NEDERDRAAD

lief zijn editie

Welkom: Iedereen
Niet Welkom: gemene mensen

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=H_AQFnqMY3E
nl.wikipedia.org/wiki/Gijzeling_in_het_Doebrovkatheater_in_Moskou
nl.wikipedia.org/wiki/Gijzeling_in_Beslan
decorrespondent.nl/2426/dit-land-bewijst-wie-terrorisme-zaait-zal-terrorisme-oogsten/300756824060-803d20d5
twitter.com/NSFWRedditGif

...

EIND

Welterusten, lieverdjes

Kankerpalen in een kankersaaie kankerdraad het is toch niet kankernormaal meer

Post your fucking bicycles or lose your dutch citizenship.
Toon fiets

Omdat ons land is verneukt door verschrikkelijk ondermaatse politici die het ontbreekt aan elke vorm van visie.

Nederland staat als staat compleet los van de Nederlandse bevolking.

Waarom zou ik nationalistisch en trots zijn op een joods mini-staatje dat alleen maar over geld kan zeiken, door niemand serieus wordt genomen, dat negers en immigranten boven de plaatselijke lokale bevolking plaatst, dat 0 militaire macht heeft, dat geen enkele cultuur heeft, dat geen buitenlandse politieke heeft.

Ik heb gewoon niks met dit kanker land.

had je wat

...

ik ben allochtoon en haat nederland ook

hebben we wat toch in gemeen

DOEI.

IK HOOP DAT JE STIKT IN JE KANKER SLAAP.

Oetz, kan ik me dat als allochtoon best voorstellen.

Als allochtoon zou ik nog bozer zijn, want jullie worden nog eens echt gediscrimineerd.

Maar gedrag je dan miss een keer normaal?

Dat is niet lief!

Lelijke kankerhoer

>geen kawa
kifesh???

youtube.com/watch?v=H_AQFnqMY3E

Zijn er Nederlandse rappers die hier aan kunnen tippen?

Luke Cage!
Luke Cage!
Luke Cage!

Je hebt ook zodat lelgië perfect beschreven maar hun hoor je niet zeiken.
't is gewoon de Nederlandse mentaliteit.

Ik ben ook onironisch allochtoon maar vier elk Nederlands feest e.d. gewoon mee oetz.
Heb zelfs een Nederlands vlag in huis.

The Opposites

ik gedraag me normaal maar de politie kwam van de week toch aan me deur

blijkbaar is belasting verplicht zelfs voor arme allochtonen zoals ik

slaat als een piemel op een fietsbel

gino pietermaai oetz

Zand in je gleuf, meid?

Discriminatie maak ik echt vrijwel nooit mee. Heel soms indirecte discriminatie maar dat heb ik te wijten aan die kankermarokkanen.

Zoals ik al zei, gedraag je normaal

> he thinks i have just 1 bicycle
Wew lad. I have 3.
1 mountain
1 beach cruiser
1 moped

Optieven

Il gedraag me normaal, tatta. Heb in mijn leven geen vlieg of homo kwaad gedaan.

Nee, man als gekleurde krijg jij zelfs van de overheidsgeld!

Wat is indirectediscriminatie? Heet jij Sylvana?

>homo kwaad gedaan

Daar is jouw probleem. Elk ibne moet je gewoon in zijn gezicht spugen.

Nederlands of opkankeren

Vriend

Je weet dat als je arm bent en belasting betaalt je meer belastingaanslag terugkrijgt dan je betaalt hebt?

En geen homo kwaad doen is niet normaal.

opgezwolle

opsodemieteren

geen idee

ik loog net kankerhard, ik betaal geen belasting want ik ben een student

DUVELS

>studeert economie
>weet niet wat BTW is

mijn god..

>studeert economie

waar haal je deze fabricaties in godsnaam vandaan?

HALOOOOOOOOOOOO
KIJK
NAAR MIJ
IK BEN AAN HET ROEPEN
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Nu weet ik dat het waar is.

Dit is een langzame IRC kanaal.

Mijn dikke lul.

>Wat is indirectediscriminatie? Heet jij Sylvana?

Nee.

Ik zal 's een voorbeeld noemen wat ik onlangs (2 weken terug) heb meegemaakt

>moeder spreekt slecht Nederlands
>heeft speciale schoen nodig omdat artrose
>pittig kort kapsel dame komt eruit, overduidelijk geen zin in ons
>nog geen 5 minuten later stappen ze weer uit de kamer
>vraag wat er aan de hand is
>schoen is €800 nogwat, levertijd van 6 weken. zij moest 150 + 385 eigen risico betalen en rest wordt vergoed door verzekering
>eigen risico dit jaar was al voldaan
>vraag waarom ze niet gewoon een offerte uitbrengen dat ik aan kan geven bij de verzekering
>nee het is de levertijd wat telt, niet offerte.
>klinkt compleet onlogisch, geloof er geen poep van
>vraag haar alsnog een offerte uit te brengen en dat ik het wel verder uitzoek met de verzekering
>"nee meneer wij doen niet aan frauderen, zoek maar een ander bedrijf"
>wablief?
>"het is de levertijd wat telt"
>dat heb ik l-e-t-t-e-r-l-i-j-k nog nooit in mijn leven gehoord
>"sorry ik kan je niet helpen"

Ik durf met hart en al te zeggen dat het woord 'fraude' niet uit haar mond gekomen was als we beiden volbloed Nederlands waren.
Daarnaast boeit de levertijd ook geen moer, het gaat om de besteldatum, niet wanneer het product geleverd is.

hmm, ik probeerde je te misleiden door heel erg verward en verontwaardigd te doen in de hoop dat je zou denken dat je een blunder hebt begaan i.p.v. de waarheid (dat je op een geniale en mysterieuze wijze mijn studie hebt achterhaald)

oh nee wacht, je hebt wel een blunder begaan want ik studeer geen economie, kankermongool

;..; ok dit klinkt wel vervelend, maar dit soort mensen zijn tegen mij vaak ook erg lastig.

Jawel. Ik ben te slim.

Het is economie of culturele antropologie.

>economie of culturele antropologie

waarom ga je ervan uit dat ik een enorm nutteloze studie doe?

Panda's verdienen het om uit te sterven oetz

Als je economie als nutteloos vind, dan studeer je iets in de richting van beta.

Natuur- of scheikunde miss?

>Ben allochtoon
>Word benadeelt door Rus
>Komt erachter waar ik vandaan kom
>"O-O-Oh...T-Tsj-Tsjetsjenië...? N-N-Nee alles g-goed hoor, n-niets aan d-d-d-de hand me-men-meneer!"

koek

hoe is een verhouding tussen de gemiddelde Rus en Tsetsjeen?

Tsjetsjenië kan niet overleven zonder staatssteun van Rusland

Bewijs mij verkeerd

Tip: kun je niet

knap bedacht

laat maar, ik heb het al uitgegoegeld

Ze hebben behoorlijke kontpijn oetz

nl.wikipedia.org/wiki/Gijzeling_in_het_Doebrovkatheater_in_Moskou
nl.wikipedia.org/wiki/Gijzeling_in_Beslan

wat is dat met al die kkr verkeersborden waar ik rond moet tekenen
kkr jap moet

Homo

>dvw geen schijtpalende vriendin met hiv

decorrespondent.nl/2426/dit-land-bewijst-wie-terrorisme-zaait-zal-terrorisme-oogsten/300756824060-803d20d5

Wat is jouw eerlijke, oprechte en onironische mening over dit artikel?

Over het algemeen prima oetz.

Vrijwel iedereen die de oorlog heeft meegemaakt weet dat het iets binnen de politiek was en ze vechten het dus niet verder uit hier.

Ik ken een aantal Tsjetsjenen en Russen die prima met elkaar kunnen, omdat ze zich er dus van bewust zijn dat de oorlog iets politieks was.

Maar er zijn natuurlijk uitzonderingen.

Over het algemeen staan Russen in eerste instantie nog altijd doodsangsten uit als ze een Tsjetsjeen tegenkomen, het is namelijk niet geheel vanzelfsprekend dat iedere Tsjetsjeen op vrede uit is met een Rus.

Een anekdote; Vory v Zakone (Russische mafia) staat / stond bekend als een van de meest gevreesde criminele organisaties ter wereld.
De sterrentatoo's op knieen en schouders staan voor de "Vor's" ervoor dat je "voor niemand op je knieen gaat / je nooit zult overgeven aan iemand".

De Vory v Zakone had echter een zorg en gemeenschappelijke angst.
De Tsjetsjenen.

Vandaar ook dat er een zakenman, wiens naam ik even kwijt ben, uit de, toen nog Sovjet-Unie goed contact had met Tsjetsjenen zodat de Vory v Zakone hem niks durfde te maken uit angst voor de consequenties.

Maar zoals gezegd, hier in Duitsland zal een Rus een paar keer slikken en heel nerveus / angstig worden als ze merken dat je Tsjetsjeen bent, maar het kan uiteindelijk zo zijn dat ze een bepaald soort vriendschap hebben.
Haast niemand die hier uit Tsjetsjenië is wil het hier verder uitvechten, en Russen passen wel op. ))

Dvw geen schattighuisdier om te knuffelen ;..;

zijn er tsjetsjeense wetenschappers, grote geleerden, filosofen, denkers?

>Boris Berezovsky was one of the businessmen associated with the Chechens during this period

Bedoel je hem? Poetin heeft hem de neuk uitgeblazen

Ik bedoel je kunt wel leuke praatjes hebben, maar ik vind je toch gewoon een arabier.

Als ik me niet vergis was dat hem inderdaad!

Ja sinds dat Poetin en Kadyrov samenwerken is het voor Tsjetsjeense seperatisten enorm bergafwaarts gegaan.

Awww kommier jij ⊂(´• ω •`⊂)
( ゚o⌒) Welk huisdier wil jij? ^^ ik wil een zwart katje of een puppy

een vd

niffo niet stoer doen

het lijkt op zich makkelijk maar het blijkt toch moeilijk om de echte goed na te doen

hoe krijg ik een rijke vriendin?

(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻ Hoe vaak maagden mij op 4kan wel niet vragen om mij als vd te krijgen?!??? Ik wil hier gewoon in alle rust palen

(´ω`%)ik ben de echtu

ik wil jou niet als vd, ik wil een vd.

>(´ω`%)ik ben de echtu

je moet echt beter je best doen

Ik zou ook graag een kat of puppy willen. Maar ik ben helaas vaak weg omdat ik moet "werken" dus dat gaat niet door. Ik vind het zielig als zo'n beest toch te lang alleen gaat zitten.

Ik kan dus niet echt een echt dier een huisdier ;..;. Ik wilde een hermietkreeft, maar die schijn je toch niet goed te kunnen houden en ondanks de naam toch eenzaam te worden (dvw).

Miss neem ik wel een leuke lieve vogelspin.

(*´꒳`*) haha ik snap het. Maar een vd is geen huisdier maar een mens.
>.< uhm...ik hoop dat je die zal kunnen vinden user ^^
;___; i-ik ben de echte.

Weet ik veel, ik doe ook maar wat, gebruik gewoon een lijst met die kankeremotes.

Autist

je (jullie) moet(en) meer op schrijfstijl letten.

ik meen dat ze elke zin minstens één keer op enter druk.

haar woordkeuze heeft ook meer pit

en de lachebekjes die jullie gebruiken komen ook niet echt goed overeen met de boodschap, dat weet aidsy goed te doen hoor.

t.r.o.l.l! 。゚(゚´(00)`゚)゚。
Niet leuk!
;__; dat is zo zielig. E-en vogelspin vind ik te eng maar als je daar van houd moet je er een nemen (*´꒳`*)
Een puppy is indd niet iets voor mensen die niet vaak thuis zijn, maar een volwassen kat in een asiel wel ^^. Er zijn te veel katten in asielen zonder eigenaars (>人

̿ ̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\З=(•_•)=Ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿ ̿̿ ewa killer kamal in de building jwz
fok niet met mij G ಠ⌣ಠ

bedankt om het zo even uit te leggen

Weet ik veel, ze is gewoon vervelend, ze heeft serieus problemen in haar geest en in plaats van echte hulp te gaan zoeken maakt ze deze draad, mena en cum een levende hel om heen te gaan.

Knap gedaan. Ze gaat door tot ieder ander het zat is, zichzelf afvragende waarom iedereen haar haat.

Op /cum/ konden ze haar wegjagen door haar na te doen, dus ik zal maar een extra stapje moeten zetten.

Voor de draad.

Graag gedaan

ik vind haar inderdaad vervelend. Maar soms ook oprecht grappig. En ze is (speelt) een leuk personage. Het is jammer dat iedereen zo afgeleid raakt.

hoe gaat ie?

Ik houd niet van vogelspinnen en vindt ze eng, maar het is hoekig en normaaltjes vinden ze verschrikkelijk. Schijnbaar kun je met de grotere soorten best leuk knuffelen.

Een kat uit het asiel wordt toch ook eenzaam? Een vriendin heeft een kat, maar dat beest wordt helemaal ontregeld als ze er toevallig even niet is. Dat vind ik dus ook best wel zielig... Hier in mijn complex hebben ze ook veel katten en die beesten zitten dan op de binnenplaats ook soms urenlang in de regen, omdat Staci is stappen.

Dus ik kom telkens tot de conclusie dat ik geen schattig huisdier kan houden, want geen dier is zelfstandig en eigenzinnig genoeg.

>ze

>dvw geen vd die mij vastbind en knuffelt
help ;_;

Terug naar Matokko met jou.

>Matokko

Wat bedoelde hij hiermee?

ikv ;..;

maar miss vd binnen handbereik. En dat vastbind gedeelte wil ze vast doen.

Als ik nou maar niet zo markant was.

:3 dat maakt ze inderdaad soort van schattig. En ja dat klopt @__@
Maar oude vensterbankkatten zijn echt niet eenzaam hoe zielig het ook mag lijken. Ze zitten het liefst te gluren uit het raam.
^^ een ander schattig diertje dat niet veel aandacht nodig heeft is een axolotl. Misschvien iets voor jou?
ik zit er nog steeds op oetz.
Uhm ik denk niet dat er iets mis met mij is hoor ._." Volgens mijn GAF-score iig. ze zeggen dat zolang je maar kan functioneren in de maatschappij je gewoon oke bent

>ze zeggen dat zolang je maar kan functioneren in de maatschappij je gewoon oke bent

En kun je dat?

Ik geloof in je user

Sorry maar een axolotl heeft wel veel aandacht nodig, jammer dat mensen denken dat omdat ze in een aquarium passen gelijk zijn aan vissen :/

zal ik ASSClub halen jongens? (voor de /fa/ onder hier)

Hmmm ik denk het wel? ┐('~`;)┌
ik doe vrijwilligerswerk ik heb een bijbaan en ik studeer . . .
(^• ω •^) misschien kan ik niet zo goed functioneren op een aziatisch kookforum
Maar dat zal mijn leven buiten de digitale wereld niet zo erg beïnvloeden denk ._."

Nee, dat is echt voor totale autisten. Dat gaat zelfs nog te ver voor mij. En die dingen zal ik toch ook op één of andere manier moeten verzorgen. Ik heb er bovendien ook helemaal geen geld of ruimte voor.

Hmm, ja van die echte luie dikke binnenkatten. Maar dat is toch ook wel een soort van zielig op zijn eigen manier.

Maar dan heb je wel het makkelijkste huisdier. Hmm.. Nu wil ik een kat.

Waarom doe je dit dan?

Haal je kleren bij de kringloop oetz. Het kan niet efa'er worden.

zie ik eruit als een kankerhipster

Oh ._." Hmm
Ik zelf ben gek op goudvissen (*´꒳`*) misschien zijn grote goudvissen iets voor jou dan?
._." Of misschien een syrische hamster dan?

^^ toch fijn een oude kat die geen aandacht nodig heeft maar toch niet je zal krabben als je met hem knuffelt
E-escapisme voor kleine problemen ? (・_・;) ( ̄_ ̄)・・・ ╮( ̄ω ̄;)╭
Of misschien heb ik het zelf niet door dat ik gestoord ben ._." Ik vind mezelf redelijk normaal iig

Ik wil godverdomme een alpaca in de achtertuin