/Norgetråden/

Purken på tur utgaven

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=GKFKl22j1RY
youtube.com/watch?v=elRXq85nw1g
faceboo
meetup.com/,
youtube.com/watch?v=W2MRpoKPIZI
nrk.no/norge/unge-ber-mamma-betale-gjelden-1.13380898
twitter.com/SFWRedditGifs

Forste for snut er ut.

Purk purk sur agurk

gjeninnfor jodeparagrafen

youtube.com/watch?v=GKFKl22j1RY

FY FAEN

Nå må dere ta en middagslur

youtube.com/watch?v=elRXq85nw1g

Her har dere en lenke til forrige fordi trådstarteren er en jævla noldus:

Du er trådens desidert verste brever. Selv Sverigeanon når deg ikke til anklene på det området. Jeg håper du sovner inn og aldri våkner igjen.

God morgen gutter!

Tommeste dagen hittil denne uken

Nei fysj, nå må du gi deg! Ikke mobb, denpaanonsen er kjempegrei, og musikken er kjempeartig!

Tips på ämnen att kallprata om? När jag försöker starta en konversation med främlingar så märks det hur ointresserade personerna är och hur de bara vill fly undan. Är det något fel på mig?

eg...

Heng deg, Sverigeanon.

>Är det något fel på mig?

Ja.

Du er svensk.

>När jag försöker starta en konversation med främlingar

...e bare ein hond

gutta
nå er det seriost fungerende lyspærer i hver eneste lampe i hele huset

Hvorfor prater du med fremmede? Er du innvandrer? Vet du ikke de skandinaviske sosiale reglene?

Står inte ut att vara ensam länge. Vill bara ha några kompisar att umgås regelbundet med. Är det så mycket begärt?

>Vet du ikke de skandinaviske sosiale reglene?
Nbögar/Chads följer inte jantelagen.

Middag da gutta

faceboo
k.com/events/416236808710999/

Er det noen bergensere i tråden som kan dra dit og ta noen bilder for meg? Gratis inngang.

>Nbögar/Chads följer inte jantelagen.
Nbogar?

For ovrig, gå på en nettside for meetups og finn noe som interesserer deg. Best av alt, begynn med en sport. Der finner du masse hyggelige folk, og du må være aktiv og lope osv osv.

Du må treffe folk gjennom noe, som en fritidsaktivitet. Begynn å trene på et treningsstudio, eller meld deg på et kokkekurs eller noe sånt. Du kan til og med begynne på noe sært og nerdete, som å spille Dungeons & Dragons eller å fekte med sverd eller å skyte pil og bue. Hva som helst. Det er underforstått i det skandinaviske samfunnet at man må ha en "unnskyldning" for å bli venner med noen.

Normalbögar/normalfags.

Problemet är att jag typ inte är har några intressen. Sport hade faktiskt inte varit dumt, funderar på det.

>Problemet är att jag typ inte är har några intressen.

>Normalbögar/normalfags.
>
>Problemet är att jag typ inte är har några intressen. Sport hade faktiskt inte varit dumt, funderar på det.
Finn noen interesser da. meetup.com/, så kan du se om du finner noe her. Du er jo på Sup Forums, kanskje lære et nytt språk?

Hvem /sortmetall/ her?
youtube.com/watch?v=W2MRpoKPIZI

Hva mente egentlig Funcom med dette?

Sortmetall er ikke musikk.

Hva faen tror du? De lagde dette spillet også

Enig, det er Gesamtkunstwerk.

Nå savner jeg Anarchy Online litt.

UNNNNGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHJJJJJJJJJHSEAWRFTSRHRH

Husker ikke om jeg har runka i dag gutta...

Jeg kjenner jeg blir kvalm. Dette er jo et patologisk hat for sitt eget folk.

Jeg har jo svart deg flere ganger når du poster dette, men du svarer jo aldri tilbake. Er jo ikke vits hvis du ikke vil snakke om musikk.

knasker i meg ein bannan

Slike folk som dette MÅ drepes. Umiddelbart.

Hjelp meg, gutta, jeg tror jeg er i ferd med å bli nazist.

Det verste er at han som er designeren til det spillet på det andre bildet er norsk.

omfavn det

Omfavn det.

EIN VOLK
EIN HIVEMIND

Skammelig. Virkelig motbydelig. Og det verste er at det blir godtatt. Slike veike folk blir nærmest et ideal blant mange unge i dag. Å være mann er en glemt sak virker det som.

Trenger ikke være nazist for å onske å holde landet ditt rent.

Sokte ham opp, han ser jo ut som en veik liten negerelsker. Vedder på at han har sugd en kuk for kona si.

>fairyland that only ever existed in their xenophobic wet dreams

FY faen. Antyder han virkelig at det alltid har vært negre her? Hva faen er galt med han? Negre var så sjeldne her til lands for at de ble skrevet om i avisen hvis de tok toget.

hvilke butikker pleier å holde frosne bjornebær
vet meny og coop ops gjor det, men jeg har tomt dem for deres inventar allerede

>1999 er 18 år siden

Si det til venstresiden, du. Hvis du ikke sprer både din kones rasshol og ditt eget for negerpenis så er du reinkarnasjonen av Hitler og fortjener å bli slått ned på åpen gate.

...

>tror fremdeles på venstre/hǿyre-paradigmet

>1940 er 77 år siden men folk er fortsatt nazister

FY FAEN!!!

Det er flere som holder seg til den paradigmen enn folk som ikke gjor det. Du kan autistvræle om at han man heller bor klassifisere det på en annen måte, men som en kortfattet beskrivelse på hvor noen står politisk er det hendig.

Jaja gutta... legen i morgen... Fy faen...

Kjonnsutredning?

Hva står på menyen til middag i dag?

Her blir polser i lompe!

Hvor ligger han der på det politiske spektrumet? Har ikke folgt med

Det gir ekstremt lite informasjon og brukes stort sett til å putte folk i en boks. Det er like mye variasjon innad i "venstre-" og "hǿyresiden" som mellom dem.

>År 33 er 1984 år siden og folk tror fortsatt på jodiske eventyr

Det gir ekstremt mye informasjon. Slutt å være en jævla autist, alle skjonner hva man mener med hoyre/venstre.

hehe :) teite hvite menn :)

lik og del :) hvis du er enig ;)

Bedriftspresentasjon på universitetet med gratis pizza.

Han var medlem av sosial-demokratene i Canada i 20 år så, men jeg vet ikke hvordan han ser på seg selv nå.

Hvos du tror det betyr veldig mye er du bare uinformert.

Berre ver du sjǿlv.

Hadde polser, medisterkaker og potetstappe i dag. To "Havrelunsj" til dessert.

Han er selve definisjonen på "classical liberal" sdm.

Men hva hvis det ikke er nok?

Skal bare sjekke meg ja.

Du bare avsporer det jeg pratet om med å pirke på hvilket ord jeg brukte. Det er ekstremt autistisk.

jaja... ingen jv i dag heller...

Godt mulig, men jeg vet ærlig talt ikke, siden jeg er mer interessert i det andre han har å si enn politikken hans.

Faen, for ei dum hore.

Tenk å ha kone og barn og egen familie a gutta...
Tenk hvor hyggelig det må være å ha noen å snakke med og spise med hver dag...

bare drep meg fåvæ

koffor lager ho den trutmunnen?

...

Har dere provd å sporre Herren om å få en jv eller kone + barn? Bare lurer.

FY

FAEN

Hvem er det?

nrk.no/norge/unge-ber-mamma-betale-gjelden-1.13380898

bare la mamma og pappa betale tihihihi ;)

Er ikke du ganske overfladisk når du kaller en tilfeldig jente for en dum hore basert på ett eneste bilde uten noen kontekst?

FY FAEN

VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL

Velg fremgangsmåte 2.

>han kjenner ikke til Sandvik-sǿstrene
hvor ny er du?

Dette er ikke Sup Forums din jævla soper.

Kan jeg be Herren om å få en rullestoljv?

Det er vel bare å sporre.

Jeg vet at det er ei dum kjerring som tar masse bilder av seg som ikke har vist et eneste fnugg av talent eller ferdigheter annet enn at hun er pen som norgetråden sikler over. Ærlig talt, kan du se for deg tankeprossesen bak det bildet?

Blir livet roligare efter man gått klart universitetet och tagit jobb? Eller blir det tråkigare?

Heng deg sjǿlv din jævla quisling.
Finst få ting verre en folk som deg.

Vennligst slett dette brevet nå

>universitetet
hva faen?
privatiser!

>dfn nr 4

livet er for kjipt

Pris Herren!

Ragnar?
Er det du?