/mämmi/

Raiskaus-painos

Other urls found in this thread:

exhentai.org/g/1015321/2ba1e2faec/
yle.fi/uutiset/3-9464758
twitter.com/NSFWRedditVideo

Nyt annat lähteen tälle tujulle tummalle tytylle saman tien.

moi

Raiskaaminen ei ole kivaa.

Hellä paijaus ja rakastelu lähetyssaarnaajassa puhtaasti lasten hankinta mielessä on se juttu. Ja kädestä pitäminen.

Noita raiskaus

Pidän loleista

Juuh
exhentai.org/g/1015321/2ba1e2faec/
Rakastava raiskaus ei ole raiskaus.

i-irstasta

tollaset,, petoviilit pitäs,, hirttää munista ja viijä saunan taakse,,, ... !!!!!

Ite pidän ton kaman "iljettävää paskaa" kansiossa turrin, goren, guron ja 3D:n sekä muun vastaavan paskan kanssa

...

Lolit ei oo laittomia~

toi oikee käsi näyttää vähän tältä

Unohdin työturvallistaa kaikkien työstä käsin selaavien turvaksi.

How do I get a feminine cute Finn bf?

>tynnyri

Haluan painia karhun kanssa.
*testouhoamista*

>Raiskaus-painos

Moikaikki, olen vappauttaja, missähän kauniita ja söpöjä soomalaisia tyttyjä ovat?

>>grindr
>>tumblr
>>Kuopio

Ei ollut kyllä ees yhtä paha kuin "Megan is missing" leffa.

But I want a qt Fin bf to cuddle with

Juuh raattentiellä :^)

niin en mä tiedä mikä se tynnyri on, nous vaan sanana esiin tosta

>Pääesikunta ei näe naisten kutsunnoille tarvetta – Voisi johtaa naisten "hallitsemattomasti lisääntyvään haluun suorittaa vapaaehtoinen asepalvelus"

Kannattaa. Kannattaako sua? Mua Kannattaa aina.

Vittu. Oon tän latkan idiootein ja luuserein jätkä. Menin ostaa tänään viinaa ja juon sitä jo vaikka huomena ois perjantai ja TÖI TÄ.

väijyn ryssää
*hiihtämisen ääniä*

Niin oot, jossain TÖI SSÄ saatana, etkö yhtään häpeä

No jos aatellaan että saapumiserät suurinpiirtein tuplaantuisi niin ei niillä varmaan oo kapasiteettia handlata sitä ilman jonkinasteisia muutoksia

Fin-tan

I'm serious about this I'm not leaving without a Finnish bf

*Tulee perässä*
Pistetään pojat ranttaliks.

puhdistan maastoa
*laukaus laukaus*

>Pääesikunta ei näe naisten kutsunnoille tarvetta – Voisi johtaa naisten "hallitsemattomaan lisääntymishaluun suorittaa vapaaehtoinen asepalvelus"

Häpeän, mutta en voi sille mitään. Mulla on ongelmaa jos ei kokoajan ole jotain stimulaatiota aivoille, töissä sentään on tekemistä (välillä) mut sit kun sieltä pääsee niin on ihan vitun tylsää.

Oispa antabusta, mietin jos ostais pimeiltämarkkinoilta sitä kun ei suoraan lätkästy antabus respaa käteen kun kävin arvauskeskuksessa viimeksi.

syöksyen eteenpäin

Noh ainakin päätit ryypätä etkä ottanut HUUMAUSAINEITA, pitäähän hiukan maistissa olla onhan se sentään laillista ja suomalaista kjeh kjeh

Japponese

Juuh on tota narkkaamistakin kuule takana. Enää en tosin harrasta.

だめ神。

kaduttaa. kaduttaako teitä? mua kaduttaa aina.

Juuh, epäironisesti joka päivä.

juuh

Vähän juu

Ei oikeestaan. Lähinnä kadun etten tappanut paria tyyppiä, mut oisin todennäkösesti jääny kiinni

Joskus mutta just nyt ei.

Menossa kotiin töistä, voi miten ihanaa olisi jos kotioven avatessani asunnossa olisi valot päällä ja ihanan siistiä soturisisäkkö örkki-yden siellä siivoiltua, sen jokapäiväisen läävän sijasta. Sitten se sanoisi että tervetuloa kotiin ja kertoisi mitä on ruokana. Psykoosi syvenee...

Katuminen on kannattavaa kun elämä on paskaa.

aika kulmikasta.

missä yhteydessä?

Noiden tyyppien kannattaa varoo kun oot selvästi semmonen tyyppi joka ei unohda tai anna anteeksi

Mää tykkään olla kotona ja näytän aika örkiltä.
Haluuks että mä tuun sun sisäköks?

jtp nukahdan illalla lähinnä ajatukseen että voisin halutessani mennä ampumaan kokoomuspoliitikkoja koska tahansa ja tiputtaa vähintään muutaman mutta älkää kertoko poliisileijonalle

POLIISILEIJONA
BÄDÄDÄDÄNÄDÄÄNÄÄNÄNÄN
BIDUDUIDIUIBUBI

LOLIISIPEIJONA

OISPATUSLEIJONA BÄÄDÄDÄDÄÄ OISPATUSLEIJONA

Ne pahimmat koulukiusaajat jtp

Pitää paikkansa. Jos sattuisin tapaamaan sellasen pimeellä kujalla pilkun jälkeen, noh talvella voi helposti liukastua, ja toi aidan tolppa on tossa aika ikävästi.

Juuh ne pari tyyppii aiheutti ihan helvetisti vahinkoo ja ei tule koskaan joutumaan vastuuseen

Toi luultavasti suuttuu siitä kun et uskalla antaa sille sen kaipaamaa huomiota ja runkkaat vaan jossain vessassa katellen siitä "salaa" ottamiasi kuvia. Joku päivä se sitten kyllästyy siihen ja sitoo sinut sänkyyn, painelee kikiäsi jääpalapyyhkeellä ja lukitsee sen kikkelihäkkiin ja ilmoittaa että et ole pääsemässä ulos kuin häntä tyydyttääkseen. Ja tietenkin jos et itse jaksa, lanteillesi voidaan kietoa 30 senttinen paksu vihreä örkkitekokiki. Oikeastaan on todennäköistä että hän tykkää tälläisestä kohtelusta enemmän kuin pikku kikistäsi joka saakin jäädä sinne häkkiin hänen huomattuaan miten paljon huomaavaisempi ja himokkaampi sinusta tulee kun et ole viikkoon saanut hankkiutua eroon lastistasi. Ja tarve tulee purkaa paineita, sille isolle vihreälle tekokikille keksitään kyllä muutakin tekemistä...

juuh fonecta finderia vaan niin päästään tutustumaan osoitteeseen ja puhelinnumeroon
tilataan vaikka dildoja ja liukastetta kerran viikossa yllätykseksi

Minä tykkään olla kotona ja näytän aika örkiltä.
Haluuks että minä tuun sinun sisäköksi?

Ennen kuin kaikki jotka tähän ryhtyyn niin tarjotaanko niille ilmaset fedorat?

>dildoepidemia
>useampaa kunniallista perheenisää vainottu vuosia
>"en tiedä mistä tämä voisi johtua, ei mun miehellä ole vihollisia"
onko muuten jokaista mämmiläistä kiusattu

omistan jo

olin iso pelottava ukkopoika joten syrjitty ja varottu vaan

Haluaisin vain hypätä nyymien kanssa kostomobiiliin ja ajaa ympäri Suomea kostaen kaikki vääryydet tai kunnes rahat loppuu

>kunnes rahat loppuu
Eli ei päästä ulos taajamasta?

tiiä tuota, itse olisin lähdössä about 7 tonnin irtokäteisbudjetilla t

> ei se sankari jonka ansaitsette, vaan se jota tarvitsette
> /mämmi/mies

t. fobbaleijona

>vikassa seasonissa /mämmi/mies metsästää jokaisen mämmipostaajan kunnes pääsee samahomoilemaan kokonaisia mämmilankoja

En jaksa mitään

Vinkkasin fobballe koko langan ihan varmuudeksi kun petoviilejä, saria mur haajia ja elämäm koulu ukkeleitä jotka kostaa jotain valkoroska ihmissuhde murheitaan koko lanka täynnä

>juoni mämmiansa hankkii itselleen dildohäirintää
>joka viikko uutta patukkaa perään
nerokasta

Ei ole ellei lasketa yksinjättämistä(oma syy kyllä kun ei kiinnosta ihmissuhteet).
Kerran yks yritti härkkiä välitunnilla mutta jätti nopeasti rauhaan sanoen hulluks kun iskin kynän läpi penkistä ja tuijotin sitä silmiin ilman ilmettä.

tapa ittes, nii mäki teen

Sais kyllä jännitystä elämään kun ajelis ympäriinsä räjäyttelemässä, ammuskelemassa ja pitkällisesti kiduttamassa syyllisiä. Viriteltäis kunnon setit, napista vaihtuvat rekisterikilvet ja anarkistien keittokirja mukaan

sauce my dude

Sellaset antisosiaaliset fedorahikkyt sieltä

Onks sulla katana?

posted already

Mäki haluan mukaan kostamaan normoille

thanks my dude

no problem, bright Latvia

Jonkun pitäis omistaa se auto kans

Tää. Kun ajaisin niiden ohi huutelemasta meemejä tippauttaisin vaan mun fedoraa ja nyökkäisin kaksoisleukaa puristaen (tietenkin äänettömästi) että siitäs saitte.

meinas mennä tiukille kun kattelin varttia ennen kohteen sulkeutumista että nyt pitää mennä viemään pitkävetolappua ja samantien alkoi puskemaan uskomatonta tulista jöötiä perseestä

Mee vaan Darknettiin ja liity johonkin porukkaan. Mielenkiintosin on mun mielestä toi joka suunnittelee moottoripyöräjengien tappamista pois Suomesta. Suunnitelmat luokkaa "menen sinne missä ne on ja ammun yksi kerrallaan päähän". Toivottavasti mämmistä ei tule vastaavaa sekopäiden pesää.

>iltapaska: katanamurhien sarja, poliisileijona ymmällään

>hyökkääjä tuli takaapäin ja kuiskasi korvaani "nothin personnel kid"

>Epäillyillä kytköksiä ulkomaalaiseen mieheen joka kulkee nimellä "Light Rail Avenger"

Paras noita

>yle.fi/uutiset/3-9464758
>Trump raivostui tietovuodoista – vaalikampanjassaan kannusti niihin
Nyt sitten itketään kun käärme on omassa kengässä.

tai sit rupeat hikkykostajaksi aseenasi mm. kusilautaset

Kehitelläänkö itsellemme voimafantasiamurhaidentiteetit?

Mä voisin olla hupputappaja. Mun motiivi olis se että mä sanon "ihmiskunta on sairaus ja minä olen lääke siihen. Mun toimintatapa olis se että mä laitan entisen kiusaajan päähän hupun ja annan sen tukehtua sinne.

ei

Melkein sain sut nalkkiin.

juu

fobba, me ollaan liian fiksuja sulle. käyttämällä samaa tapaa jättäis liikaa jälkiä, sä et koskaan saa /mämmi/miestä kiinni

*ilkeää naurua kaukaisuudessa*

elämä om ihnanaa kum sen oikeim oi valtaa

>/mämmi/miestä

Käytetäänkö täällä HUUMEITA?

Apu Apustaja, miksei sinulla ole tyttöystävää?

chili?