/Norgetråden/

De ser han rulle, de hater-utgaven.

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=TMiW-eka-m4
youtube.com/watch?v=p5mmFPyDK_8
youtube.com/watch?v=4_yPNC-ZdQ4
youtube.com/watch?v=Jf3vW0e_Wgc
fortune.com/2017/01/16/world-richest-men-income-equality/
youtube.com/watch?v=k2y-fQKUMMQ
twitter.com/SFWRedditVideos

youtube.com/watch?v=TMiW-eka-m4

Pris Herren
youtube.com/watch?v=p5mmFPyDK_8

bård som statsminister når

>kjoper inn taco for å kose meg litt på fredagskvelden
>hopper over lunsj for å spare meg til middagen
>normissene i kollektivet okkuperer kjokkenet i timesvis
>nå er det tydeligvis vors
Hvorfor kan faen ikke normisser respektere at jeg også bor i kollektivet? Foler meg som en flyktning når jeg ikke kan lage middag når jeg vil I MITT EGET HJEM

Jeg vet ikke hvem du er men jeg håper virkelig at du kommer til hytteturen, du virker dritkul.

Hvorfor er du ikke med på vors? Er du autist eller noe?

Hvorfor bor du i kollektiv? Det er jo kommunisme i praksis.

Drumpf

Gutta
er tom for toalettpapir

Hahaha morsomt megmeg xD

Bruk sokk.

Da får du dassbreve til noen finner liket ditt.

hvis oddetall tar jeg meg en tur på coop og kjoper noe godt
partall blir det rema

Faen ass gutta jeg vil stikke pikken min i Mako
youtube.com/watch?v=4_yPNC-ZdQ4

>ingen /norgetråden/-tekst på trådstarterbildet
NEI NÅ

youtube.com/watch?v=Jf3vW0e_Wgc

boikott Æ fåvæ

dubletter og jeg drar å kjoper toalettpapir
singletter og jeg må bli inne

har ikke smarttelefon fåvæ

får torke med pappen innerst i rullen i helga da

På tide å fyre opp en liten röver, skal steike biff med pommes noisettes og bærnesaus etterpå.
Detta blir saker gutta.

en ekstra re-rull

Nå har jeg ikke noe i mot Trump, men lurer på hvor mange av hans tilhengere som "viste" at Obama var en muslim som skulle ta fra dem våpna, gjore seg til diktator og utrydde oss alle tenker nå at de tok kansje en smule feil om han, eller om de later som at de aldri har sagt det og derfor ikke tatt feil eller blitt lurt av falske nyheter og lygegrupper.

Lurer også på om etter 4/8 år det viser seg til at Trump kun var en middels eller dårlig president at de vil innromme at de ble lurt. Personlig tror jeg disse er så begravd i seg selv og mener de er for smart til å lure, og i beste fall vil si at de alltid viste at han kom til å skuffe.

aldri glem

Jeg vurderer å tylle innpå litt kosylan selv, og poppe noe PF jeg har liggende.

Forslag til sunn mat som krever ingen/lite forbredelser?

Gress

Tau rundt halsen kan gjore deg mye slankere veldig fort.

Hvor får du kosylan fra, og hva er PF?

Tunfisk. Rett fra boks om du er lat, kok opp pasta og hiv i noe gronnsaksblanding om du tåler 10 minutter på kjokkenet.

gråstein

couscous
bare hell det i litt vann og varm det så er det ferdig

nå må dere gi dere

fortune.com/2017/01/16/world-richest-men-income-equality/

det blir for dumt gutta

Cosylan får jeg av legen vettu, fra når jeg er syk. Er jeg syk driter jeg i Cosylan, sparer det heller til når jeg er frisk :^)

PF, paralgin Forte. Er ikke egentlig det jeg har, men har kodeinpiller med paracet i, så er omtrent det samme.

Jeg liker narkotika.

Er ikke bra med det opiatkjöret ass.
Hold deg til soft drugs så går alt bra.

Menneskers evne til selvbedrag er uendelig.

Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf Drumpf

heh, helt enig der, ikke alle som er smart nok for sannheten for å si det rett ut heh

f*ck drumpf og f*ck hvite folk

Skal ut å ta fjoset gutta.

Nja, skal sies at jeg tar opiater ytterst sjeldent, og tar kun det jeg får for medisinske grunner som jeg sparer opp. Er mere fan av syre selv, men trippet mandag forrige uke og vil heller spare på det jeg har litt til.

>dfn har ingen å lange meg narko

Syre er fantastisk, men det er jo også noe som er best å gjöre maks en par ganger i året sdm.
Da blir det virkelig spesielt, er best om sommeren.

Har bare en haug oksykodon og zopiklon. Mulig det ikke er en god kombinasjon.

Selv idioter kan komme med korrekte konklusjoner. Han nevner heller ikke seg selv som unntaket, megmegvennen

>dfn ingen å drive narko med meg

Jeg kommer til Norge i februar, kan jeg kommer på hytteturen?

Syre i skogen med masse MDMA er det mest magiske jeg noensinne har gjort. Det var mye kjærlighet der ass. Så et schvært tre som hadde velta og dratt med seg hele rota si opp, og folte aaaall den kraften som var i det treet. Helt sykt intenst.

Har aldri provd oksy, har litt lyst til å prove da.

Halla kripos

Det kan du helt sikkert. Det er ikke sikkert at den blir i Februar men det er helt sikkert at det blir en olrunde i Oslo i Februar.

Da regner jeg med at det er du som ga meg valmuefrotrikset.

Helvete, nå fikk jeg lyst til å skaffe noe subutex..

youtube.com/watch?v=k2y-fQKUMMQ

fy faen han har helt rett

Om du kommer til Oshlo kan vi uansett ta en ol herr kammerat.

oh jeg flyr inn i ålesund for familien :(

>uironisk breve talkum x

>dfn du har tatt syre rundt 15 ganger det siste året

Fikk oksy'n etter en skulderoperasjon. Det beit ikke på smerten i det hele tatt, så jeg gadd ikke ta stort av det. Jeg har alltid hatt sinnssykt hoy motstandsdyktighet mot smertestillende og sånt generelt, så det er kanskje ikke noen vits i å tenke rekreasjon med det heller.

>rusmisbrukerene i tråden og animebreverene er de samme

ikke overrasket fåvæ

#hadia2017

Har du noe erfaring med sopp? Jeg er jævlig skeptisk til alt som endrer virkelighetsoppfattelsen, men jeg har en lidelse som visstnok skal la seg kontrollere med flein. Det er absolutt siste utvei for meg å prove sånne substanser, men det gjores ikke akkurat noe lettere av at jeg ikke har anelse om hva jeg kan vente meg om det kommer så langt.

Salte anonsen, det er mye syre. Har du hilset på gud ennda? Motte han sjæl på den siste trippen jeg hadde i fjordåret, det var noen intense saker ass, utrolig hvor langt 180 mikrogram kan ta deg hvis du bare legger til litt MDMA

Du er megasoper hvis du hater rus og anime. Det beste jeg vet er å tylle innpå cosylan og sette på K-On eller lignende 癒し系-anime.

animebreverne i tråden e sterkt i mot all bruk av narkotika

>Nevne at jeg skal ta meg en liten röver
>Opiatfolka kommer krypende ut
Ai ai ai, må bare understreke at det er ikke alle som tar det så langt som de.

rus er degenerert xddddd

amine er degenrerrt cdddddddd

>Halla kripos
God dag til deg også, lovlydige borger

Nei det er vi ikke

ro ned a jeg tar opiater bare når jeg får det fra legen, k?

dette er ikke den autentiske degeneranon

Takk for at du beskytter oss! Du ser jo så klart at jeg driver satire her ved å late som om jeg er en degenerert rusbruker, som jeg så klart ikke er! Loven er jo her for å beskytte oss, og jeg folger den alltid og hele tiden!

For ovrig er Nico en hore

>fikk lyst på litt ol
>om jeg går nå blir det fortsatt for sent når jeg når butikken

pris kommuniststaten norge...

Enig, jeg dobbelpluss elsker storebror!
Krimtanker er ugodt

Sliter med å konsentrasjonen, har vært på utredningen for adhd som barn. Jeg tror det kan være ADD i stede da jeg ikke i det hele tatt er hyperaktive rett og slett det motsatte sliter med motivasjonen.

VPP skal ha en test for adhd mot meg, burde jeg nevne at jeg tror det er add pga ingen hyperaktivitet?

Har vært veldig i mot å ta anti depressive som vpp har provd å skrive ut, men kunne tenkt å prove medisin som gir meg mer fokus og motivasjon.

Noen som vet litt om dette?

Priset være storebror!

>dette er ikke den autentiske degeneranon
bare den autistiske ;^)

Hva mener /norgetråden/ om...
>Sondagsåpent?
>Alkoholsalg i butikkene?

Seriost, men kanskje dumt, sporsmål: Er ikke ADHD og ADD det samme?

>>Sondagsåpent?
>>Alkoholsalg i butikkene?
IKKE TRÅKK PÅ MEG

eg ska game i kveld
fordi eg e en gamer
d e bare sånn d e

For sǿndagsåpent.
For alkoholsalg i butikkane.

Du kan kjöpe lettöl på 2,5%.
Den tar törsten om du drikker nok av de.

nei jeg er redd for å ta mine egne valg og staten må beskytte meg mot alt :( :(

Sondag er en kristen fridag, det skal ikke være åpent.
Alkohol er en synd og må forbys.

ka mente han med dette?

>>Sondagsåpent?
nei
ikke faen
>>Alkoholsalg i butikkene?
selg alkohol når og hvor du vil itenom sondag
lovliggjor hjemmedestillering og

No skriv vi på nynorsk, folkens.

heng deg, christcuck. Du kommer fra et hedensk land, pris de norrone guder eller heng deg.

Har en venn som driver å smorer flytende plumbo på armen 24/7. Jeg har ikke lyst til å leve mer på denne planeten... FY FAEN

Vil bare si deg en liten ting, "kompiss".
Det er nok mere overvåkning i Norge enn det folk flest er klar over.

La det synke inn over deg

jeg kommer ikke til å holde ham ansvarlig for hans holdninger heller fåvæ

Add = attention deficit disorder
Adhd attention deficit & hyperactivity disorder

Keffer det då?

>han tror jeg ikke vet

jeg er bak syv selvtilfredse anime-jenter

ska han ta en breivik? eg e redd

>norrone guder
kult rollespill, autist

hæ?

Hvordan skriver man nynorsk

>sverigeanon kommer
gleder meg mer og mer fåvæ...

Klasehodepineanon?

Jeg har erfaring med sopp, ja. Det er mye lettere på kroppen og sinnet enn f.eks syre.
Sopp er vel noe av det beste jeg vet i hele verden kan jeg tenke meg.

Jeg kan skrive en lang direksjonslos rænt her, men om du lurer på noe så må du nesten sporre. La meg forst bare si at psykedelia har vært offer for mye propaganda, og at din oppfatning av hvordan det er er 100% garantert feil, for opplevelsen kan umulig beskrives med ord. Nei, du ser ikke elefanter eller tror du har blitt et glass med appelsinjus eller annet tull, det som skjer er at du får et veldig annerledes tankemonster, du kommer til å tenke på en helt annen måte enn du noensinne har gjort for. Du vil også få noen hallusinasjoner, men jeg vil presisere at du vil ikke se skremmende ting som ikke eksisterer også videre, kan heller sammenligne det med at synet får et slags filter, du vil se monstre i ting og for eksempel hvis du vifter hånda foran ansiktet vil hånda di "henge igjen", kalt "tracers" også videre.

Du vil også fole et eufori, kanskje en trang til å brole ut i latter i en time. Tidsperspektiv blir også veldig forskjellig, et sekund kan foles ut som 10 min eller en evighet, avhengende av dose.

Når det kommer til "bad trips" er også dette veldig oppskrytt og lett å forebygge seg mot også.

Om du er hodepineklaseanon så har jeg lest noen av brevene dine for, og har veldig medfolelse med deg. Jeg anbefaler virkelig at du forsoker det, om du foler deg klar. Jeg anbefaler også at du leser deg opp på temaet for du prover det.

Er det noe mer du lurer på, kan jeg disponere med svar.

De fleste av turene har bare vært halve lapper, ment for å sitte foran pcen og se på rare ting og hore på musikk mens jeg royker tobakk.
Har desverre ikke "mott Gud" enda, men har sett hans fingeravtrykk i ting, hvis man kan si det.

Berre ver du sjǿlv.