/norgetråden/

Kjuttaviga utgaven

Forige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=7cInCYgD2MY
youtube.com/watch?v=CK2ue3teP2o
twitter.com/SFWRedditImages

Forst for middag

Hei kompis, jeg tror du er i feil tråd. Skinntråden er to tråder nedenfor.

Norway is the single greatest country on earth

They place human rights above all else

tredje for sigurd brokke

Knasker i meg middag nå, faktisk.

>spise jv fitte
>tunge blir torr
noen råd?

Kaptein sabeltann må ha de sureste fisene i hele norge fåvæ

Faen ta deg

Drikk ginger green te nå gutta

Jeg er åpen for komplimang på bilde mitt foresten.

GJENINNFOR
PARAGRAFEN VEDRORENDE
JODIM

>komplimang
"nei!"

Ser ut som en jævlig bedriten ingefærte

Hadde nettop senket posen.

Nå ser det ut som piss.

Spiser i meg en kebab, en skyr med blåbærsmak og en liter melk jeg da.

>En liter melk
Er du stein?

Nei, det er min andre kartong i dag

>en liter melk
hele melk?

FLMOD?

>ikke GÅGAL

Nei, den med d-vitamin
, for den er billigst

nei, bare liker melk, er det så jævla rart?

flere liter melk om dagen?

Nei 4 liter melk om dagen (gallon of milk a day)

>flere
Fire

er du en stor person?

m-men en gallon=3.7 ikke 4 >:(((

Å drikke flere 1.75 litere om dagen er den ekte rodpillen.

for deg

TKSLMOD

>Nei, den med d-vitamin
Oh

hallo venner!

Hei

Når du tenk over det er hei og heil det samme ordet.

Hvem /kunnetrengeenjenteilivetsitt/ her?

>dfn ingen russisk sotnosjv å drikke seg full i den forlatte hytta vi er strandet i over den sibirske vinteren

>de drikker melk

Jeg hadde ikke en gang blitt sur om jeg ble lurt til å kjope 1000 liter melk.

Kom deg ut, Abdul.

ikke han, men melk smaker jo faktisk surt rett fra butikken, skjonner ikke at dere klarer å kjore det i dere i litervis..

Det gjor jo ikke dét, det smaker jo sott som faen.

Hva i helvete er det du snakker om?

dette

Melk er ekkelt.

"Drikker du ikke melk er du ikke nordmann" - Kong Harald V

Hva for noe melk er det du har smakt?
Bare kefir og kulturmjolk?

Eksplosjoner i London

...

Burde jeg komme meg opp av stolen og faktisk prove å få meg en jv?

du må ha drukket polsk melk

eg vil ha norsk MJǾLK

Majestetsbespottelse er en gravalvorlig synd.

tine lettmelk og helmelk
eneste som smaker noenlunde usurt er skummet melk

Foreslår det fåvæ. Har aldri provd det selv men horer mange anbefaler det.

De smaker ikke surt, du er helt odelagt. Drikker du mye brus eller noe?

Ville heller stukket et vepsebol opp ræva enn å drikke skummetmelk.

Unnskyld. Jeg fikset bildet nå.

>Foreslår det fåvæ. Har aldri provd det selv men horer mange anbefaler det.
Tror jeg venter til sommeren når alle faktisk er ute fåvæ. Holder dere oppdatert når sommeren kommer.

Kan noen fortelle meg hvorfor kanadern her har blitt så rar i det sist? Er som om han aper etter svenskeflaggern. Husker ikke at han alltid var slik.

Han er redd for raken

han har alltid vært kreft

Gleder meg til ny tråd

Hater når det skjer.

Jeg trenger en rodpille om kongefamilien, var noen her som sa en gang at de var tyske joder.

Blitt trolig lurt av den nye kollegaen min jeg startet samtidlig med på nyjobben. En voksen kar som har jobbet i et hǿyere fagfelt som leder i 2 år.

Er sant det dem sier. Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me, for på 3 dager har jeg lånt ut nesten 4 lapper og er totalt blakk selv nå. Bare fordi jeg velger å stole på en normiss for arbeidsmiljǿet sin skyld. Fyren skal få for å ha vært særdeles flink med ordvalg, rekkefǿlge av "hendelser" og skuespill da. Men nå begynner jeg å se han for hva han er.

Får nok pengene tilbake igjen når vi får lǿnn på slutten av måneden, men hjelper lite når jeg har 0 kroner på kort pga idiotisk naivitet og godhjertethet. Karma er kuk.

Kanskje jeg skal begynne å trene.

Hvorfor har du lånt vekk så mye penger?

Faen så godt helmelk er. Alt annet er vann.

De kommer fra tyske aristokrater. Skjonner ikke hvorfor de måtte finne noen utlendinger når de skulle ha seg NORSK konge. (jeg har ikke noe i mot kongen personlig, han er sikkert en grei kar)

Hva synes tråden om Bendtner til Rosenborg?

Haha er du din norsk fyren som alltid drikker te?

1. Lær å si nei for faen
2. Du har da vel kredittkort som du kan bruke ut måneden?

Fordi jeg trodde jeg skulle få dem tilbake snarlig. Fǿrst lånte jeg 1000 spenn til han (og kjerringa) til mat (var med og handlet, så vet ikke pengene gikk til tull) fordi han hadde glemt lommeboken og vi pendler i lag på en nesten 2 timers rute. På kvelden sa han at han må ha mista lommeboka og skulle overfǿre på nett istedefor, og da 4000 kroner slik at jeg kunne ta ut 3 til han, som er fornuftig når man ikke har kortet sitt lengre. Siden han har annen bank så vet jeg av erfaring at det kan ta gjerne 2 virkedager fǿr dem er inne, og de var så klart ikke inne på mandagen, og heller ikke i dag som er grensa.

Siden det var helg og han hadde overfǿrt resten til meg tenkte jeg at jeg kunne igjen legge mat og litt drikke til helga samt andre ting han og dama trengte, som da ble nesten 3000 kroner. Jeg får jo igjen alt på mandag tenkte jeg.

I dag var banken tilfeldigvis nede så han kunne ikke logge seg inn eller vise meg det. I morgen så konfronterer jeg han med dette.

Hvordan kan jeg gå fram uten å anklage han? Vi jobber i lag hele dagen og vil ikke ǿdelegge arbeidsmiljǿet, og jeg er sikker på å få dem tilbake ved lǿnning (som vil være veldig stor for begge), men trenger faktisk noen kroner selv og, og er sikker på at han er bankrot selv.

Kan bli morsomt for ligaen men håper virkelig ikke RBK vinner igjen.

.t FKH supporter

Bare si at du trenger pengene til noe viktig. Hvis han driver å lyger så kan du egentlig bare lyge litt tilbake.

.t en som aldri låner vekk penger

Jeg er så glad jeg fortsatt har lugubre kontakter fra min tid som rusmisbruker slik at ingen kan gjore noe slikt mot meg uten konsekvenser, ikke det at jeg hadde vært så dum å låne bort alle pengene mine i utgangspunktet.

Du må jo bare anklage han, slutt å være en jævla pingle og si klart i fra at du ikke tolerer å bli herset med og du skal ha tilbake pengene dine. Drit i arbeidsmiljoet, si at du stolte på han og at du er sint, og faktisk vær sint også. Vis at du har baller og si klart i fra at du skal ha tilbake pengene dine sporenstreks og ikke godta en eneste unnskyldning.

>Drit i arbeidsmiljoet
Letteste måten å miste jobben på om man er fersk.

youtube.com/watch?v=7cInCYgD2MY

Har dere hyllet seieren i dag gutta

Du er altfor snill, og du kommer til å bli spist i arbeidslivet hvis du ikke gror deg en ryggrad.

Hvem vant?

Hvem er det som har vunnet i dag da? VM er vel over.

Da får vel han vel bare sulte og aldri få igjen pengene sine, da.

xdddd
updooted
reddit gull til dere altså

Beklager, men jeg aner ikke hva du snakker om. Kan du forklare hvem seier det er vi skal hylle?

...

Åh, er ikke redd for det. Var det faktisk så kritisk så hadde jeg ikke lånt ut noe til å begynne med uten en plan b. Og tidligere har jeg hatt mye pengeproblemer fǿr, og har overlevd på lån fra folk som vet at jeg er god for dem og at de vil få dem igjen, gjerne med litt ekstra når lykken snur.

Er også kansje derfor jeg er godtroende mot andre, for andre har vært gode mot meg, fordi jeg er kansje for snill og optimistisk.

>Var det faktisk så kritisk så hadde jeg ikke lånt ut noe til å begynne med uten en plan b.

Så hvorfor klager du da?

Det er jo åpenbart at du er bitter fordi du ikke klarer å si nei til folk.

Du må lære deg å sette grenser for folk rundt deg, eller så kommer de til å spise deg opp.

Aldri stol på en knarker

Har jobbet i 10 år i forskjellige næringer og aldri blitt "lurt" som dette, spesielt ikke i vårt nåværende yrke hvor slikt er utenkelig. Her er det trolig "overgangen" som er tǿff for han (og for meg).

Var ikke ment for å klage, men heller hǿre etter råd om hvordan man kan på en måte bekrefte framfor å konfrontere. Hadde vi vært rusmisbrukere tidligere hadde ingen av oss fått jobben, så sånn harbarka lett-gangster gatespråk hjelper ikke.

Hvis det ikke er kritisk, hvorfor brever du om det da?

Hva tenker egentlig Nårgetråden om gæmlisungdommen?

>men heller hǿre etter råd om hvordan man kan på en måte bekrefte framfor å konfrontere.

Beklager, men du må etterhvert lære deg at du ikke kan unngå konfrontasjon hele livet.

Når du blakker deg selv fordi andre folk spör om penger, så er det noe galt med deg kompis.

Om man kun kan breve over ting som er kritisk for en selv så hadde det ikke vært mange brev i tråden. Men igjen så har vi jo hvit kamp-guttene daglig

>kvinnfolk med tatoveringer
>gæmlis

Bare postmoderne hipsterskvip.

youtube.com/watch?v=CK2ue3teP2o

>det finnes folk som betaler penger for å få eksklusiv tilgang til artikler som dette

>du vil aldri dra på danskebåttur med Ribba

Hvorfor i det hele tatt leve?

1000 kr på at denne fyren er 18 år

Sitter på puben og drikker på en tirsdag gutta..

VG+ har nesten imponerende nivåer av klikkagn, og mange kan jo ikke motstå det.

Tenk deg danskebåt tur med Ribba og Florry!

Pass på at du ikke vedder for mye penger her, kan hende du lager spenning i arbeidsmiljoet.

>Florenthyna
Hahah, minner. Hva skjedde egentlig med henne? Tok hun livet sitt?

Hva skal jeg kjope i bursdagsgave til jven gutta? Har bare vært sammen i en måned og har ikke peiling på hva jeg skal kjope.

Gutta, jeg trenger hjelp. jeg her kjopt noen boker, men jeg er ikke sikker på om de er nye norske eller ikke. Takk!

Ja,når na bonden har skujt vær din sidst pil, og ulven har stjålet hans lam ud af fjoste, så holder de også fred sig imellem. Men det er nu sådant et underligt venskab. nå,nå, lad den ting fare. Det er ganske rimmeligt som jeg, sagt at rustiningen hænger blank i salen; for du kender vel det gamler ord: ''Kun riddersmanden er en mand'' ; - og da vi nun ikke længer har noggen riddersmand hettillands, så har vi altså ingen mand; og hvor der ingen mand er, _der_ får kvinden råde;se, derfor --

Nej, jer har aldrig siden mærket trang
det var med et, som om mig åren svigted;
og når jeg prover nu en enkelt gang
at sætte sammen blot et nytårsvers
så kommer rim og versemål på tvers,
og,-- jeg forstår ej, hvad det stikker i,--
men det blir jus og ikke poesi.

ikke om dagen. Skulde det hænde sig, at jeg var det, så er jeg ikke alene om det. Ja, du ser på mig, men du skal vide, nede i borgestuen går der snak om så mangt og meget. (sagetere)
Det er en og anden, som mener, at der vander en stor sortklædet skikkelse _der inde_hver evige nat.