Norges beste band-utgaven.
Forrige:
Norges beste band-utgaven.
Forrige:
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
twitter.com
Forst for gjeninnfor jodeparagrafen.
...
kor e iphonen
kor e dattamaskinen
o herregud eg hakkje med printaran
Lenge leve vår vakre prinsesse!
7 like tall og Norgetråden omdopes til Noreghyssinga.
FAEN TA DEG!!!!!!!!!!!!
hvad fanden
(was that norwegian)
...
Alltid.
...
dumb scandiposter
impressive digits
fina tal
NORWAY > SWEDEN
fy faen
bare mekk ny tråd med det samme, dette gidder jeg ikke
fy faen...
Nei, det der er dansk.
wasted
Sjekket
s-sorry
...
alri
Dette, hvem mekker?
>fjordneger får geten
hot anime pic
HYLL SEIER
gutta, har endelig spart opp penger til å ta billappen, har ikke hatt noen kjoretimer enda men lærkjorte en del da jeg var 16-17 og har kjort moped hele tiden i den perioden også, så jeg kan trafikkreglene ganska godt.
Hvor lang tid tror dere det tar meg for jeg kan få lappen herifra? Håper på 1 måned men det er vel for optimistisk?
dåli få
Slapp av, det roer seg nok snart.
eg
Heng deg, Sverigeanon.
Har noen den "Lenge leve vår vakre prinsesse" FÅ-en lagret?
...
bare dropp det, for dyrt å eie bil i dagens norge
t. fattiganon
Köp elbil lmao
Dette fävae.
Skal i familiebursdag gutta
Tror du det er noen sote jenter du kan florte med der?
...
Proleteri svih zemalja ujedinite se!
hva faen jeg elsker muslimer nå
Nei
NEI MEN JEG VIL JO IKKE DET
JEG VIL JO IKKE...
Takk Anonsen.
>Arbeidere i alle land foren dere!
Hva mente han med dette?
vil egentlig ikke det.
Fucking Scandis always stealing GETs.
>ingen hår på fjeset
>masse hår i rumpa
Merda. Por que só os escandinavos ganham números grandes?
De volta ao /luso/, macacada!!!
...
Hell seger kamrat
>massa hår på ansiktet
>massa hår i röven
>Robin Hobb
Fyttigrisen...
>Drinks often
Fy faen.
pent
shit get
very good
Imponerende.
Har egentlig ikke så mye å si til resten av profilen, men Robin Hobb er plebeier-fantasy av verste klasse. Hele Soldier Son trilogien er en eneste stor hyllest til overfòrings-/vektǿkningsfetisjisme.
"Isolated and partial exceptions do not alter the case: women, taken as a whole, are and remain thorough and incurable philistines." - Schopenhauer
...
Intet motargument.
Her har du forresten en VEDLIG sjelden Peterson, det er en gave til deg.
Greia er jo at kvinnfolk havner som regel på midten av IQ-skalaen. Ergo det er færre kvinnfolk enn menn som er totalt retarderte, men det er fler menn enn kvinner som er genier.
En amerikansk professor(som er kvinne), har teorien om at grunnen til at det ikke finnes noe kvinnelig Mozart er fordi det ikke finnes noen kvinnelig Jack the Ripper. Ergo, menns kreativitet har ingen grenser, og er kobla til det visuale på en helt annen måte enn kvinners.
Men det betyr ikke kvinner er slik som Schopenhauer karakteriserer de.
Takk user. Her har du en også.
Hvilken amerikansk professor?
Jaja...sånn kan det gå.
Det du sier er sant, men det at de befinner seg på midten av IQ-skalaen betyr jo nettopp at de er filistinere sdm. De er mer "hovedstroms" av natur, de er mindre individuelle derfor er det veldig sjeldent å se et kvinnfolk med god smak innenfor hoy kunst. Jeg vil nodig koble dette opp til kun IQ, men heller "sostermentaliteten" de fleste kvinner har pluss at det strengt tatt ikke er nodvendig for en kvinne å ha god smak for å tiltrekke seg partnere. Samme grunnen til at det er så få genuint morsomme kvinnelige stand-up komikere, kvinner har aldri trengt evolusjonært sett å være morsomme.
>Hvilken amerikansk professor?
Camille Paglia.
>men det at de befinner seg på midten av IQ-skalaen betyr jo nettopp at de er filistinere sdm
Ikke nödvendigvis? Du må jo ikke ha höy IQ for å like höykultur.
Det finnes garantert mange mennesker som havner i normalt IQ-sjikt som liker klassisk musikk f.eks.
Hun har mye bra å si, synd hun er så jævlig dårlig til å snakke.
>synd hun er så jævlig dårlig til å snakke.
Syns den maniske måten hennes å snakke på er lættis jeg fåvæ.
jeg bare...
litterært snakket hvem
"hvordan fuck skal jeg få vekk denne lukten" -trump når han flytta in i hvite huset :D
>Ikke nödvendigvis? Du må jo ikke ha höy IQ for å like höykultur.
Du MÅ ikke, men det er som regel de med hoy IQ som liker hoykultur, det er det mange studier som viser.
Selvfolgelig er det mange idioter som horer på klassisk musikk f.eks, men veldig få av disse kan musikk teori og kan analysere hva som skjer og har peiling på den historiske konteksten rundt stykket de horer på, de synes Beethoven er "fint" og det er omfanget av hvor dypt det går.
Musikk er uansett den mest universelle kunstformen, du trenger ikke ha hoy IQ for å synes noe låter fint. Hoylitteratur derimot, må man ha over gjennomsnitts-IQ for å i det hele tatt henge med.
Greit at du drittbrever, men når det bare blir ren rasisme har du krysset en grense
>men veldig få av disse kan musikk teori og kan analysere hva som skjer og har peiling på den historiske konteksten rundt stykket de horer på, de synes Beethoven er "fint" og det er omfanget av hvor dypt det går.
Ja og det burde jo holde?
Pre-modernistisk kunst pleide jo å ha som mål å være vakkert, og så lenge folk synes noe er vakkert så er jo målet nådd, og det jo irrespektivt om du kan sitte å pirke på takter eller hvilket instrument som blir spilt.
Det blir jo som å si at du ikke kan like Mona Lisa uten å forstå penselströka han brukte.
Slurke status: Vatn med sitron
Knaske status: jordbær
Jv status: ingen
Hvilket parti er det mest Pro-Euro partiet I norge?
Höyre vel?
Men jeg vil ikke stemme på Erna, helvette.
>Jv status: ingen
Kjenner til denne folelsen her
>Det blir jo som å si at du ikke kan like Mona Lisa uten å forstå penselströka han brukte.
>Musikk er uansett den mest universelle kunstformen, du trenger ikke ha hoy IQ for å synes noe låter fint.
Det virker nesten som om du misforstår meg med vilje. Poenget er at hoykultur krever som regel hoyere enn gjennomsnitts-IQ for å nytes, noe kvinner som regel ikke har, dermed er de "ikke-kurerbare" filistinere, dermed har Schopenhauer rett.
>dermed er de "ikke-kurerbare" filistinere, dermed har Schopenhauer rett.
Så forklar hvorfor fler kvinner enn menn tar universitetsutdanning da.
Ser ut som Boxxy tror jeg.
Kvinner klarer seg bedre i den moderne skolen fordi menn ikke er laget for å sitte stille hele dagen. Legg til en kraftig dose feminisme som gjor det lettere for kvinner å komme inn på universitetet, og resultatet du får er mer kvinner på universitetet.
...
Faen i helvete.
Feil bilde.
inn for bannlysning
Var dette jeg mente å breve.
Höres ut som dårlige unnskyldninger fåvæ. Menn er ikke laget for å sitte inni båsen på en gravemaskin hele dagen heller, og det er en jobb som 99% av menn gjör.
Det er ganske veletablert at gutter gjor det dårligere enn jenter i et konvensjonelt klasserom, og at universiteter foretrekker å ta inn jenter.
Hoyeste matchen jeg får innen 100km på okcupid er en jævla transe, til tross for at jeg har spesifisert at jeg kun er interessert i heterofile jenter. Faen for en drittside.
Selvfölgelig foretrekker universitetet å ta inn jenter.
Tror du Hærens Jegerkommando foretrekker å ta inn jenter?
Nei.
Alle jentene på universitet går pseudovitenskapelige studier som sosiologi og psykologi uansett, det er knapt et argument. Ingeniorene og legene er fortsatt for det meste fortsatt menn.
>dfn for smart til å ha jv