/mämmi/

Kaikki on menetetty

Other urls found in this thread:

youtu.be/d8ObST9M_ak
twitter.com/SFWRedditGifs

lähdenpäs

mitä jos itekki tekisit jotain?

Pitäis varmaan lähteä luennolle pitkästä aikaa. Harmi että kiinnostus on pyöreät 0

oon TÖI SSÄ

kuva mun jalasta

...

Vittu että pääs hillittömät huutopierut tolle viimelangan burgeroinnille. Ite oon niin ruma että ei ole edes riskiä että joutuisin tollaiseen tilanteeseen joten en vois ees burgeroida hähää

Voitko laittaa linkin? :3

how do I get a finnish gf?

Juuh eli tuplajuustohampurilainen ja kokis

hyi saatana

poista tämä

Just be yank

Bitches love yanks

oispa suomi poika

t.homo

pik mäkki ateria kolalla

tos

no miksei sitte pistä kuvaa ittestää ku o kerra nii vitun kaunis ja komee
saatanan kusipää normo

oispa ruotsi tyttö (poika)

t. hetero

I give you one, if you give me my desire.
Deal?

Todennäköisesti valitsit vähiten huonoimman pääaineen joka kuitenkin voisi olla potentiaalinen ammatti joskus ehkä. Mene kirjastoon lukemaan tenttikirjaa 1h/päivä.

Ei kai nyymin ulkonäkö ollut tuossa se pointti vaan se että se onnistui burgeroimaan täysin naisen lähestymisyrityksen? Eikä se itse itseään kehunut vaan se nainen lol.

big mac big mac big mac big mac big mac big mac big mac big mac big mac big mac big mac big mac big mac big mac big mac ja big mac

I’ll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda.

Aina kun olen käynyt suihkussa mun kissa menee istumaan sinne märille kaakeleille.

Miksi se tekee näin?

jos lopetat ton avatarhomoilun

Hyvää huomenta.

Pian pitäisi taas mennä lääkäriin.

Elän burgeruuden ja normouden rajamaastossa joten oon itsekin tajunnut vasta jälkeenpäin että siinä taas tuli pilattua mahollisuudet päästä panemaan. Viimeks joku söpö mamutyty koitti flirttailla mutta tajusin vasta parin päivän päästä asian.

Vittuillakseen, kissa on kusipää jo syntyessään

>Onko puolet mämmin postaajista oikeasti näin burgereita? Mikä teidät on ajanut tohon pisteesee?

Se nainen selvästi tuossa tulee flirttailemaan, ei se nyymi oikeasti varmaan miltään mallilta näytä, toihan on ihan perus iskurepla.

Hups ei pitäny implikoida.

No siis aika varmasti nimenomaan 90% mämmistä on noin burgereita, jos nyt ajattelet että jopa sekin joka mämmistä voi edes joutua tollaiseen burgerointiin teki ihan samat

Noin puolet suomalaisista miehistä on muutenkin burgereita ja /mämmissä/ aletaan olemaan jo 80-90% lukemissa

Oispa tuhti lohis

Tää
Ilmeeni kun mietin monta kertaa oisin päässy panee

Melko seksuaalista vaikkei varmasti pitäisi olla vaan se on vaan mun päässä. Noi varmaan kaatu vahingossa tohon asentoon eiksnii?

Miksi kaikki on niin saatanana vaikeeta

Tän takia suomalaiset kuolee sukupuuttoon

PACCSU

...

>Melko seksuaalista
Ehkä vähän

popitan töis täysii kajareista youtu.be/d8ObST9M_ak

en ees kato animee

Jahas ai oot psykoosissa?

Juu nyt tuli kenkää.

t. pomo

Antakaa jotain positiivisa kommentteja suomenruotsalaisista.

20-30 vuotta ehdollistamista sille että et kiinnosta naisia on aika hankala tottumus rikkoa.

P O M F
O
M
F

Ei ne kaikki ole kaiketi neekereitä

jotku niistä osaa suomea

No siis jos ei ole homo tai vammainen on varmaan ihan vähän ok:ta paskempi tyyppi, mutta onko niissä yhtään joka ei ole homo tai vammainen?

Taidan alkaa kattoo tota sarjaa

Muumit on ihan kivoja

A-asia kunnossa.

Darras töis. En voi hyvin.

Kaikki suomenruotsalaiset joita oon Turussa asuessani tavnnut on olleet saatanan kovia ryyppäämään, kutsuneet mua niiden kanssa kuuntelemaan hyvää metallia pikkukeikoille ja myyneet mulle aina välillä huumekasvia omista varastoistaan. Ja niistä oli mulle vastusta CTR:ssä eli ne ei voi olla huonoja ihmisiä.

>turkulainen

>turku

Joo tunnen pari suomenruotsalaista turussa, ihan mukavia.
Uudenmaan suomenruotsalaiset on aika porvaristoo ja voi olla vähän epämielyttäviä jos totta puhutaan.

Mua oispatti eilen. Oispattiks teitä?

Ainoat tytyt jotka ovat yrittäneet iskeä minua ovat olleet suomenruotsalaisia. Mitä he tarkoittivat tällä?

Oispattaa koko ajan

Oiskohan niillä mielessä
>BMC (big mongol cock)

...

Tein tommoset karanteeniin. Haha lälläslää.

>Muodosta narsistinen-persoonallisuus häiriö
>Havahdu aina siihen että ajatukset harhailee siinä kuinka kaikki selvästikkin haluavat sinun D
>Siis ihan vittu kaikki, kassaneidit, vastaantulijat kadulla yms
>Mutta silti aina menee kaikki tytyjen oikeat lähestymiset ohi, just tolleen full burger "Ootsä malli? En oo" moodilla

Miten vitussa kukaan voi edes olla tällä tavalla rikki?

Menisit vittu töihin.

Itellä lähinnä se että on niin huono itsetunto että en oleta että kukaan haluis mun D missään tapauksessa.

Postaan tauolta.

Mene vittu TÖI HIN

Tää jtp, vaikkakin se on mulla kyllä ihan aiheellista
En koskaan onnistu vittu pienimmässäkään asiassa ja oon saatanan ruma ja pilannut oman elämäni

oon töissä

vittu unohin jo et miks en käy mämmissä usein ,tää on vittu töi ukkeleiden ja normojen mesta

juuh tämä

joo mee vaa weeb laudoille

Tunnen yhden suomenruotsalaisen joka on aika läppä kaveri.

Menisit sinäki vittu TÖI HIN saatanan ituhippi

entä jos käy töissä ja opiskelee mutta on muuten ihan vitunmoinen ässburger

En voi enää niistäkkään nenää kun alkaa verta tulemaan.

On tämä saatana tauti taas

Terminaalinen oispatus?

Ite hoidan tommoset otrivinilla

juuh, semmosta se hemofilia on

Juuh oon darras mut silti parempi olo töis ku normisti. Varmaan perjantain taikaa.

EU vie meiän saunapalvit

Juuh

Työkaveri pelaa jotai weebpelii tääl.

Meet heti kertoon pomolle nii se saa kenkää. Vahingonilo on paras ilo.

Kutsu leliisipoijona paikalle, toi on ihan vitun laitonta

No voihan banaaninkäyrä-direktiivit, mitä nyt taas?

Noku ollaan tehty viikon hommat jo melkee valmiiksi nii ei ole paljoa muuta tekemistä.

>saunapalvi on terveydelle haitallista
>neekerit ja islam ei
t: eu

Sano sille että TÖI HIN

MILLON ME EROTAAN TOSTA VITUN EUSSR:ST VITUN KOMMUNISTIT RIISTÄÄ MEILTÄ KAIKEN!!!!!!!!!!

Vihapuhe on muuten ihan vitun laitonta.

Eikö sun sisäinen Kauppinen liipastu tommosesta ituhippi laiskottelusta?

Eipäs ole.

Mitä muuta tehtäis? Ollaan korjaus_miehiä ja ollaan korjattu kaikki mitkä tällä viikolla pystyy.

Kysykää pomolta oisko hommia

peskää vaikka sen auto

must tulee mukava aromi tääl ku samat vaatteet kolme päivää putkeen + darra

nuuhkikaa vitun orjat

No vittu rikotte jotain ja korjaatte sen ja sama uudestaan jos jäi luppoaikaa

Mikä peli?

*puhuu vanhan mustavalko suomileffa äänellä
>Nyt pojat myö erotaan EUsta! Just nyt!
>Ryhytäänpä pojat TÖI HIN!
>*FIXIT tukki-montage*

>kolme päivää
haisetko siis normolta