Sverigetråden

*voffar på dig*

Other urls found in this thread:

exhentai.org/g/944723/80fd87f7a4/
exhentai.org/g/972354/8c8623bd93/
youtube.com/watch?v=JlvCkm2qcHs
aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/PJxAR/ung-vanster-blir-av-med-statligt-miljonstod
twitter.com/kjell_seger
youtu.be/WDYz4C5mxjs
twitter.com/NSFWRedditVideo

haha jag dödade tråden

ta inte livet av er grabbar

lev för konstens skull

>oironiskt "leva" sitt liv ironiskt
Vad är poängen med det då?

exhentai.org/g/944723/80fd87f7a4/

ping säpo

Runkat till den där flertal gånger.
Yukio Con är baserad, riktigt bra konstnär.

>två omtentor inom 14 timmar
>börjar plugga nu
>vill skjuta upp det ännu mer

exhentai.org/g/972354/8c8623bd93/

jag vaknar kl 3 varje dag hjälp

kommer inte lära dig något vid den här tiden ändå
sov istället och var full av energi när du skall göra tentan

Hur kommer jag förbi den ledsna pandan? Gjorde det för typ 3 år sedan men den har slängt ut mig sen två dagar sedan

min qk klarar inte av detta

radera exhentai kakor
logga in på ditt g.e-hentai konto
gå in på ledsenpanda igen

menar du e-hentai eller g.e-hentai? g.e-hentai är väl samma som e-hentai och jag har ett konto där.

när jag loggar in händer ingenting, kommer bara tillbaka till login skärmen

ser det ut såhär

g.e-hentai kan jag ju vara inne på men exhentai är bara haruichans login skärm om och om igen. om jag skriver in fel lösenord står det login error

du loggar inte in på exhentai

de delar samma

om du är inloggad på g.e-hentai så borde du tekniskt sett vara inloggad på ledsenpanda likaså

>dkn man accepterar döden

Tog dig långt nog.
När man väl accepterar döden så blir livet plötsligt så mycket bättre.

inte i mitt fall

...

>dkn ingen bra hamburgerkedja i sverige

>dkn ingen fem killar och pommes i sverige
>dkn ingen taco klocka i sverige

är taco klocka faktiskt bra eller är det bara lågprisat "mat" för stenare och folk som gillar att vara uppe sent?

Det är typ lika bra kvalité som donken, alltså skit, men fy fan så gott ändå eftersom att vi inte har något liknande i sverige.

...

born this gay :-DDD

if I was a rich girl

See, I'd have all the money in the world, if I was a wealthy girl

ye be de be di bi di bi dum

youtube.com/watch?v=JlvCkm2qcHs

är redan död på insidan

>dkn man är 100% tveklöst bäst på att göra mackor i tråden

>be Swede
>73% of ur country is ethnically Swedish
>le 45% white meme is soon coming to sweden

ETT
JÄVLA
LÖV

>live in america/canada
>call yourself white despite not having blonde hair and blue eyes
KEK

funderar också på att döda mig själv. Börjar närma mig 20 å har inte åstakommit ett skit. Om mitt liv fortsätter i 50 år till som nu, tråkigt och värdelöst utan någon större mening så kan jag lika gjärna ta slut på det nu.

Typ ingen vet vem som "åstadkommer" något så skit i det och fokusera på att ha kul istället. Då kommer du förr eller senare finna något som du är skapligt bra på.

Kunde aldrig trott turkiska var så svårt favä. Helt hopplöst svårt jämfört med allting västeuropeiskt.

varför kan inte staten fixa fvs åt NEETs?

För att svenska modellen suger och tanter borde rannsaka sig själva.

Dom grejar i min lägenhet, måste vakta katt jävelnn så han inte springer ut... Tu

Läs nån skev kurs på universitetet och kröka sönder. Löste sig för mig.

...

kuk i rumpa :DD

>aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/PJxAR/ung-vanster-blir-av-med-statligt-miljonstod
>"Även Unga Muslimer förlorar stödet"
HEEEELL SEEEGEEER!

BRAP BRAP BRAP BRAP

Jag svär trohet till Adolf Hitler odödlig ledare för vår ras och det system han står för HELL SEGER. HELL SEGER. HELL SEGER.

Bajsbrevar från jobbet favä.

Dags att sätta upp kameror så jag kan se vad mina annons håller på med.

Anons för i helvete telefonjävel.

Var med på insparken så läser löser det sig ska du se =^)

hatar dig så jävla mycket

you post under a swedenflagen but this dog is clearly americannen

Sverige kompisar :^)

Hur känner jag inte till Yukio Con sen tidigare?

daglig påminnelse att följa mig

twitter.com/kjell_seger

Hej

Skärp dig, 19 är för fan ingenting. Skulle ge vad som helst för att kunna starta om från 19 igen.

god morgon libanon :3

Hej

>dkn löneslav
Jag vill ha jullov kvää

>hungrig men ingen mat hemma

KVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Gå till affären och handla mat då.

:(

test

Hur ska vi någonsin skicka tillbaka alla som får avslag? Över 100tusen ska tillbaka och vi brukar lyckas skicka kanske ett plan med 13 pers till ett specifikt land efter minst 1års förhandlingar med det landet.
Nu ska vi ha ut hundratusen till flera dussin olika länder. hur fan ska det här gå till?

>har knulat upp min dygnsrytm så hårt att jag ska lägga mig typ nu, klockan 11 på förmiddagen

detta måste få ett slut.

>1års förhandlingar med det landet.
Tanken är väl att man etablerar avtal med de länder som är aktuella så att utvisningar kan ske i snabbare takt.

Ett aktuellt exempel är Afghanistan där ett avtal upprättades för att kunna utvisa Afghaner. Problemet är bara att Afghanistans parlament röstade ner avtalet.

det är som om de inte tänker skicka iväg dem

Hur er livet med er nu då, sotnosar?

Brendan har ett hårt liv
youtu.be/WDYz4C5mxjs

akari är söt!

akari är söt!

akari är söt!

akari är söt!

akari är söt!

Ni er så gulliga! Jeg elskar Sverigetråden!!

Hur fan får man ett jobb?

gå till arbetsförmedlingen och be om ett enkelt jobb, jag hör det ska finnas såna nu .

>det är som om de inte tänker skicka iväg dem

>Problemet är bara att Afghanistans parlament röstade ner avtalet.
precis. och nu har vi som sagt flera dussin länder vi ska skicka tillbaka folk till. Många av dess har också slängt sina pass vilket gör det svårare att bevisa att de är medborgare i ett visst land (du såg ju problemen vi haft med att få Marocko att ta tillbaka sina gatpojkar). Detta är så uppknulat.

Frys ut dem så hårt att de trallar iväg på eget behag?

>trallar iväg på eget behag?
leder bara till att de går under jorden och går med i gäng för att överleva. (se exemplet USA me deras megastora latinogäng där de flesta är illegala invandrare)

Detta. Gör livet riktigt odrägligt för dem så att de ger sig av.

Det är iofs sådana här gånger det hade varit bra med en koloni i långtbortistan.

>Hur ska vi någonsin skicka tillbaka alla som får avslag?

I en askkopp.

Man kan ta över ett närliggande skitland också, typ som Polen.

>typ som Polen.
knula av. Varför i helvete ska Östeuropa straffas för Västeuropas misstag?
Oironiskt häng dig. De var emot detta från början medan vårt folk stått och kallat dem rasister och nu vill du dumpa dessa människor i deras länder.
Jag skulle dumpa dem i Tyskland

D1a. Det är folk utanför gemenskapen som lättast blir rekryterande till sekter och liknande.

Ni vet den känslan när man inte går på tentan på grund av prestationsångest och så får man se den av en kompis som är klar och så visar det sig att man kunde precis ALLT som kom och lätt hade fått högsta betyg?

Den känslan just nu. Är det för tidigt på vecka/dag för att börja supa?

...

varför gick du inte bara? vet inte hur det är iofs har aldrig varit nära på att inte klara en tenta

Fick alltid höra att få underkänt på en tenta var betydligt bättre än att inte skriva alls, så jag gick alltid dit. Däremot har det ibland varit svårt att öppna dem efteråt och se alla fel man gjort.

En jag känner sa att Rogue One, (den nya stjärnornas krig filmen) var bra och att jag bör sluta kritisera deras juderier.

Mörda honom

alla dör i slutet av r1

Är det sant att muslimer kan inte äta räkor?

Död åt 2d

Är det sant att du inte har bantat ännu?

Ja, det är nån allmän föreställning i bland sandnegrer. Judar äter inte heller sånt.

Judar

Judar äter iaf inte "fjällösa fiskar" om jag minns rätt.