/mämmi/

kasuaalirönttö -painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=iboll0tlOxk
yle.fi/uutiset/3-9406232
twitter.com/NSFWRedditGif

Oispa panokaverirönttö

Vuosia kestäneen ekstensiivisen lurkkaamisen jälkeen oon huomannut, että suomalaisia on ihan vitun helppo röllätä. (You):ta satelee pienimmällekin provolle melkein aina pumppilimittiin asti.

Alussa ajattelin, että ehkä tää on vain uusihomojen kokemattomuutta, ja ne sitten myöhemmin ymmärtää että paras tapa välttyä paskanjauhannalta on olla antamatta huomiota, mutta ei. Te ootte lisänny pökköä pesään ja ulkomaalaiset on huomanneet tän haavoittuvaisuuden, josta johtuen meistä jauhetaan paskaa kellon ympäri.

Elikäs tässä pari vinkkiä lautailijaveteraanilta:

Jos huomaat paskanjauhantaa tai selvää provosointia, ilmoita lanka kuumataskuille jos siihen on syytä jonka jälkeen hidetät langan. Mutta jos on ihan pakko vastata, niin käytä vähintääkin sagea. Näin esim. hurrit selviyty niiden jatkuvasta paskomisesta. Ei oo kauheasti näkynyt ruottalaisten simputusketjuja viimeaikoina.

Ei mulla muuta. t. lautalijapro master

Paras noita

...

Juuh, todistit sen jo viime langassa tolla kopiopastallas. Ota tästä vielä yks (You).

Nyt vittu näiden painoksien kanssa. Koitatko nää houkutella langat täyteen ulkomaalaisia?

Tein tommoset laskettelukeskukseen. Haha lälläslää.

...

Vitun ulko maa lai set

Huutista mitä nää nyt on.

EI MITÄ VITTUA SEIS

Ei ole hassut meemjä

>ole maa missä on kova masennus, vitutus ja itsemurhatilastot

Hei jäbät! mikshän niin on et jos jotain koittaa oikeen tarkotuksella ärsyttää ni sit joku aina ärsyyntyy :D Mikähän siinä on niinkun oikeesti ei vittu jätkät? :D

...

...

pekka, oispaaaa kaljaa

...

Tämä niin vitusti.
youtube.com/watch?v=iboll0tlOxk

Tere

Paljonkohan pitäis homoilla kameralle että sais halityynyn

Mietin itseni puolesta

...

moro

...

Vad betyder Painos? :3

Millon toi meemi kuolee? Mees lukee uusimmat tilastot, toi ei oo totta.

Eikun vittu oot sama jätkä ja annoin sulle taas (You):n.

utgåva

En tie huomasikko, mut kirjotin "kova". En "maailmam kovimmat".

repsis kopsis

>98. ja 136.
>kova

huutista kun luin tän tarjan äänellä

No top sata ja sataviiskyt vittu :D

Entäs vitutus tilastot? tarkistikko niitä?

Anna linkki

Laukasitte mulle taas oispatuksen.

tässä FinalFantasymonissa ei näköjään tule ääninäyttely mukana vaan pitäs ilmaiseksi hakea Playstation Storesta jos haluaa.
englanninkielinen ääninäyttely ei innosta, mutta kai se on pakko kun monsteritkin on mykkiä ja joka paikasta puuttuu ääniefektejä.

Vittu mun muna on timanttia tälle pikku vittusaatanalle.

Miksi kukaan nainen haluaisi panna sua, kun se voi saada yhden illan maken tinderistä?

suomi on paras :_p

juuh koitan myös houkutella suomen täyteen ulkomaalaisia

Tackar lillebror! Hur står det till i Finland?

RUSSIA

...

En mä löydä muutakun 2012 vuoden tilastoja mis suomi on jossain top 20- top 30. Etkai sä vaan taas yritä sumuttaa muo nyymi?

Itsemurhissa siis.

Ei hätää nyymit. Tänä vuonna me kaikki saadaan rönttöset.

Oispa rahaa

Voisinpa uskoa. Kunpa voisin.

Hyvä kymysys veliseni

Thanks Joe

Mitä sä sil rahal?

Mul on rahaa vaiks huru mykke, mut en mä sillä mitään tee.

Turhaa se on, jos on ruokaa vattassa niin ei ongelmaa.

No noi laskut ois kiva maksaa ainaki ja ehkä viinaa juoda.

Juuh tiedä häntä. En tiedä paransinko lookkiani jotenkin vai näytinkö pelleltä mutta pari tytyä hymyili mulle tänään. Onko tämä sitä edistystä?

Emmä tommosta taho vaan tämmösen.

No niitä huoria niin kuin nyymi tossa ylempänä implikoi.

Seksi on samalla tasolla kuin ruoka ja juoma. t. Maslow

ootko 300e nyymi? mitäs laskuja jäi maksamatta?

Juuh. Sähkö, puhelinlasku, netti, uuden luurin osamaksu, sakot junasta, uus virtalähde koneeseen kun vanha sano ittensä irti.

>osamaksu
>sakot junasta

sellanen elämänhallinta siel :D

Juuh, se oli enemmänki viinanhallinta kun ennen rottailin vaan ja ryyppäsin niin tuli tehtyy tyhmiä juttuja. Mut nyt on onneks juomine hallinnassa.

No hupsistakeikkaa. Ensikuussa menee sitten vissiin 100% tuloista laskuihin teikäläisellä

>sähkö 5e
>puhelinlasku 0,50e
>netti 10e
>osamaksu 16e
>sakot 50e
>virtis 50e

Mahtaa olla pienet tulot. Tai jos puhelinlasku on tuota suurempi, se on normo jonka kuuluu poistua.

Juuh joku 90%. Mut onneks on raha apustaja ja ilmanen safka koulus nii pärjään kuhan ei mee ryyppäämiseks.

>sähkö 60e (3kk välein)
>puhelinlasku 30e (sisältää 4g netin) + tuli parit pizzat tilattuu joskus kännis
>netti 19e
>osamaksu 27e + 8e varaluurin osamaksu
>sakot 80e
>virtis 50e
Juuh tiiän et oon vitunmoinen töhö mut nyt on elämä lähteny taas luistaa (ainakin toistaseks) niin koitan selvii.

juuh

Juuh juuh juuh, juuh juuh?

Juuh, niin se tuuppaa olemaan. Että juuh.

viinaa vaan

juuh kumman hyvä olo ilman viinaa

>esilämmitä uuni
>juuh, uuni lämmennyt
>venaa 30min
>ja sit ruoka uunista
>missä on ruoka?
>????
>et koskaan laittanu ruokaa uuniin

voi vittu

iteki täs hämmästelen et miks mua ei ahista enempää

juuh tää tai sit
>lämmitä uuni
>mene tunnin päästä laittamaan safkat uuniin
>uuni ei ole päällä

>keitä kahvia
>huomaa et keitin oli liossa ja tuloksena on 50% kahvia 50% paskavettä
>heitä kaikki menee ja aloita alusta
>toista

juuh

Onpa kiva olla viikolla päivällä päissään t lammas lomalla

ANIME ON PASKAA GET

vittuku haluisin olla päiväjuoppo mut ei mun psyyke enää kestä dokaamista ilman rauhottavia enkä jaksa olla niit säätämäs koko aikaa

Saatana kun ahdistaa opisto, ei kiinnostaisi yhtään

Käynkö ostaa ööliä?

Juuh tää, ei mulle ees tuu oikeen fyysistä darraa mut dokaamisest menee psyyke paskaks kyl pariks päiväks. Onneks oli tos pari kk sit ku alotin ton koulun nii rivat messis koulus tai en ois mitenkää kestäny siel darras.

kuinkakohan iso osa % mämmistä on alkkiksia?

Me tienataan tällä xD

yle.fi/uutiset/3-9406232

Ebin :DD

Joo toi on iha perus. Ite kerran pidin pikku huppelissa lasagnea tunnin uunissa jossa oli päällä pelkkä valo ja ihmettelin kun ei ota yhtään väriä. Väänsin sit kolmeen sataan sen paskan ja ei vittu vieläkään, pikkusen nauratti ku tajusin lopulta.

juuh ite en oo tänä vuonna vielä jaksanu käydä luennoilla

teillä on alkoholidementia

Juuh. Tuu ryppää mun kanssa (siis internetin välityksellä vaan koska en haluu nähdä ihmisiä).

Mulla on jostain syystä peili sängyn vieressä ja tuli kateltua itteeni siitä. Seistessä näytän vähän läskiltä, mut en silleen hirveeltä tankilta. Keksin sit nousta istumaan sängyllä jalat suorana ja ylä/keskiruumis näytti yhtäkkiä sellaselta tynnyriltä, vähän kuin Ronnie.

Ei helvetti.

Miten /mämmi/:ä lurkatessa voi olla selvinpäin kun 80% jutuista täällä liittyy ryyppäämiseen? Täähän on ihan ku joku AA-kerho.

Mun persreikä pörisee

Pöriseekö kenen muun persreikä vai olenko yksin tämän kanssa?

Ei mua tää lukeminen niinkään häiritse, mut kaljan tai juomisen näkeminen on pahempi.

Itehän pidän mämmiä aina auki ollessani koneella, oli olo mikä tahansa. Vittu mikä addiktio, varmaan olis asiat paremmin jos lopettaisin.

>AA-kerho
Juuh, paitsi semmosella pikku twistillä että täällä kannustetaan toisia juomaan eikä toisin päin.

anba tus nyym?

AA-kerhossa ei yleensä ole ratkaisuna jokaiseen ongelmaan "juuh viinaa vaan".

Juuh viinaa vaan.

Ei, mut oon sen fani.

Lopettakaa se nillitys ja juokaa viinaa

>uuni lämpiämään 125C syömiset sisällä
>keittiöstä tulee lämpimän ruoan haju sitten joskus

oon vähän laiska.

Tää on muuten toka kerta kun mua luullaan antabusautistiksi. Miksiköhän?
T.

Vois kyllä vaihtaa pankkia. Nordea on ihan vitun jutku, velottaa rahaa jos käyt kattomassa automaatilta että paljon on rahaa ja poistivat tunnusluvut ja nykyään pitää olla joku syöpänen sovellus että niitä pääsee netissä kattomaan ilmatteeksi.

...

>käy automaatilla kattomassa paljon rahaa on jäljellä

Minkälaista pizzaa pitäisi tilata?

Tee omaa, parempaa ja halvempaa.