/mämmi/

>ja jos tästä ei nauti niin minkä takia jatkaisi sitä.
Siitä nauttii kun ei ole masentunut vässykkä.

jumaliste, sä oot hullumies

Sup Forumsin suomalaiset on niin vitun kehareita että nolottais ellei se olis Sup Forums

99% Sup Forumsista on kehareita muutenkin.

villi veikkaus että Sup Forums on pelkkää opistorölliä ja maksua vastaan "oikeita" mielipiteitä copypastalla puolustamassa

En osaa sanoa, olenko vässykkä vai en. Riippuu miten määrität sen.

Tiedostan että saatan kuulostaa kulmikkaalta teini-ikäiseltä ensimmäisen filosofia tunnin jälkeen, mutta vakuutan että olen 24-vuotias puolnormo.

Olen tällä hetkellä töissä sekä koulussa, ja elämä tuntuu loputtomalta oravanpyörältä, jonka tarkoituksena on vain tuottaa jollekkin ylemmälle taholle tuloksia.

Tälläinen elämä ei tunnu mielestäni kovin mukavalta tai tavoittamisen arvoiselta. Joten, miksi en vain narkkaisi ja joisi kunnes kuolen, silloin olisin sentään hetkellisesti iloinen.

Masentunut sinä oot.

itsellä ei ole kyllä koskaan pomo "hengitellyt niskaan" yhdessäkään työpaikassa, yleensä pomo on ollut se rennoin työkaveri koska sillä on isoin vastuu tekemisistään

oletko itse koskaan tehnyt päivääkään töitä?

Siitä lähtien kun pääsin intistä olen ollut töissä.
Näissä paska duuneissa ei välttämättä ole ollut mitään niskaan hengittävää pomoa, paitsi nykyisessäni.
Meininki on kuin natsi-saksa, ja tuloksia katsotaan päivittäisellä tasolla.

Tohon "kukaan ei muista mua" pohdiskeluun oon miettinyt paljon termiä henkilökohtainen metaversumi, eli se osa universumia johon sinä välittömästi ja välillisesti vaikutat.

Pyrin tuomaan omaan metaversumiini elinaikanani mahdollisimman paljon hyvää. hymyilen kaupassa kassatytylle ja kiitän vaikka se oliskin hitain kassa. Moikkaan naapureille. Autan ihmisiä jotka oikeasti tarvii apua, esimerkiksi kerran kotimatkalla baarista kotiin autoin yhden kadulle sammuneen juopon putkaan nukkumaan ettei jäädy tai tule jonnejen pieksemäksi.

En minä näin pienenä yksikkönä kykene mihinkään maailmankirjoihin vaikuttaa, mutta voin vaikuttaa siihen että just sille kaupan tytylle tulikin hyvä mieli ja se ajatteli jotain kivaa ja sit kotiin mennessään se muisti että sille tuli hyvä mieli ja piti ovea auki alakerran papalle jolle tuli vuorostaan hyvä mieli ja sitten se pappa soitti sen pojalle ja kyseli kuulumisia ja molemmille tuli hyvä mieli.

Se on kiinni pienistä jutuista se onni joka elämästä revitään.