/mämmi/

50 000 -painos

Other urls found in this thread:

iltasanomat.fi/taloussanomat/art-2000005090057.html
iltalehti.fi/tyoelama/201702162200071692_tb.shtml
twitter.com/NSFWRedditGif

Juuh viinaa vaan.

Itel tapahtu ahistus masennus ja viina

iltasanomat.fi/taloussanomat/art-2000005090057.html

iltalehti.fi/tyoelama/201702162200071692_tb.shtml

mitähän töitä tässä pitäis tehdä kun töitä ei ole ja vaikka oliskin niin tytyä ei saisi kumminkaan

yhteiskunta korjattaisiin sillä että nuoret naiset siirretään työpaikoilta kotiin tekemään lapsia

>haluaa tytyn
yksin eläminen > miesystävä > naisystävä jtp
no homo

ite oon yliopistos mutta opiskelut ei etene koska istun neljän seinän sisällä

Ite oon töissä mutta en ole oikeastaan koskaan nauttinut töiden teosta, oon ollu asiakaspalvelussa, varastolla ja nyt toimistiduunissa mikä on lähinnä sydäntä mutta ei sekään kiinnosta.

Harkitsen jääväni ansiosidonnaiselle mutta vähän kuumottaa että en saa itteäni enää sieltä ylös jos siihen päädyn.

ei vittu meil samit

pitäis jaksaa hakea lisäaikaa opiskeluihin että voin jatkaa sisälläistumista opiskelijan statuksella

Työtähän on. Milleniaalit vaan on semmosii hemmoteltuja, laiskoja, ahneita paskoja jotka vaatii miljoona palkkoja ja 24/7 vapaita.
Vittu 30 vuotta sitten työmies ois ollu innoissaan että pääsee vaikka palkattomaan työhön. Kontribuutio yhteiskuntaan oli se ajava voima, ylpeys hyvin tehdystä työstä itsessään se palkka.

Noniin joka iikka vittu TÖI HIN!!! ROTAT MUKAANLUKIEN MARS MARS!!!!!!!!

>Vittu 30 vuotta sitten työmies ois ollu innoissaan että pääsee vaikka palkattomaan työhön. Kontribuutio yhteiskuntaan oli se ajava voima, ylpeys hyvin tehdystä työstä itsessään se palkka.

>Vittu 30 vuotta sitten työmies ois ollu innoissaan että pääsee vaikka palkattomaan työhön.

En haluu yhyy

Tää amerikkalaismainen materialismi ja individualismin pakottaminen kurkusta alas tekee ihmeitä.

>Evan analyysissa viitataan Yhdysvalloissa käytyyn keskusteluun, jossa työmarkkinoiden ulkopuolelle jäämistä on kuvattu sosiaaliturvan ja perheiden tuen mahdollistamaksi uudenlaiseksi elämäntavaksi
huutista

enemmän mietityttää että kuinka kauan tulee toasilta kyselyy että opiskelenko vielä kun ilmeisesti semmoinen tulee jossain vaiheessa

Oisko nyt kuitenkin se että 80-luvulla oli aika paljon paikkoja jotka oli olemassa pelkästään työllistämistä varten. Postilla ja Destialla varsinkin oli se epävirallinen rooli tukityöllistäjinä.

Mitä vitun väliä sillä on kuka siellä on työttömänä kun työttömien määrä on kuitenkin vakio.

Vittu että taas pitää syyllistää, ihankuin noille 50k:lle olisi mystisesti jotain työtä. Tossa luvussahan ei ole edes sit mukana työkkärin paskakursseilla pyörijät :D

eikä alle 25v :D

miksi paskapostailla päivät ilmaiseksi, kun sen voi tehdä myös työajalla palkallisesti?

t. työ_mies

eiku kyllä sossu tästä mulle maksaa

Mut niille on työtä.
Ne vaan on semmosii primadonnia että eivät suostu siivoamaan/yms.

Juuh, meilt puuttuu se parisataa tuhatta siivoojaa suomesta. Ihmekkö on kadut täynnä paskaa.

Vittu valoja tauluun.

Niin siis meillä on yli 50 000 avointa täysipäiväistä siivoojan paikkaa, joihin ei vaan ole yhtäkään hakijaa?

Menen nyt ostamaan ruokatuotteita, kuten jauhelihaa ja riisiä.

t. 50k pro

Muista wokkivihannekset

pitäis jaksaa tehdä milanesa a la napolitanaa mutten jaksa ja juon vaan kaljaa

we are the 50 000

oon hakenu joskus siivoajaksi, ei tullut edes soittoa takas :D. Vaaditaan muuten vuoden ammatitutkinto tohonkin työhön. Nyt voin rehellisesti sanoa, että oon mielummin työtön ku meen lapiohommiin. Epäilen, että kukaan oikeasti valitsisi toisin, uhoavat vaan.

Eiks me just otettu 10k muslimia työvoimapulan takia :DDD
Kai me sit ootellaa et vanhukset siirtyy eläkkeelle.

En oo ees neljää tuntia ollu hereillä ja väsyttää ihan saatanasti.

Työttömyys ongelma ratkeis jos kaikista milleniaaleista päästäs eroon.

vittu tota työvoimapula meemia on hoettu jo ainakin 20 vuotta

Jak e homo :DDDdDdpDDD

Rasismi ongelma ratkeis jos kaikista neekereistä päästäs eroon

>"e-ei t-täällä ole t-töitä"
>asuu etelä-suomessa
huutista

mut hei eiks sun pitäis poistaa ittes kans?

No siis HALPAtyövoimasta on pulaa.

Ei Suomessa saa teettää halpatyövoimaa eikä sellaiselle oikeastaan ole juuri tarvettakaan.

Yhteiskunnan alimmalla portaalla oleviksi siivoojiksi ja kaupan kassoiksi on vieläkin ylitarjontaa, eikä lukutaidotonta mitään kieltä osaamatonta neekeriä nyt kaupan kassaksi voisi päästääkään.

thats the joke

Paras noita

juuh pidetään ne humanisoidut ponit siellä /mlp/:ssä, jooko?

lol

uuuuu ihan vitun tarjoiltu

Ei jumalauta nyt nyymi jotain yritystä noihin viesteihin

Vittu tämä

> herää
> ei tytyä, ansaa, pojua, kaveria, halityynyä, tai koirua
Ohayo
tänään tehdään parhaamme eikös niin (miksi vitussa)

Sup Forums on animen keskustelua varten luotu sivusto, oiskohan toi ylilauta enemmän nyymin makuun

juuh, kohta nukkumaan

Aseisiin minun pojat! Suuri vaara on laskenut maan päällä! Vihollinen tunnetaan "benis :DDDDDD" uhkaa koko ihmiskunnan! Yksi eniten hävittää rengasta, mistä se tuli! NOPEASTI!!!!

...

fuggg :DDD

Mitä aiot tehdä pojille? :DD

Juuh en aatellut tehdä mitään.

post average finn

Näin unta, että piti oottaa hyppytunti ylä-asteella. Oli niin tylsä uni et heräsin.
Seuraavaksi näin unta et pelasin Civiä mut oli ihan vitun paska alotus kun aavikkoo joka puolella.
Sit näin myös unta missä joku selitti miten oli tilannut VR huoran. Eli joku oikea nais huora(oli ruma kun mikä) tuli ja anto VR setin päähän mukana.
Sit näin unta missä oltiin perheen ja tuttavien kanssa lomalla jossain ulkomailla etelässä. Siellä vähän puristelin pikkutyttöjen tissejä ja peppuja juostessani kilpaa kaverin kanssa.

Mun perse haisee viemäriltä

Pakastinnyymi paikalla?

Kakkapyllynyymi paikal?

>akuutti ylähengitystieinfektio

Ketä se on?

(Sinä)

Mitä vittua sä teet Uudessa Seelannissa KERRO HETI

Tuplilla otan huimausainetta

tuplilla meet töihin

suojasna metsiän
rannalla järvyyn
rakastnrutta misä vaan

Ostin arnoldsista kaksi donitsia, suklaadonitsin ja valkosuklaadonitsin.

>toimita jatkohakemus kelaan kaksi viikkoa ennen nykyisen päätöksen päättymistä
>kaksi viikkoa nykyisen päätöksen päättymisestä kulunut ennen päätöksen saapumista

Laittaa ajattelemaan.

Ai vittu Arnoldsissa on kyl hyviä ne leivokset, onneks ei ole sellaista lähimailla

rotumiksaus on kiellettyä

Valkosuklaa on paskaa

Mulla on kilsan päässä, ne on kuitenkin sen verran hintavia että ei kuitenkaan joka viikko viiti ostaa.

Mun mielestä valkosuklaa on hyvää kun sitä on justiinsa jossain päällä tai sekotettuna johonkin muuhun aineeseen.

Jostain syystä pelkästään ei ole kovin maittavaa.

Nyt menen oispattelemaan sänkyyn

Hei kaikki nyymit JKL alueella

Löytyiskö keltään vaahtomuovia ja/tai LVI-putkea ylijäämänä jota vois antaa pois?

Mulla ei ole

Enkä myöskään asu jyväskylässä

Mitä minulle tapahtui?

syntynyt häviämään

jooh elikkäs kun on TTT-päätös voimassa niin mitä teen sähkölaskulle? jos tiputan sen luukusta niin ehtiikö kela maksaa 28. mennessä, vai kannattaako maksaa itse ja anoa rahoja erikseen?

Oispa.

Mä en tiedä

en tiiä

okei

juu

ilmeeni ko googletan ja koko köyhä suomi kyselee samoja juttuja ja kelan sivuille on perustettu keskustelupalsta aiheeseen liittyen

ei ilmettä

Antabusnyymi paikal?

>Jos olet jo saanut päätöksen perustoimeentulotuesta, voit toimittaa laskut jälkikäteen, jos ne erääntyvät päätöksesi voimassaoloaikana. Päätöksessä on kerrottu ne menot, joista voit toimittaa laskun päätöksen voimassaoloaikana. Myös nämä laskut voidaan maksaa ilmoituksesi mukaan sinulle itsellesi tai suoraan laskuttajalle.

>Jos toimitat laskuja jälkikäteen, voit toimittaa laskut verkon asiointipalvelussa Viestit-toiminnolla. Jos toimitat laskun postitse, liitä mukaan Kelan lomake Kustannusten saate (TO3). Jos sinulla ei ole saatelomaketta, merkitse laskuun henkilötunnuksesi. Näin laskusi yhdistyy Kelassa oleviin hakemustietoihisi.

Oispa

Stalkkerinyymi paikal?

>ei tulostinta, skanneria, postimerkkejä
>kela jossain helvetin saatanassa

lol apua

>ole neekeri
>oleskelulupa vaatii työpaikan ja/tai 5000e tilillä
>pakko ottaa mitä vaan paska duunia millä vaan paska kohtelulla ja paska palkalla
>6kk palkatonta harjoittelua sossun varassa mielivaltaisilla työajoilla ilman lisiä

>ole suomalainen
>tajua miten Suomessa asiat toimii
>paskaduunipomo ei uskalla palkata
>paitsi ehkä epätoivoisia opiskelijoita
on sille kysyntää, erittäin mieluusti vaihdettais kiristetyssä tilassa pakolla tekeviin jos ei ole pakko palkata työntekijän oikeuksista tietäviä länsieurooppalaisia

Eikös niille kelpaa ihan kännykällä otettu kuvakin?

mene vittu TÖI HIN

Millasen masturbaatiovehkeen meinasit rakentaa?

Kelpaahan se ja esim. vuokrasopparin toimitin näin mut laskussa ois aika oleellista et jokainen rivi näkyy tarkkaan mikä on vaikeeta tärisevin käsin perunalla.

Meinasin hakee apteekista huomenna valeriaanaa. Kukaan kokeillu?

Nyymejä kyselevä nyymi paikal?

En huomannut mitään vaikutusta, mutta teen muodossa oon ainakin plaseboa saanut.

...