/mämmi/

Saatanallinen painos

Other urls found in this thread:

imdb.com/title/tt3686998/
youtu.be/tJTWstlkBmk
youtube.com/watch?v=HG-NRnGp3RA
twitter.com/AnonBabble

Oispa kaljaa.

Vesimeloni

Voi vittu huomenna on taas maanantai.

En kyllä aatellu mennä yliopistolle mut vitutaa silti.

Ketä täällä tykkää laittaa ruokaa?

Mä! En oikeasti kyllä osaa laittaa ruokaa mutta tykkään siitä silti.

tyynenmeren saaristolais lolit

tykkään syödä ruokaa

saatana

Eikö oo loma? Meil amiksil ja myös peruskoululaisil on ainakin loma.

Yuugi on mittaamattomasti parempi.

myyn sieluni Saatanalle, mutta en jää sen saatanan alle

paska painos

Ei yliopistossa ole lomia pl. joulu ja kesä.

Sen lisäks mainittakoon että ei ne hiihtolomatkaan ole samaan aikaan joka puolella suomea vitun heseläiset saatana.

Lukisko mieluummin komediaa vai tragediaa?

+pääsiäinen

Lue Suomi 100 vuotta juhlavalmisteluja, eli tragikomediaa.

hups, vaaka on vissii rikki :(

COCKS...

Wish I could turn back time

To the good ol' days

When the fags were lynched

But now they're free and I'm stressed out

...

pierasin nyrkkiin. mihin vapautan pierun?

jee huomenna postissa (muistaakseni) jotain kivaa.
onko teillä mitään kivaa huomenna?

Paras noita

Yuugi ei ole loli, joten olet väärässä

Suositelkaa jotain hyvää elokuvaa.

Ei. Eikä muuten ole ylihuomennakaan.

Girls und Panzer der Film

imdb.com/title/tt3686998/

Miks englannin kielessä ei oo sanaa joka yksinomaan tarkoittaisi vain kyrpää? Penistä ei lasketa.

apua
painan vissii yli 50kg

Tuntematon sotilas

Schlong.

jaa. tuunko hieromaan kikua että on hetken kivaa?
pistä viestiä twitterissä, at pentinmaansiirtofirma

mammi

phallos on kans kiva. ja bellend on se kyrvän nuppi jota pyöritellään

dick

prick

刺身

Antabusnyymi paikal?

post finnish qts

Ei lasketa koska etunimi, vähän niinkuin Jorma.

Prick: An action of piercing something with a fine, sharp point.

mostly this, tbqh

...

>prick
(slang, vulgar) The penis. [from 16th c.]

Eii en halua että huominen tulee. Niin paljon paskaa

...

...

Juu mutta sitä ennen tarkoittanut juuri tuota "to puncture" ja siitä mulkkua koska mulkulla tökitään reikää kjeh.

Eli ei alkuperäinen puhdas penissana.

Here you go ; )

anime on paras

elämä om ihnanaa kum sen oikeim oi valtaa

Dick ei ole etunimi.

En lukenut kunnolla alkuperäistä kysymystä.
Englanti on niin orgaanisesti kehittynyt kieli, että alkuperäisestikin kyrpää tarkoittaneet sanat on ajan saatossa alkaneet tarkoittamaan myös jotain muuta

"fellow, lad, man," 1550s, rhyming nickname for Rick, short for Richard, one of the commonest English names, it has long been a synonym for "fellow," and so most of the slang senses are probably very old, but naturally hard to find in the surviving records. The meaning "penis" is attested from 1891 in Farmer's slang dictionary (possibly British army slang). Meaning "detective" is recorded from 1908, perhaps as a shortened variant of detective.

i like this ;)

PAINOKONEET SEIS

PAINOKONEET SEIS!!!!!!!!!!!!!

youtu.be/tJTWstlkBmk

No hyi helvetin perse.
Vitun vittu

Ei mitä vittua :D

Ei jumalauta kokikset pitkin pöytiä nenän kautta :D Mitä helvettiä? :DD

Mulla repee perse.

Oispattaa.

mitä hän tarkoitti tällä?

Huonot elämän valinnat johtavat lyhytaikaiseen onneen.
Hyvät elämän valinnat johtavat pitkäaikaiseen stressiin.

Onko mitään hyvää syytä miksi en vain joisi ja narkkaisi kunnes kuolen?

en nyt tältä istumalta keksi

Ei riitä vittu sanat kyllä kuvaamaan, kelatkaa mämmin läskit, tälläisenä normaalit ihmiset teidät näkevät.

on

Mites ois tollanen mahdollisimman pitkä putki huonoja valintoja, jonka jälkeen hyppäisi korkealta sillalta? Silleen niinkun lähtis tästä maailmasta suht stressivapaana.

Toi on suunnitteilla jtp.

Mitä ne on?

>Onko mitään hyvää syytä miksi en vain joisi ja narkkaisi kunnes kuolen?
Koska tiedostat ettei nuo oikeasti tunnu hyvältä. Kokoajan takaraivossa jäytää tietoisuus harhasta.

Ja muun lisäksi sinulta loppuu ryyb&narc resurssit sekä kapasiteetti niiden saamiseen. Sitten istut yksin ilman kamaa jossain läävässä kiroamassa sitä miten sortoriistoyhteiskunta on ajanut sinut nykyiseen jamaasi omien huonojen valintojesi sijasta kun ei anna sinulle ilmaisia huumeita.

Mutta jos se harha on mielettyvämpä kuin olemisen tuska, niin miksen tietoisesti harhauttaisi itteäni?

Jälkikasvu ja raha on yliarvostettua. Elämä on vitunmoinen työmaa.

Jos johdan itteni alko/narkki kierteeseen, voin luvata etten syytä yhteiskuntaa mun huonoista valinnoista.

silti toimintakyvyttömänä elät yhteiskunnasta ja häiriköit sossussa kun pärinän puutteessa on hermot kireällä.

asperger animal

Juuh ite oon ollu narkki, pahimmat ongelmat mulle kyllä tuli alkoholista. Mut joillekki ei sovi noi mitkään päihteet ollenkaan (esim. mulle)

>Onko mitään hyvää syytä miksi en vain joisi ja narkkaisi kunnes kuolen?

Toi oli aikalailla mun alkuperänen argumentti. Lainasin omasta postista.

En aatellu häiriköidä sossua, vaan vaikka kerätä pulloja että saan mun daily fixin sitten nälkäkuoleman partaalla.

Mikä tässä elämässä on elämisen arvoista?

Hyvää yötä /mämmi/.

Kauniita unia.
Turritytyjen kuvia.

EI MITÄ VITTUA
VAUNU SEIS
SEIS

>Mikä tässä elämässä on elämisen arvoista?
Ota joku noista kahdesta tusinasta virallisesta tai keksi oma.

Elämä itsessään. Kannattaisko olla ei-masentunut?

...

>Hyvät elämän valinnat johtavat pitkäaikaiseen stressiin.
mitä helvettiä te oikein selitätte

stressitasot vain laskevat esimerkiksi kun tietää että on varmasti varaa maksaa vuokra ensi kuussakin, niitä sanotaan hyviksi valinnoiksi ihan syystä

*turrurpröts*

>harha on mielettyvämpä kuin olemisen tuska, niin miksen tietoisesti harhauttaisi itteäni?

Oon miettiny tätä hyvin monet kerrat ja tehnyt aika paljon empiiristä tutkimusta.

Lopputuloksena olen todennut että satunnainen mielen harhauttaminen budilla ja psykedeeleillä tasapainottaa olemisen tuskan jatkuvuuden. Tasapainottamalla aivojen flipauttamisen selkopäisyyden kanssa tuo esiin kaikki parhaat vaikutukset ja tehon.

Sen sijaan jatkuva mielen harhauttaminen hyvään fiilikseen huumeilla ei anna mielen tasapainottaa elämisen mielettömyydestä johtuvaa raskautta vaan kasaa sen kaiken siihen tilanteeseen jossa päihteet on loppu ja lisää ei saa. Se on tuskaa ja mitä lähemmäs sitä pistettä tullaan sitä enemmän ymmärtää että se huumeiden tuoma onni on vain samaa harhaa kuin elämä eikä siitä osaa enää nauttia.

Silloin kun päihteiden käyttö on tasapainossa normaalin elämisen kanssa on mielen tasapaino edes jollain tavalla kasassa.

*pruut*

youtube.com/watch?v=HG-NRnGp3RA
Oispa Crash.

>olen lähettänyt anime

tarkisteet

>I have sent anime

Mitä hän tarkoitti tällä?

Elämällä ei ole mitään lopullista tarkoitusta ja jos tästä ei nauti niin minkä takia jatkaisi sitä.
Tavoitteita voi toki itselleen asettaa, esimerkiksi "haluan päästä historian kirjoihin" "haluan kolme lasta" "haluan asuttaa toisen planeetan"
Näillä ei kumminkaan ole mitään merkitystä oman menehtymisen jälkeen. Sinut muistetaan noin 150-vuotta kuolemasi jälkeen, jos ees sitä. (ellet nyt jostain syystä päässyt sinne historian kirjaan)

Jossain vaiheessa kun oot tehnyt niitä hyviä valintoja niin paljon, että olet päässyt hyvään työhön hyvän pomon alle, tai ehkä olet jopa itse pomo, niin aika varmasti alkaa stressaamaan aika monikin asia.
Pomo hengittää niskaan ja vaatii tuloksia, tai itse vaadit tuloksia ja stressaat tuloksien saamattomuudesta.
Vuokran maksaa kela ja sossu, jos sulla ei siihen oo varaa.

Hyviä pointteja, ehkä jatkuva mielen harhauttaminen ei ole hyvästä.

>ja jos tästä ei nauti niin minkä takia jatkaisi sitä.
Siitä nauttii kun ei ole masentunut vässykkä.

jumaliste, sä oot hullumies

Sup Forumsin suomalaiset on niin vitun kehareita että nolottais ellei se olis Sup Forums

99% Sup Forumsista on kehareita muutenkin.

villi veikkaus että Sup Forums on pelkkää opistorölliä ja maksua vastaan "oikeita" mielipiteitä copypastalla puolustamassa

En osaa sanoa, olenko vässykkä vai en. Riippuu miten määrität sen.

Tiedostan että saatan kuulostaa kulmikkaalta teini-ikäiseltä ensimmäisen filosofia tunnin jälkeen, mutta vakuutan että olen 24-vuotias puolnormo.

Olen tällä hetkellä töissä sekä koulussa, ja elämä tuntuu loputtomalta oravanpyörältä, jonka tarkoituksena on vain tuottaa jollekkin ylemmälle taholle tuloksia.

Tälläinen elämä ei tunnu mielestäni kovin mukavalta tai tavoittamisen arvoiselta. Joten, miksi en vain narkkaisi ja joisi kunnes kuolen, silloin olisin sentään hetkellisesti iloinen.

Masentunut sinä oot.

itsellä ei ole kyllä koskaan pomo "hengitellyt niskaan" yhdessäkään työpaikassa, yleensä pomo on ollut se rennoin työkaveri koska sillä on isoin vastuu tekemisistään

oletko itse koskaan tehnyt päivääkään töitä?

Siitä lähtien kun pääsin intistä olen ollut töissä.
Näissä paska duuneissa ei välttämättä ole ollut mitään niskaan hengittävää pomoa, paitsi nykyisessäni.
Meininki on kuin natsi-saksa, ja tuloksia katsotaan päivittäisellä tasolla.

Tohon "kukaan ei muista mua" pohdiskeluun oon miettinyt paljon termiä henkilökohtainen metaversumi, eli se osa universumia johon sinä välittömästi ja välillisesti vaikutat.

Pyrin tuomaan omaan metaversumiini elinaikanani mahdollisimman paljon hyvää. hymyilen kaupassa kassatytylle ja kiitän vaikka se oliskin hitain kassa. Moikkaan naapureille. Autan ihmisiä jotka oikeasti tarvii apua, esimerkiksi kerran kotimatkalla baarista kotiin autoin yhden kadulle sammuneen juopon putkaan nukkumaan ettei jäädy tai tule jonnejen pieksemäksi.

En minä näin pienenä yksikkönä kykene mihinkään maailmankirjoihin vaikuttaa, mutta voin vaikuttaa siihen että just sille kaupan tytylle tulikin hyvä mieli ja se ajatteli jotain kivaa ja sit kotiin mennessään se muisti että sille tuli hyvä mieli ja piti ovea auki alakerran papalle jolle tuli vuorostaan hyvä mieli ja sitten se pappa soitti sen pojalle ja kyseli kuulumisia ja molemmille tuli hyvä mieli.

Se on kiinni pienistä jutuista se onni joka elämästä revitään.