfall ungefär. Samtidigt, precis som du själv har citerat så växte prostesterna så pass mycket att i enbart Daraa så deltog cirka 100.000 demonstranter.. Och då har vi inte räknat in att det pågick massiva protester i flertalet andra Syriska städer.

Dödsfallen vi pratar om ligger alltså på mindre än en procent (att regeringen arresterar och häktar demonstranter är naturligt i arabländer
Eftersom att nästan inget arabland är en demokrati där åsiktsfrihet och yttrandefrihet gäller. Kritik mot de styrande är förbjudet.

Hej vänner vad gör ni?

bästa flickan

Men krabban

1488 gasa judarna

tur att du inte bor i storbritannien

-

hail vaclav klaus

>dkn Finlandssvensk
>dkn jag bruka titta på toon Disney och Catroon Network på svenska när jag var liten
>dkn jag kan inte hitta något dubbade versioner av 'ozzy and drix' online

DÖÖÖÖÖÖÖ NBÖGAR DET ÄR _------INTE--------_ OKEJ ATT SPELA HÖG MUSIK 04:20 EN TORSDAGSNATT

Vad sägs om att ringa störningsjouren och få de vräkta?

>masturberar våldsamt
>känner att jag inte när hela vägen fram hela tiden
>får ont i organet och handled
>undrar varför jag inte sölat ner hela lägenheten ännu med min säd
>spänner ögonen på den nya medicinen jag fått
>kontrollerar biverkningar på FASS
>"sexuella störningar, fördröjd utlösning, erektionsproblem"
JÄVLA JUDAR

>han pregar i sig piller utan att ha koll på eventuella biverkningar först

jösses...

vågar inte men jag kan skriva ett passivt-aggresivt brev på jodel om det

Vad är gmu för nåt?

G U T T A
U
T
T
A

>han vet inte vad gmu är

abdullah.....

det heter lumpen din efterblivna idiot

man kan kalla det både lumpen och gmu lmao

försvarsmakten kallar det gmu

Är det ens nån vits att göra lumpen i sverige? Lär man sig ens något mer än skit man kan googla? Känns som om det bara är ett sommarkollo för vuxna med lite vapenrengöring och genusteori.

mm vi lägger miljarder i vårt försvar för nåt vi kan googla xD

Så vad, google har större budget, om budgetar nu är vad som är argumentet.

Antingen så är det här bete eller så är du dum i huvudet.

Vad? Vad för oåtkomlig information delar de med sig till den vanliga lumparen som är så otillgänglig för vem som helt med internet?

Vi kan ju börja med erfarenhet ditt riksmongo.

Du resonerar som om du har läst tillräckligt många böcker så kommer du vara redo för att delta i ett krig som en soldat.

Och man måste göra GenusMU för att öva?

Det är utan tvekan ett av de bästa sätten att öva på, ja.

Men det är rätt uppenbart att du med ditt dravel om genus hit och genus dit bara är ute efter att beta (You)s så här avslutar jag diskussionen.

grod natt

Bättre än inget må jag tro, men det ser jävligt slappt och oseriöst ut jämfört med många andra länder. Knappt bättre än att öva med sin lokala kampgrupp. Sedan kommer vi ju knappast kriga som en fungerande militär om det nu skulle bli krig. Troligen blir det väl inbördes(ras)krig innan något annat.

Hell Seger för helvete!

nej nu jävlar inte igen
ta ditt liv OP

Jag tror att han gör det bara för att avtrycka dig libanon.

Jag vill att ica sprutar upp bläck i min rumpa

har de med Nour i musikhjälpen bara för att jämna ut med ökenfröknar nu när Gina inte är med

...

>stormblöjor

väntar fortfarande på vocaroo

Oj hade glömt bort om det
När ska du sova?

sover från 12-21 ungefär

har dygnat, är hungrig och käkar rå potatis, kommer inte hinna med deadlinen och vill dö favä

>oironiskt ha dödlinjer i sitt liv

skrattandeneets.jpg

Nä, man kanske skulle ta och bli arbetsnarkoman istället för att bara sitta och deppa hela tiden

gonatt! :3

Mår skit.

Misstänker att jag är bipolär favä.

>att känna när ingen flickvän

>akn ingen fv

Vad vill du att jag ska säga?

Haha knula allt jag gör om kursen när den går om ett år istället xD xD kihihhihi

>dkn jullov
HEHEHEHEHEH

HELL SEGER!

Hejdå. Jag ska få mitt liv på rätt köl igen. Ses om ett par månader.

syns imorgon

a.pomf.cat/gwvlxs.webm

Här har du lite inspiration så det blir extra barbariskt!

ahahahahhaha BARA

Sjung nasheeds

>närmare 3000 ensamkommande """barn""" har fått sin ålder uppskriven
>hittills har 9000 fått sin ålder uppskriven
ELDEN

men vilken jävla fegis då, GÖR EN VOCAROO NUUUUUU KVÄÄÄÄ

>Idag hålls en demonstration i Rinkeby mot skjutningarna och mordvågen som pågår
Ni ska väl dit och visa solidaritet /SVT/?

pluggar favä

>babbar skjuter babbar
>visa solidaritet

Åh, user, få mig inte att skratta.

så när fan kommer du leverera då!?

vocaroo.com/i/s1ZvTlq6hnRa

>det där
>du

Välj en (1).

vocaroo.com/i/s1WraYd8Flyf

mm men nej. Kom igen nu, breva riktig. Vet att du har djup, harklande röst med tjock arabisk dialekt.

vocaroo.com/i/s16DoFuxzaI1
vocaroo.com/i/s1cTJsf32PFA

Första är du.

Andra är en stackars anonpojke du lurat hem till dig och nu håller fången. Släpp honom genast!

haha mm aa
ses senare user, måste försätta plugga

fortsätta*

läs barbaripastan

Varför har du bättre svenskt uttal än 99% av babbar i Sverige? Bodde du inte bara här tills du var typ 5?

s-svara gärna med vocaroo.

d1a, med inlevelse

>Varför har du bättre svenskt uttal än 99% av babbar i Sverige?
för att som du säger drog han när han var fem. Blattedialekten kommer i tonåren

På riktigt, varför luktar negrer och sandnegrer så annorlunda och så förjävligt?

Nja, det där stämmer ju bara för svenskar som växer upp i babbeområden.

t. malmöbo

lider finlandssvenskar av identitetskris?

Lider din mamma av en öm fitta från när jag våldtog henne igår?

Lider din pappa av en öm fitta från när jag våldtog honom igår?

Senare
Växte upp i en kyrkdagis där bara jag och en iranier var invandrare. Alla andra folk omkring oss va Svenskar. Spenderade också jävligt mycket tid med min bästa vän (han är en jude som älskar israel :^) ) varje gång jag åkte till Sverige. Brukade spela Halo och Warcraft frozen throne etc. Hade inte särskilt mycket kontakt med andra blattar när jag var liten så jag tror det är också därför jag kanske har bättre uttal än andra blattar. Har fortfarande problem med grammatik och ordförråd.

Är så jävla avundjsuk på Robbaz stridsstation och hem
youtube.com/watch?v=YBS4jv9Hw74

Halo är nog en av de bästa nostalogispelen jag vet! Brukade också spela det med kompisar

Hmm ska man äta ikeas julbord till frukost kanske. Kostar lite mycket bara.

Bokstavligen endast mussar/babbar äter på Ikea