Sverigetråden - Söt upplaga

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/channel/UCWVCeTB8wkoLhQdo9h1PQyQ
youtube.com/watch?v=rekN7sbLw8M&ab_channel=JimmieStar
twitter.com/SFWRedditImages

youtube.com/channel/UCWVCeTB8wkoLhQdo9h1PQyQ

varsågoda

Andra för bögar bör stampas ihjäl.

>cancerupplaga

>hata på trådstart-tan

avsluta dig själv cancerösa nybög

tack, ska knulla honom nu

Jag är förvirrad. Suktar ni äckelbögar efter detta? Trodde bögar var attraherad av män med manliga attribut. Fjollor är ju bara något sjukt misslyckat mellanting mellan män och kvinnor.

Eller är ni fängelsebögar/pedofiler?

>69441041
>Kvinnan följer sin instinkt
deras instinkt är alltså att rasblanda

hmm

i've had sex with swedish tourist, ask me anything

>Trodde bögar var attraherad av män med manliga attribut
Nej, jag är bokstavligen den enda i tråden som är det.

Was it a man?

>dkn ingen skolskjutarfv att lira DOOM med

...

are you a half man?

Hello Sverige du är söt och jag vill gosa med dig

Gjorde jag? Här trodde jag att """Söt""" upplagan som var cancern.

Idiot.

är inte bög, gillar killar som ser ut som tjejer och tjejer som ser ut som killar

du får gärna berätta för mig exakt vad jag är för något för det skulle jag vilja veta faktiskt

STOP IT HOMO-PETER

Er kan jag ändå ha någon form av respekt för. Dessutom bör ni har mycket mer tid till att vara lyckade personer då ni inte behöver falla för vaginajuden. Om en bög kan vara en fungerande, äkta man som vilken kille som helst har jag 0 problem med honom (så länge han inte bögar offentligt). Det är dessa förbannade jävla fjollbögar och pedogubbarna som jagar dem jag vill gasa.

Äckelbög

nope, her first words were *allahu akbar* so definitely a girl
ik that men are redpilled in sverige
i am half man judging by my height but i am compensating it with longness of *cough* *cough* some personal sides if you know what i mean

>vi tränar för raskriget medans du sitter hemma och tittar du anime and runkar till fällor
vad har du att säga till ditt försvar?

*springer barbariskt mot dig*

>volymdag på gymmet ikväll.

>nååråden33
begå omedelbar rannsakning

Med statens garanterade pappamånader så kan jag stanna hemma och ta hand om våra barn medans du är ute och krigar, älskling.

HELL SEGER

Att jag iallafall kommer slåss för den svenska sidan till skillnad från er

ahaha fyfan killar, kolla här vilken vänsterbeta

*puttar på dig så att du ramlar ner på marken*

Den 28:e november gav sig kamrater i Näste 2 ut och spärrade av två olika platser i Smålandsstenar. ”Flykting”-strömmen har ökat i det lilla samhället sedan hotellet såldes till Migrationsverket och blev ”flyktingförläggning”.

Avspärrning gjordes av en byggnad som ägs av Equmeniakyrkan som verkar för massinvandring. Gränslöst är ett material riktat till equmeniaföreningar för att inspirera och handleda kring att starta arbete med och för barn och unga i asylprocessen. Det kommer att skickas ut till alla ungdomsanställda och föreningsordföranden i Equmenia. Huvudsyftet för lokalen är att ”flyktingar” ska ha en samlingsplats för diverse aktiviteter och att sysselsätta ”flyktingar” och få dem att passa in.

Även ”flyktingförläggningen” spärrades av och det stod några rasfrämlingar och kollade på. Allt gick lugnt till och främlingarna gjorde inget motstånd och plockade heller inte ner banden.

Även ca 300 flygblad delades ut och affischer sattes upp vid butiker, skolor, gator och torg.

Aktiviteten tog ca fyra timmar och kamrater kunde bege sig hem nöjda med insatsen av att ha lyckats klä ett helt samhälle med material och nå ut till en hel del hushåll.

du menar att försvara babbeqk till döden om raskriget drog igång?

...

Vad hände med bunkeranon? Inte hört av honom på ett tag

WE the NÅÅÅÅÅRDIC sisters! :3

and they call it rape nowadays

Sweden, is promiscuity ruining your society?

transa längst till vänster?

Bra jobbat! Ingen kommer komma förbi de där tejpremsorna

among females, yes.

>filnamnscucken

>vi blir gängknullade i löjtnantens barack
fixat*

yes im having sex all the time ehe

Är sjukt jävla trött, sov tills nu och handlade inget.
Vad ska jag göra med mitt liv?

kill yourselves you fuckin scumbags

tänkte inte på det

Yes. So much sex that we don't have time to work.

These are Swedish "men" these days. You could guess who Swedish women go for.

youtube.com/watch?v=rekN7sbLw8M&ab_channel=JimmieStar

börja träna

you judge

gonatt :3

Någon breva rannska dig bilden tack

Någon borde översätta denna

Den här?

...

haha okej farfar

Över allt man går så talas det om en sak: Sex, sex, sex och åter sex. Tidningarna, media, vänner, jobbet, skolan...

Totalt omgiven av SEX men ändå så är jag permanent utan det. Hur fan är det möjligt? Varför jag?

men du, kvinnorna ser ju manligare ut än bajshudarna

Hmm.. Kanske

I STOPPED COUNTING AFTER 12
LMAO AHAHHAHAHAH
wtf fake and gay
i literally masturbated first time at the age of 12

Disgusting.

lär bli några timmars runk innan jag somnar ändå

För att hela samhälle är byggt kring kvinnor och en liten grupp Chadmän på toppen.

Är det Super Maria?

she means after twelve guys

vad ska man göra om man fötts äcklig då? visst tror du på mänskliga rättigheter?

vad snällt av dig mobbarjocke

i think its supposed to mean she stopped counting after her 12th sexual partner, not 12 years old.

Ja, tack user

after she had sex with 12 guys dumbass not at the age of 12

Snälla, snälla, fortsätt skämma slampor. Vid varje tillfälle ska de få veta vilka äckliga horor de är. Jag lyckades mobba en 16-årig hora till att ta livet av sig via sin ask.fm för några år sedan, bästa jag gjort.

>dkn ingen 2d fv

hmmm

hanrejer som alltid måste försvara den svenska kvinnan även om hon ligger med hundratals babbar...

har två sådana där set till om någon orkar sätta ihop en bild

Vad är ens chad?

Varför är den kortare nordenbrodern roligare att se på?

>vita """kvinnor"""

De enda männen som är relevanta i en kvinnas värld. Alla andra har bara ett existensberättigande som slavar.

han grävde för djupt och för girigt

>antyder att de inte får en beta provider vid bild 2

bunkeranon bekräftad mytologisk dvärg

Han har gått under jorden.

I dagens värld*

Förr i tiden så var majoriteten av männen attraktiva för någon kvinna. Detta då de var oskulder som inte fått smaka på Chads åskkuk ännu samt för att män erbjöd ekonomisk stabilitet och säkerhet, något de inte kunde få själva. Nu behöver de inte längre dina pengar och din kuk kommer alltid vara skit jämfört med Chad som pumpade och dumpade dem för 10 år sedan.

väkte han länsman?

>bajsar JUST NU

han brinner mer för kampen!

...

kan någon förklara varför alla svenska kvinnor jag träffar ivl är snälla, rara och trevliga men de på nätet är fullkomliga horor som hatar svenska män?

>dkn ingen psykfall 2d fv

rannsaka dig

...

vilket fint par :3

Det är väl de på nätet som inte lyckats hitta en man som står ut med dem

fint par, hoppas de har många söta kaffefärgade barn!

>If someone actually had gotten themselves all the way out here I'd given him a tour.
>dkn jag vet var bunkern ligger
åka dit? J/N

På nätet säger de vad de verkligen tycker. Bakom det snälla trevliga ansiktet så vill hon helst av allt döda dig. Dessutom är det lättare att manipulera dig ivl genom att vara snäll och flörtig.

Dubbletter bestämmer om jag lämnar sängen och äter

Hittade ett bräde för dig

Ser ut som han från gta 5

Beställ en azteka från onlinepizza