/NEDERDRAAD/

De hemel is rechtmatige Nederlandse klei uitgave

Welkom: sterrenkolonisten
Niet welkom: Anders Breivik

Sex

er een einde aan knopen

>impressionisme

GODVERDOMME RANZIG

Geroodpilde paal.

...

Ze heten me groot haasje

Op wie ga je stemmen?

Outstanding edition

op mezelf oetz

ik wil in het torentje komen

Are you a burger who learned Dutch or a Dutch living here?

Stel, geld en tijd zijn geen probleem. Wat zou je dit jaar nog doen?

Wazir Kuzu van DENK

>zegt dat tijd geen probleem is
>vraagt ons wat we dit jaar willen doen
>we kunnen dus alleen dingen beantwoorden die in een jaar te doen zijn
>dat betekent dus dat tijd wel degelijk een probleem kan zijn

Ik ga niet antwoorden op zulke domme vragen.

Ben geen roodpiller, modernistische kunst is best mooi. De impressionistische beweging is echter over het algemeen nogal overgewaardeerd naar mijn mening.

Van Gogh, Turner en Renoir kunnen allemaal de pot op.

Maar ik heb hier mijn hele leven gewoond en gewerkt en meebetaald. Zij zijn hier nog geen dag geweest en hebben ineens recht op alles?

En het is maar zeer de neukende vraag of ik het allemaal wel zou krijgen hoor. Met die nieuwe bijstandsregelingen

Ik ben geen slachtoffer. Dit is gewoon ad hominem, omdat je met vrouwelijke linkse politiek gewoon niet op kunt tegen mijn logica. Dus dan ga je maar iemand anders gemeen en racistisch noemen, want dat is het enige wat je echt kunt.

Je politieke overtuiging is niet doordacht en is enkel gebaseerd op wat politiek correct is en wat de meerderheid wil. Je volgt gewoon blind de opinie die bij je op de universiteit op op je schooltje door de leuke linksige pvda-professor in je oor is gefluisterd. Die domme racistische mensen van de Pvv! Democratie?! Nee, die kanker domme Nederlanders weten niet wat goed voor ze is. Het partijbestuur van de PvdA weet wat goed voor u is en dat is in je reet geneukt te worden door de islam.

Dus je kopieert blind wat er over in de media wordt gelogen. Het enige wat ik dus kan vragen is. Waar zijn die ultra seculiere hoogopgeleide raketgeleerd in biki waar de NOS het altijd over het? Want het zijn nu ineens allemala weer laagopgeleide mannen.

Oh en de grootste groep "vluchtelingen" van 2016 waren Marokkanen en Algerijnen.

En oetz de kans dat er nu geen kanker rechts kabinet komt is héél klein. Dus leef verder in je PvdA fantasie.

Zijn dit orginele inhoud miems?

oetz als je op een miempartij stemt lukt het me wellicht

dan zorg ik wel voor originele inhoud in de regering

>mgw

Oy vey- ik bedoel o nee!

Vluchtelingen hebben onze onvoorwaardelijke hulp nodig. Grenzen en wetten zijn zo achterhaald. Het is 2017!

Dus hou op met zo racistisch te zijn en ga wat van je leven maken, goy- ik bedoel gozer.

Dagelijkse herinner dat de economie er zonder minimumloon, vakbonden en uitkeringen veel beter aan toe zou zijn.

Pieter, hou nou eens op.

Het is niet logisch om zoveel buitenlanders in je land te hebben, kijk maar naar Japan. Het mag wel zijn financiële problemen hebben wellicht te ver gaan maar het toont dat geen multiculturele maatschappij beter is.

Alleen vrouwen en watjes moeten doen alsof ze heel lief zijn en de intellectuelen moeten doen alsof ze alles beter weten dan de gewone man. Zodoende krijg je een situatie waarbij de meeste mensen doen alsof een open land heel mooi is, terwijl we met onze eigen ogen zien dat het al decennia lang niet lekker loopt met bepaalde buitenlandse gemeenschappen.

Ik zei gisteren tegen een PvdA-barman dat ik op FvD zou stemmen. Hij zij dat het een inhoudsloze partij was. Ik zei dat het klopte, maar dat ik Baudet een prima agitator vond. Want ik stelde daarop dat alle partijen feitelijk inhoudsloos zijn en dat je richten op een paar speerpunten effectiever is. Zo heb je minder complexe formaties en onderhandelingen nodig en je kunt in een periode van 4 jaar toch ook niet zoveel doen.

Hij was wel echt heel PvdA. Hij zei zelfs dat democratie slecht was omdat Nederlanders te dom zijn om te stemmen. Asscher was zelfs bij hem weeste eten. Het schijnt echt een leuke vent te zijn.

We hebben het alleen over democratie gehad. Niet eens over vluchtelingen.

;_; waarom kun je niet gewoon zeggen of het orginele inhoud miems zijn.

Geen argument.

het zijn zeker originele miems.

Ze hebben zelfs inhoud.

Precies.

Maar dan ben je een vieze racist, want dat mag je niet zeggen. Je moet iedereen in je land toelaten alsof het niks is. Want iedereen heeft natuurlijk het recht om hier zo te zijn. Geen mens is illegaal! Maar goed. Ik vind het altijd zo schattig als ik linkse mensen hardop hoor praten over hoe dom de PVV is en hoe racistisch mensen wel niet zijn. Kijken hoe hard ze nog naar maart gaan lachen als het premier Wilders is.

Ik ken je niet, maar ik maak me zorgen om je. Ik heb het idee dat je je niet zo thuis voelt in Engeland en dat je moeilijk vrienden kan maken. Dit gevoel vertaal je dan naar - zelfs voor hier - autistisch gedrag. Niemand vindt het ook echt leuk. Het is niet eens vermakelijk als aas. Eerst stoorde ik me aan je, maar nu vind ik je vooral heel zielig. Ik zou eigenlijk niet meer op je reageren maar dat doe ik nu toch maar. Zoek hulp of praat over je problemen, want zo kan het gewoon niet langer.

Minimumlonen moeten afgeschaft worden. Dan komt iedereen aan een baan.

Ok. Ik vind ze heel erg mooi en creatief. Jammer dat we niet meer van dit soort kwaliteitspalers hebben.

dvw kan niet tekenen op de kompjoetor

Hij studeert gewoon in Utrecht oetz

Je moeder heeft ze al afgeschaft

Oetz, ik ben geen tegenstander van het opnemen van vluchtelingen die nooit onder die regimes het zouden overleven zoals christenen of yezidi's. Ik heb hier wel eens een idee gepleit waarbij vluchtelingen opgevangen worden in particuliere centra, dan zie je toch vaak wel dat enkel de echte vluchtelingen steun kunnen krijgen van particuliere donateurs. Dan kunnen die BN'ers eindelijk eens wat doen met hun gutmenschgevoel. De grenzen sluiten voor alle vluchtelingen gaat ook wat te ver, dan zou een gedeelte van mijn voorouders nog in Frankrijk zitten.

>dat is natuurlijk anders.

Ja dat is het ook, daarom, wel de echte vluchtelingen die wat te vrezen hebben. Echte vluchtelingen komen meestal wel vaker in gezinnen.

ik kan ook niet goed tekenen, ik combineer kikkers als ik nieuwe wil.

stem aub tijdens de verkiezingen op de miem partij, geef mij macht

Nu ik erover nadenk hebben alle landen zonder minimumloon hele sterke vakbonden.

Ja dat is vervelend, maar je kan de imago-schade wat in de perken houden door te zeggen dat je het zogenaamd wel goed vind dat Nederland een aantal asielzoekers accepteerd maar dat het gewoon te ver gaat.
Het gaat sowieso kut worden in de toekomst vooral met de doorgaande automatisering, daarom slaat het argument dat we zogenaamd hordes mensen nodig hebben om werkplekken te vullen ook nergens op. Het gaat automatisering zelfs tegen (wat een progressie zeg) en de gewone man krijgt minder betaald omdat er meer mensen zijn om zijn werk te doen voor minder.

I want to hug all Dutch people :3

Why don't you make like a tree and leaf.

De dag van de hark kan niet snel genoeg arriveren.

dat mag!

Vind je het prettig om macht te hebben? Je lijkt me wel zo'n type. Maar enkel door de grote machteloosheid in je eigen leven, krijg je de ziekelijke neigen andere te moeten domineren.

Ik stem met mijn hart. Mijn stem doet er toch niet zoveel toe. Maar ik vind tactisch stemmen dom. Ik haat het. Je moet stemmen op kwalitatieve kamerleden die je denkt dat iets goed zullen doen als jou vertegenwoordiger in de Kamer. Niet om "wie in het torentje" komt.

Dus ik hou van miempartijen en ik ben zo dol gelukkig met ze. Ik heb jarenlang naar Den Haag gekeken zonder dat er voor mij echt iets bijzat. De PVV is alsnog geen optie. Te extreem en te negatief tegen de tweede en derde generatie die hier ook maar geboren zijn en dus ook volbloed Nederlander.

Maar nu heb ik dus wel opties. Ik denk ook dat die rechte miempartijen goed gaan scoren. Ik zie het niet zozeer alsof ze elkaar kapot gaan concurreren, maar meer een breed vangnet dat de VVD volledig gaat destabiliseren en kapot maken. En ik wil de VVD zo erg graag kapotmaken.

Mooie kikkers oetz. Ik ben mijn oranje pepe kwijt. Die iemand voor me gemaakt heeft hier ;_;. Rieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Hmm, lijkt me een goed plan. Laat mensen er vrijwillig zelf aan betalen. Eens kijken hoeveel vluchtelingen we dan zouden kunnen opnemen! : ) ik denk dat ik het wel weet...

>De grenzen sluiten voor alle vluchtelingen gaat ook wat te ver, dan zou een gedeelte van mijn voorouders nog in Frankrijk zitten

Dit is ook echt zo neukende onzin. Vroeger was er geen welvaartsstaat om uit te zuigen en het historisch verschil tussen beide delen van de vergelijking maakt het zinloos. Andere wereld en een andere context.

Ik voel me er gewoon niet verantwoordelijk voor. Je kunt niet de hele ellende in de wereld oplossen. Ze komen zelf in opstand. Ik voel me gewoon niet zo met die mensen verbonden als dat ik me dat wel met sommige Europese landen doe.

t. 70% is man.

>be dutch
>drown

Dat werk is er nu al niet. Dat is inderdaad nog het trieste. Dat ze denken dat meer mensen toelaten met een hooggeboorte cijfer ons in de toekomst gaat helpen.

In plaats daarvan worden we eruit gefokt. Tot mijn blauwe ogen straks geen verschijnsel meer zullen zijn.

>be island man
>get killed by big spoiyder

Dus? Wat maakt dat uit?

hier heb je een nieuwe

>Maar ik vind tactisch stemmen dom
Het hangt van de situatie af, in deze tijden moet er zo snel mogelijk iemand van het ver rechtse kamp aan de macht komen.
Dus dan maar PVV, ook al vind ik de partij te extreem/onpraktisch is in bepaalde opzichten, al zal zelfs de PVV wat gematigder worden als ze aan de macht zijn. Dat kan ik je verzekeren.

OMG ZO GEZELLIG "MIJN ROOTS" BACK2 AFRICA JONGENS. LEKKER MIJN ROOTS. DJAMBEE SPELEN ERNZO EWA ONZE ECHTE CULTUUR VINDEN. #PROUD TO BE MUSLIM.

>OH JIJ VINDT BLAUWE OGEN MOOI WAHED KANKER WAHED RACIST

Geen argument.

Ik denk dat er onder een particulier systeem echt nog wel mensen zouden kunnen komen, mensen willen hier in NL echt wel helpen, alleen er zal een plafond aan zitten, een plafond een heel stuk lager dan wat hij nu ligt.

En ja natuurlijk was de situatie nu anders, ik weet dat het hugenotenvoorbeeld een dooddoener is, maar het helpt vaak wel om dingen in perspectief te zien. Mensen moeten af en toe vluchten uit landen omdat het echt niet meer kan in het thuisland, een land kan daar wat aan doen maar laat er maar een soort van "vluchtelingenmarktwerking" komen waarin het aantal een beetje in overeenstemming is met wat het land aan kan.

En ja het merendeel is man, nog zo'n groot probleem waar ik best wel me wat ongerust over maar. Maar daarom, echte vluchtelingen komen meestal in gezinnen.

Gedeeltelijk met je eens, maar bedenk je ook dat Nederlanders alsnog boven de laagopgeleide migrant staat omdat een Nederlander altijd wel wat opleiding genoten heeft en op z'n minst Nederlands spreekt. Een voorbeeld is bijv. de glastuinbouw, een sector die waarschijnlijk niet erg rendabel meer in dit land zou zijn zonder de Polen (die op zich cultureel dichter bij ons staan natuurlijk dan Arabieren), het werk wordt gedaan door Polen, Nederlanders krijgen vaker banen als opzichter, zelfs de Nederlanders die wel gewoon knippen krijgen vaker meer verantwoordelijkheden en in tegenstelling tot de Polen vaste contracten. Waar het AZC in onze gemeente de boel wat onaangenaam gemaakt heeft om te leven denk ik dat de Polen nog niet eens zo'n grote ramp geweest zijn.

Ach ja mijn inschatting is dat je jezelf moet voorbereiden om over 10 jaar te emigreren. Tenzij je nog een redelijk baantje hebt, maar je moet gewoon klaarstaan want het gaat zal hier goed misgaan.

haha weed prostitutes gouda cheese

Dat weet ik ook wel. Wilders heeft al laten zien dat hij prima in staat is om samen te werken.

Dat anti-islam standpunt laat ie als een baksteen vallen, als hij Premier kan wordt. Maar bij mij is het principieel. Ik ben niet eens zo voor de islam, maar iemand een godsdienst afnemen en verbieden. Dat gaat gewoon te ver en is ongrondwettelijk.

Maar ik hou van Polen. Het zijn harde werkers. Mogen hier van mij allemaal wel komen wonen. Die gaan geen uitkering trekken. Werken zich naar de kanker, letterlijk.

Maar je zegt het al zelf. Het AZC heeft het verneukt in je stad. Waarom zou je hier nog voor zijn?

Hier in Nijmegen heb ik zelden echte problemen gehad of gezien. Soms misschien wat onbeleefd en de supermarkt zit wat vol. Maar ze hebben nu wel bij één supermarkt al bewaking moeten inhuren omdat er teveel gebeurde en zoveel werd gejat. Dus effect heet het wel gehad.

Die migranten hebben gewoon niet de vaardigheden en competenties om in de 21ste eeuw in Nederland mee te kunnen draaien. Ik bedoel solliciteren is al enorm complex. Hoe gaan ze dat doen? Niet ----> uitkering.

Volgens het CAO valt het ook best tegen. Voor 23% is het maar maximaal mogelijk om direct aan het werkt te gaan.

Dat vrees ik dus ook. Maar ik ga niet vluchten. Ik ga niet weglopen voor de problemen omdat andere ze niet in zien. Ik zou er voor sterven. Bovendien zal het vanaf maart allemaal anders zijn. We leven al in het Trump-Tijdperk. Wilders in Nederland. 100% Le Penn in Frankrijk. Het is over.

Bedankt lieverd. Ik vind hem heel mooi. En hij's lekker autistisch.

>XD WE WUZ INCA'S AND SHIT BRO

Why is it that Peru is underpreforming? Even for a South-American country. Its not like the competition is so deadly...

Dradelijkse herinnering dat vrouwen vooral links stemmen en er toch geen zak om geven als de meeste mannen werkloos zijn omdat ze toch wel kunnen teren op iemand als het moet.

Iemand moet mij een lijst met 4kan vocabulair geven...

Peru is schattig

Ik ga slapen, doei, nee niet reageren, geen gekanker nu.

Nog eventjes...

En al die grote zwarte benis :DDDD

Peru is het België van Zuid-Amerika.

Nee anders blijf ik de hele nacht op en dan ben ik morgen overdag moe

Ja, lekker verantwoordelijk zijn enzo. haha.

Kanker op. Ik leef maar één keer en nu wil ik nog lekker een paar uur kanker palen, terwijl ik naar muziek luister. Héérlijk. In mijn kanker leven moet ik deze kleine momentjes van paradijs koesteren tot in de diepste plooien van mijn ziel.
Maar ga maar lekker slapen, want is het maar zaterdag en maandag beginnen al je verantwoordelijkheden weer. Dus spoedig zorg dat je de tijd tussen dan en nu zo kort mogelijk maakt.

t. Het was trouwens geen zelfmoord.

Jongens waarom heeft Geertje kontpijn?

Wel

Maar ik ben al een beetje vermoeid door mijn psychotische beneden buurman die mij altijd terroriseert...

bewijs het.

: ( speelt hij harde muziek? je moet hier misschien wel wat mee. Of maak hem gewoon dood of terroriseer hem. Ik heb lange tijd last gehad van mijn buurman. Hij speelde harde muziek en ik heb gehoorschade. Dat frustreerd me (ik ben te autistisch om er wat van te zeggen). Maar nu luister ik dus weer misschien tot diep in de nacht om hem te kutten en het is spontaan opgehouden. Als hij soms irriteert, dan gooi ik ook al mijn elektrische apparaten op één verleng snoer aan die kant dat zijn stoppen er telkens uit slaan. En dit soort dingen. Ook heb ik lange tijd best wel overtuigd van geweest dat ik hem gewoon dood moest maken. Maar dat is gelukkig niet nodig geweest.

Jij hebt bewijslast

Ik ben van plan om dakloos te worden, ik ga dan in een tentje wonen ergens...

Ik kan niet bewijzen dat het geen zelfmoord is geweest, maar ik kan zeker niet bewijzen dat het ook wel zelfmoord was.

Dus begint een lange en ingewikkelde discussie over de bewijslast. Maar ik ben gewoon hoekig dus het was moord. Zelfmoord is ook zo saai.

Het was zelfmoord, hoe anders lag er bloed aan de muur??

>deze miem

Waarom jezelf helemaal afzonderen van de wereld. Dit gaat niet goed eindigen. Het lijkt me wel ontspannen, voor een tijdje. Maar dit is toch wel de wek naar dakloos zijn. Want de "leven van het land"-miem is best wel moeilijk.

Zijn de problemen wel zo onoplosbaar als je nu denkt? En anders ros gewoon zijn voortanden eruit of laat iemand het doen. Het is doden of gedood worden. Je kunt niet meer vluchten.

zojuist scheet gelaten vma

Nou en ik ben toch een dom nutteloos wezen

Iemand anders schoot hem van dicht bij door zijn hoofd en heeft later het pistool in zijn hand geplaatst. Er is immers geen bloed pistool en zijn hand. Ongetwijfeld zou dat moeten zijn gebeurd als het erop spettert. Het geweer is schoon gemaakt en daar kunstmatig geplaatst.

De sigaret zou bij het neervallen, naar mijn mening ook wss uit je handen vallen. Net zoals het geweer. Dat je die zo stevig vast heb naar een zelfmoord. Onwaarschijnlijk.

Ze zat ook met haar rug van het bureautje af, terwijl daar de asbak staat. Je draait je om om zelfmoord te plegen met een cigaret in je hand terwijl daar de aspect staat? Nee.

De slipper ligt daar ook wel zo heel verdacht. En aan de ramen kun je zien dat het koud is. Waarom koude voeten hebben op een koude dag? Dan doe je slippers aan.

Deze is ook belangrijk. Je rookt met je natuurlijke hand. Ik rook rechts. Ik ben rechtshandig. Deze persoon schijnt de sigaret in haar linkerhand? Dan zelfmoord gaan plegen met je RECHTERHAND? Dat is zo onnatuurlijk.

Ik schreeuw bloedige moord.

Ik vind mij vermaken door op mijn paals te reageren extreem nuttig. Waren er maar meer van dat soort mensen.

Waarom wil je negatieve aandacht als je ook positieve aandacht kan krijgen?

Verrekt je hebt gelijk!!
Dit snap ik niet...

Wat niet?

Je reageert op mij, dus je bent nodig voor mij. Want ik houd enorm van aandacht. Dus dat is best wel nuttig van je.

verder
>Jezelf naar beneden praten
>2017

ajb

Oh ik dacht dat je sarcastisch bezig was, mijn fout!!
Mezelf omlaag praten doe ik omdat dat ik een laag zelfbeeld heb en erg depressief en ook in een existentiële crisis zit...

Waarom?

Bij mij komt het door mijn kanker jeugd. Maar het gaat nu beter met me. En het glas is half vol of half leeg. Je leeft tenminste nog. Je hebt vandaag miemkikkers gemaakt (of was dat een andere user?). Tot dusver prima.

Ik heb vandaag besloten dat ik succesvol en rijk moet en zal worden. De reden hiervoor is dat vrouwen manipulatieve kankerhoeren zijn. Dmv geld zorg ik ervoor dat ik kan neuken zonder mijn ziel te verliezen aan een emotionele relatie met een vrouw

Liefde kun je niet kopen. Wat jij wil is niet te koop.

Jou beeld over vrouwen is seksistisch, niet alle vrouwen zijn hongerige geldwolven die achter jou aan willen zitten...

>jou beeld

Hoe je het ook wendt of keert, een vrouw heeft je lief omdat ze iets van je wil.

Degenen die niet hongerig voor je geld zijn, zijn hongerig voor je ziel.

Nee een vrouw geeft om de persoonlijkheid van een man niet om materialistische bezittingen

Ja, Wat ze van je willen is: aandacht, oprechte liefde, vertrouwen, vriendschap, seks en geluk.

Zijn er vrouwen die puur op hun uiterlijk een vent uitzuigen? Natuurlijk. Maar dat geldt niet voor iedereen.

Als je een vd wilt, dan zul je dingen aan jezelf moeten verbeteren zodat je een actiever sociaal leven krijgt.

Je kunt er één kopen, maar wil je dat echt? Dan krijg je zo iemand die je niet oprecht wil. Dat lijkt me echt heel ongemakkelijk.

Oh en je projecteert al je problemen op het feit dat je geen vriendin hebt, maar dat is enkel een symptoom van het echte probleem.


Waarom ben ik ineens zo positief en aardig? Normaal zou ik een trieste jankerige kanker flikker noemen. Je hebt geen vd omdat je verschrikkelijk bent.

Nee vrouwen zijn eikels hoor ze hunkeren allemaal naar een lul van rond de 30cm terwijl de gemiddelde lengte 13cm is

>hij heeft er toch een kanker groot takje in geflikkerd

KAAAAAAAAAAAAAAAAAANKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER JODEN

Ik denk het niet. Lijkt me vrij pijnlijk omdat in mijn anus te krijgen, dus zal het in een vagina ook niet lekker zijn.

Ik ga me nu een zwak voelen, maar nu ben ik mijn mania-stadium dus waarom niet. Seks bij vrouwen is psychologisch en sensueel. Het zit in hele kleine dingen zoals sfeer, emotie. Dat moet je leren aanvoelen wil je een vrouw echt bevredigen.

Penis lengte is voor veel vrouwen echt liever ietsjes onder dan over. Want je vagina word gewoon letterlijk kapot gemaakt en het doet ook zeer.

Tuurlijk zijn er vrouwen die van een grote penis houden. Ik heb zo'n vriendin ook ooit gehad, maar seks met haar was heel saai. Ze was héél bot en mannelijk in haar seksualiteit voor mij.

laatste.

Ik probeerde hier te zeggen dat als het niet het geld is dat een vrouw van je wil, het wel iets anders (niet materialistisch) is. Zoals user hier beschrijft. Het punt is dus dat ik het liefst een geldslurpende hoer als vrouw wil, en niet eentje waarmee ik een 'oprechte' relatie opbouw, zodat het dan tenminste duidelijk is hoe het in elkaar steekt

Nee, je bent op zoek naar macht omdat je een oprechte relatie niet aandurft. Gelijkwaardig contact is te eng, want dan word je gekwetst.

In een relatie met geld heb je dat niet, want je hebt jezelf dat al ontnomen.
t. Freud

Wie begrijpt vrouwen??

ik begrijp alles.

>hoogmoed

>onzeker zijn

100 miljoen dode negers

lul get outta here abboman

I'll find you tulipnigger

You are not allowed to come here.

Hoezo kun je geen gelijkwaardig contact hebben als je vrouw er is voor je geld? Ik vind dat het een hele eerlijke en nobele transactie is.

Ik haat vrouwen omdat ik een kleine piemel heb

ik haat vrouwen omdat mijn lul te groot voor hen is.

Daar hebben we net al die migranten voor geïmporteerd : ^)