Sverigetråden - Bättre folk upplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=65pkpzso6yY
en.wikipedia.org/wiki/Pillage_of_Sigtuna
play.spotify.com
en.wikipedia.org/wiki/Lactose_intolerance#History
nyheteridag.se/sa-bekampar-vanstergruppen-de-blodiga-forortskrigen-trygghetsvandrar-i-overklassomraden/
twitter.com/NSFWRedditImage

/balt/

andre för sötbrevare :3

tredje för sötbrevare ^_^

Fjärde för autistisk vrede

femte för bästa flickan 20 år i rad

Vem /väntarpådeavtrycktafinnarna/ här?

de första fem breven säger ganska mycket om hur förjävlig tråden har blivit

tror jag tar en paus ett tag

daglig påminnelse om att det är din plikt att kämpa för folk och fosterland

Började plugga förra veckan men kände ingen hopp om framtiden, men nu jävlar!

Lite då och då favä

Rider ut mot orcherna med rohirim i resten av mitt liv, kommer leva och dö med ära och jag kommer möta döden med glädje!

>men nu jävlar!
vilken jävla endorfinkick du har fått

ingen bryr sig

>hittade pdf version av matte böckerna så nu slipper jag betala $152 åt Judarna

känns bra mann1

Bli vigilant som mördar brottslingar som fått för korta straff J/N?

Bästa scenario: dödar så många jag vill och kommer undan

Värsta scenario: dödar några och får sen en semester i fängelse några år

>dkn uttråkad
Va gör man för att ha kul?

...

fattiglapp

>arbetade på ex-klassat område, dvs. man får inte ha något som kan avge gnistor
>slank iväg lite då och då och rökte strax utanför istället, tänkte att där får man väl röka
>"nejdu, om någon idiot gör det då kan hela anläggningen gå i luften"
>h-hehe mm jo men visst är det så
>gömmer undan mitt ciggpaket, bic-tändare och plånbok ovanpå ett elskåp tills jag passerar grindarna
>insåg när jag åkt hem att allting låg kvar där inne

HUR MÅNGA ÄMNEN LÄSER DU

Inget nytt, 2dbrevarna förstörde den för länge sedan.

Mann1 du vet inte hälften av det, levt med panikångest hela mitt liv och har äntligen absolut inget att ha ångest över, går på mediciner som hjälper mig gå ut och ha energi, bra vänner, potentiell fv på g
Livet börjar äntligen se just ut, även om jag måste plugga upp 800 poäng+gymnasiearbete för att komma in på universitetet

4+gymnasiearbete på egen hand som jag ska lämna in under sommaren

>Be inte för enkla liv, be för att vara, starkare män

Jag köpte inte tabletten för att bara runka i sängen och läsa manga favä

omg hej SÄPO, fin honungsfälla ni la ut inatt

sluta aldrig breva

S I G T U N A
I
G
T
U
N
A

Brendanbrev är den enda ljuspunkten i tråden.

Varför tar gymnasiet så lång tid?

Man gjorde inte ens så många arbeten och prov och ändå satt man där varje dag i två terminer

Ride on user

Jag känner på mig att 2017 blir /vårt år/

>för att bara runka i sängen

Den mentala bilden behövde jag verkligen få i mitt huvud. Tack.

...

breva svensk ASMR

youtube.com/watch?v=65pkpzso6yY

...

För min depression, kunde inte ta mig ur sängen flera dagar i rad, ens ta mig till plugget

Ja jävlar! Är 185 lång och väger 109 kg av rent fetto, när sommaren kommer så jävlar ska ni se på en förvandling!

WULTHUS IN ÄWINS!

FÖR FRAMTIDEN!

FÖR HOPPET!

FÖR HEDERN!

FÖR ALL EVIGHET!

HELL

FUCKING

SEGER

>vita rasen överlever tusentals år av krig
>blir besegrade av porr och st sv

Har du någon som kan breva åt dig om du dör i arbetet? Vill inte gå miste om det ultimata BARA.

...

Och sen kom mongolerna och våldtog allt och alla

FÖRRUTOM OSS VIKINGAR!

SIGTUNA SVENNE

hur gammal?

en.wikipedia.org/wiki/Pillage_of_Sigtuna

21
Försöker du doxxa mig eller vad sker?

nej, bara genuint intresserad

Snart är det val igen.

>glömde plånboken
orealistiskt

Jag förstår inte vad Folkets Mujahedin har med Hanif Bali att göra. Han var 3 bast när han kom hit och han hade ingen kontroll och inget val över att han blev förd till Sverige.

>Varför skickades han inte till en pursvensk familj från början av de som förde hit honom från hans hemland?
Hur ska jag veta deras motiv? Vad har det med saken att göra?
Jag har inte någin vidare koll på Folkets Mujahedin men eftersom att det är en iransk politisk organisation så känns det rimligt att folk med kopplingar till Iran är aktiva i gruppen snarare än "pursvenskar" som inte har någon relation med Iran.

>Varför använder Bali, år 2015/2016, ord som pursvensk och beskrivandes sig som svartskalle?
Förmodligen därför att hela hans politiska image går ut lite grann på att vara moderaten som inte är så skitnödigt politiskt korrekt.

>Var hans beteende "socialt svenskt" om han var 10 ggr värre än alla andra på sin skola
Kanske inte, jag kan omöjligen veta exakta omständigheter under han skolgång.
Grejen är att vad som är accepterat social beteende i sverige inte ens nödvändigtvis följs av såkallade "pursvenskar".

Jag minns en riktig white-trash morsa till en klasskamrat när jag själv gick i skolan som sa att hon skulle ha en kopp "niggersvett" när hon syftade på en kopp kaffe. Detta är ju absolut inte socialt accepterat beteende i Sverige.

Påminnelse om att inte rösta
Röstar ni så vinner juden

>Markus Allard ny medarbetare på Nyheter Idag
>alla dessa stjärtsmärtade vänstercuckar

Är du efterbliven? Jag försökte förmedla till ditt förnuft igenom mitt rada tyskar å svenskar exempel.

Alla som är etniskt svenska och inte kalleskavjar betacucks vet att det är anletsdrags skillnader mellan oss och andra nordiska länder men framförallt tyskland som du nämnde. Det är svårt för en utomstående att se. Tror inte jag hade sett skillnad på en chines och korean men de hade definitivt gjort det. Det är som dialekter, en utomstående hör inte skillnaden. Men en med det språket som modersmål gör det.

>Röstar ni så vinner juden
så juden vann när folk röstade på nsdap 1933?

>autism i tråden

Jamen dåså!

>Alla som är etniskt svenska och inte kalleskavjar betacucks vet att det är anletsdrags skillnader mellan oss och andra nordiska länder men framförallt tyskland som du nämnde.
Men så bra då kan ju du upplysa mig om de anletsdrag som du så enkelt ser. Istället för att tramsa runt och undvika att svara på frågan.

ja, ser du inte hur bra dom har det nu eller?

Mm

Hitler var jude och förintelsen hände aldrig.

haha aa

Dagens heta tips: Du kan blocka annonser på play.spotify.com med hjälp av ublock origin!

valrörelsen drar ju igång typ ett år innan själva valdagen

>marxist som jobbar hårt för att sprida information om vänsterpolitik
>börjar skriva för en högertidning
Jag undrar ja...

Valet är fortfarande inte försen i September...

Svenska == Love; Svenska == Life

Vad annat kan vi tumma på som har biologisk grund?

>könsskillnader
>hormonforskningen
>kost hos olika folk i förhållande till var de bott historiskt (ytligt exempel; det där med att Nordens folk är bland fåtal i världen som kan dricka mjölk som måltidsdryck i vuxen ålder medan många andra är laktosintoleranta)

en.wikipedia.org/wiki/Lactose_intolerance#History
>Therefore, in societies where tolerance is the norm, many people who consume only small amounts of dairy or have only mild symptoms, may be unaware that they cannot digest lactose. Eventually, however, lactose intolerance was recognised in the United States to be correlated with race.[70][71][72] >Subsequent research revealed intolerance was more common globally than lactase persistence,[73][74][75][76][77]
>and that the variation was genetic.[68][78]

Och om inte mitt tänkande, att försöka se stora och små tecken på det jag försöker säga [biologi spelar visst roll], inte stämmer - varför kan SD:s prat om vad som ____enligt partiet självt (och mest dess topp)___ utgör Kultur/Socialt liv inte sägas vara godtyckligt och därmed värdelöst?

>Jag förstår inte vad Folkets Mujahedin har med Hanif Bali att göra. Han var 3 bast när han kom hit och han hade ingen kontroll och inget val över att han blev förd till Sverige.

Varför skulle det INTE ha det?

enligt samma logik:

>Rumänska tiggarna kom just till Sverige pga vår generösa ekonomiska politik
>ge det tillräckligt många årtionden och de kommer upptas som "Svenskar" på samma nivå som alla tidigare generationer som de facto kämpat/dött för att ens kunna bo här uppe i Norr (idag Norden).
> [om vi inte var ett EU-land så hade de rumänska tiggarna rent opportunistiskt dragit någon annanstans, t.ex. England och blivit "Britter"]

Bali valdes hit utifrån förekomsten av _iranier_ - jag har svårt att föreställa mig att det förutom kulturen inte ingick Ras/Biologi vid det valet

...

fjolla

Kalles kaviar är oironiskt ett av de värsta saker jag någonsin har smakat under min ungdom.

fjolla

Vidrigt

Deyr fé,
deyja frændr,
deyr sjálfr et sama;
ek veit einn,
at aldri deyr:
dómr um dauðan hvern.

Varför är fornnordisk poesi så vackert?

Läste du inte resten av brevet din korkade invandrare. Går inte utrycka i ord fattar du väll. Skulle inte kunna beskriva skillnaden mellan en italienare å svensk i ord, men det är definitivt en skillnad.

Tror du jag ska skriva på punkt 243 i ansiktet så är det lite mer rundat för daner en göter? Du fattar väll att ögat tar in miljarder delar å sätter ihop det till en bild. Är du inte esoterisk så kommer du aldrig att fatta.

>blivit "Britter"
j-jag tänkte på pre-Brexit Storbritannien/England dock, Ru Ti har ett par år på nacken nu

>brevar icke d1 rätta kalles
politisk korrekt skit

Vad fan är detta för jävla landsförräderi som pågår?

tycker den är OK favä

Gillar man Kalles måste man på riktigt ha en hjärnskada.

När jag var liten kunde jag varken äta kaviar eller leverpastej på mina mackor. Jag klarade heller aldrig av lök, om bitarna var större än en millimeter

Minns förra gången jag röstade. Var första gången jag fick rösta i ett riksdagsval och jag hade precis börjat universitetet och under nollningen så gick hela nollningsgruppen och röstade tillsammans. Var en jävla press om att man inte skulle rösta SD så jag tog en lapp av varje parti men fick ändå en arg fråga varför jag även tog SD:s lapp. Sa bara av princip men var nära på att inte ta den och bara rösta typ M men gick ändå igenom med det. Sötpaj som jag flirtade med just då pratade glatt om hur hon röstat F! och hur sämst SD var när vi gick därifrån.

Den här gången tänker jag gå in utan att bry mig ett skit. Ta SD:s lapp, sträcka upp högerhanden framför kön och ge ett HELL SEGER innan jag röstar.

>min gamla bild

:3

får en konstig känsla av att se den här bilden

Fä dör
fränder dö,
själv dör du likaledes;
ett vet jag
som aldrig dör
knulandet av din mamma kek

Du kan alltså inte presentera några bevis med vetenskaplig grund utan du baserar det hela på någon diffus magkänsla. Känns ju riktigt stabilt.

Tråkigt att det inte finns något online-blindtest där man kan få gissa etnicitet på fotografier av olika personer för jag tror att i ett blindtest så hade du knappast kunna pricka rätt mellan olika Nordeuropeér.

Men visst tro du på din psuedovetenskap om anletsdrag men förvänta dig inte att någon annan ska ta dig på allvar lmao

cringe

ska till komvux imorgon så blir väl att dygna så man tar sig dit

Skitsnack.

Svenska tjejer var inte hjärntvättade av feminism 2014.

Okej är du svensk?

gillar du inte våra förfäders poesi eller? är du vänsterpartist?

hell seger, somna inte

>Sa bara av princip

Vem frågade, och varför gav du det jävla svaret?

>dkn jag är innerst inne en nbög

>sitter vid datorn
>fiser lite lätt
>visar sig vara rännskita
>sitter på toa i 20 min medans det bara rinner ut
>kan inte torka för det fastnar i rövhåret
>hoppar in i duschen
>när jag tvättat mig kommer en skvätt till och jag måste göra hela proceduren åter

Fy fan, min kväll går inte bra.

om du är någorlunda attraktiv så är det svårt att inte vara det

ja,hell seger

Min poäng var att Hanif Bali själv hade ingen kontroll över vad som skulle hända. Det var hans föräldrar samt personerna inom Folkets Mujahedin som tog det beslutet. Det är rimligt att anta att en del av de iranska invandrare som finns i sverige behåller kontakten med denna organisation eftersom de har ett förhållande till deras tidigare hemland.
Varför skulle en medelsvensson har någon kontakt med en iransk politisk organisation?

Angående de Rumänska tiggarna så finns det flera aspekter att ta hänsyn till. Dels är tiggeriet i hög grad organiserat och det finns ingen plan på att permanent uppehålla sig i Sverige. Precis som att internationella brottsligor åker från östeuropa för att begå brott i västeuropa och sedan åka tillbaka till sina hemländer.

Tiggarna befinner sig inte i Sverige för att permanent bosätta sig här. utan de åker skytteltrafik mellan Rumänien, Sverige och andra västeuropeiska

lel F! kom ju in i EU-parlamentet pga hela F!-hetsen under 2014. Var ju en trend för alla unga tjejer att rösta på dem då.

Min fadder, och för att jag inte vill ha konflikt bokstavligen andra veckan på nollningen.

>nyheteridag.se/sa-bekampar-vanstergruppen-de-blodiga-forortskrigen-trygghetsvandrar-i-overklassomraden/
Vi får väl se vart det leder men det börjar ju inte otrevligt.

God lycka och välstånd till dig min vän!

2017 blir /vår år/!

För att den har språkliga rötter till dagens levande nordbor (hint: inte afrikanska svarta, judar eller adopterade vietnameser) som går igång emotionellt på att läsa den. På samma sätt som svarta folkslag värdesätter trum/sång-traditioner som för dem bakåt i tiden eller araberna värdesätter sina halsspråkljud ur klassisk arabiska (som inte alla världens icke-araber delar med dem).

Kul att de ändå kallar dem för kommunister.

>under nollningen så gick hela nollningsgruppen och röstade tillsammans