...
Sverigetråden - Morgonupplagan
Other urls found in this thread:
youtu.be
aftonbladet.se
migrationsverket.se
migrationsverket.se
lakareutangranser.se
twitter.com
*dabbar*
>05:16 AM
>"""""""""""""""""""""""""""morgon"""""""""""""""""""""""""""
Någon som vet mer om libanons kommande platta?
Det är tidigt morgon, fetto
Den kommer att lukta illa
begå
Hela albumet kommer vara remixer av Svullos sånger.
Det är inte jag som är extremt tjock och luktar illa
haha ok
Ingen som vet något om legenden Libbe?
sidf*
Han gillar sina fåglar lite för mycket
sidf...
Alla sidf... Vad driver en man att bete sig så här klockan 04 på alla hjärtans dag?
Den spektakulära sidf?
jag hörde att det finns minst två rapplåtar om hans fåglar, en om när han käkade upp den och en när han skryter om att knulla dem
sjuk jävel, längtar på LPreleasen
sidf..
Ska ut och röka, kommer snart tillbaka
>ska upp om 2,5h
haha
Godnatt.
Det är nyttigt att vakna tidigt.
hoppas du avlider i sömnen
lol @ ditt liv
har ledigt dag
du har ledigt och är uppe så tidigt. varför?
Tog en halvtimme att få igång :3
fina ord av en fin user :*
Förresten, cicci har slutat var min assistent men hon fortsätter breva här i tråden.
grodnatt
god morgon! Idag är Alla hjärtans dag!
sov på 19 och vaknade klockan 24
>dkn kom till kanalen 2011
vem mer /nybög/ här?
2010 för mig ;_;
>du missade guldåldern
hur hanterar man denna känslan?
påminn mig inte
Jag kom till kanalen innan vissa i tråden var födda ;_;
>alla nbögars dag
finns det verkligen så unga personer i tråden dock?
Jag är så ledsen. Min bästa student på 25 år gav upp och hamnade här på kanalen. Måste varit depression eller något. Hur får vi unga människor att inte ge upp utan att vilja kämpa vidare i livet?
>dkn aldrig fått choklad eller nåt sånt
Finns ingen "guldålder", bara olika berättelseperspektiv.
Jvdk, vill bara någon gång få ett kort.
Denna får mig att tänka
gladkatt, martina mfl
>kom till en 12 år gammal hemsida för 18 år sedan
Fick mig verkligen att tänka.
>dkn vaknar nu
>ska upp om fyra timmar egentligen
>user tror att det är 2015 fortfarande
Var det den bästa tiden i ditt liv? Ibland känns det som att ens tidsuppfattning fastnar i det året.
kanalen är inte ens så gammal, den skapade runt år 2005/2006, allt annat är fabricerat gyckel
>Launched October 1, 2003; 13 years ago
Satte fart i hjärnkontoret alltså.
Hej jag är ny här, varför sitter ni här och slösar tid?
Är väl ungefär i den åldern man börjar bli medveten om hur förljugen världen är. Lite vad som helst kan hända då. Du borde inte ta det personligt.
Varför inte?
Varför är du ledsen?
För att dina muskler förtinar och du krymper ihop och blir en gammal man i förtid?
Jag förstår inte. Varför ser du inte fram emot att bli en gammal man?
>dina muskler förtinar
upprepa på svenska?
>Har inget svar
>Men du råkade missa en tangent där ser jag
>svara på fel brev
varför sitter du här och slösar din tid?
När jag blir en gammal man ska jag mysa, dricka whiskey och röka pipa. Om jag får behålla min mentala hälsa och minne så ska jag programmera lite lagom mycket, säg 3-4 timmar om dagen. Ta långa friska promenader. Dänga polarna i star craft 16 eller vad de kan ha kommit upp i vid det laget.
fyfan
Vad
Död tråd. Någon återuppliva tråden.
Låt den falla av, döda den en gång för alla.
>dkn awooanon kommer aldrig återuppliva eller önska tråden gonatt igen
Daglig påminnelse att valentindagen i år är inställd. Den ersätts med en extra semmeldag.
Tack gode gud.
låter bra
får äta en med min pv :3
Den jobbiga känslan när man längtar efter att få bli en gammal man och ingen i ens omgivning förstår sig på en.
>dkn dattan fungerar
Ge mig din adress så skickar jag ett sött kort
Handlar nog mer om att man som person inte känner någon press och det vore mer naturligt att vara en gammal man om man inte längre känner press.
Ä-är det ok med pannkaksdag istället?
Så är det bara två pers som snackar med varandra härinne eller?
någon här som inte är sidf
Vad är det för hjärnskada som gör att det är så enkelt att få normalbögar att känna press?
ping sidf
skippa föreläsning och äta semlor istället?
Designflaw i Man v. 1.00.
Vi får skapa en teori om ointelligent design. "Hur fan tänkte gud här egentligen".
Ok, det var fan i mig droppen. Låt kommunistjägarjycken pissa på honom igen.
>aftonbladet.se
Har vi startat elden?
k
...
grod morgon vad händer för spännande idag
dejt med din käraste?
>dkn ingen fv som vill utplåna Libanon (landet och fettot)
Finns det något mer patetiskt än singlar som gnäller på Allah Hjärtans Dag?
Fan väx upp, ni beter er som ett gäng nbögscuckar
Åsikter om existenz? Tycker det har blivit ett riktigt beta cuck ställe, kommer ihåg de bättre tiderna när man fick sina första rödpiller därifrån som detta.
Majoriteten av dom som kommer till Sverige är inte flyktingar.
Den största enskilda gruppen som fått stanna i Sverige mellan 1980 och 2013 är 715.000 anhöriginvandrare och under senare år så har anhöriginvandringen varit cirka tre gånger så stor som asylinvandringen.
Det är även anmärkningsvärt att mindre än 1% av de anhöriga till de asylsökande som har fått stanna klarar av att försörja sig själva enligt vår f.d. migrationsminister Tobias Billström.
Och varken Sverige eller något annat Europeiskt land kommer någonsin att bli en riktig humanitär stormakt så länge vi fortsätter med invandring.
Invandring har ALDRIG och kommer ALDRIG att vara ett effektivt sätt att hjälpa fattiga och flyktingar på, det hjälper otroligt lite människor till enorma kostnader samtidigt som det förstör vårat egna samhälle.
Ett exempel på hur lite det hjälper mot hjälp på plats är att migrationsverkets schablonbelopp för 1 flyktingbarn per dygn här i Sverige är 1900:- och enligt "läkare utan gränser" så kan man för 270:- ge ett undernärt barn i närområdet energirik specialmat i 5 veckor.
Så för den summan som 1 flyktingbarn kostar här (per dygn) skulle man istället ha kunnat föda 7 barn med i 5 veckor på plats.
Så kortfattat, individer som förespråkar asyl och anhöriginvandring från tredje världen är antingen medialt indoktrinerade och därmed okunniga eller är helt enkelt dumma i huvudet.
Jag personligen gissar på att majoriteten i detta landet är det förstnämnda, det är lättare att svälja våra kvällsblaskors och politikers lögner, floskler och skräckpropaganda än att själv vara objektiv och källkritisk, tyvärr.
danskjävlar
Ledsen att behöva berätta för dig user.. men såhär är det
fl li favä
Hon är så fulsnygg på nåt sätt
Min hjälte
Uppskalat i emulator? Annars är det lite meningslöst att köra favä
Idag är en dålig dag.
>dkn ingen fv eller pv
tråden är bara min
Er åsikt om armerade läderlappen?
Försätter lite om existenz. Huvudanledningen att sidan har blivit så är för att jude roger ägaren och huvudadminen bannar alla med kontroversiella åsikter uttrycka på ett mer radikalt sätt. Hans bannade har gjort att några "vänster intellektuella" har fått monopol på diskussionen och de ända höger idioter som har stannat kvar där måste vara de mest korkade individer jag har skådat. Det är så sinnessjukt att se korkade vänster horor tro att de har rätt för att oppositionen är så enormt korkade och de ända man tänker i huvudet "ska jag spendera 25 kr till vidriga jude roger för att vederlägga de här dubiösa åsikterna". Medan allt det här sker så har besökarsiffrorna sjunkit rejält.
Det var lite kul när jag var inne härom dagen och jude roger fick frågan varför ingen besökte hans jude sida längre. Idioten insåg inte ens att han själv var anledningen, hoppas att den snikna horan går under i skulder.
Yttrandefrihet är oumbärligt för ett forum, komihåg det judesmuts.
Ingen brydde sig om din första novell förstår inte varför du skriver en till
Tack vare din kommentar så läste jag den
Jag har nerdrogat en tjej i min lägenhet som ska få vara min valentine idag :3 (hej säpo)
Absolutely haram!
Det var askul att gå in på under raster i mellanstadiet när man var typ 13 år