NEDERDRAAD

NEDERDRAAD

HET IS VRIJDAG-editie

Welkom: Het Koninkrijk der Nederlanden, Vlaanderen, oud landgenoten, oude koloniën en overige Nederlandstaligen

Niet welkom: Krulbroodjes, theezuipers, spaghettislurpers en overige niet-Nederlandstaligen.

Other urls found in this thread:

electrum.org/
youtube.com/watch?v=ms7ln7W-PNM
hln.be/hln/nl/33982/Islamitische-Staat/article/detail/3032645/2016/12/16/Twaalfjarige-probeerde-aanslag-te-plegen-op-kerstmarkt-in-Duitsland.dhtml
tweakers.net/nieuws/107579/facebook-vindt-belgisch-vonnis-ongeldig-vanwege-engelse-woorden.html
twitter.com/NSFWRedditGif

geen lieve jongens,

kus jongens :3

Net kkr slechte geslapen

Krijg je als je geen Nederlands ken

gute-ik bedoel goedemorgen allemaal

hamburgertjes

ik wil niet werken

Dan doe je dat toch niet?

voor het eerst in nachten lekker geslapen

een HEIL H-ik bedoel HEEL goede morgen

Shool!!

>moffen in mijn draad

RAUS UND SCHNELL!

Weet hier iemand iets af van bitcoin?

Ja

Kan ik jou wel geloven?

Misschien

Wat voor portefeuille heb je?

electrum.org/

Fantaschties.
Je kan dat ook ge-googled hebben net, maar ik zal je maar in vertrouwen nemen.

Ik heb ook electrum, en heb een praktische vraag.

Als ik mijn eigenlijke portefeuille offline wil bewaren (op een USB-stokje bijvoorbeeld), sleep ik dan gewoon het mapje "wallets" naar die USB?

>beetmunten
>in bijna tweeduizendzeventien

lmke

ha ha ha. You guys are talking very funny.

Naarmate de normaaltjes meer en meer over beetmunt leren (wat het geval is), en de reputatie van fiatmunten meer en meer naar de kloten gaat (wat het geval is), gaat beetmunt meer en meer naar de maan.

The adverb of "funny" is "funnily".

You should see /mämmi/

Felicity.

goedemorgen

Ik wist wel dat je het niet meende.

Hoeveel BTC hebben jullie?

Nog geen, maar ik sta op het punt 3 duizendt Euro te droppen.

youtube.com/watch?v=ms7ln7W-PNM

Hoe doet dit u doen voelen?

Op /biz/ wordt gezegd dat er na de feestdagen een dip in de waarde wordt verwacht. Ik ga dan ook weer wat kopen, ik heb nu 3,6 en hoop dan rond de 5,2 uit te komen

Dat was ik die dat zei, op basis van een zeer oppervlakkige en vlugge analyse.

Zoals iemand anders meldde: een dipje van een paar tiental Euro is heel gewoon, en heeft niet noodzakelijk iets te maken met de tijd van het jaar.

gvd user ik baseer mijn complete aankoopbeleid op jouw paal

Zo gaat dat in de financiële wereld.

En mijn oppervlakkige en vlugge analyse is al veel meer dan wat sommige mannen in pak doen wanneer ze miljarden doen bewegen.

Trouwens: welke portefeuille?

>wit

Het woord is "blank" godverdomme.
Albino's zijn wit.

Bitcoin core natuurlijk, die is voor winnaars

>Een volgens de autoriteiten "religieus geradicaliseerde" jongen van twaalf heeft geprobeerd een aanslag met een spijkerbom te plegen op de kerstmarkt in de Duitse stad Ludwigshafen.
>De aanslag op 26 november mislukte, doordat de ontsteking van de bom niet werkte.
>Hoe de Duits-Iraakse jongen de aanslag wilde plegen is onduidelijk, maar volgens Focus ontdeed hij zich enkele dagen later van een rugzak met de niet ontplofte bom in een bosje bij het raadhuis van Ludwigshafen.
>Een voorbijganger vond de rugzak en waarschuwde de politie.
>De jongen is in een jeugdinstelling opgesloten.
hln.be/hln/nl/33982/Islamitische-Staat/article/detail/3032645/2016/12/16/Twaalfjarige-probeerde-aanslag-te-plegen-op-kerstmarkt-in-Duitsland.dhtml

Hoe verplaats je de eigenlijke "wallet"?

Als je bv. je bitcoin offline op een USB-stokje wil bewaren?

>lieve jongens
>kus jongens

neukt jongens

't is wat

orospu coco amanag godum

senin kafanu yerim

Zoiets vroeg je de vorige keer ook, dan kopieer je gewoon je wallet.DAT bestand nadat het versleuteld is. Je kan de naam van het bestand veranderen maar als je het ooit weer wilt gebruiken moet je m weer "wallet.DAT" noemen anders pakt bitcoin core m niet

>maandag, gisteren en vandaag ziekgemeld

Hebben jullie ooit problemen gehad met leerplicht?

Ik vind geen .dat-bestand, maar ik probeer eens zodra ik echt btc heb.

Leren is kankersaai.

Ik ben mijn laatste twee jaartjes kankervaak niet gegaan en heb nooit echt problemen gehad, maar achteraf bleek dat mijn ouders wel waren gecontacteerd maar dat vertelden ze me pas toen ik studeerde.

Maar ik kreeg ws geen problemen omdat ik met kankerhoge cijfers ben geslaagd. Als je dom bent, dan krijg je vast wel problemen.

Ik sta tot nu toe alleen maar voldoendes en ik zit 6 jaar op school en ik ben nog nooit verwijderd.

Ik ben ook in één keer doorgestroomd naar 6 vwo.

Ik ben wel vaak afwezig/absent geweest sinds de 4e vanwege depressie.
Ik meld me vaak ziek en zo.

Ik ben gewoon bang dat leerplicht opeens voor me deur staat en dat ze mij boetes geven die ik nooit zou kunnen betalen.

hoi vriendins

zonder school zou je niet kunnen lezen

leve de verrijking

we moeten cakejes aan die arme jongen geven

Niet een argument.

Lezen is nutteloos om oetz te zijn.

Wat hebben Nederlanders nu met kanker?

>geen vd

DEZE LAND WORDT MINDER VOL

We kunnen anders een pakketje met kerstgeschenken naar die arme jongen sturen? Wat zou hij willen voor zijn kerst?

Iedereen heeft het wel zo'n beetje.

een koran! 100% moderate koran natuurlijk! dat zal goed tegen zijn radicalisatie werken.

met tyfus en tering hebben ze ook al iets

zelfdeflikkerij

Kan iemand reageren aub?

Ik ben echt bang voor leerplicht.

school zuigt harder dan een thailandese hoer op prom, maar zonder school...wat ga je later als job beoefenen huh? als je geluk hebt werk je bij ivago, of blaas je dode bladen voor de gemeente

Ik heb echt geen idee wat ik ga doen.

Ik kan net zo goed gewoon dood gaan.

we zijn 2 verschillende personen.jammer genoeg kunnen we de IDs niet zien gelijk op Sup Forums

Leer programmeren.

Geen slecht idee!

En wat dacht je van een scheikundedoos?

kanker dan maar op naar Sup Forums

idioot

D-dat is racisme! Hoe durf je het Irakese schoolsysteem te onderschatten door te denken dat hij op zijn twaalfde geen PhD in chemie heeft! HOE DURFT U!?!??!?!?!?

chill man. je moet je niet verplicht voelen om al iets te kiezen. dat zal je maar later ondervinden, neem u tijd.

Als je dood wilt, zoel hulp. Misschien lijkt het nu maar niets, maar er zijn echt mensen dat je gaan missen als je nu zelfmoord pleegt, zelfs mensen waarvan je het niet zou verwachten. Ik ben serieus.

als je serieus aan zelfmoord denkt zoek hulp. bel de zelfmoordlijn of zo.

>job
stop hier toch eens mee

wat heb ik misdaan

lelgen zijn een plaag

Meiden, kunnen jullie niet even lief zijn voor elkaar?
Het is tenslotte vrijdag.

Goedemiddag sneeuwlozen

Eigenlijk zou die jongen een eredoctoraat van een Duitse universiteit moeten krijgen.

Dan een tweet van Merkel, of ie zijn spijkerbom eens in de Bundestag wil komen tonen.

nog maar 2 examens yey

je helpt mee aan de verkrachting van mijn taal, dat is wat je doet
>living
>parking
>match

neem een voorbeeld aan gezichtboek

tweakers.net/nieuws/107579/facebook-vindt-belgisch-vonnis-ongeldig-vanwege-engelse-woorden.html

Een litouwer dat nederlands spreekt? wut

>typische werkschuwe Arabier

KANKERRRRRR MAKHNEEEETOOOOON

Niet pesten aub.

dat zijn courant gebruikte Belgisch-Nederlandse woorden, tiens

Mijn snuffelaar is traag vandaag

Nee, een Nederlander die op reis is naar Litouwen om zijn gouddel...euh... lief te bezoeken.

>dvw geen Pesky om me in mijn kontje te neuken

>dvw ik langzaam een normaaltje aan het worden ben

nu alleen nog een vd en dan is de cirkel rond

stuur vlokken aub

Zijn hetero's niet gewoon jaloers op homo's?

Wanneer ben je een 'normaaltje'

>68693544
>68693544
>68693544
>68693544

Flikker op armani

whoops

als je aan sociale media doet, vrienden hebt, een baan hebt, sociaal acceptabele muziek luistert en een vd hebt

>sociale media
Zelfs al zou ik er voor betaald worden doe'k het nog niet.

>Hij studeert niet

Waar ben je nu mee bezig dan?

Het totaal omgekeerde. Anoniem zijn.

studeren ipv baan kan ook

sorry hoor meneer

maar wij kennen je toch Bart

Het is obironisch leuk voor hem.