/Norgetråden/

dfn ingen gravid jv-utgaven

Forrige tråd:

Other urls found in this thread:

lichess.org/ctx8mfdx
lichess.org/gLYsfQxh
vimeo.com/161581757
side2.no/aktuelt/emma-(15)-ble-fdt-som-gutt--na-tar-hun-youtube-med-storm/3423315761.html
twitter.com/SFWRedditVideos

sverige först!

Heng deg Sverigeanon

Heng deg, Sverigeanon.

Fjerde for /r9k/

Nå må dere spille sjakk

Rullestolautisme er kreften som dreper Norgetråden. Jeg skjonner ikke at dere fortsatt gidder.

*dritter på sjakkspillet*

Hva er et menneskeliv verdt?

lichess.org/ctx8mfdx

Jeg venter på den treige russeren jeg spiller mot skal gjǿre et trekk fåvæ.

lichess.org/gLYsfQxh

Kanskje jeg skal lære meg å få draget på damene

Er det noen spesielle fordeler med lichess kontra chess.com?

da må du være fodt med HOYDE, ANSIKT og RAMME

kanskje jeg burde bli en stolpedanser

kanskje jeg burde bare gi opp helt

>dfn ingen stolpedansende jv

God morgen gutta

Det hjelper vel det ja, men det er ikke det viktigste.

på lichess må du ikke lage bruker og det er enkelt å dele linker slik jeg gjorde i chess.com må lage bruker, men til gjengjeld er brukerne mer seriose og flere av de. Nivået er muligens hoyere der også. tror også du må betale for noen hjelpemidler på chess.com som er gratis på lichess

SVAR PÅ TELEFONEN J.

>men det er ikke det viktigste.
Det er litterært det eneste som har noe å si

Varför kan dansken icke uttrycka sig som normalt folk?

>dfn ingen jv som bæsjer i badekaret

FY faen, jeg ser på dere spille og alt jeg ser er to tapere som bruker sjakkmaskin. Heng dere.

Det kvinner ser etter i en mann er at han kan få henne til å fole seg trygg. Annet som hjelper på er selvtillit.

>Det kvinner ser etter i en mann er at han kan få henne til å fole seg trygg. Annet som hjelper på er selvtillit.

Det er ikke rart at du ikke får kvinnfolk. Heng deg.

Se nærmere, anonsen. De forste 15 trekkene er kjent teori og resten av partiet er stort sett normale trekk.

kanskje jeg skal ta opp store lån og sette meg i gjeld

Jeg har vært deprimert og tidvis suicidal de siste 5 årene. Har blitt stoppet av venner ved forsok på å kutte pulsårer. Fra for er det vel 3 mennesker som vet om dette, men nå vet tråden det også.

Kåre er du på 4kanal?

Det er det de ser etter når de vil ha tak i en hanrei til å forsorge de, ja.

>han har venner

fy faen alle disse normissene i tråden om dagen, maken ta

Ny tråd?

Mekker

...

Norgetråden er Normisstråden fåvæ

Er det noen gammelhomser her som husker "guutå"? Det var gode tider azz. Vi må mekke tråden greit igjen, eller hva sier dere?

Guutå

spǿr meg hva som helst om norrǿnt da

fortiforste for russiske sotnosjv

>dfn det aldri vil verte påbod med burka i noreg
heng meg no

NY

...

>mitt fjes

Hvor god er du?

Finnes det noe som helst informasjon om hvordan seid ble utfǿrt?

nå må du gi deg

Nå henger vi jesus på korset

Han skal lide til blodet spruter

Ned med Judea, ned med den ene Gud!

med volser

Hva faen gutta
#GassEmma

degenerert hellig prostitusjon, akkurat sånn som skjer hver gang ariere slår seg ned og blander seg med jordbrukere

Störste fyren ga den minste fyren alt han hadde i rumpa

Men det var enda verre å bli tatt med hæstkuk hæhæhæhæhæhæh

>Nå skal hun bli kvinne
>hun
Nå må det Dagbladet gi seg.

Heng deg, Sverigeanon.

Drep den degenererte stygge bogen

Har Sverigeanon tǿrna fullstendig?

Jeg kjente såvidt en suicidal Kåre en gang... Er det deg, Kåre?

Finnes det mye informasjon om hvordan folk brygget ol og mjod på den tiden? Hvor mye kunnskap hadde de om det de gjorde? Ble alt gjort kun for alkoholen sin del, eller betydde smak noe?

INN MED NAGLENE

LA KATEDRALENE RISTE OG FALLE

HIMMELEN ER SVART

DETTE ER DET SISTE AV ODINS VREDE

brev bilde av sverigeanon

Hva er nytt I norge?

Hei, bestefaren min holder på å do på sykehuset.

Ikke Kåre.

Siden du fikk så fine tall.

Eirik Storesund holdt foredrag om det, tror jeg. Du kan se det her:
vimeo.com/161581757

>Volven var saa klædt, at hun havde om sig en blaa Kappe med Baand, og den var kantet med Stener lige ned til Hjǿrnerne. Paa Halsen havde hun Glasperler. Paa Hovedet bar hun en sort Lammeskindshue, foret indentil med hvidt Katteskind. Stav havde hun i Haand og paa den en Knap; Staven var prydet med Messing og Knappen kantet med Stener. Hun bar et Belte af Svamp, og deri hang en stor Pose; i den havde hun de Tryllemidler, som hun trængte til sin Kunst. Hun havde paa Fǿdderne lodne Kalveskinds-sko, og i dem lange og stærke Remmer; paa disses Ender var det store Messingknapper. Paa Hænderne havde hun Katteskinds-handsker, hvide indentil og lodne. Men da hun kom ind, fandt alle Mand det passende at hilse hende sǿmmeligt, men hun svarede paa det, eftersom hun likte Mændene.
[...]
>Men den næste Dag blev der sǿrget for at skaffe hende det, som hun skulde have for at fremme Seiden. Bad hun da at faa Kvinder, som kunde den Sang, som trængtes til at fremme Seiden og som kaldtes Vardlokker (Tryllesang). Men slige Kvinder fandtes ikke der. Da siger Gudrid: «Jeg er hverken tryllekyndig eller Visdomskvinde, men dog lærte min Fostermoder Halldis mig paa Island den Sang, som hun kaldte Vardlokker.» Torbjǿrg svarede: «Da har du en Kyndighed, som er gavnlig.» Gudrid siger: «Dette er denslags Kvæde og Adfærd, som jeg ikke tænker at have nogen Del i, thi jeg er en kristen Kvinde.» Torbjǿrg svarer: «Saa burde det være, at Du vilde være Folk til Hjælp heri, men Du blev ikke daarligere Kvinde for det; men af Torkel kræver jeg at faa hertil de Ting, som trænges.» Torkel beder nu ivrigt Gudrid derom, og hun lovede at gjǿre, som han vilde. Kvinderne slog nu Ring om dem, men Torbjǿrg sad oppe paa Seid-hjallen. Gudrid kvad nu Sangen saa fagert og vel, at ingen, som var der, tyktes at have hǿrt den kvædet med fagrere Rǿst.

Sånn er det
Finnes ikke no' trost for det
Livet er jævlig
Og sånn er det

side2.no/aktuelt/emma-(15)-ble-fdt-som-gutt--na-tar-hun-youtube-med-storm/3423315761.html

Hvor lang tid tar det for hun tar over tronen fra Sophie Elise som Norges storste og viktigste """kjendis"""?

n-neeeeej

Er han bosniak eller noko?

>Eirik Storesund holdt foredrag om det, tror jeg.
Dritkult, takk.

Sophie elise er i direkte kontakt med bogdanoffsene, så det er nok heller tvilsomt gutten min

>bogdanoffsene
Har hort dette navnet mye i det siste, kan noen gi meg et kjapt nedlop?

Hver tråd er sophie tråden

>dfn jeg bare har den på engelsk

>33.000 abonnenter på 2.5 år
>"tar YouTube med storm"
Nå må media henge seg.

Ikke rart han forsvarer negere og muslimer

Det er en konspirasjon på Sup Forums om den Bogdanoff brodrenne. De er "higher beings" og kontroll politikk rudnt verden.

isn't that a guy with a penis?

doch

FY FAEN SOM JEG VIL GI HENNE KUKEN MINNNNNN

heng deg sverigeanon

Heng deg, Emma er mindreårig.

Heng deg din motbydelige svenske.

danke mein Freund

HALLO! Ikke kom her med nazispråket ditt! Hvorfor invaderte dere oss i 1940?

Tyskland invaderte ikke sverige, slutt å syte.

Burde jeg kanskje ha laget dette bilde om svensker heller enn dansker?

Hvorfor gjorde de ikke det, egentlig?

you also came with nazilanguage? how did we invade the east in 1940?

Rykende ferskt megmeg gutta

Ikke i Sverige.

Fordi Norge hadde en verdiful kystlinje, og fordi de tenkte at om man tar Norge så kommer svenskene til å ommvende seg selv etterhvert, siden det var så mange nazister der allerede

Ja...men en feminin kuck, mer enn normalt norsk

Sverige er, i motsetjing til Noreg utruleg strategisk irrelevant

Hvordan er Norge strategisk relevant? Et minland på 4 millioner mennesker og politiet har ikke engang våpen, haha dere er sånne fucking pussies

Burde jeg vil flytte til Bergen gutta? Min jv bor der.

.t Haugesunder

...

Ja, vi kommer snart til å sprenge vekk vestlandet fra ekte Norge så det er bra hvis dere alle er på samme sted

Kontroll over Nord-Atlanterhavet. Du er ganske dum, du.

Norwegian threads are usually exclusively Norwegian (go figure) he's asking why you're on here with your nazi language and why you invaded them in 1940.

Google translate doesn't work that good I know