/mämmi/

pikku-pulju painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=FTL8NtqGdw4
youtube.com/watch?v=MoPUorqaV94
twitter.com/SFWRedditGifs

SÖPÖÖÖÖÖ :3

Vittu mä vihaan jääkiekkoa

teine eestile

prnööt prnööt

hrmph piernustaa

ai oot neekeri

No, mite ois pesäpallo?

SATANAN SEITAN MARIA JEESUS VITTU FÄRRÖS

>bieber_pelaa_pesäpalloa.jpg

pröt pröt pröt pröt

>pulju_plays_baseball.jpg

Vois vähän mietiskellä tänään.

Onko hupi sallittu vaikka olisi assburger?

Lisää viinaa veljet

how do I get a finnish gf?

Kyrvällä ja viinalla

Voitin tuplapotista 16e ja ostin perjantain kunniaksi koko rahalla olutta

Juuh onneksi olkoon

Mitä hupi itse asiassa onkaan?
Onko se kemiallinen reaktio ihmisen aivoissa, vai jotain ei-todellinen mielenkuvituksen kehittämä olotila?

Tuossa on mietiskeltävää kyllä.

how do i get a finnboo gf(male)?

todistaa mitä?

> poliittisin syin
niin, eli vallankäytön horjuutuksesta johtuvista syistä. Miten tämä on sama asia, kuin uskonnollisen vakaamuksen mukaan sortamista?

> parhaiden kirjailijoiden tarina
tarinoita tosielämästä, joissa oli yleensä filosofinen opetus, kuten nykyajan tarinoissakin.

hauskuus on yllätys jonka koemme positiivisena

jokin*

Pyydän anteeksi typoa.

tilipäivä, 1500egee

ostin jätskin

Voitin kans yks päivä jokeripokerista 16€

todista että uskonnollisuuden laskulla ei ole ollut vaikutusta rikollisuuden nousuun sillä se oli sun väite

samallalailla ne taistelee vallasta eri uskontokunnat kun kaikki haluaa olla se ainoa uskonto, ei mitään eroa poliittisilla suuntauksilla, kaikki haluaa nujertaa muut

Miksi sitten nauran negatiivisille asioille?

*rikollisuuden laskuun

prönst

apuva piernustus koventaa

ne ei oo negatiivisia sinun mielestä mutta ehkä muiden

juon lonkeroa

Joskus kun mulla menee huonosti niin alkaa naurattaa tilanteen absurdius

Miten selität sen?

> rikollisuus on vaan laskenut sitä mukaan kun on uskonnollisuuskin että ei tosta ole näyttöä tukemaan sun väitettä
> anna näyttö taloudellisuuden ja lainvalvonnan järjestyksen kehittämisestä
> *autistista huutoa*
> todista että uskonnollisuuden laskulla ei ole ollut vaikutusta rikollisuuden laskuun

> samallalailla ne taistelee vallasta
missäs on kirkon aseistautuneet "moraalipoliisit"? Ja jos tuo olisi tilanne, kirkko ei toimisi oman moraalin mukaan, sillä kristinusko ei opeta "hallittavien" käskyttämisestä "ylempiarvoisena".

>Kaikki vihaavat teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu.
-Mark 13:13

>"Silloin teidät pannaan ahtaalle, monia teistä surmataan ja kaikki kansat vihaavat teitä minun nimeni tähden. Monet silloin luopuvat, he kavaltavat toisensa ja vihaavat toinen toistaan. Monta väärää profeettaa ilmaantuu, ja he johtavat useita harhaan. Ja kun laittomuus lisääntyy, monien rakkaus kylmenee. Mutta joka kestää loppuun asti, pelastuu. Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu.
-Matt 24:9

se on juurikin se absurdius, huumori on puolustumekanismi jolla helpotamme oloamme kun asiat menevät todella huonosti, ehkä se auttaa nousemaan siitä kuopasta minne olemme joutuneet

Mielesi puolustuskeino ikäviä asioita vastaan. Jotkut rupeavat raivoamaan ja etsimään syyllisiä kaikista paitsi itsestään. Jotkut loytävät syyllisen itsestään ja masentuvat. Jotkut teeskentelevät ettei ikävää asiaa ole olemassa ja tulevat harhaiseksi. Jotkut teeskentelevät ettei asialla ole mitään väliä ja menettävät ihmisyytensä. Mutta jotkut ymmärtävät alitajuisesti että synkimpinä aikoina on eniten tarvetta hymylle ja säilyttävät toimintakykynsä rankassa tilanteessa pyyhkimällä negatiiviset tunteet ja asiat positiivisuudella.

Hymy, nauru ja onnellisuus ovat kuin ihmisestä toiseen tarttuvaa hyvänolon huumetta. Jos pyyhit ongelmasi pois alkoholilla tai muilla huumeilla, mikseivät nuokin toimisi.

Tuo on sun oma sopeutumiskeino vaikeuksille.
Jotkut lamaantuu, ja jotkut taas nauraa.

>tarinoita tosielämästä, joissa oli yleensä filosofinen opetus, kuten nykyajan tarinoissakin.
>tarinoita tosielämästä
mistä sinä sen tiedät? Voi olla kaikki keksitty mutta ei sitä kukaan tiedä kuin Vatikaani.

>Syö leipäsi ohuina kakkuina, jotka paistat heidän nähtensä ihmislannalla.
Hesekiel 4:12

kirkko haluaa lisää kristittyjä, ei alamaisia, väkivalloin ei voiteta ihmisten mielipiteitä puolelleen

uskonnoille niiden taistelutanner on ihmisten mielet, ei kylät ja kaupungit

se kehitys on jatkunut vaikka uskonnollisuus on laskenutkin, joten toi ei todista väitettäs

*PRÖÖT*

olnet iso piernu

Kuuntelen 80-luvun "smash hits" ja syön Brie-juustoa.

Aika hipsteri fiilikset jos totta puhun

sinunle

*pruut*

Lopeta tuo samahomoilu

>In eastern countries where fuel is scarce the want is supplied by dried cow-dung laid up for the winter. Barley cakes were (and are) baked under hot ashes without an oven. The dung here is to be burned to ashes, and the ashes so employed.

Juuh sellasta se on kun kääntää muista kielistä muihin kieliin joista vielä muiksi kieliksi. Lukisin muuten mahdollisimman alkuperästä raamattua mutta Englanniksi ja varsinkin kreikaksi on niin paljon vaikeampaa ymmärtää.

juuh

pörst pröt pruut

Tää

jaah

Rakastan jääkiekkoa.

oon liian väsyny
kuvassa haaveri

*pruut*

hrmnh harminlista kuinka piernustaa nyt voi voi pruut prut kullu pyllstä

En jaksanu alkaa vääntään bolognesekastiketta, niin teinkin vaan nistipataa.
5/5 safkaa.
Yksinkertaista ja "maanläheistä".

niin vois myös kaikki muukin tieto filosofiasta, tieteistä ja historiasta olla, jos päivätyt painaukset tiedosta ovat ainoa mihin voidaan uskoa todeksi.

ihmisten mielet ovat myös poliittisten aatteiden taistelutanner. Mutta ne eivät vastaa kysymykseen miksi jokin teko on oikein ja toinen väärin. Pelkkää mutustelua oikeudenmukaisuudesta.

ja mikä on rikollisuuden laskun ja uskonnollisuuden laskun suora linkki, joka nullifioida taloudellisten mahdollisuuksien ja lainjärjestyksen valvonnan kehityksen?

Kaikkien jeesustelijoiden* mukaan koko kristinuskon arvo on sen tärkeet opetukset, jotka vois mun mielestäni tiivistää kolmeen sanaan, älä oo mulkku. Miksei tää oo tarpeeks vaan tarvitaan monisataa sivunen kirja ja ties mitä krumeluureja päälle häiritteen ihmisiä keskittymästä siihen pääsanomaan?
Taidan perustaa oman uskonnon, älä oo mulkkuismin.
*fundementalistit ynnä muut kilipäät poisluettuna

Mitä helvettiä sä sielä saksassa teet? Tule pois sieltä, keltainen mies.

Oletko Jumalan poika? Ai et? Haista vittu sit

Kuvitteletko että ennen Kristinuskoa ihmisillä ei ollut moraaleja tai jotain? Mistä edes kiistelet tässä vaiheessa?

Oon kaverin luona vahtimassa sen koiria ja pelaan Halo 4. Täähän on ihan paska ensimmäiseen kolmeen verrattuna

youtube.com/watch?v=FTL8NtqGdw4

Mielipiteitä tästä kappaleesta?

ei filosofia sisällytä tieteellistä tietoutta, ne opetukset ei liity mitenkään oikeisiin tapahtumiin eikä ne sitä koskaan niitä väitä, toisin kuin uskonnot

poliittiset aatteet juuri vastaavatkin miksi meidän pitäisi toimia tietyllä tavalla, ne ovat ne uskonnot jotka eivät perustele päätöksiään koska heidän ei tarvi kun aina voi sanoa että "god works in mysterious ways, he has a plan for all of us, dont question his will"

sitä linkkiä on mahdotonta todistaa koska meillä ei ole dataa ihmistein ajatuksista ja mikä heidän päätöksiään loppupeleissä vei, se oli se mun argumentti, jos sen haluaa haastaa niin eiku sitä raakaa dataa vaan pöytää eikä tommosta mutuilua

go back to 4khan

prrraaaappp

hupsinsta nyt päsi iso piernu

olisi parempi ilman laulamista, muuten ihan hyvä
mitä mieltä olet tästä kappaleesta:
youtube.com/watch?v=MoPUorqaV94

Pitäiskö ruveta kattoo tätä animuu?

kyl

>4khan
breddy gud, I still prefer vaakalauta tho

no

Taas sitten oli pakko syödä tulista ruokaa vaikka suoli ei tykkää.

Tiesittekö muuten että NEEKERIT NEEKERIT NEEKERIT

i was joking, yis you KHAN

Ne on ne neekerit melkoisia neekereitä

lisää syitä:
tyä maa jää kiekko ottelu ja sauna kalia

VIHARIKOS APUA LOLIISIPEIJONA

Kristinusko on vaan usko yhteen oikeaan Jumalaan joka on ollu täällä maailman luomisesta asti.

Siitä tuli vasta "kristinusko" Jeesuksen kristiinnaulitsemisen jälkeen.

...

Mietin et miks väsyttää ihan vitusti ja sit tajusin että enhän mä oo nukkunu viimeyönä ollenkaan.

Ebin.

Paras noita

Women are directly adapted to act as the nurses and educators of our early childhood, for the simple reason that they themselves are childish, foolish, and short-sighted—in a word, are big children all their lives, something intermediate between the child and the man, who is a man in the strict sense of the word.

Menen noin puolen tunnin päästä nukkumaan

T. Noin puolen tunnin päästä nukkumaan menijä pro

Itse ajattelin juoda viinaa huomisaamuun asti

Aika lammasmeiningit siellä.

Unirytmit on normoille

Oletteko edelleen vihaisia minulle?

otin kahensadan pikavipin että saan huomenna haettua viinaa heti aamusta

miks oltais

Anime on muuten neekerien suosiossa, tiesittekö sitä?

Loppuarvio baltic dark rommista: pullollisen jälkeen maku ei ole enää kovin miellyttävä eikä maistu muutenkaan rommilta. En suosittele /mämmi/läisille tai kenellekään hyvää rommia etsivälle.

Joo.

Mitä tapahtu, en oo käyny /mämmi/ssä pariin kuukauteen.

Antakaa joku quick rundown miks te vihaatte chilihuomiohuoraa

Mikä tekee kristinuskon jumalasta aidon oikean?
>joka on ollu täällä maailman luomisesta asti
Eli kristinuskon jumala ei luonnut sitä?
Kukaan ei uskonut kristinuskon jumalaan ennen ristiinnaulitsemista?

Olen aina vihannut. En ole kylläkään antanut sille sinuja moneen kuukauteen

Isä, olen tehnyt syntiä. Menin taas tekemään TÖI TÄ. Antakaa anteeksi, en voinut sille mitään. Häpeän itseäni.

tsili pieru

prööt

Rupia vaa, se kannattaa

Kiisupojuyde...

:)

:(

olen kommari neekeri huomiohuora

paikanallisia ja pakanallisia moraaleita on varmasti ollut, mutta jos ne olisivat olleet parempia (= syvällisempiä ja ihmisyyden tarkoituksen haastajia), ne olisivat varmaankin pysyneet keskuudessamme tähän päivään asti.

lähimmäisrakkauden lisäksi on enemmänkin, mutta se kaikki vaikuttaa "itsestään selvältä", koska olemme kasvaneet niiden vaikutuksen ympäröimänä. Muuttuisi aika nopeasti meno, jos ne otettaisiin pois (esim. koulut ja uskonnolliset lomajuhlaesitykset)

en ole paljoa perusfilosofian lisäksi lukenut, mutta paljon niitä kyllä opetettiin juuri tuolla väite-tieto tyylillä.
Yhteiskunnan kehittämiseen (padot, rakennukset, talous jne.) vastaa, mutta ei siihen miksi se on moraalisesti oikein toimia esim. kaikkien köyhien ja rikkaiden hyödyksi vain rikkaiden sijasta. Kristillinen lähimmäisrakkaus ja ihmisten tasa-arvoisuus (pointtina on nöyrtyminen) Jumalan edessä vastaa tuohon.

Jos linkkiä ei voi todistaa, eihän se ole silloin olemassa. Eikös ateismin aatemaailma näin mene?
On meillä dataa ihmisten omasta selonteosta itselleen päätöksien suhtenn, satojen tuhansien oikeuskäyntien verran. Sitä kysytään jokaiselta syytetyltä ja asiankantajalta jokaisessa oikeudenkäynnuíssä

Oispa kesä vaan yhtä pitkä kuin Espaniassa, muuten samaa mieltä

there's one, hombre?

harvinaisen paskat postaukset peräperään.

huh huh

I'll break my streak to tell you that I still like you more than Nordsee