/Nederdraad/

Rotterdamcentraal-editie

welkom: Groot-Nederlanders
niet welkom: roetmoppen

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=MzlK0OGpIRs
youtube.com/watch?v=7CiIxDHe-eY
youtube.com/watch?v=-aPRjg8ViF0
twitter.com/SFWRedditVideos

eerste voor iets

tweede voor eindig me.

3de voor goeiemorge

Vierde voor wat een kut ochtend

word echt kk pissig als ik een nederlandse moslima over straat ziet lopen

Zesde voor dit

Waarom bewaar je mijn foto's?

Animé

dat is een leuk plaatje
mag ik het nemen

heb me een beetje verslapen baarn

ik wil niet naar school

haha broekie

als de productie van wiet vandaag legaal word, worden thc extracten dan ook legaal?

tuurlijk, doe ermee wat je wilt

>nederlandse moslima
Dat bestaat helemaal niet.

youtube.com/watch?v=MzlK0OGpIRs
wie is de nederlandse Piloot

Nu kan ik niet op de saibuis, wordt geblokeert

Paal handschrift

>alleen op stage
TIJD OM TE SCHIJTPALEN

Zou het raar zijn als ik een usb mee neem met mijn 4kin bestanden?

Dit voeldtdt zeau goed

waarom kan ik Duits mensen begrijpen, maar zij kunnen niet m'n Nederlands begrijpen? Ben Duits mensen dom?

>Zijn Duitse mensen dom?
Ja.

Als de mijnbouw van ijzer legaal wordt worden kogels dit dan ook?

ik dacht het...

dit
je hebt moslimas en je hebt nederlandse vrouwen met een bovengemiddeld grote hersenkronkel. het is dat de islam nu hip is anders hadden ze wel iets anders bedacht om te zijn. Vandaag zijn ze moslim, morgen praten ze met bomen en overmorgen zijn ze een vliegtuig. Het zijn mensen die niet in staat zijn om hun eigen leven vorm te geven dus grijpen ze naar iets dat dat wel doet.

I've got an limp dick which becomes huge when erect.

>an limp

Man, man, man.

>De politie in Enschede onderzoekt of de zelfmoord van een 15-jarige jongen te maken heeft met de verspreiding van zijn naaktfoto op sociale media. De jongen sprong afgelopen zondag van een flat in de wijk Deppenbroek.

Ooh wat erg

>De jongen uit Enschede wordt later deze week begraven in Turkije.

Ineens voelt het niet meer zo erg

>naaktfoto's
in het afval gaat het

>hij luncht niet met salades
Hallo, dikflikker

:^)

@71453450
>Hij eet salades
Vrouw aub

ahhh ik mis de pre-gemaakt maaltijden bij AH, je moet alleen buiten NL gaan te realiseer ze heel lekker kwaliteit zijn.

Facking goor man!!!

Heerlijk AH maïsbrood met Huls gesneden cervelaat.

Salades zijn hier op werk zo onhandig

Dat is best erg. Want zo goed is het ook niet

ja maar tis frisser dan andere landen.. ik gedenken in London een salade zo fucking oud en duur was. Maar tis ook niet zo verschil in Australië.

Wie heeft jou Nederlands geleerd?

>dat de islam nu hip is

Dat is het inderdaad.

Anderzijds denk ik ook dat het voor sommige vrouwen als een soort van toevluchtsoord kan dienen. Geen druk meer om carrière te maken, gewoon lekker thuis met een roedel kinderen.

jaaaaa ik weet het, m'n Nederlands is slecht maar tis niet een makkelijke taal hoor.

Bij eten vertaal je het Engelse "fresh" in elk geval niet met "fris", maar met "vers" (verse groenten, vers fruit, verse ingrediënten, enz.).

ah dankjewel.. wanneer ik in Nederlands praten ben ik een beetje makkelijker to begrijpen.. maar wanneer ik heb tijd om te denken dan schrijf ik zoals een idioot.

>morgenochtend tentamen
>nog steeds pas op 2/3 deel van de stof doornemen, nog niet eens begonnen met oude tentamens maken.

Ik denk dat ik weer eens het bidkleedje onder mijn bed vandaan moet halen jongens..

Je moet terug

Hoe lang heb je in Nederland gewoond?

Ik ben jouw landgenoot, kameraad. Doe eens normaal en rustig.

Landgenoot =/= volksgenoot, Ahmed.

Dit, ethnostaat wanneer

Gelukkig dan dat ik landsgenoot zei. We wonen beiden in dit land, we moeten het er maar mee doen. Samen delen, samen spelen.

Terug naar Marokko met jou.

>wanhopig op zoek naar een linkse partij die tegen het immigratie en intergratie beleid is
>Bestaat LETTERLIJK niet
Daar gaat m'n stem

De SP was toch ook niet zo'n voorstander van m*slims die de uitkering van de blanke arbeider jatten?

Ben ik niet van plan.

jouw nederlands is best goed ^^

Je MOET terug.

minder dan 1 jaar

dankje :)

Hoezo dat nou weer? Je weet werkelijk niets over me behalve dan dat ik een Islamitische achtergrond heb, je weet niets eens of ik een praktiserende moslim ben.

Laat maar waaien

youtube.com/watch?v=7CiIxDHe-eY

Grenzen dicht en assimileren wat binnen de grenzen is. Een etnostaat wordt vrij moeilijk, zeker met ons koloniaal verleden.

Daar heb je gelijk in. Veel mensen maken alleen het onderscheid tussen ingezetene van een land en onderdeel van een volk niet, dus dat wilde ik even duidelijk maken.

En waarom probeer je het nu bij te houden? Heb je familie in Nederland?

>weet niet of ik een praktiserende moslim ben
>bidkleedje onder mijn bed

Monsif, aub.

GA TERUG!!!!!!!!!

>Carnaval

Diversiteit is onze kracht.
youtube.com/watch?v=-aPRjg8ViF0

...

Dat was een grap om de reddeloosheid van mijn situatie weer te geven.
Dit gesprek lijkt in een impasse te zijn geraakt.

Ik ga weer verder met studeren jongens, wens me sterkte, ik zal het zeker nodig hebben.

Rechtse politiek is gebaseerd op angst. Hoe kan dit ooit goed zijn?

Veel succes. Vergeet niet op te rotten naar de zandbak als je eenmaal klaar bent met je studie.

ik heb een Nederlandse vrienden dus soms praten we Nederlands, en haar vader woont ook in Australië dus ik vind het leuk ermee te praten.

Hoe is het ooit zover gekomen

Je hebt helemaal gelijk.
Zal het overwegen.

Rechts is logica. Links is emotie.

>muhh angst
Daar gaat links alweer. Alsof dat een argument is.

Media joden.

Wat een onzin. Dan kan ik net zo goed zeggen dat linkse politiek gebaseerd is op haat en afgunst.

Ah, vandaar. Je Nederlands is dan behoorlijk goed, als je minder dan een jaar hier hebt gewoond.

ja en ik heb in A'dam gewoond, daarom niemand spreken Nederlands haha
Maar eigenlijk ik vind het echt een leuke taal te spreken.. tis een beetje anders, en ja vond ik de lokaal mensen aardiger waren wanneer ik heb Nederlands probeert te spreken. Normaal buitenlanders leren 1 of 2 worden, toch? "Lekker, Gezellig, Leuk!" maar tis alles..

Vertel mij waar de haat en afgunst zit dan, aub. Dat het meer op emotie gebasseerd is zoals zei. Daar kan ik inkomen.

Maar links is zeker niet de juiste keuze in mijn ogen. Maar rechts zijn gewoon bange mensen oetz.

Meestal streven zowel links and rechts naar gelijkheid.

Zowel rechts als links willen gelijke kansen voor kinderen.
Rechts = gelijke rechten voor iedereen. Op latere leeftijd kan dit zorgen voor ongelijkheid in welvaart.
Links = gelijke welvaart voor iedereen. Op latere leeftijd kan dit zorgen voor ongelijke rechten.

Links = rechten zijn voor iedereen op aarde toepasbaar.
Rechts = rechten zijn voor iedereen die bijdraagt aan de overheid toepasbaar

Meestal is er geen echte juiste keuze. Maar meer een voorkeur. En natuurlijk heb je afwijkingen op deze formule, aangezien je ook nog super conservatieven en groenen hebt.

De SP van 1980-1994 misschien. Verder vind ik ze ook veels te links, ik ben links maar niet zó links

Ja, Amsterdam is amper nog Nederland inderdaad. Mensen zijn vaak een stuk vriendelijker als ze merken dat je je best doet om de taal te spreken, zeker omdat zo'n beetje iedereen hier in elk geval wel Engels begrijpt.

Doe je verder nog dingen om het bij te houden? TV, boeken, taalcursussen?

De haat en afgunst merk je vooral wanneer het gaat over inkomensongelijkheid. Men spreekt dan eufemistisch over "sterkste schouders, zwaarste lasten", maar het is gewoon stelen van de mensen die succesvol zijn, want stel je voor dat je met je kop boven het maaiveld uitsteekt.

Het progressieve belastingstelsel is hier een goed voorbeeld van. Het is niet genoeg dat je absoluut al meer betaalt bij hogere inkomsten, het moet ook relatief meer.

Je ziet het ook terug in straffen. Links wil rehabiliteren zodat ook de crimineel zijn leven weer op de rails krijgt. Rechts die kijkt meer naar de rechten en plichten van die persoon. En strictgenomen hoort de crimineel straf x te krijgen en daarmee is het klaar.

Rechts = gelijke kansen voor een ieder
Links = gelijke uitkomst voor een ieder

ja probeer ik maar, helaas, kan ik niet een tv show of filmpje of zo te kijken..

Er zijn best wel een hoop Nederlandstalige films met Engelse ondertiteling, dus dat zou je kunnen proberen.

Laatst bestelde ik een patatje met mayo in Amsterdam. En de cassiere vroeg wel drie keer "Mayo?". Ik had niet door wat ze bedoelde dus ik zei gewoon "Ja, mayo". Maar later realizeerde ik me dat ze niet eens Nederlands sprak.

Hoe kan je in godsnaam bij een patatzaak werken en niet weten wat mayo is.

Akkoord oetz.Ook, waarom de neuk wilt de PVV niet investeren in hernieuwbare energie?

zoals?
ik vind Nederland films een beetje shit, niet dezelfde kwaliteit als Scandinavische filmpjes.

Het argument van rechts om niet in hernieuwbare energie te investeren is altijd geld.

Er is ook een argument waarmee je rechtse personen kan overtuigen om in hernieuwbare energie te investeren. En dat is energieonafhankelijkheid. Dat we niet meer afhankelijk van het midden oosten en de russen hoeven te zijn.

Maar dat is een geheimpje dat de meeste wereldverbeteraars niet weten.

Zoals zegt gaat het vaak om geld en hoeveel het oplevert, ROI, enz. Soms denk ik echter ook wel eens dat het deels een reflexreactie is op de plannen van links die doorgaans vol inzetten op duurzame energie.

Veel Nederlandse films zijn inderdaad compleet kut, maar er zitten nog wel een paar goede tussen. Bovendien gaat het ook meer om de taal dan de kwaliteit van de film, toch?

>Zwartboek
>Turks Fruit
>De Aanslag
>De Tweeling
>Flodder series (Flodder, Flodder in Amerika, Flodder 3)

That's off the top of my head. These movies absolutely have English subtitles made for them. If you need more or from some specific genre, just ask.

Ik vind films waarin je moet denken interessant, maar misschien ze zijn een beetje moeilijk te begrijpen.. dankje!

Ik ken zo geen complexe Nederlandse films, maar misschien dat /neder/ nog suggesties heeft.

Heb al 4 dagen geen mensen gezien of gesproken vma

Waarom slurpen mensen hun drinken op, in plaats van het gewoon te drinken?

Omdat je dan minder kans hebt op een minigolf aan drinken die je lippen nat maakt.

wat is daar mis mee?
ik haat mensen, maar ben jammer genoeg gedwongen om er elke dag contact mee te maken

nee ik ben geen vachtflikker, mensen zijn gewoon verschrikkelijke dieren

Ben je zelf ook een dier? Of ben je zo'n solipsist

nee ik ben ook gewoon een mens

maar mijn droom is om ooit ergens op een heel afgelegen plek een huis te bouwen en nooit meer in contact te komen met mensen

Maar wel gewoon internet hebben en kunnen blijven schijtpalen op 4kin?

Palers hier die beweren dat ze mensen haten zijn leugenaars. Je houdt zo veel van mensen dat je zelfs in je vrije tijd contact met anonieme mensen legt, online. Je hunkert dus gewoon naar sociale interactie, maar je vindt het wat makkelijker om dat via een medium als 4kin te doen in plaats van buiten in de echte wereld.

Durf jij op te nemen?

Hij verstaat me toch niet zonder ondertitels

Ja hoor. Ik zou ook wel 23 dagen de politiek in willen.