/nederdraad/

Multiculti uitgave

Welkom: Tattas, Tsjetsjeenanon, Kroaatanon, mocros, kebabs, zwarten, en je moeder
Niet welkom: racisten

Other urls found in this thread:

Sup
youtube.com/watch?v=hd-5G060-Ug
youtube.com/watch?v=fDajmXg-wpg
youtube.com/watch?v=_swivbEsD50
twitter.com/AnonBabble

/balt/

Walen zijn oké
Vlaams separatisten niet
Union fait la force

>Tsjetsjeenanon welkom
Goede draad

Roodpil me 's over Tsjetsjenië
Je bent kankermysterieus

>makakkeneditie

Wat bedoel je precies?

Vertel wat feiten over Tsjetsjenië

Heb je daar leuke kipjes?
Kan je daar uitgaan?
Is het een leuk vakantieland?
Ben je mosselman?
Wat vind je van Russen?
Wat vinden Russen van jou?
Waarom wonen er zoveel Tsjetsjenen in Turkije (volgens wikipedia) ?
Wat maakt Tsjetsjenië zo bijzonder?
Zijn alle Tsjetsjenen zo nationalistisch als jou?

Ik zal de vragen zo goed mogelijk proberen te beantwoorden maar zal even duren aangezien de meeste van je vragen niet in 1-2 zinnen te beantwoorden zijn.

Is this true

yes, especially the mmentally ill homosexual thing
these threads used to be good back in the days though

i just post here because i have stockholm syndrome

All of it
We also have one attentionwhoring grill with AIDS

Nooit gedacht dat een wasmiddel mijn leven zo zou kunnen veranderen maar sinds ik op bol.com een a merk wasmiddel met veel korting heb gekocht komt alles heel lekker ruikend uit de wasmachine.
En dat ruik ik dus echt de hele dag overal, ik deel mijn leven nu in twee delen op.
Voor robijn en na robijn

Sup Forums.org/rules

no. 11

Ik leef graag op het randje

en weet dat er geen nl schoonmaker of moderateur is

>Heb je daar leuke kipjes?
Mening oetz. De meeste vrouwen zijn zeer traditioneel ingesteld en familie speelt een enorm grote rol.

Ik heb zelf een Tsjetsjeense vrouw en ik ben heel tevreden.

Maar als je geen Tsjetsjeen bent heb je vrijwel 0 kans om een Tsjetsjeense vrouw te krijgen.

>Kan je daar uitgaan
Er zijn wel bepaalde feesten maar vooral op feestdagen.

Een echt uitgaansleven zoals hier in het westen is er in Tsjetsjenië niet, tenzij dit recent is verandert maar dat lijkt me sterk.

De goede momenten deel je met familie en vrienden.

>Is het een leuk vakantieland
Ik vind van wel en ga er nog altijd naartoe maar het heeft ook z'n nadelen.
Altijd als ik daar ben word ik herinnerd aan mijn "jeugd" / de oorlogen.
Ookal zijn er nog maar relatief weinig herkenningspunten over van vroeger.

Ik vind het wel altijd prettig om familie die daar nog woont weer te zien en bij andere Tsjetsjenen te zijn, het voelt echt als thuis.

>Wat vind je van Russen
Ik beoordeel mensen niet zozeer op afkomst maar meer op persoonlijkheid / daden.
Uit het verleden is het gevoel van haat groot maar met de tijd heb ik geleerd dat het vooral een politiek conflict is geweest, en dat de gemiddelde Rus er ook niets tegen heeft kunnen doen.

Als een Rus naar mij komt en zich fatsoenlijk opstelt en respect toont, zal ik hem ook fatsoenlijk behandelen en respecteren.

>Wat vinden Russen van jou
Veel hebben een grote mond en negatieve uitlatingen over ons, totdat we in de buurt zijn. Dan staan de meeste doodsangsten uit / worden extreem nerveus wat ook wel te begrijpen valt maar niet altijd nodig is.

Niet iedere Tsjetsjeen is erop uit de oorlog van "thuis" hier verder uittevechten.

Ik paal eerst dit gedeelte, deel 2 komt zo. Maar dan heb je voor nu iets om te lezen

IK WIST WEL DAT JE DE MOSSELMAN GEDEELTE ZOU OVERSLAAN

Waarom doe je dit

>russen zijn bang voor ons
lmke

>Waarom doe je dit
Klinkt nou eenmaal niet zo stoer als je zegt dat je een pedofiel aanbidt.

>Waarom wonen er zoveel Tsjetsjenen in Turkije (volgens wikipedia) ?
Dat zou ik eerlijk gezegd niet met zekerheid kunnen zeggen, zover ik weet heeft dit geen bijzondere reden.

Wij zijn naar West-Europa gegaan omdat we daar opvang konden krijgen en een deel van mijn familie en vrienden hier nu ook woont.
Ik weet dat er in Frankrijk en Oostenrijk een (relatief gezien) groot aantal Tsjetsjenen woont, daarna komen Duitsland, Rusland, België denk ik.

Inmiddels wonen er ook gewoon weer veel Tsjetsjenen in Tsjetsjenië en buurlanden waarmee de verhoudingen goed zijn.

>Wat maakt Tsjetsjenië zo bijzonder?
Voor mij is het vooral omdat het "mijn" land is. Er is een sterke sympathie en trots voor het vaderland die ik heb.
Het aller bijzonderste vind ik dat het volk altijd zal blijven vechten voor zijn land, en daarnaast de kultuur en tradities die ik bijzonder en mooi vind.

>Zijn alle Tsjetsjenen zo nationalistisch als jou?
Ik denk dat er bij iedere Tsjetsjeen wel een gevoel van nationalisme is.
Maar je hebt verschillende soorten nationalisme denk ik.

Ik en vele met mij zijn trots om Tsjetsjeen te zijn, trots op wat we als volk hebben bereikt en op onze kultuur en tradities.

Je hebt ook Tsjetsjenen, die laten niet los van de haat voor de vijand, en plegen bijvoorbeeld terroristische aanslagen. Iets waar ik persoonlijk niet voor sta, omdat ik weet dat de oorlog iets was binnen de politiek van toen.

Dan heb je nog de pro-Russische generatie, onder leiding van huidige president Kadyrov (en zijn mannen), die er voor zijn deel uittemaken van Rusland en alles wat daarbij hoort. Ook hier sta ik niet voor omdat we na al die jaren oorlog, traumatische ervaringen en het verliezen van mensen waar we van hielden het nu naar mijn mening niet juist is toetegeven aan "de vijand".

Ookal zijn de banden tussen Rusland en Tsjetsjenië nu relatief gezien beter, ben ik van mening dat we onafhankelijkheid moeten krijgen, want na alles verdient Tsjetsjenië dat vind ik.

yes. everything turned to shit years ago

verdomme, ik ben niet welkom in deze draad

>ook breng boven deze paal

Als Rusland Tsjetsjenië weer de oorlog verklaart, zou je vechten?

Dat gaat niet meer gebeuren. )

Ja

>als

Met ome Poetin weet je het nooit

Putin realiseert zich ook met wie hij te maken heeft.
Het is waarschijnlijk de reden waarom hij goede banden heeft met Kadyrov, Grozny weer heeft laten opbouwen en financïele steun geeft.
Putin, maar ook Rusland in het algemeen wil Tsjetsjenië te vriend houden omdat ze kosten wat het kost een oorlog willen voorkomen, ze weten nu waartot Tsjetsjenië in staat is.

>Dat gaat niet meer gebeuren
Mensen die een als vraag zo beantwoorden verdienen een nekschot oetz

Begrijp me niet verkeerd, maar je praat alsof Tsjetsjenië op hetzelfde niveau als de Verenigde Staten staat :^)

Er is geen land in de wereld dat Rusland aan kan zonder slag of stoot. Al helemaal niet één zonder militaire macht.

Ik kan je garanderen dat Rusland Tsjetsjenië als groter gevaar ziet als de Verenigde Staten.

Je vergeet dat het allemaal moslims zijn en dus zelfmoordterroristen. Het is moeilijk een oorlog te voeren tegen een ongeorganiseerde vijand maar als je ze allemaal uitroeit is het opeens genocide.

Ik denk dat Rusland graag het dominio-effect van onafhankelijkheidsoorlogen wil beperken. Binnenlandse gevaren zijn denk ik groter dan buitenlandse.

KOEK.
Het spijt me vriend, begrijp dat je een klote verleden hebt gehad maar wees realistisch.
Rusland viel Georgië ook zonder twee tellen binnen.

Je kan dit soort dingen niet zomaar impliceren oetz. Je zegt het alsof we allemaal terroristen zijn, wat feitelijk niet het geval is. Ik keur het zelf af oetz.

Tsjetsjenië verloor geen oorlog tegen Rusland, omgekeerd wel.

Buitenlandse gevaren zijn juist groter. Zie je niet hoeveel kontpijn de Russen hebben en constant met militaire parades en oefeningen hun piemelgrootte tonen?
Grenzen testen met vliegtuigen komt ook dagelijks voor.

Ze zijn een wereldmacht en om dat te behouden moeten ze de kleinere landen zoals Georgië en Tsjetsjenië in macht houden. Als zij zich onafhankelijk verklaren, komt Rusland "zwak" over en grijpt de Westen zijn kans.

Kijk hoeveel NAVO basissen rondom Rusland zitten (negeer die tekst). Buitenlandse dreiging is de grootste dreiging.

Een """oorlog""" (gewoon een opstandig volkje) met Tsjetsjenië is veel aannemelijker dan met Amerika. Amerika heeft daadwerkelijk iets te verliezen in een oorlog waar de Tsjetsjenen ten dode staan opgeschreven en dus gekke dingen kunnen gaan doen.

Hier zit waarheid in oetz.

Rusland geeft ons inderdaad geen vrijheid omdat dat grondverlies en dus machtverlies en dus reputatieverlies en dus aanziensverlies betekent.

Als wij onafhankelijk worden, wil Dagestan ook enzv.

Beiden zijn gevaarlijk denk ik, ik ben geen expert in Russische aangelegenheden, maar het land is al eens een keer flink geknapt toen de Sovjet-Unie viel, en dat heeft meer gedaan aan de prestige van het land dan wat voor oorlog dan ook. De Tsjetsjenen zijn (hoe klein ook) het eerste steentje in een rij domino's die Rusland opgesteld ziet staan vermoed ik.

Georgië is trouwens de jure onafhankelijk, Tsjetsjenië niet. Het zal een symbiose van binnen- en buitenlandse aangelegenheden zijn, maar als ik iets groters moest aanstippen dan is het het binnenland.

Maar ik ga nu, ben al sinds 4 uur vanochtend wakker.

Welterusten en slaap goed.

wat zou je doen

mn instellingen terug veranderen

Ik hou van Nederland

youtube.com/watch?v=hd-5G060-Ug
youtube.com/watch?v=fDajmXg-wpg
dagelijkse herinnering dat gekleurde mensen niet racistisch kunnen zijn

Racisme is exclusief aan blanken toegedeeld gekkie

Kankerziek dat hij toiletwater drinkt. Liever een paar stoten dan toiletwater drinken.

wat de neuk is er mis met Amerikanen?

bek houwe kkracist

stoot

laatste stoot
en dubbels

Ik ben 1/32ste deel oud nederlands indisch. Ben ik nu geen racist meer?

Stooooooooot

Ik zal jou eens stoten.

Stoot dan

Bij deze

Bij deze stoot ik terug

Ps waarom ben je in godsnaam wakker?

USA loves The Netherlands

grimes

I heard this thread needed some cultural enrichment

ITS FREEDOM TIME
*trips and spills glass of water*
*drowns*

Dit is vreselijk (。•́︿•̀。)

/nederlandse tekenfilms/

Omdat ik vroeg in slaap viel, was ik al snel weer wakker.

Stoot

Waarom ben jij wakker?

Je moeder houdt me bezig

Gecondoleerd

Stoot voor je ma se poes

@___@ ik kan niet slapen en ik krijg negermiems toegestuurd naar mij
(>人

Stoot omdat het kan

ZzzzzzZzzzzZzzzz
(。-ω-)zzz ZZzzZzz
Ik kan weer verder slapen tot 8 uur

Slaapze denkbeeldige onlijn vrienden

GOEDEMORGEN!

excuse me Dutchmen? bases on the thing at the top I think I'm welcome but not sure.
I have a couple of muh heritage questions. is that alright?

No, you're not welcome.

oh. ok I'm sorry

(´ ▽`).。o

really?

He's a bit grumpy. Still needs his coffee.

Yes, if you just wanted to join in with our conversation without being annoying, go ahead. But barging in, shaking the entire room with your heavy bones to ask about muh heritage? Hell no you're not welcome.

Waarom ben jij weereens zo laat? Heb mijn eerste bak al op

Ben m'n bed nog niet uit. Wel al sinds 5 uur wakker. Moet er maar eens uit dan om de pot aan te zetten.

zal ik douchen of niet?

nice music lads

youtube.com/watch?v=_swivbEsD50

Luiwammes, ik zit nu al op werk na een ontspannen ontbijtje, wekker ging om 6:30.

Oh, jou ruik ik dus

Ja
Heb geen wekker gezet. Werd gewoon wakker omdat ik twintigduizend keer moest plassen in de nacht. Bijwerkingen zijn kut.

Waren ze maar kut, dan had je er nog wat aan

zijn we gedoemd om na een jarenlange moeilijke opleiding elke dag vroeg op te staan en tot vijf uur op een bureaustoel te zitten zonder ooit de kans te krijgen om echt tot rust te komen totdat we met pensioen gaan?

Das waar.
Nee, kan altijd erger. Of je maakt er zelf iets van.

Last year there where only 109 cases of either murder or manslaughter so yeah go us.

>Of je maakt er zelf iets van
hoe dan?
ik versta je niet

Goh, dat moet je zelf dan uitvinden. Het is jou leven. Niets moet, alles mag. Er zijn maar een paar dingen zeker: de dood en belastingen.

my new years resolution was to stop being such an autist ヽ༼ ಠ益ಠ ༽ノ
but all i've done so far is showing this qt how autistic i can be ―(T_T)→ i need to get myself together (;-_-)/

>dvw geen zware opleiding
>dvw geen bureaustoel
>dvw goed salaris
>dvw mogelijk vroeg kunnen stoppen met werken

Het leven is genieten

Ik heb een bureaustoel als ik voor m'n broodrooster spelletjes zit te spelen.

Heb ik ook, maar niet voor werk.
Voor werk heb ik een lucht geveerde stoel.

JA. Elke dag douche is belangrijk (*´꒳`*)
Hoeft niet lang, 5 min is genoeg.
^^" (stop ban evading)

Toen ik nog werkte had ik vaak geen stoel. Dus dat klinkt wel ontspannen.

>werken
dat is toch voor proleten?

Ik zit meestal ook niet, en heel vaak als ik zit, niet op een stoel.
Maar ik heb wel een goede, gelukkig. Mag ook wel, want als ik eenmaal op die stoel zit, zit ik er wel lang op, minimum 2 uur, soms 12.

Niet werken is voor paupers

ik vind j*den ook smerige, achterbakse gluiperds maar paupers kan ik ze niet noemen.