/NEDERDRAAD/

Slaap zacht 77IQ editie
Welkom: Iedereen
Niet Welkom: Niemand

Other urls found in this thread:

dailymail.co.uk/news/peoplesdaily/article-3719762/Love-struck-Dutchman-flew-5-000-miles-meet-Chinese-woman-met-online-hospitalised-waiting-10-days-airport-no-never-did-turn-up.html
hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/3062910/2017/01/24/EU-werkgroep-waarschuwt-Rusland-wil-verkiezingen-in-Europa-beinvloeden.dhtml
youtube.com/watch?v=jpXh9Y3wxWo
twitter.com/NSFWRedditVideo

włoski

MH17

033

Ben je maar 17 oetz?

...

>>Mijn broer zegt dat we gaan, hij is islamgeleerde
>Hmm
>Juist ja
Hij is geen gediplomeerd theoloog, dat geef ik toe. Maar mijn uitspraak berust zuiver op waarheid.

Beweer je nu dat ik gedurende de hele dag geen vrouw zal zien? Ik heb al zo vaak moslima's van die moskee gezien.

Oke.

Waar is de kompot :DDDD

Kankerlelg

Ik ben niet het type van "met alle internationale relaties is wat mis", dat zou hypocriet zijn om dat te zeggen. Dat kunnen mensen die mijn verleden een beetje kennen beamen. Maar uh... zomaar van de radar verdwijnen en zo en dan hele wilde verhalen vertellen duidt vaak wel op een meerval (catfish).

Het je haar al ihel ontmoet?

TFW NO SLAV QT

Wanneer is het eigenlijk?

Zaterdag.

eventjes een herinnering dat het peperkoek is en geen ontbijtkoek

>dvw geen mena vriendin ;_;
>Ik gun iedereen Afghaanse vrouwen.
>dvw geen Turkse vd die het eten van haar land voorschotelt op het ritme van Tarkanmuziek.
>De voels zijn te pijnlijk.

Jullie tatta's zijn wa7ed raar. Stemmen PVV en willen alle allochtonen eruit maar tegelijkertijd wil je een zandneger vd.
Watskeburt met jullie

Moderators verbannen 17 jarigen :^)

>Beweer je nu dat ik gedurende de hele dag geen vrouw zal zien?

Ja, zoals ik al zei gaan de mannen vaak afzonderlijk naar de moskee om een huwelijk te vieren
Er zal alleen eten en drinken zijn, geen enkele vrouw

Bovendien zijn de meeste moskeeën voor vrouwen gesloten buiten de drukke feestdagen/ramadan/vrijdagmiddaggebed omdat men verwacht dat de vrouw niet naar de moskee gaat daar zij de verplichting daartoe niet heeft, in tegenstelling tot de man

Je kan de kanker krijgen

Wat een kutuitgave oetz
Neuk 77iq wat een homo
Robin vos was veel beter

Ik heb nog nooit pvv gestemd, ga er ook niet aan beginnen.

Weet trouwens niet wat ik wel ga stemmen oetz.

Ik stem geen PVV.

>Bovendien zijn de meeste moskeeën voor vrouwen gesloten
Dat klinkt helemaal niet als onze moskee.

DENK daar maar eens goed over na

>Impliceren dat ik PVV stem

Het lijkt me sterk dat er ook maar 1 vrouw het gebed bijwoont buiten het vrijdagmiddaggebed

Ik weet wel wat jij gaat stemmen.

waarom zo gemeen. Kun je de waarheid niet aan. het is peperkoek en het zal altijd peperkoek blijven, de ontbijtkoek mensen zullen altijd 2de rangs mensen zijn en zullen worden verplaatst naar Friesland

3e cijfer is binnen jongens!

8,5 voor geschiedenis.

Ik hoop dat jullie trots op mij zijn. :3

Tot nu toe binnen:
5.1 wiskunde
6.0 M&O
8.5 geschiedenis

Kan het voor eens is niet over islam gaan....

Weet ik niet, ik was er nooit bij.

Dan weet je het nu

Nog niet en ik ga ook voorzichtig te werk, wil er geen slachtoffer van worden.
Daarnaast is het niet zo heel moeilijk voor haar om van de radar te verdwijnen voor mij, helemaal eerst niet, omdat ik maar 1 redelijk omslachtige manier had om haar te bereiken en nu heb ik die plus haar persoonlijke instagram. Die trouwens het verhaal van die drogering ondersteund.

Goed zo! Alleen jammer van die 5.1

Ik ken jou.

Begint jouw naam toevallig met een A, B, C, D, E, F, G, H, I, J, K, L, M, N, O, P, Q, R, S, T, U, V, W, X, Y of Z?

Ik ben heel trots op je lieverd.

Was al die paniek nu zo nodig?

Als je maar niet binnenkort in de krant komt.
dailymail.co.uk/news/peoplesdaily/article-3719762/Love-struck-Dutchman-flew-5-000-miles-meet-Chinese-woman-met-online-hospitalised-waiting-10-days-airport-no-never-did-turn-up.html

Haha, ik eet nog liever een gefrituurd scheermes.

Heb ook op die site zitten kijken, maar het programma is gevuld met "meer geld naar dit en dit" hoe zeer iedereen ook meent dat ze rechts zijn. Maar ik vermoed wel dat dat hem wordt, ik vind het een vage verkiezing met veel te veel miems.

Heb je haar stem al gehoord en op de cam gezien?

nice

>dvw 5,3 voor wiskunde

kon slechter maar mijn gemiddelde is nu 6,3 dus makkelijk op te halen naar een 6,5

AK en ECO zijn wss ook onvoldoendes en morgen MAW en Engels nog

hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/3062910/2017/01/24/EU-werkgroep-waarschuwt-Rusland-wil-verkiezingen-in-Europa-beinvloeden.dhtml

dvw nog altijd geen vd

dvw ik ken deze voel nog altijd.

HET IS NIET EERLIJK
HET IS NIET EERLIJK
HET IS NIET EERLIJK

Ik was toch al van plan dit jaar die kant op te gaan met vakantie, voordat ik haar ontmoet had, dus ik ga gewoon vakantie vieren en dan kijken of ze een keertje langs komt bij een café.

>Heb je haar stem al gehoord en op de cam gezien?
Ja, allang.

>muh Russische inmenging
Ik ben deze propaganda zo beu.

Laat maar dat was VNL, de andere miempartij, was even in de war.

Wat is er met 77 iq?

>dvw geen Ella vd
Ik wil DOOD!

Dat is wel een lichtpuntje, kende een kerel waar het drastisch mis mee is gegaan, die meid kwam ook steeds met maffe verhalen over hoe ziek haar moeder wel niet was en dat ze niet kon mieten. Ik geloof dat hij niet eens haar gezien had op de cam.

Ga iets ondernemen dan ipv zielig te lopen doen op een Pruisisch pottenbakkers forum.
Of vertrek naar /r9k/
>in4dat ze toevallig aan de andere kant van het land is.

Zwijn heeft een autistische meltdown

Als Frans en economie binnen zijn dan pas durf ik te zeggen of deze tentamenweek wel of niet gelukt is.

Maar tot nu toe geen dompers.
Wiskunde was moeilijk en M&O was veel.

Ik had altijd een beter gevoel voor eco dan voor M&O dus hopelijk is dat een voorbode.

Frans moet ik gewoon afwachten.

Voor de overige vakken zoals Engels en Nederlands daar heb ik sowieso een voldoende voor.

>Ga iets ondernemen dan
Hoe dan?
Als het zo voor zichzelf sprekend is had ik het allang gedaan, maar iets houdt me tegen.

Ik kan geen vd krijgen, oetz.

Heb weinig vrienden. Kan niet met normie meisjes praten. Ben verlegen.

Heb al veel ondernomen. Alleen tinder/ocupid weiger ik om te gebruiken.

Dus ik draag mijn lot, maar ik ga de voel wel palen : ^).

Het lichtpuntje is dat ze echt is, of ze niet iets speelt is wat anders. Maar zoals ik altijd zeg, een manier om erachter te komen.

>in4dat ze toevallig aan de andere kant van het land is.
Die kans bestaat altijd.

ikdv.

Oetz, ik ga deze vakantie gewoon naar Rusland, Oekraïne of Korea/Taiwan en regel daar gewoon een vd.

Met mijn blauwe oogjes en mannelijke bouw moet het geen probleem zijn.

Nederlandse vrouwen zijn zo kut ;_;

Vind uit wat dat iets is en je hebt de oplossing.
>Zeuren over iets, maar niet aan een oplossing willen werken.
Als ik de verhalen hoor is de kans groot

Wel beter als je gewoon met haar afspreekt om te mieten. Als ze nee zegt kan er van alles aan de haak zijn.

En dan is er natuurlijk het geld, heeft ze daarom gevraagd of naar gehint?

Het kan allemaal in orde zijn natuurlijk, begrijp me niet verkeerd.

Je luistert niet naar mij. Mijn ex ken ik van het internet. Maar in het echte leven kan ik geen normaaltjesmeisjes krijgen. Ze zijn niet geïnteresseerd in mij.

Ik heb al aan de oplossing gewerkt. Ik heb alles geprobeerd, maar ik kan gewoon geen vd krijgen. Ik zie gewoon niet meer in hoe ik me nog verder zou kunnen ontwikkelen en welke stappen ik zou kunnen ondernemen. Ik kom geen meisjes in mijn leven tegen en ik heb wat sporadische vrienden.

Dus, ik denk dat zelfmoord een legitieme optie is. Voortplanten is toch te complexe materie.

Jongens ik ga even een potje Dota spelen.
Gedragen jullie je als ik weg ben?

Nee, we gaan de hele kanker zooi overhoop gooien...

En blijf weg.

Wat gaat er met Ard "ik ken mensen die zijn overleden aan wiet" van der Steur gebeuren?

...

Trendend on Nedertoep

youtube.com/watch?v=jpXh9Y3wxWo

Nothing but useless cucks

Ik zie maar 1 optie. Hij moet weg.

Wat is deze troep?

Hoi. Ik zie je palen vaker. Je bent gewoon een kankerarrogante en onterecht betweterig kereltje.

Je persoonlijkheid is het probleem en niet de rest van de wereld. Je stoot meiden af alsof jij olie bent en zij water.

Doei.

>4kan gemeenschappen buiten 4kan
kotsendsjineestekenfilmmeisje.png

Hij wordt minister van volksgezondheid oetz

En ik dacht dat ik Geestesziek was.

Je bent gewoon jaloers dat je een nieuwvriend bent die niet op de cytube of in de kikgroep zit

>Wel beter als je gewoon met haar afspreekt om te mieten. Als ze nee zegt kan er van alles aan de haak zijn.
Was sowieso van plan om af te spreken, maar nog niet gedaan. Wilde eerst de rest van mijn vakantie inplannen en zekerheid krijgen over wanneer ik vakantie kan nemen.

>Als ik de verhalen hoor is de kans groot
Ik heb nog geen fouten gevonden in haar verhalen en ze lijkt oprecht. Ook toen ze volledig lam was leek het alsof ze oprecht van mij hield. Dus daarom, maar een manier om erachter te komen.
En denk maar niet dat ik geen ervaring heb met liegende teven.

Hoi. Mooie analyse. Helemaal mee eens.

Doei.

Nog maar een paar maanden voordat het weer lente is, waarbij je in de ochtend comfie ergens naar toe kan fietsen zonder jas en de zon lekker op je schijnt

Ik haat de zon. Ik haat de zomer. Ik haat mensen die plezier maken.

Godverdomme, ik haat de winter.

>Ik haat de zon. Ik haat de zomer.
Maar waarom?

Het is in ieder geval beter dan dit kankerweer.

Van de zon krijg je het warm
Daardoor ga je zweten
En dan moet je 3 keer per dag douchen

Dit.

Ik wil gewoon comfie met een sjaal en muts lopen.

Zelfs met deze kou ga ik zweten en moet ik mij 2x douchen, met dat gezegd: ik ben even douchen

Misschien moet jij gewoon niet zo'n mietje zijn.
Heerlijk weer
Laatst zelfs nog gekampeerd met dit weer met de padvinders

Omdat andere mensen daarvan genieten en ik ben ongelukkig. Ik vind de winter juist fijn, want dat haten andere mensen en dus lijden zij.

Ik ben beter en harder, dus ik heb geen enkel probleem met kou. Sterker nog: ik vind het winterlandschap weemoedig en zielvol. Het is lekker rustig op straat.

Als het zomer wordt, dan komen ineens alle normaaltjes weer naar buiten en dan gaan ze alles weer in de weg lopen en irritant zijn. Ik wil ze van de straat af hebben.

Woon jij in een woestijn ofzo?

Nee, hij is gewoon moddervet en weet niet wat deo is

Ik ben letterlijk een van de eerste palers hier en ik zit in de email groep van de miet, kanker nieuwflikker.

van deo krijg je kanker

>deze winter weer niet kunnen schaatsen
Zo kan ik me nooit voorbereiden voor de tocht der tochten!


Schaatsen is trouwens de enige reden waarom de winter superieur is.

>Als het zomer wordt, dan komen ineens alle normaaltjes weer naar buiten en dan gaan ze alles weer in de weg lopen en irritant zijn. Ik wil ze van de straat af hebben.
Dat is ook wel waar.

Ik woon wel gevaarlijk dicht bij Venezuela

Ik gebruik heel veel deo oetz
Spuit wel 10 keer op een dag deo
Ik ben 1.85 en weeg 65kg dus zo moddervet ben ik ook niet

Ik ook, het is zo somber en koud.
Iedereen vindt het niet leuk als het te warm is maar 20 graden in de ochtend fietsen is toch comfie? Je zweet dan niet als je gewoon geen jas aan hebt en niet als een gek fietst.

Hoezo ben ik een mietje? Ik haat dit weer gewoon omdat het zo grimmig is. Het liefst zit ik met mijn pupper te spelen om 9 uur 's avonds als het nog licht is

Ik weet niet waar jij woont maar bij mij is het 24/7 rustig op straat oetz.

Ik zie niets.

Gewoon naar oostenrijk gaan en de alternatieve elfstedentocht rijden

...

>deo spuiten
Pleeg zelfmoord

Ik ben 168cm en weeg 48kg.

Er kan wel een paar kilo's af hoor.

>beter kijken
O maar natuurlijk, nu zie ik dat die afbeelding gefotowinkeld is. Je hebt het pijltje per ongeluk weggegomd.

Kan je adrenaline veroorzaken op commando?

Ik denk dat je echt max 15 zou moeten wegen,

dus die vingertjes achter in het keeltje.

Steek jezelf met iets. Pijn veroorzaakt AD aanmaak.

DUH

BIO 2 HAVO

>de zoveel wegen als je leeftijd miem