Eestlane kiisu väljaanne
/mämmi/
anime
Voimia somalinaapurinyymille : )
kass tööline :D
Sähkömiespappa
Jostain kumman syystä psykoosipäissäni kuvittelin aivan jumalattoman kikkelin ton vihreen kepin tilalle.
Ei jutella hurreista. Jutellaan mielummin pieruista.
>somalinaapurit tykittää kansanmusiikkiaan klo 4 aamuyöstä
*prööt*
Koer tööline
Onneks ei oo naapurissa kun mummoja, palais käpy alta aikayksikön jonku vitun mamuperheen kanssa
#
Pakkoruotsi ja ruotsin virallinen kieli -status on kirjaimellisesti takertumista menneeseen. Mistä moiset kaksoisstandardit ?
Sellasta settiä ruotsissa H Y V Ä SUOMI
:3
tallennettu'd
Oonkohan mä psykoosissa
prrruuuuut
hyh haisu pierustus
>isä karjalan evakkojen lapsi
>äidin maternaalinen suku alkujaan Tanskasta
>äidin paternaalinen suvun juuret syvällä lapissa
>ei kummallakaan vanhemmalla tippaakaan romaniverta
>tummat hiukset ja ruskeat silmät
>mene etelä-eurooppalaisesta
Sanoisin silti että ihan 4/5 setit
Uusi suomalaisuus= aivoton orjakansa joka ei välitä ollenkaan jos sen oikeuksia poljetaan.
No eihän tämä tosin kovin uutta ole, Suomessa on aina ollut älykääpiötä jotka vain haluavat palvella hurreja. Hakkapeliitat esimerkiksi.
Hyvä heille, ei ole mitään syytä miksi kukaan suuttuisi tästä.
Kuinkas niin? Mitkä olot?
En ole
Kävin tänään terveyskeskuslääkärillä ja se sano että mun pitää mennä psykiatriselle puolelle ja sano et laittaa lähetteen.
Huh hels onneks on viinaa.
Postatkaa kasseja!
...
>juo viinaa
>ihmettelee kovaan ääneen miksi pitää mennä psykiatriselle
Mikäs sussa on vikana?
...
>maternaalinen
>paternaalinen
Lappalaisethan voi olla tummia esim. Andy McCoy jolla ei oikeasti ole mitään romania suonissa. Liittynee metsäläislappalaisiin jotka röhkivät alasti pusikoissa marjoja mutustellen.
Pääsin TÖIS TÄ. Mitäs nyt?
Hirmuisen karmiva!
mun äitin ukki oli mustalainen
Tummuus ei tee yhtä vähemmän suomalaiseksi.
mulla oli samit paitsi että sainkin lähetteen päihdepalvelusäätiölle 15. päivä
>ilmeeni kun pierua pukkaa liki 8 barin paineella
Kuopio?
juu
K U O P I O
U
O
P
I
O
pruut pruut pruut
pierustuu
Paleo- ja mesoeurooppalaiset (länsisuomalaiset, suurin osa ruotsalaisista ja saamelaiset) olivat samanlaisia marjanpoimijoita ennen metallurgian ym. teknologioiden tuloa germaanien ja suomalaisheimojen kautta.
PRÖÖTS
Joo siitähän se varmaan on kiinni.
En minä tiiä, valitin ihan muita vaivoja ja sit se jotenki alko kyselee paljonko juon ja millanen mun mieliala on ja teki jonku rastia ruutuun testin ja epäili että oisin masentunu lol.
Ei vittu KUOPIO
Juuh, tervetuloa vaan sit. Siinä odotustilassa on monesti luonto- ja ruuanlaitto-ohjelmia pyörimässä telkussa.
Ei helvetti koko kämppä haisee pierulta
Mä kuolen
Oispa pupu
oh dog miten tähänkin päädyttiin
prut pröt pylly pierustuu
Mämmimiitti päihdesäätiön odotustilassa
Ootko minkä ikänen?
23
No avaa vittu ikkuna
Eipä sillä väliä. Ihminen kesyyntyy kuten eläinkin.
Pohjanmaalaiset ja pohjoissuomalaiset ovat kyllä melko villiä porukkaa vieläkin ja kohottavat Suomen murhatilastoja.
pissa
paska
juuh
Näin kerran siel jonkun lihavan parikymppisen muijan, jolla oli kakarat mukana. Yks oli vaunuissa.
onko siellä millasia ne työntekijät?
hienot numerot
Karjalaiset ovat luotettavia ja tosi suomalaisia luonteenpiirteiltään.
Väkivaltaistet pohjanmaanlaiset ja pohjois suomalaiset sitten ovat rikollis sakkia koko ronkka.
Hurrit vihaavat suomalaisia ja suomalaisuutta.
Vertaillaan asiakaskansioita kahvitunnilla ja isoimman urpon työntekijä voittaa perjantaipullon.
testi
testi
pierasin nyrkkiin. mihin vapautan pierun?
Somalin naamaan
juuh eli olin rangebännättynä täs jonkin aikaa mitä vittua jutkut, en sit jaksanu ees lurkkaa mitä antabusnyymille kuuluu vaan paskapostailin Sup Forumss ja /lit/is
Ei siellä kukaan ainakaan mua oo vielä tuominnu mitenkään. En oo kaikki tavannu, niin en osaa sanoa, mutta itellä ei mitään negatiiviä kokemuksia ole vielä ollu.
Tiedätkö, että kenen luokse sulla on se aika siellä? Nimikirjaimet riittää, niin voin kertoo et tiedänkö mitään hänestä.
kuuluuko?
tekis mieli kaljaa mut ei oo rahaa
ois kyl helvetisti tyhjiä tölkkejä mut nolottaa tukkia palautusmaatti 100 tölkillä ja ostaa mäyris pelkällä pullo_kuitilla
papereissa lukee että ylilääkäri kaisa mujunen mutta en tiiä, ne soitti tänään ja sovittiin aika mutta en muista mitään nimiä
viimeiset 5s siitä puhelusta pidin oksennusta suussani
do eeeeeeeet
>ois kyl helvetisti tyhjiä tölkkejä mut nolottaa tukkia palautusmaatti 100 tölkillä ja ostaa mäyris pelkällä pullo_kuitilla
ei kyllä hävetä tippaakaan jtp
hae sitä kaljaa saatana
Tee se mikä tuntuu hyvältä.
No onhan sulla se vitun kuitti, mene hakeen kaljaa vitun läski
Oon tavannu Kaisan tasan kerran ja sillon hän vaikutti öh... kuivalta. Tiedusteli multa, et oonko meinannu tappaa itteeni yms. Kaiketi viettää aikaa siellä kuntoutus- ja katkopuolella enemmän. Todennäköisesti saat ton käynnin jälkeen itelles jonkun työntekijän, jolla sit käyt.
En osaa mitään tarkempaa sanoa, kun tapasin hänet joskus viime huhtikuussa ja dokailin sillon ja muisti on sen mukainen.
Antabusnyymi paikal?
Ai lipasit vittua ja oli kuiva hä?
juuh
jos totta puhutaan niin en tiiä miks ees oon menossa sinne, halusin kpk :lle alunperin mutta ne pentele vaihto sen
Miks meette nyyhkyttää jonnekki lekuriin jostain itse keksityistä sairauksista ja sitten kuitenkin palaatte vanhaan elämäntyyliin? Miksette vaan vittu ota itteänne niskasta kiinni ja MEE TÖI HIN?
Se kpk:n ylämäki on ihan perseestä kävellä jos oot paskakuntonen jtp
Mikä sulla siis on ongelmana?
viides päivä juomatta
>mene yleislääkärille muiden vaivojen takia
>saa masennusdiagnoosi ja lähete psykiatrille
Olis ehkä pitäny mennä. Saattais elämä olla paremmassa jamassa.
Ai sullako vai häh?
Ei mulla ole vielä edes aikaa, niin miten mä voisin päättää menenkö vai en. Ei se nyt mikään vitun kiirellinen ämerikän psaikou lähete ollut.
Itseeni viittasin juu. Suosittelisin kyllä menemään, ei setit siitä muuta kuin huonone.
alun perin hommata c-paperit sivarista ja ne sainki
ja jutella jollekkin nuppitohtorille ahdistuksesta ja saamattomuudesta, elämän junnaamisesta
ne kai kiinnostu päihteiden käytöstä
Onko toi sitten kovinkin yleistä tommonen. Aattelin että oon vammaillu jotenkin.
Ihan normaalia kai tuo on. Lääkäri vaan päättelee, että ei speksit riitä tälle potilaalle ja pistää eteenpäin.
Oisko vaa kanttinu hommata ne c paperit siel kutsunnois.
t. c paper master
pelottaa ajatus siitä että joku ronklaa minun psyykettä ja purkaa minut
lol apua
Se on sitä kun ollaan 80 ÄO mieslapsia eikä oteta vastuuta omista tekemistään niin mennään lääkärille keksimään omia diagnooseja.
C-papereita ei ylipäätänsä kannata hankkia.
Kuinka niin? On se nyt parempi kuin t-paperit jotka nekin on toiseksi paras vaihtoehto c:n jälkeen.
Tää.
Jos ryypiskelet enemmänkin, niin toi päihdepuoli oli ihan hyvä ratkasu. Ite käyn molemmissa paikoissa säännöllisesti.
mut juuh, onnea tulevaisuuteen
ai miks?
A-paperit on paras ja 347
Aika kallu saa olla jos ei hanki C papruja jos on mielen_terveys_ongelmia
aika paskat setit
Miksi tuhlaisin vuoden elämästäni paskaan?
miksi vetoketjut ovat niin paskoja?
Tupapilluna olo helpottaa mielenterveysongelmia
Niin, miksi?