Mikä tekee kristinuskon jumalasta aidon oikean?
>joka on ollu täällä maailman luomisesta asti
Eli kristinuskon jumala ei luonnut sitä?
Kukaan ei uskonut kristinuskon jumalaan ennen ristiinnaulitsemista?
/mämmi/
Olen aina vihannut. En ole kylläkään antanut sille sinuja moneen kuukauteen
Isä, olen tehnyt syntiä. Menin taas tekemään TÖI TÄ. Antakaa anteeksi, en voinut sille mitään. Häpeän itseäni.
tsili pieru
prööt
Rupia vaa, se kannattaa
Kiisupojuyde...
:)
:(
olen kommari neekeri huomiohuora
paikanallisia ja pakanallisia moraaleita on varmasti ollut, mutta jos ne olisivat olleet parempia (= syvällisempiä ja ihmisyyden tarkoituksen haastajia), ne olisivat varmaankin pysyneet keskuudessamme tähän päivään asti.
lähimmäisrakkauden lisäksi on enemmänkin, mutta se kaikki vaikuttaa "itsestään selvältä", koska olemme kasvaneet niiden vaikutuksen ympäröimänä. Muuttuisi aika nopeasti meno, jos ne otettaisiin pois (esim. koulut ja uskonnolliset lomajuhlaesitykset)
en ole paljoa perusfilosofian lisäksi lukenut, mutta paljon niitä kyllä opetettiin juuri tuolla väite-tieto tyylillä.
Yhteiskunnan kehittämiseen (padot, rakennukset, talous jne.) vastaa, mutta ei siihen miksi se on moraalisesti oikein toimia esim. kaikkien köyhien ja rikkaiden hyödyksi vain rikkaiden sijasta. Kristillinen lähimmäisrakkaus ja ihmisten tasa-arvoisuus (pointtina on nöyrtyminen) Jumalan edessä vastaa tuohon.
Jos linkkiä ei voi todistaa, eihän se ole silloin olemassa. Eikös ateismin aatemaailma näin mene?
On meillä dataa ihmisten omasta selonteosta itselleen päätöksien suhtenn, satojen tuhansien oikeuskäyntien verran. Sitä kysytään jokaiselta syytetyltä ja asiankantajalta jokaisessa oikeudenkäynnuíssä
Oispa kesä vaan yhtä pitkä kuin Espaniassa, muuten samaa mieltä
there's one, hombre?
harvinaisen paskat postaukset peräperään.
huh huh
I'll break my streak to tell you that I still like you more than Nordsee