Sverigetråden - GW Upplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=ZEPSk297QIg
youtube.com/watch?v=ZHI18vd9IJE
youtube.com/watch?v=LesWfbkJJlQ
twitter.com/SFWRedditGifs

So when you're near me, darling can't you hear me
S. O. S.

Visste du att sötpotatis är en fantastisk växt. Det är en basföda för många traditionella kulturer. NASA har övervägt den som en möjlig gröda som skall odlas på rymdskepp för långsiktiga uppdrag. När det gäller energiproduktionen är den bara på tredjeplats, bakom sockerrör och kassava. Den har allra högst matvärde (en kombination av ätbar energi och näring) av alla grödor per enhet tid och rum. En studie av fijianska gårdar som använde sig av kroppsarbete visade att förhållandet mellan energin som behövdes för att odla den och energiinnehållet var 1:17 för ris och 1:60 för sötpotatis. Den växer på dålig jord och behöver inte mycket kväve för att växa. Det har en relativt kort tillväxtperiod på 3-4 månader till skörd. Alla delar av växten kan ätas inklusive bladen vilka tillhandahåller ytterligare protein och näringsämnen.

felstavat, vilken besvikelse

gonatt på riktigt

...

Ligeglad favä, gav op for lang tid siden på at forsoge at være sammen med andre ""mennesker"" og nyde det.

I takt med att jag blivit äldre har jag sett hur många av de tjejer jag gick i gymnasiet och högstadiet har gått ifrån att fläka ut sig som madrasser för varannan axestinkande asfaltsapa med stulen Canada Goose-jacka i yngre dar till att idag sitta på Facebook och skryta om sin tillvaro med högt materiellt väldstånd ute i något kritvitt Apartheidområde utanför tullarna som de får finansierat av någon svensk man. Detta är samma svenska man som blev avfärdad och förhånad av sin nuvarande fru i yngre dar samtidigt som han arbetade för att förverkliga den tillvaro han idag har skapat för henne då hon själv var fullt upptagen av att låta sig lägras av varannan svennehatande babbe. Många utav dessa kvinnor har rentav hållit ihop i äldre dar och sitter nu ute i sina villaområden och talar gamla minnen om hur det var att vara unga och vilda samtidigt som de uppfostrar sina döttrar till att göra liknande revolt mot sina fäder och bröder som de själva, att bespotta sin egen sort.

Det är på denna väg dessa kvinnor har fulländad förnedring, det är såhär man vrider om kniven. De har bespottat allt vad rashygien heter och gnuggat det i den vita mannens ansikte så länge han minnas för att nu komma och äta frukten av hans träd när han är för demoraliserad för att orka bry sig. Detta är helt och hållet i linje med det judeproducerade samhälle som de är en produkt utav.

varför är ni inte del av nazbol agendan än?

youtube.com/watch?v=ZEPSk297QIg

0-4: runka
6-9: runka
Fina siffror: runka

HELL FUCKING SEGER

>han blev av med oskulden till en 40 årig asiatisk kvinna
låter f1h1 favä, hur var det jonathan?

>antyder att han är chad

varför är negermusik så förförande?

youtube.com/watch?v=ZHI18vd9IJE

Finns det verkligen folk i denna tråd som inte äter blodpudding?

Vad dåligt bemött man blir..

Inte han men min farbror är en spergherre som är 40+ och gifte sig med en thaifru i Thailand och han vara garanterat oskuld innan de träffades.

Inget var hett med det. Det var det mest kringerande bröllopet jag varit på och jag var tvungen att stå där med hans frus jävla tjejkompisar som var 20 år äldre än mig då jag är hans bokstavligen enda vän och därför var hans best man.

>varför är negermusik så förförande?
haha mm

Lyssnar på den här sången om och om igen.
youtube.com/watch?v=LesWfbkJJlQ

>enda tjejen som står ut med stormbögeri och absurda jagjag är ickesvensk
HE-

Doesn't look so good

Håll dig borta från kloanon, han är min pv

0-1 gå till skolan imorgon
2-9 skolka

delet

Herrejävlar, det kliar som in i helvete på pungen!! Kan inte sluta klia, varför valde jag de här kalsongerna??

Didn't you know that Clawanon is gay?

hahah bra historia favä

delet asap, im straight

Skulle kunna heema dig om jag ville. Bara så du vet. Du vill fan inte bli en ny Divi.

Is Sweden the most advanced 10m country

Attacken mot Pearl Harbor var ett överraskningsanfall som utfördes av den kejserliga japanska flottan mot den amerikanska marinbasen vid Pearl Harbor, Hawaii på morgonen den 7 december 1941. Nästa dag förklarade USA krig mot Japan vilket resulterade i landets inträde i andra världskriget. Attacken var tänkt som en förebyggande åtgärd för att hålla den amerikanska Stillahavsflottan borta från kriget som kejsardömet Japan planerade i Sydostasien mot Storbritannien och Nederländerna, samt USA i Filippinerna. Basen attackerades i två omgångar av 353 japanska flygplan som startade från sex hangarfartyg samt fem miniubåtar.

Fyra amerikanska slagskepp sänktes och alla de fyra andra närvarande slagskeppen skadades. Japanerna sänkte eller skadade också tre kryssare, tre jagare, ett luftvärnsutbildningsfartyg och ett minfartyg. 188 amerikanska flygplan förstördes, 2 402 personer dödades och 1 282 skadades. Kraftstationen, varvet, underhållstjänsten, bränsle- och torpedlagringsanläggningarna samt ubåtskajerna och högkvarteret attackerades inte. De japanska förlusterna var små, med 29 flygplan och fem miniubåtar förlorade och 65 militärer dödades eller sårades. En japansk sjöman tillfångatogs.

Attacken var en stor flygoperation under andra världskriget och kom som en stor chock för det amerikanska folket. Det inhemska stödet för isolationismen, som varit starkt, försvann. Tysklands krigsförklaring mot USA, som inte begärts av något fördrag, flyttade USA från begränsat stöd till Storbritannien till aktiv allians och fullt deltagande i kriget i Europa. Trots många historiska prejudikat för oanmälda militära åtgärder ledde avsaknaden av en formell förvarning från Japan, särskilt medan förhandlingarna fortfarande tydligt pågick, till att president Franklin D. Roosevelt i sitt tal proklamerade att den 7 december skulle vara "en dag som kommer att leva i vanära".

byt då, eller ta av dem om du inte har ett annat par till hands.

ÄR INTE BÖG ELLER TRANSA FÖR HELVETE RADER

Then why did you suck my dick at the träff then? Literally LOL

>10m
DELET THIS
dumb immigrants raising our pop by millions ;__;

Ge mig en anledning till att inte leva mitt fulla potentiella jag: mitt psykiskt sjuka jag. Förr i tiden blev vi omfamnade, vi lyftes upp i samhället och sågs som människor med en helt annan världsbild, människor med kreativitet och människor som kunde ge nya lösningar till problem. Vilket vi är. Vi är psykiskt sjuka men vi bär också på en del unika och positiva egenskaper.

Varför ska jag gå i terapi och äta läkemedel? Jag blir en helt annan person. Jag är inte mig själv. Jag känner mig som en zombie, varken död eller levande. Men det är väl det rätta att göra? För då är jag en passande pusselbit i samhället, eller? Jag är inte längre en fara för samhället. Jag är en zombie, en slav som ska betala skatt. Dag in och dag ut. Det är vad de vill att jag ska göra, eller hur?

Mitt mentala tillstånd är inget problem för mig. Det är bara ett problem om jag vill leva som alla andra. Men jag vill inte vara som alla andra ändå. Först mådde jag dåligt eftersom jag inte lyckades med samma saker som alla andra. Men det är bara för att alla andra sa att jag skulle må dåligt. Det var problem om jag inte kunde göra det eller det andra. ''Vad har du för problem user?'' frågade de. Men jag har inga. Jag är bara annorlunda.

Jag ska leva mitt fulla potential nu

vafan ska löken inte stå i kylskåpet??

Låter precis som något en icke-rak skulle säga

haha mm radera ditt liv bara

Alright? good for you

Thats nice.

bara om den har blivit skalad/hackad

Under forntiden vi var vi jägare och samlare,människan var flockdjur och status var något man förtjänade och inte föddes med. Man brydde sig inte om utseende och ingen var mer värd än någon annan. Det fanns inga hierarkier, bara en vald flockledare. Visste ni att det till och med var jämlikt mellan könen? Detta vet man eftersom både männen och kvinnorna hade samma skador på kroppen. Det fanns inga könsroller. Många tror det men det är bara vad vi vill se i historien. Självklart kunde kvinnan inte vara med och jaga när den skulle föda barnet, men innan och efter så hade de exakt samma uppgifter som männen. Samhället blev uppdelat vid civilisationer. Så länge vi är civiliserade så kommer vi aldrig vara jämställda. Vi kommer aldrig ha det 100% jämställt mellan olika grupper i samhället, bara om vi går tillbaka till att vara jägare och samlare. Är det vår riktiga natur?

blev Divi faktiskt heemad nångång eller är det bara ett jagjag?

Jag vill ha någon att krama. Jag vill känna hennes mjuka hud mot min. Jag vill känna doften av hennes parfym. Jag vill dra min hand genom hennes silkeslena hår. Jag vill känna hennes värme när vi ligger bredvid varandra. Jag vill titta in i hennes ögon. Jag vill höra och känna hennes djupa andetag. Jag vill älska någon. Jag vill vara lycklig... Jag vill hålla om henne och förlora mig själv i hennes famn. Jag är så ensam att jag mår fysiskt illa och nästan spyr. Fy fan grabbar. Så här jävla dåligt har jag inte mått på länge. Jag ger det något år till sen skiter jag i det här. Jag orkar inte mer... Jag har ett enda jävla mål i det här äckliga jävla skitlivet och det är att en tjej ska vilja ha mig men inte ens det kan jag få. Något som MILJARDER människor ser som en naturlig självklarhet. Varje dag är tortyr för mig. Varje sekund är lidande. VARFÖR MIG? Vad har jag gjort för att förtjäna denna livslånga misär och ensamhet? JAG VILL BARA VARA LYCKLIG! Era idiotiska tips om självförbättring är helt värdelösa så länge ni inte kan komma på något magiskt botemedel för autism. Jag orkar inte vara ensam längre. Jag vill bara bli älskad. Varför kan jag inte få bli det eller iallafall få se en liten hint om att någon tjej är intresserad. EN ENDASTE LITEN HINT är allt jag behöver men inte ens det kan ni unna mig. Jag HATAR er. BRINN! DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ DÖD ÖDÖDDÖ ÖDÖDDÖÖD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Någon stormbög gick fram och puttade honom på T och försökte starta något men vi jagade bort honom rätt så snabbt

ok lol im just kitten (haha did you see what i did there, just for you) kloanon is not gay he is very straight please be his girlfriend and add him on discrod

...

Man har talat om att sverigetråden skulle vara splittrad. Men det kan jag lova er, och jag vet faktiskt vad jag talar om, sverigetråden är INTE splittrad. För idag så brevar vi ju här, både vi som kallar oss för sverigepolare och alla andra som kallar sig för stormbögar. Vi ÄR sverigetråden och vi firar vår tråd och vår kultur, det finns ingen splittring. DÄREmot... Däremot finns det en AVGRUND mellan oss inom sverigetråden och de som genom olika metoder som svart propaganda, begreppsförvirring, spammande försökt att vilseleda goda sverigepolare för sina egna system. Men dessa varken är eller har någonsin varit sverigepolare.

i KLARTEXT kamrater; folk som kallar sig sötbrevare, den nya tråden, anti-IC, kattflickor eller vilket samlingsnamnet för detta trams är... 2D-bögar DE ÄR INTE SVERIGEPOLARE OCH DE ÄR INTE EN DEL AV SVERIGETRÅDEN

>införe
kloanon..

kloanon du lurar ingen
kom ut ur garderoben det är kvällsmat

kloanon...

hahahahahahaah kloanon sambögar IGEN
han slår till IGEN

Kloanon det är mamma, snälla kom ut ur ditt rum.

Folk har redan doxat mig, du är välkommen att komma hit och försöka heema mig. Förvänta dig inte att kunna åka tillbaks hem helskinnad om du bestämmer dig för att göra det. Har fan handskats med mobbare i hela mitt liv, tänker inte gå ner på mina knän nu för att en idiot i tråden leker tuff på nätet.

>modersmål
du förstår inte, jag är som NEET-user. Jag har inte gjort något svenska-arbete alls de senaste två åren, och jag har knappt pratat svenska.

haha aa

Sluta give (Du) til ameribögen.

jag läser varje brev i tråden, du lurar ingen

Ja Mdongo heemade honom förra veckan

Jo detta stämmer

Finns det svenska /o/tister?

Ge mig en snabbgenomgång på kloanon. Varför har han en klo, varför är hans mamma het, varför är han NEET

Ja

hans mamma är het för hon är fet
jag tog henne första maj
sen rökte vi braj

vänta nu lite.....
kloanon ser ALLT
en örn ser ALLT
kloanon har en klo
en örn har en klo

betyder det att kloanon är 1/2 en örn? hmmm...får en verkligen att tänka

Sluta spela spel era mansbarn.

sluta breva Peterson

Yeah... doesnt matter im leaving anyway

sorry to take your (yous)
bye bye

>9 år på kanalen
>inser först nu att ctrl+z fungerar här

BEVIS PÅ ATT VARJE TJEJ ÄR UPPMÄRKSAMHETSKÅTA HOROR KVÄÄÄÄÄÄ

Jag tror inte jag gjorde en enda läxa under hela min tid i gymnasiet och de enda ämnena jag inte klarade var tyska och affärsjuridik eller något dyl.

breva fötter

Folk säger att han blev biten av en hund som liten i handen, men om du tittar noga så ser du att hans fingrar spretar för mycket för det. Ska la se ut så här

|,,,| om hans hand blev biten av en hund, men hans fingrar ser ut så här (,,/

Hans mamma överlämnar jag till någon annan.

fyfan testade nu och fick virus på datorn jävla hora dö asså

>inga konosuba s2 torrents

>tråden bugar inför honom
>i kontakt med alla trådpersonligheter
>har psykiska krafter
>kontrollerar tråden och kanalen med en hård men rättvis klo
>direkt arvinge till den urgamla kungafamiljen
>äger 99% av all DNAforskning på jorden
>de första designerbäbisarna kommer ha klo
>har spekulerats kring att han har runt 200+iq, sådan intelligens har bara existerat djup in i tibetans munkkloster

överbettskirurgi J/N

kloanon du hade oändligt med chanser, men du fucka upp det

jag hejade på dig, men du misslyckades HUR?

tack för (du)t

horrible subs

>>>pol/115647134
ping NS2D

>vägrade ge sin discord

Sen klagar han på att han är ensam

>Kloanon förlorar sin tjej
fy fan

Endelig.

kek

Önskar jag hade en fv

Den kommer ju inte ut tills imorgon.

gjorde bokstavligen ingenting fel, hon tog initiativ med discord och jag brevade discord men hon sa att det inte funkade

vad gör jag för fel? varför kommer jag aldrig få fv?

brevade den ju, vonklo#2020

Helvete, så klart att länk1 knular upp

GNU vad

eller pv

F-fyfan, trodde inte det var så allvarligt

får du någon njutning från att önska det?

>dkn får 3 sms om en återställningskod på Paypal
>får direkt efter ett samtal från någon i USA
>svarar inte, den lämnar ett röstmeddelande, lyssnar inte på det
>byter lösenord på allt
>får nu 2 email om återställningskoder från någon annan hemsida
Vad vill denna person mig
Hur har han fått tag på min mejl och varför vill han komma åt saker

För fan, menade att svara till , men ta ett gratis (Du).
Medans jag ändå håller på, visst, varför inte? Kostar det mycket eller?

har du installerat gentoo än?

dubbelkolla om det ens är dina 4 siffror

det är CIA

Nej och fyfan vad jag hatar undermänniskor som gör kirurgi. Ni var födda underlägsna, ni ska inte få göra några justeringar till hur ni ser ut. Bokstavligen går emot naturens lagar.

>dkn köpt ny knäböjplugg

Kanske någon som har betalat någon för att göra det, har du bränt/trollat någon i ett spel på sistone?

...

Har inte haft wifi på 4 veckor så har flera episoder att se