Oispa ärrävikainen 16 vuotias 3D rönttönen -painos
/mämmi/
TÖIHIN
isot suomi tissit on paras ja dalvisoda, jo :DDDDD
...
Oon TÖI SSÄ ja vieläpä ilta yhdeksään asti ettäs tiedät
...
PASKA PAINOS RÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
mrrrrrrvhuahmrrr
oispa doggo
wooof
mrrrrrrrrr hsssss
werf
wuh :D
blaaaaarhgrahgrghgaghhggarg wuuuf~
Limps- Limps-
Puhas kass
Vuosia kestäneen ekstensiivisen lurkkaamisen jälkeen oon huomannut, että suomalaisia on ihan vitun helppo röllätä. (You):ta satelee pienimmällekin provolle melkein aina pumppilimittiin asti.
Alussa ajattelin, että ehkä tää on vain uusihomojen kokemattomuutta, ja ne sitten myöhemmin ymmärtää että paras tapa välttyä paskanjauhannalta on olla antamatta huomiota, mutta ei. Te ootte lisänny pökköä pesään ja ulkomaalaiset on huomanneet tän haavoittuvaisuuden, josta johtuen meistä jauhetaan paskaa kellon ympäri.
Elikäs tässä pari vinkkiä lautailijaveteraanilta:
Jos huomaat paskanjauhantaa tai selvää provosointia, ilmoita lanka kuumataskuille jos siihen on syytä jonka jälkeen hidetät langan. Mutta jos on ihan pakko vastata, niin käytä vähintääkin sagea. Näin esim. hurrit selviyty niiden jatkuvasta paskomisesta. Ei oo kauheasti näkynyt ruottalaisten simputusketjuja viimeaikoina.
Ei mulla muuta. t. lautalijapro master
Menkääs lukemaan tää mun tekemä lanka ja punapilleröitykää.
mina olen kuningas
Aika on ympyrä.
aamu kalja
Näin niin vitun todentuntusta selkounta että puolessavälissä tuumasin että ei perkele täähän taitaa olla ihan tosielämää
Mut eipä ollukkaan
Juuh voi vittu mitä paskaa nää kännykän piirtelysoftat. Taitaa jäädä apustelut myöhemmäksi
Ei kun se on harha.
Ostin 40 € paskan Vocaltone 100U kondenstaattori mikin ja tulin aivan kosteaksi oman ääneni möreydestä.
Låhden töihin, sisäkköni jää pitämään asunnostani huolta kunnes palaan
how do I get a finnish gf?
käyn nussimas sitä sil välin ku raadat oravanpyöräs, hyvää työpäivää vaan
All Finns ITT need to visit his grave and lay flowers for removing 700 communist scum and preventing Finland from becoming an ex-communist shithole.
Same with Mannerheim.
Paskapostaan
>töissä :D
Fuck off. It was a group effort, every veteran deserves the same respect
>let me tell you about your country vol 2
Despite what you might think, we do not generally need advice from Americans as to how to revere our national heroes.
Olen selvittänyt itseni.
I don't disagree with this. Pay respects to every anti-communist Finniah fighter. I just cited him because he's the most famous. Pls no bully.
lähen just nukkumaan, raada munkin massien eteen sit kunnolla.
Jooh oon näköjään tilannu kännissä 140e edestä vaatteita
Odotan jännityksellä paketin avausta
Where did I tell you about how your country should function?
I'm saying you should pay respect to heroes who prevented the failed Marxist meme from taking power in Finland. There's nothing wrong or insulting about this.
Jaa tytyjen vaatteita vai?
>Pay respects to every anti-communist Finniah fighter.
That's what we do several times every year
Dog bless. Stay based.
And I'm saying I don't need advice on how and why to do that, not insulted just straightening you out
Moi suomi
Yeah we have a veterans day, a day for the fallen, independence day and numerous things we named after Mannerheim.
Also this
*runkkaa naamallesi*
Ja siitä.
Why did americans help soviet USSR during WWII? So fuck you commielovers!
Pikku huora tuli kerjäämään lisää spermaa naamallensa
Ei täällä ole tytyjä
Törni >>> Häyhä
Rymy-Eetu > kaikki
Eipä ollu, ei siinä mitään Törnikin hoiti hommansa erinomaisesti
Our leaders hated communism but saw Hitler as a greater threat for the time being.
We erred in providing Soviets with supplies.
F
Thank you for your service.
Mitä löytyy
Viinaa vaan
Vaikka ei Törnin veroinen, teki Kyösti Pietiläinen kiitettävän uran muukalaislegioonassa. Olen itse tavannut herran kerran, on livenä vakuuttava ilmestys vaikka on jo vanha ukko.
Näköjään muutamat farkut ja jotain paitoja
Minkä puhelimen mä ostan?
Hintahaarukka sanotaanko nyt 200-300
Uusi nokia 3310
>born in Russia
>died in Vietnam
>f*nnish
Honor 7 tai 8
oneplus3
>Christened Lauri Allan Törni, he was born in Viipuri, Viipuri Province, Finland, to ship captain Jalmari (Ilmari) Törni, and his wife, Rosa (née Kosonen). He had two sisters: Salme Kyllikki (b. 1920) and Kaija Iris (b. 1922).[3] An athletic youth, Törni was an early friend of future Olympic Boxing Gold Medalist Sten Suvio. After attending business school and serving with the Civil Guard, Törni entered military service in 1938, joining the 4th Independent Jaeger Infantry Battalion stationed at Kiviniemi; as the Winter War began in November 1939, his enlistment was extended and his unit confronted invading Soviet troops at Rautu.[4]
Kys ugly whore
Otit syötin, hävisit pelin
Juuh tiedän halusin vaan näpäyttää tuolle ämmälle että poistuisi.
Tollaset kyrpänaamat on syy sille miksi tää pasta on syntyny
>Larry Thorne
>f*nnish
CHILITÖPÖÖÖ
silli töty
Nokia 6
>buying premium for low end
Oletko jo pahoinpidellyt ja henkisesti satuttanut waifuasi nyymi?
krapula: on
mietin nyt että menisinkö takaisin nukkumaan vai alkaisinko juomaan taas
captcha: rabelo
Juu viinaa vaan
moi
>Bussissa joku meikkas jollain saatanan vahvoilla meikeillä jotka haisi pahalle
>Nyt joku kusipää jossain päin junavaunua alko hajusta päätellen lakkaamaan kynsiä
Eikö noi saatanan huorat ymmärrä että kaikki ei halua haistella niiden paskanhajusia rumuudenpeittotuotteita.
naapurin ipana alkoi soittaaa nokka vitun huliuansa taas aikasin niin menin paskomaan sen. itkihän se mutta vittu eipä kuulu enää ukko nooa oon myös tuhannen kännissä ja pilvessäkin ehkä
semmonen vitun nisti siellä.
toivottavasti hakevat putkaan
Onko sinulla suunnitelmia täksi illaksi?
:3
Cum to New Finland. You'll love it.
menen varmaan kaverin luo juomaan kaljaa, mitä on itellä suunnitelmissa?
haista sinä apina paska
Jokuhan mainitsi juuri eilen että nistit haukkuvat muita aina apinoiksi. Näemmä oli oikeassa.
>onnistiä juoda viinaa
lopettakaa sit toi vitun "juu viinaa vaan" vitun koo havumäet saatana vai ootko NISTI? kyrpä sä oot
taisit mainita että oot myös pilvessä vitun idiootti.
ja lähinnä toi käytös, ite istun kännissä hiljaa koneella enkä käy aamulla (hiljaisuusajan jälkeen?) räyhäämässä naapurin lapsille että turvat kiinni
Alaska is rightful Russian clay, give it back to them
Vähän sekavaa tekstiä. Aivot selvästi kärsinyt sun narkkaamisesta
T. Eri
Parkettipäivitys.
Vakuutus korvaa koko paskan ja maksettavaks jää pelkästään omavastuu (100€). TYÖT ois alkanu ens maanantaina, mut remontti_reiska sano et ei oo paikalla kun vaan ma&ti, niin alotus venyy 13.3 maanantai ja saa kaiketi homman valmiiks sen viikon aikana.
w-work, nightshift ;~;
Jutellaan myöhemmin!
ei se vitun budi ketään väkivaltaseks nistiks tee vitun vammanen saatana. viinasta tää johtuu
Onnea antabusnyymi.
>>ylis.org/h/
Tuolta saat varmaan oman tasoista juttuseuraa.
jaa sehän on perjantai, korkataanpa kalja :D
hienoa että parkettisaagalle saatiin onnellinen loppu
mee ite vittuu iltalehden kommenttiosioon keskustelemaan
ha en bra dag
Kiitos. Hienot numerot kans.
Juuh, oon kuumotellu täs tätä pari viikkoa nyt ja kattelin et mis täällä on junaraiteita, mut onneks ei tarvii tehdä mitään radikaalia.
Miten meinasit selvitä jos tyämiehet häärää kämpässä?