/mämmi/

ampumahiihto -painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=h6eIcelEvF8
en.wikipedia.org/wiki/Finnish_Civil_War
youtube.com/watch?v=VvDBKPADpT8
youtube.com/watch?v=UpkzkjhGii4
twitter.com/SFWRedditGifs

>Pärjään lähinnä siten, et mua apustetaan aika paljon monissa asioissa. Mulla ei oo mitään henkilökohtaista apustajaa, mut joskus kyl haluisin sellasen. En esim. osaa vaihtaa valoja varmuudella, niin käytän valoja vaan sillon kun on pakko ja muuten meen taskulampulla. Oon asunu täs kämpäs yli 4v ja ykskään ei oo palanu noista vielä, paitsi vessan toinen valo mut se toinen toimii.

Esimene Eestile

Miten voi näin käydä?

Jaxuhali antubsnyymille :3

Itse en ole jaksanut vaihtaa paristoja seinä_kellooni koska näen muutenkin ajan tietokoneen kellosta.

Se on nyt näyttänyt 01:35/13:35 jo muutaman vuoden.

mitä helkkaria

Meen hakee antabusta ja juttelen hetken aikaa mun pulleron antabuksen antajan kanssa.

>käytän valoja vaan sillon kun on pakko ja muuten meen taskulampulla.

oispa kaisuli jota piiskata kun se ampuu harhalaukauksia

Juuh

Eläisimmepä saksalaisessa aristokraattisessa hegemoniassa. Olisipa Saksa voittanut ensimmäisen maailmansodan.

youtube.com/watch?v=h6eIcelEvF8

Oispattaa. Oispattaako teitä? Mua oispattaa aina.

Juuh sellasta se on

>käytän valoja vaan sillon kun on pakko ja muuten meen taskulampulla.

Olen tullut siihen lopputulokseen, että mämmiläiset ovat seuraava (ja ehkä viimeinen) askel ihmisen kehityksessä.

Jos oisin mun työpaikan pomo niin palkkaisin antabusnyymin sen puheenjohtajaksi.

juuh

Toi kuva ei kummosesti oispata mut SÄ oispatat.

LEIKAKKAA HIPPI TUKKANNE JA
MENKÄÄ TÖIHIN

En leikkaa.

t: hippi tukka.

Ei näitä rastoja voi leikata, ne voi pestä, mut jos pitää leikata niin pitää vetää ihan kaljuks. Eli ei kiitos.

tell me about the great finnish war against commies and how btfo they were

Antabus annosteltu. Nyt venataan et isännöitsijä soittaa.

Mieti et miten kuumottavaa toi ois tehä darrassa. On oikeesti wörtti toi antabus. En kyl oo ettiny tietoa tosta hirveesti, miks ne vaatii verikokeet (niinku sillon ku yritin ite hakea sitä)?

Onko siinä jotain juttuja jotka käy keholle raskaaksi? No ei varmasti raskaammaksi kuin jatkuva ryyppääminen.

Semmonen pirteä maanantairetki

en.wikipedia.org/wiki/Finnish_Civil_War

youtube.com/watch?v=VvDBKPADpT8

youtube.com/watch?v=UpkzkjhGii4

Ne mittaa alussa kolmea maksa-arvoo sen takia, koska antabus itsessään voi nostaa niitä ja jos sä reagoit siihen huonosti, niin maksa voi pamahtaa. Kaks niistä kolmesta mulla on nyt viiterajojen sisällä, mut yks on edelleen yhtä korkeella kuin dokatessa paljon. Se ensimmäinen verikoe on se kontrolli ja sit niistä seuraavista seurataan sitä, et ootko ollu oikeesti juomatta. Sit jos mitkään arvot ei laske niin vedetään johtopäätös et a) lääke ei sovi sulle, tai b) oot dokannu antabuksen läpi.

>Mieti et miten kuumottavaa toi ois tehä darrassa.
Mieti miten helppoa humalassa.

Tänään alkoon, otin vapaata loppuviikon että voin olla humalassa

why do most of the whites have swedish names while most of the reds have finnish names?

Really makes you think

Mun maksa-arvot on mitattu kerran ja ne oli kuulemma "suhteellisen hyvät" eli varmaan aika paskat. En vaan tiiän miten lopettaa tätä ryyppäämistä, auttakaa.

>En vaan tiiän miten lopettaa tätä ryyppäämistä, auttakaa.

1. älä ryyppää
2. et ryyppää
3. valmis

Kerroiks niille et dokaat jatkuvasti vai oliks et
>juu, saunakaljat tos aina ja sillee

Mulle ne alko varottelee maksavaurioista heti kun viitearvot paukku rikki.

Odottaminen ahdistaa ja perseeseen sattuu. Kävin kolmesti yön aikana vääntämässä jännitysripulia mut vieläkin tuntus tulevan.

tsili

Because most finns were peasantry back then. And everyone who was even remotely higher up had swedified his name generations ago or was from sweden.

hello chili how are the worms

Oppression desu

Fuck your memes. You are equal to niggers. Yup, niggers.

Seems pretty obvious, I was hoping for meme answers

what is this meme?

>ali aaltonen

fugg islamig gommunist pekka fetch the mosin :DDDD

There are a lot of tatar people and others in Finland.

kivespussit

>Russia couldn't singlehandedly-destroy Finland in a week
TOP KEK FINNISH PIG SHIT!!! Oh believe you me, us Russians are ITCHING for a war with Finland. We will fucking ANNIHILATE your dirty country. There wouldn't be a square meter of Finnish soil that has running water, electricity, or petrol that isn't on fire, once our airforce and navy is done bombarding your defenseless country. Then, our army boys (we'd send the chechens, buryats and other mongrel races first) would swoop in, raping your women, and killing EVERY Finnish pig shit they see. When Russia is done with you, we will have committed acts of genocide. Of course no one is gonna do shit about it

>867 tatars

>A lot

How's your pre-school Åke? Still learning the big numbers?

i heard chili has worms

wrong picture

...

A lot of Finns have Swedish surnames. So that's what makes you retarded.

wtf don't be rude, there are a lot. Most of them became finnish and specially from volga area and karelian
fennoswedes?

why would I have worms

>A lot of Finns have Swedish surnames
no shit

>why would I have worms
that's what i heard

No, the exact amount of finnish tatars is still below 1000, i don't know what you're getting at?their bro-tier anyway.


And ie. I have a swedish surname, but no swedish ancestry whatsoever. One german but that's from my mother's side.

>we will have committed acts of genocide
Suicide you mean? Because NATO missles would be on the road after 10 minutes after invasion start.

must be more, like people who got finnished.
maybe you have long past swedish ancestry, like very long time ago so it just got today with no real connection to it

Miks aina kun netissä kehutaan maasta taivaisiin jotain animea/tv-sarjaa se tuntuu korkeintaan keskinkertaiselta kun sen sitten katsoo. Onko kyse siitä että on liian kovat ennakko-oletukset?

Seriously though, do you believe it? I have a swedish surname and I work fixing a shit ton of electronics in here and a lot of our clients have "swedish" surnames.

Literally retarded NEET meme.

I don't have worms

I have a cat, though

Soittas nyt vittu, kympiltä kuulemma pääsee kokouksesta.

Toivottavasti saan sen autismidiagnoosin sit tutkimuksiin päästyäni, kunhan oon ollu eka 90pv raittiina (50/90 takana). Voin sit heittää autismikortin suoraan näihin tilanteisiin ja sanoo et oon kehari, niin asioita helpotetaan mua varten.

dont' be rude i just wanted to talk

Nah i have done dna tests to map my ancestry and i have no I2 line for example. You know the swedish haplotype. And finnish clergyrecords can map the ancestry to about 1600 and there's no single record of swedish ancestry.

what is the surname you have?

Voi vittu ei se autismidiagnoosi ole mikään vapaudut vankilasta kortti, etenkin jos se on joku vitun lievä tila kun diagnosoidaan aikuisiällä. Käytännössä saat kaiken paskan muttet mitään etuja.

Vitun vammanen ala ryypätä homo.

Ehdotan kaikkien autistien pakkovärväämistä puolustusvoimiin halonhakkaajiksi.

>antabusnyymi katsoo animea
Sinne meni mun kunnioitus.

marx on suicide watch

tsili mato

Saattaa tulla sulle yllätyksenä mutta aika monet ihmiset jotka tappavat aikaansa tämmösessä syrjäytyneiden rinkirunkussa katsovat animea lol.

Oon kattonu yhden animesarjan koskaan loppuun eläissäni, enkä kato aktiivisesti animea. Tykkään vaan tosta piirtotyylistä ja tallentelen kuvia.

>twf average finns can map their ancestry to about 1600
>tfw some politicians here can map their ancestry back to incan emperors or european nobles
but I can't go back further than my great grandparents :(((
that mutt feel

I'm not gonna fucking tell that. lol.

is it bad? well okay

I'm a "mutt" but I still defend "pure" Finns because people don't know shit about this small country so they believe the memes they read in the internet.

But if someone can tell me that site which maps your surname origin i'd be happy to show that way.

I don't wan't to be bloody recognized

Oispa mania

Repesin juuri kummalliseen nauruun ajateltuani miten epäironisesti /mämmi/ rikastaa mun elämääni.

I merely lament that it sucks to not know one's ancestry. What you do makes sense though, memes about Finland are just silly

>I don't wan't to be bloody recognized
no problem, i ndestand

well my middle name is loke

taidan lähteä hakemaan alkoholia

oiskohan kohta jotain urheilua niin voisin hoitaa vedonlyöntiaddiktionkin samalla

chili

why possibly would a fennoswede have been on commies side

And mine is unironically Alexander with an x.

Rärärärä RÄÄÄ RÄÄÄ RÄÄÄ RÄÄÄ RÄÄÄ RÄÄÄ

but said fennoswede could have gone to sweden while finns + germans + estonians fight other finns + russians

...

being a fennoswede is fake. you can literally register to be one. a lot of finns have swedish ancestry

>you can literally register to be one
How do i do that? I wanna larp an uppity asshole with attitude issues.

won't you get stabbed for doing that?

you can do it for free you dip

Probably but i have a knife aswell

Where? How?

but we were talking about 1918

>you can literally register to be one
and what's the point of that? do you get permission to move to Aland or something?

here I can apparently register as a 'true' spaniard but why would I ever do that

Homemad knife?

>How do i do that? I wanna larp an uppity asshole with attitude issues.
just be a normie in a club

>do you get permission to move to Aland or something?

Probably yes if you have the sufficient swedish skills.

>i have a knife
only one? are you even finnish?

Well 5 to be exact, 2 handcrafted Marttini puukkos, one pocketknife, a swiss army knife and a larger jaeger knife.

Mitä laittaisin ruuaksi? Perus opiskelijabudjetilla mennään ja rajoittavana tekijänä keliakia.