/norgetråden/

Morraprump-utgaven

*prump*

Forrige:

Other urls found in this thread:

vg.no/nyheter/innenriks/voldtekt/gjennomgang-av-voldtektsdommer-etnisk-norske-faar-mildere-straff/a/23942249/
friatider.se/v-ldtog-13-ring-p-skoltoalett-mohammeds-straff-tv-m-naders-f-ngelse
youtube.com/watch?v=WmtgULE1Wxw
adressa.no/nyheter/trondheim/2017/03/08/Oppfordrer-til-bruk-av-«pussyhats»-i-årets-8.-mars-tog-14402355.ece
dailymail.co.uk/sport/football/article-3609949/Matildas-lose-7-0-Newcastle-Jets-15s-Rio-Olympics-warm-up.html
dagbladet.no/kultur/likestilling-er-hoyrepopulismens-verste-mareritt/67377478
vg.no/nyheter/meninger/kvinner/voksne-glatte-jenter/a/23891331/
youtube.com/watch?v=VWX1SKncyOA
youtube.com/watch?v=nwx0Uv93o8k
vg.no/nyheter/innenriks/skatt/erna-gir-160-ganger-mer-i-skattekutt-til-norges-rikeste/a/23943706/?expId=df-86-m988a004&varId=df-86-m988a004
youtube.com/watch?v=USERwUmTuAs
dagbladet.no/nyheter/jeg-har-lillesoster-pa-fjorten-jeg-blir-kvalm-og-dritforbanna-pa-russesanger/67378165
youtube.com/watch?v=D5oFxvuVeHQ
vg.no/nyheter/utenriks/usa/jax-ville-ha-lik-sveis-som-kameraten-saa-laereren-ikke-skulle-se-forskjell-paa-dem/a/23940733/
twitter.com/AnonBabble

For tetid

gjeninnfor jodeparagrafen

daglig påminner

Har du hǿrt om ytringsansvar?! Fy faen..!

Hva faen? Jeg HATER etniske nordmenn nå!

vg.no/nyheter/innenriks/voldtekt/gjennomgang-av-voldtektsdommer-etnisk-norske-faar-mildere-straff/a/23942249/

friatider.se/v-ldtog-13-ring-p-skoltoalett-mohammeds-straff-tv-m-naders-f-ngelse

avfyrt

oida, skulle ikke breve en tommelnegl

ja altså bare PRǾV å tilbakevise dette, hahaha...

>Bruna ögon

god morgen

jeg syns det hores idiotisk ut på engelsk, men når det blir repetert av nordmenn på norsk så blir det ekstra tragisk. skjonner heller ikke hvorfor fotball spesifikt er så viktig.

>skjonner heller ikke hvorfor fotball spesifikt er så viktig
siden formell likhet for loven allerede er oppnådd, må de ty til symbolsaker.
jeg synes uansett at hele premisset for alt dette er litt sǿkt. menn og kvinner er ikke lik, og de bǿr ikke bli lik heller. det er ikke "problematisk" at menn tjener mer penger eller at kvinner vasker kjǿleskap oftere enn menn.

youtube.com/watch?v=WmtgULE1Wxw

Dette er fin tråd

du veit ikkje ka du snakka om

lurer på hvordan drommesamfunnet til slike damer er. er det et kommunistisk samfunn der folk blir tvunget til å gjore arbeid de ikke vil, bare for å fylle opp kjonnskvotene? ser også for meg at tv-sport blir forbudt, siden det er umulig å få riktig fordelt seertall.

>jentefotball

fyyyyyyyyyyy fasan...!!!!!!!!!!!

Natta gutta

hvem middag skal jeg lage i dag da?

tenkte på fredagstaco... hva synes dere?

Hva skjer her egentlig?

keeperen tar opp ballen etter hun har sluppet den
blir indirekte frispark
tas kjapt
mål

>kvinnedagen i dag

kanskje jeg burde feire kvinnedagen med emma

God morgen

>alle nyhetsmedia kommer til å kjore ustanselig drittbreving om offa fæle slemme mannfolk i hele dag
>DU ER ET JÆVLA MANNESVIN FAEN TA DEG DU HAR INTERNALISERT MISOGYNI (pls stott oss på kvinnedagen da tihi)

Brev kreft

adressa.no/nyheter/trondheim/2017/03/08/Oppfordrer-til-bruk-av-«pussyhats»-i-årets-8.-mars-tog-14402355.ece

>- Det er mange som strikker disse rosa luene, og i år onsker vi å bruke dem i 8. mars-toget for å markere at vi ikke godtar president Trumps rasistiske kvinnesyn, sier Astri Holm i 8. mars-komiteen.

Hun er helten vi ikke fortjener.

>rasistiske kvinnesyn
>rasistisk
>kvinnesyn

topp jej

kvinner bekreftet som egen rase?

>Stadig flere kommer ut som transpersoner, og mange av disse onsker å bli oppfattet som kvinne. Flere blir likevel ikke det, kanskje fordi de har maskuline trekk som strider mot de kulturelle normene som er skapt for hvordan kvinner skal se ut.
>hvis du ikke har sex med meg er du transfob

poenget med kvinnfolk er at de skal kunne bli gravide.

ikke vær transfob, selvfolgelig kan en kvinne ha penis! sug penisen hennes nå, ellers så er du transfob!

Det er bokstavelig talt ingen ting som trigger meg mer enn oyenbrynene hennes.

Jeg har sett verre, tro det eller ei.

Jeg også, men det er kombinasjonen med det smugge smilet hennes.

Nå må dere hylle seier.

(For å si det sånn).

Men men

Lurer på hvordan hun skal toppe denne i år fåvæ.

kvinner kan ikke spille fotball i nærheten av nivået menn kan oppnå
dailymail.co.uk/sport/football/article-3609949/Matildas-lose-7-0-Newcastle-Jets-15s-Rio-Olympics-warm-up.html

Nei, det viktigste er ikke å vinne, men å delta.

Mannesvin, alle er like.

Hva i alle...

Ha en fin kvinnedag, jenter.

dagbladet.no/kultur/likestilling-er-hoyrepopulismens-verste-mareritt/67377478

Les denne kommentaren NOYE.

Jeg siterer:

>Her truer også venstresiden rettigheter i angrepet på nyliberalisme og frihandel.
>NYLIBERALISME og FRIHANDEL

Skal vi nå virkelig oppleve en dreining til at motstand mot frihandel = kvinnehat? Er det den nye strategien? Kommer SV og Rodt til å bli for frihandel på bakgrunn av sin stotte for kvinners rettigheter, plutselig?

>jenter
Sjekk deg selv for du vraker deg selv.

vg.no/nyheter/meninger/kvinner/voksne-glatte-jenter/a/23891331/

>jenter
>norgetråden

Velg en

...

Hvorfor må venstresiden være så autistisk? Jeg vil bare ha en god velferdstat, ikke feminisme og islam.

>Jeg har sittet inne og spilt WoW i 10 år
>Jeg er raskere, sterkere og smartere enn profesjonelle kvinneatleter

>all denne kvinnofobien i tråden

FY FAEN!

Det meste med """feminister""" er at det stotter muslimsk innvandring når halvparten av muslimske menn er for kvinnefiendtlige sharia-lover.

Fy faen...

>WoW
runescape din ekle normis, og 12, ikke 10 år
JÆVLA IDIOT

youtube.com/watch?v=VWX1SKncyOA

Du bare skjonner ikke, du er en hvit mann, hold tåta.

Jeg lurer på om vi om 10 år vil oppleve en venstreside hvis eneste gjenværende sak er feminisme... Hvis de er beredt til å kaste det okonomiske ideologiske grunnlaget sitt over bord, ref. uttalelsen om at motstand mot frihandel = kvinnehat, hva vil de så beholde, om noe?

Är det vanligt i Norge?

kritisk...mangel på
...argu...men...ter

Kvinnefobi er et meme på dette tidspunktet, om du ikke bor i et strengt muslimsk land.

Hvorfor heter det arguMENter egentlig.

>vaknar opp
>opnar NRK si heimeside
Jau... Så det er slik det er jau...

>et meme

SV er jo i praksis for frihandel allereie fåvæ, dei ynskjer berre hog skatt i tillegg :^)

Hva er denne skiten.

>Lik lonn for alle kjonn
>Alle kjonn
>De antyder at det er mer en to kjonn
Javel ja.

youtube.com/watch?v=nwx0Uv93o8k
dette kombinert med sangen fillerister sidene mine fåvæ

Fine Ǿ-er de hadde mekket.

Fy faen, hvis ikke Akjonnede mennesker for LIK lonn snart KLIKKER det for meg

Neste trådstarter fåvæ.

vg.no/nyheter/innenriks/skatt/erna-gir-160-ganger-mer-i-skattekutt-til-norges-rikeste/a/23943706/?expId=df-86-m988a004&varId=df-86-m988a004

Kjenner jeg blir skikkelig irritert på alle de mongolide arbeiderklasse folkene som klager over at de får "160 ganger mindre skattelette"

1% av 100.000 er?
1% av 1.000.000 er?

Forskjell?

Hvorfor i helvete skal en som betaler 3,7 mill kroner i skatt i året ikke slippe unna med litt mer. Han betaler jo tross alt "160 ganger mer" skatt en det du noengang kommer til å gjore i hele ditt vrangpulte ulærte liv.

Skammelig.

tror jeg bare henger meg

XD wtf

Egenskapen til å skrive Ǿ riktig samsvarer med intelligensnivået. Det gir mening.

Det jeg har hǿrt er at Venstre vil gå til valg på å felle FrP i regjering. Dette fordi Listhaug "er så rasistisk" eller hva nå enn. Store deler av Venstre ǿnsker i alle fall dette. Hvis Venstre virkelig går inn for dette, blir det vanskelig å se for seg at FrP beholder makt etter valget.

Kanskje noen her er for unge til å huske dette, men grunnen til at vi i det hele tatt har H+FrP i regjering nå er fordi Venstre gikk til valg på å felle Stoltenberg. Lǿftet var: Borgerlig flertall = borgerlig regjering.

Jeg har ment, og mener fremdeles, at Venstre må forholde seg til at de skal være et ikke-sosialistisk hǿyreparti. Derfor må Venstre i alle tilfeller foretrekke ei regjering med FrP over ei regjering med SV. Det er faktisk helt utrolig for meg at dette ikke er den rådene oppfatninga, men her er vi altså.

Og da må jeg spǿrre meg selv: Hva kan jeg gjǿre, når jeg ikke ǿnsker at Norge skal bli tilintetgjort av anti-vestlige krefter fra utlandet? Hva kan jeg gjǿre, annet enn å stemme FrP?

>arabisk skrift i bakgrunn

også har du kompetanse kommentaren under, ren pottery

Hvem andre her feirer kvinnedagen med å dra forhuden på sitt mannlige kjonnsorgan frem og tilbake mens du ser på bilder av kinesiske tegneseriefigurer som bare såvidt har kommer i puberteten?

Nei nå er det natt.

youtube.com/watch?v=USERwUmTuAs

Feirer kvinnedagen med å hore på denne låta


dagbladet.no/nyheter/jeg-har-lillesoster-pa-fjorten-jeg-blir-kvalm-og-dritforbanna-pa-russesanger/67378165

dagens forste kopp

Nei nå er det morgen.

youtube.com/watch?v=D5oFxvuVeHQ

fy faen banan

???

Vet du ikke hva sterke samiske kvinner er?

Hvem gammel var du når du innså at kvinnekroppen er inherant vulgær og stygg

det er så nitrist å være venstrevridd i norge om dagen, ikke at det står så ille til med tingenes tilstand i riket generelt men det er jo bare surr i ap nå. Skjonner ikke helt at det er mer populistisk å være mot innvandring for å appelere til folk som er enig med det enn det er å være for elendig innvandringspolitikk fordi ellers er man rasist og kynisk
fy faen..

meldte meg ut av AP for ett år sida, etter lang tids medlemsskap. Skulle gjort det tidligere, men nå som de hinsides hver tvil har definert seg som et nyliberalistisk hoyreparti ga jeg opp.

Jeg vil bare ha en sterk velferdsstat uten at vi skal importere tusener av innvandrere hvert år VRÆÆÆÆL

nei her må jeg si at jeg stiller meg 100% uforstående.

ka e bor e lære forst python eller javaa kali linux eller tali eller enkelere linux oprativsystem

håper jeg vinner i lotto i dag

slutt å bruk data

>vulgær
lmao.
gå tilbake til mammaen din og gråt nå

>Bli voldtatt
>Få premie

Hvilket signal sender dette ut til unge jenter?

enig der, hva tror du det beste alternativet akkurat nå?

>t. Marie Simonsen
Klarer ikke ta Marie Simonsen seriös, hun må være et troll.

Finnes ikke noe alternativ, i alle fall ikke på Stortinget. Sosialdemokratiet er dodt, og har blitt erstattet av en vanhellig allianse av sosialt liberale og okonomisk konservative. Synd, men sant.

Tror dette er en svært stor del av årsaken bak både Brexit og Trump, gamle sosialdemokrater som stemmer i protest.

Om jeg hadde hatt er firma skulle jeg bare ansatt kvinner. Hadde jo spart 13,9% på lönnskostnadene.

Enkelte samiske kvinner har alien-trekk som er ganske forforende.

vg.no/nyheter/utenriks/usa/jax-ville-ha-lik-sveis-som-kameraten-saa-laereren-ikke-skulle-se-forskjell-paa-dem/a/23940733/

alle er lik

husker da hun EIDE Trump hardt xD