/nederdraad/

Waar is iedereen? editie

Vorige

Other urls found in this thread:

welt.de/politik/deutschland/article160462226/Berliner-Polizei-Wir-haben-den-falschen-Mann.html?
gva.be/cnt/blbpr_02635026/scholieren-slaan-schaapjes-uit-kerststal-dood-met-boekentas
twitter.com/SFWRedditVideos

Het is best wel koud jongens.

Ik lig lekker in mijn bed en ik kom niet buiteb vandaag.

Ben jij soms een NOOT?

>verslapen
>kutpolen hadden krulbroodjes opgegeten
>krabben
>nog meer extra hoge rekeningen gekregen die meteen werden afgeschreven

Dit is echt een klote dag

Ik begin me nu wel zorgen te maken.

Waarom eten polen jouw eten op?

>die meteen werden afgeschreven

Daar kies je toch zelf voor?

Zelfde hotel

Soms is het wel prettig om rekeningen die verdubbeld zijn vergeleken met normaal wat later te betalen, na je salaris binnen gekomen is bijvoorbeeld. Heb je net wat meer ruimte aan het eind van de maand. Ik haat ook echt bedrijven die rond de 20ste gaan afschrijven, wacht even een weekje, dan heb ik mijn salaris, dan betaal ik alles en weet ik meteen hoeveel er overblijft.

Heeft Duitsland dit verdiend?

Nee. Geeneen land verdiend zoiets.

Nee (Ja)

>persoon X en persoon Y hebben zichzelf als veilig gemarkeerd tijdens het geweldadige incident in Berlijn
>het geweldadige incident in Berlijn

Als je vindt dat een persoon die zelf geen schuld heeft aan een politiek besluit toch schuldig kan zijn aan de wandaden van zijn volk, dan misschien.

Als je vindt dat een persoon niet de lasten van zijn volk kan dragen, dan nee.

>incident
koek

Een terroristische aanslag is toevallig een incident.

thoughts?

Jij bent dom. Wij zitten nu al droog onder zeeniveau, beetje stijging maakt geen kut uit voor ons. Binnenkort beginnen we met de landsgrenzen verhogen.

een structurele serie van terroristische aanslagen.
>incidenten

>zuip savonds een keertje niet
>voel me sochtends net zo kut als altijd

Je moet het een paar dagen volhouden, je lichaam is nu nog alles aan het wennen.

zou leuk zijn als die misselijkheid verdwijnt

>losstaande incidenten met onduidelijke motieven

Wat een tijd om te leven.

VERWIJDER KRULBROODJE verwijder krulbrooje
jij bent slechtste waal. jij bent de waal idioot jij bent de waal stank. ga terug naar frankreijk. aan onze duijtsland neven jullie mogen naar ons land komen. je mag in dierentuin wonen….ahahahaha ,duitsland wij zullen je nooit vergeiven. nvu schurk NEuk kont neuk kankerwaal stink duitsland dietser duitser..verkrachting van belgie beste dag van mijn leven. neem een bad van doode waal..ahahahahahDUITSLAND WE KRIJGEN JULLIE NOG WEL!! vergeet niet wo2 .dueietsland wij vermoorden hitler , wallonie ga terug naar je dierbare frankrijk….hahahahaha idioot waal and franse stank zo erg..wow ik kan het ruiken. VERWIJDER KRULBROODJE UIT DE OMGEVING. je zal gepakt worden. rusland+amerika+italie+canada=dood duitsland…jij zal wo2/ andre hazes levend in nederland, andre maken album van nederland . snelle volksliederen hazes nederland. wij zijn rijk en hebben goud nu hahahaha ha dankzij andre… jij bent arrm stinkwaal… jiij leeft in een hut hahahaha, jij leeft in een krot

hazes levend nummr een #1 in nederland ….neuk de frankrijk ,..NEUKk kankker waal niet goed ik spuig in de mond oog van jou vlag en land. hazes leef en echte sterke tovenaar vermoord alle waal boerderijdieren met volksmuziekmagie nu wij de nederland regeren aap van de dierentuin georg bush nuek de grote satan en leg ei dit ei kom uit en duitsland wa;s geboren. stomme baby van de ei geef terug onze fietsen wij zullen jullie verpleteren als schedel van varken. nederland bestte land

Regelmatig eten, warm kleden en niet te weinig slapen.

Had je maar een condoom moeten gebruiken, hoer.

>iemand wil mijn gum lenen
>haalt gelijk het kartonnetje eraf en gumt met de andere kant
godverdomme zeg waarom, die laat ik expres schoon

>gum
Zeggen Nederlanders dit onironisch? In Vlaanderen is het een gom.

Dit is gom, gekke belg

Al noem je het een verwijderaar. Ik zeg gum

Dat is kauwgom.

>2017 - 11 dagen
>niet typen

gum is niet eens een woord ahahahahah

Stop met azen bartje

Walen zijn oké

Gert-jan bek dicht

ayyyy lmke

Ja. Ze stemmen er zelf voor.
Met verkrachte vrouwen heb ik daarom 0 medelijden.

Ik kan het verlies van onschuldige levens nooit goedkeuren, maar met verkrachte vrouwen heb ik inderdaad nul medelijden. Zelfs de feministen, de "alle mannen zijn verkrachters" groep, kozen de kant van de "vluchtelingen" in januari 2016. Deze vrouwen vragen er letterlijk, LETTERLIJK, om verkracht te worden. En wanneer ze nou eenmaal verkracht worden, kunnen ze niet eens op de steun van andere vrouwen rekenen.

Vrouwen zouden niet mogen stemmen.

ik ben zo godverdomme verslaafd aan ren ontsnap jongens

Zolang je niet op AFD stemt ben je in mijn ogen medeplichtig.

Probeer Dood Bij Daglicht op Stoom. Kost €20.

ik kan nooit in volledig scherm spelletjes komen oetz ik wil altijd andere dingen tegelijk kunnen doen op mijn rekenaar waronder schijtpalen

>computerspelletjes
Mankind

M-Maar ik kan helemaal niet stemmen op AFD.

>hij heeft maar 1 scherm

Kleuter

3 als je mijn tv meetelt

Verweider dit!

Waarom ben ik zo aantrekkelijk?

Ik heb er 4, als je mijn tv niet meetelt. Wil een vijfde.

Paal gezicht (geen homo)

>dvw geen Pesky om me in mijn kontje te neuken

Omdat genen, Fritzl

Gewoon 15 uur geslapen jongens

en nog steeds moe zeker

Das 10 uur langer dan ik

Nee, juist niet
Maar dat was wel nodig nadat ik gisteren de nacht had doorgehaald

Lekker chineesje hier op het werk

Nee, geen goed plan

Heerlijk ontbeten met een broodje chorizo

Jaloers, ik wil ook wel sardinnetjes eten op een strand in spanje terwijl ik een emmertje bier leeg drink

Waar is een actieve Nederlandse thread jongens...

De nederdraad is doof sinfs ik drie weken geleden ben gestopt met palen.
Het laatste greintje kwaliteit dat verbleef in deze obscure hoek van het internet is nu definitief weg
Ave Shalom, vrienden.

Nootjood, was jij al niet 12x gestopt met palen?

Ik zeg zoveel, mijn humeur en gemoedstoestand veranderen nog sneller dan de windrichting.

Zouden jullie de film kijken?

Ben weer terug vanuit Litouwen.
Leuk land, ga er zeker weer heen.

Al je geld opgebrast?

ja

ey mensen

Ik heb toch wel in het bijzonder medelijden met de Poolse chauffeur die vermoord werd om zijn vrachtwagen gisteren.

En waarom niet met die arme Pakistaan die tot zijn daad werd gedwongen door de racistische onderdrukking van de blanke man? Typisch weer dat de blanken altijd weer voor de blanken opkomen en nooit voor het echte slachtoffer.

>Slaven zijn geen ondermensen
Slecht aas.

Wanneer keert Karel van Gallen terug om Nederland wederom te redden?

>dvw de aanslagen van de bruine man me dwingen tot racisme
Jongens help
Hoe ontsnap ik deze vicieuze cirkel van maatschappelijke polarisering

ALLE BELGEN UIT MIJN DRAAD

JE NEEMT MAAR EEN PROXY

Ik zal jou sebiet eens racistisch onderdrukken

>de bruine ma
Nu ben je nodeloos racistisch. Moslims en "bruine mensen" zijn niet hetzelfde.

gewoon aan toegeven, wees een echte ariër

O SCHIJT JONGENS

>ECHTE DADER VAN DE AANSLAG IN BERLIJN LOOPT NOG VRIJ EN BEWAPEND ROND, ALDUS DE DUITSE POLITIE
ECHTE DADER VAN DE AANSLAG IN BERLIJN LOOPT NOG VRIJ EN BEWAPEND ROND, ALDUS DE DUITSE POLITIE
>ECHTE DADER VAN DE AANSLAG IN BERLIJN LOOPT NOG VRIJ EN BEWAPEND ROND, ALDUS DE DUITSE POLITIE
ECHTE DADER VAN DE AANSLAG IN BERLIJN LOOPT NOG VRIJ EN BEWAPEND ROND, ALDUS DE DUITSE POLITIE

HET GEBEURTTTTTTTTTTT

Xd kkmoffen de neuk uitgeblazen

Haha stelletje kankerracisten die er gelijk van uitgingen dat die Pakistaan de dader was

RACISTEN DE NEUK UITGEBLAZEN

ZIJN NAAM IS SAMUEL HYDE

ZIJNNAAM IS SAMURL HYDE

ZIJMAAN ISSAMZUEL HID

Hmm ja vond het ook wel vreemd dat hij ontkende dat hij er iets mee te maken had oetz

welt.de/politik/deutschland/article160462226/Berliner-Polizei-Wir-haben-den-falschen-Mann.html?

Neug het is waar

Het is daadwerkelijk aan het gebeuren.

are you getting rid of black peter or no?

>bloemen leggen
>kaarsjes branden
>naar een mis gaan
>berichten op feesboek of twitter
Wat is het nut?

>feesboek
HAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHA

De eerste drie zijn van oudsher onderdeel van het christelijke rouwproces en de laatste eerbetuiging aan de overledenen. Tegenwoordig is dit slechts wat men in het Engels 'virtue signalling' noemt. De houding van "kijk mij eens meelevend (en natuurlijk ook tolerant) zijn!".

fuck off Latvia

En wat is daar het nut van?

AHAHAHAHAHAHA

Zich bewapenen en willekeurig allochtonen terechtstellen natuurlijk.

Wtf racist, stel nazi's daar in duitsland

gva.be/cnt/blbpr_02635026/scholieren-slaan-schaapjes-uit-kerststal-dood-met-boekentas

nootjood aub

Oh, nog vergeten, en ROUWREGISTERS
Wie leest dat nou?

Taiwan?

Wie van jullie hier spreekt Japans?

Staat op de fles

Sugoi