Lodewijk "maak 't maar kapot joh!" Asscher uitgave
Welkom: 1 april
Niet Welkom: Kikker in je bil
Lodewijk "maak 't maar kapot joh!" Asscher uitgave
Welkom: 1 april
Niet Welkom: Kikker in je bil
1e voor joerianon.
Buitengewoon goed resultaat
Ik heb op advies van de nederdraad Monster © de Dokter © gekocht ipv gewone Monster © energiedrank. Als het me niet bevalt dan verwacht ik een schadevergoeding van jullie.
Gewoon water drinken.
Energiedrank is slecht voor je tanden en slecht voor je gezondheid.
Overigens, de PvdA verliest meer zetels dan een partij ooit heeft verloren in dezelfde verkiezing waar DENK er 3 wint. Doet me een beetje denken aan zo'n monster uit Buitenaards Wezen dat uit de borstkas van de PvdA geboren wordt.
Energiedrank is kanker gezond voor je oetz.
Er zitten allemaal vitaminen in en shizzle.
lees maar achter op een keer.
>iedereen slaapt nog
Wat hebben jullie ook een zwaar leven. Eens in de week paar uurtjes college volgens. Paar domme opdrachtjes maken voor de prof. Scriptie uitstellen.
Ik heb zo met jullie te doen...
Als je het niet lust is er iets mis met je
mvg. Monster® De Dokter® aanrader.
Gaan we nou een beetje generaliseren?
Ik zit nog op de middelbare oetz.
Aangegzven. Minderjarigen, buiten!
Ik zit gewoon op 6 vwo en ben 18 jaar oetz
>ik ben te dom voor college dus moet ik nu helaas om half vijf opstaan om op tijd stoeptegels te verfen oid
proleet aub
Ik ben al 4 uur wakker en ben aan de andere kant van het land aan het werk nu.
Greet, hoe was de Monster® De Dokter®
Kansloos. Toen zat ik al weer 2 jaar in mijn bachelorfase
MBO is geen bachelor
Ik in één keer doorgestroomd naar 6 vwo alleen op de basisschool bleef ik onnodig een extra jaar zitten omdat ze dachten dat ik niet zo goed kon leren.
>dvw voedselvergiftiging maar moet toch naar examentraining
>endeldarm en maag knorren de heletijd
KANKER NEUK MIJN SCHIJT OMHOOG
Heb jij op zaterdag examentrainingen?
Vrijdag zaterdag en zondag in leiden oetz
>sinas
jakkie. twee fietsen aan vergoeding.
>hij lust geen sinas
>Hij heeft examentraining nodig om door zn examens heen te komen
Ik ben kankerdom als het op economie aankomt
Alles wat je moet weten over economie is:
Het is een marxistische farce zonder enige terugkoppeling naar de werkelijkheid. Zelf geschiedenis is nog meer een wetenschap dan economie. Menselijk gedrag valt niet te voorspellen en dus is elke poging daartoe zinloos. Menselijk gedrag is niet uit te dr
Ehm, ik was te slim voor school. Vanwege mijn 134 IQ was school te makkelijk voor mij en daardoor haalde ik alleen onvoldoendes, maar mijn school wilde de problemen niet inzien en dat ze dus gewoon geen goed onderwijs voor mij konden verzorgen. Daardoor haalde ik echt letterlijk voor alles onvoldoendes, terwijl ik het allemaal zeer zeer gemakkelijk aankon.
Toen gleed ik van vwo naar havo af en toen naar vmbo. Ik haalde nog steeds dikke onvoldoendes want alles wel véél te makkelijk.
Mijn moeder heeft echt jaren gestreden voor me, omdat ze wist dat ik hoogbegaafd was en dat mijn dyslexie het erg moeilijk voor me maakte. Maar alle scholen wilde niet luisteren.
Nu zit ik thuis ... ondanks ik zo veel in mijn mars heb en waarschijnlijk de meest intelligente persoon van de draad ben.
Dus: denk even na voordat je weer iets ondoordachts zegt.
Mongool
Voor welke vakken dan?
Waarom zou je er 300 euro voor betalen?
Hebben je ouders het betaald?
Helpt het ook echt?
>uitgenodigd voor een bruiloft
>dresscode: smoking
>bruiloft is overdag
>smoking is avondkleding
WAT HAAT IK KANKER NORMAALTJES.
>dvw heb geen smoking of pakken want armflikker
>dvw heb alleen casual kleding
>Ik ben kankerdom
vvu
> casual
RANDSTAD
Goede morgen allemaal
Klinkt allemaal als smoesjes. Volgens mij ben je gewoon dom. Geeft niks hoor, er moeten ook mensen zijn die stallen dichttimmerren en vuilnisbakken voeren en zo.
>Toen gleed ik van vwo naar havo af en toen naar vmbo
Letterlijk geen enkele reden voor behalve kankerdom zijn.
> dichttimmerren
ahum
En hij noemt mij dom XD
...
...
Mooi gedaan jongen.
...
ehm, je zegt toch ook dichttimmerren en niet dichttiemerren?
Wat bedoelde hij hiermee?
>ontslag genomen
>half jaar geleden is mn werk laptop uit mijn kofferbak gestolen terwijl mn auto betaald /bewaakt geparkeerd stond
>deze moet ik meenemen ivm thuiswerk/werk op locatie dus niet mijn fout
>baas/exbaas wil dat ik het eigen risico a ±400 euro vergoed
kankerzooi. ik ga dit natuurlijk niet betalen, het is zijn laptop, maar hoe leg ik dit mijn baas uit
DIT IS GEEN AAS MAAR MIJN NEUKENDE LEVENSVERHAAL.
DYSLEXIE HEEFT ALLES KAPOT GEMAAKT EN IK DENK ELKE DAG WEER AAN ZELFMOORD PLEGEN OM DEZE SLOPENDE KANKER ZIEKTE.
MIJN LIJDEN INTRESSEERT JULLIE NIET EENS.
>waardevolle spullen in je kofferbak laten liggen
Dit ga jij mooi wel betalen, sukkel.
waarom? ik heb geen fout gemaakt, de auto was op slot en in een bewaakte garage (met zo'n balk en een man in het poorthokje
Het was jouw verantwoordelijkheid. Als het echt niet jouw schuld was (wat niet zo is) moet je de schade verhalen op de garage. Geef gewoon maar toe dat je ook gewoon ontslagen bent ipv dat je zelf ontslag hebt genomen, incompetent stuk verdriet.
nee, dat is ook het probleem, hij komt hier pas na zes maanden mee. ik kan het nu niet meer verhalen op mijn eigen aansprakelijkheidsverzekering. en niks mijn verantwoordelijkheid, het is zijn laptop. als je je huis op slot doet kan er ook ingebroken worden en de laptop gestolen worden. hij weet dat van tevoren dus ik ga niet betalen.
klinkt als een zaak voor de rijdende rechter
>en niks mijn verantwoordelijkheid, het is zijn laptop. als je je huis op slot doet kan er ook ingebroken worden en de laptop gestolen worden
Dan is het ook jouw schuld.
*leiden
als hij niet wil dat zijn laptops gestolen worden moet hij ze niet aan zijn werknemers geven.
Na 6 maanden? Niet reageren.
verhaal de schade op de parkeergarage
Ik snap de nederdraad niet zo.
Waarom gaan jullie er heen?
Er wordt nooit over cultuur gediscussieerd. Dit is gewoon letterlijk een gespreksdoos voor vriendloze mensen.
Wanneer gaan we het nou hebben over de potentiele overstroming van Nederland? Dit is toch best ernstig?
Of netjes, dus niet Sup Forumsachtig, over het immigratiebeleid? Wat dacht je van oerhollandse recepten uitwisselen? Nederlandse boeken/films delen? Of foto's delen van het landschap in Nederland? Onze prachtige geschiedenis dan? Politiek? Evenementen? Dit is namelijk een poepdoos voor jullie omdat jullie nergens anders erbij horen. Ga die rotzooi maar op een skijpgroep of gezichtsboekgroep plaatsen met mede-autisten.
Dat ding is niet van jezelf dus dat had je al meteen moeten doen oetlul
>hij komt hier pas na zes maanden mee. ik kan het nu niet meer verhalen op mijn eigen aansprakelijkheidsverzekering.
Dan is het zijn eigen schuld. Zeg maar dat ie het eerder had moeten zeggen.
Jij bent echt zo kanker dom het is werkelijk waar ongekend. Wel knap dat je überhaupt een baan had waar je een laptop voor moest gebruiken ipv domme handarbeid.
> potentiële overstroming van nederland
Denk je echt dat dit een reeël gevaar is?
De Nederlandse dijken zijn toch 99,99% stormzeker?
Maar dat is niet hoe het werkt.
Zo verplaats je jouw verantwoordelijkheid om op de eigendommen van je baas te letten, terwijl jij wel degelijk enige verantwoordelijkheid draagt (binnen de grenzen van redelijkheid en billijkheid).
>>Sup Forums
...
>Dit is gewoon letterlijk een gespreksdoos voor vriendloze mensen.
Heb jij wel vrienden dan?
Negeren. Niets betalen. Doen alsof je van niets weet. Negeer alle rekeningen.
Op den duur houdt het wel op.
Dit is een truck om sukkels geld afhandig te maken.
>3d meisje toont interesse in je
>heb al een 2d vd
Neger, denk je echt dat dit zo werkt? Dus als ik bij jou thuis mijn laptop achter laat, en hij wordt gestolen, denk jij dat ik jou wettelijk aansprakelijk kan stellen voor dat verlies? Tuurlijk niet, mijn schuld, had ik mijn laptop maar niet bij jou thuis moeten laten.
Dus wil jij hiermee zeggen dat je op Sup Forums juist wel een nederdraad kan vinden met kwaliteit?! Dan moeten we allemaal naar Sup Forums gaan toch?
> truck
Nog een beter idee, ga naar Sup Forums of /r9k/. Daar zijn de echte verlichte zieltjes.
Zal ik als deurwaarder werken jongens? Het is kankervies werk en iedereen gaat mij haten maar het betaalt verdomd goed.
>hij laat een witregel tussen de verwijzing en de paal
Maar dít is /r9k/ en Sup Forums, maar dan in het nederlands.
Maar dat is een volstrekt andere situatie.
Nu ben je appels met peren aan het vergelijken.
wanneer komt de aprilgrap jongens? Ik vond die van vorig jaar best wel leuk.
Dan heb ik jouw laptop niet in bruikleen. Ik hoop dat dit slecht aas was.
Het is er al: jouw leven
Nee, ik bedoel: hij wil allerlei serieuze discussies hebben met andere pseudo-intellectuelen. Daar is dat bord fantastisch voor.
Deze draad is voor schattige anoniempjes die schattige conversatie met elkaar voeren over schattige onderwerpen.
Juist in het betekenisloze zit het meeste betekenis.
Tis hier geen debatclub.
das geen aprilgrap
Ik lach mijn kont er anders wel af!
>Wanneer gaan we het nou hebben over de potentiele overstroming van Nederland? Dit is toch best ernstig?
Min of meer opgelost in de jaren negentig.
>Of netjes, dus niet Sup Forumsachtig, over het immigratiebeleid?
Wat valt er te bespreken? Nederland gaat zich netjes overgeven.
>Wat dacht je van oerhollandse recepten uitwisselen?
Aardappel.
>Nederlandse boeken/films delen?
Ok doe maar.
>Of foto's delen van het landschap in Nederland?
Koek, wat?
>Onze prachtige geschiedenis dan?
Ja dit is wel interessant. Waar wil je het over hebben specifiek?
>Politiek?
Boeit niet.
>Evenementen?
Boeit ook niet.
wacht maar tot de kotbasin dit hoort
>papa ik moet u iets vertellen
>om juridisch advies vragen op een hawaiaans paardrijforum
Oetz raak ik behoorlijk opgewonden van je hyperdominante kotbasin fantasie.
Kan je niet gewoon afspreken dat zij meekijkt als jij je aftrekt
Conclusie: luister niet naar autisten die alles beter denken te weten.
oetz heb ik overal verstand van.
En heb 10 ECT aan staatsrecht vakken gevolgd, dus volgens mij weet ik wel waar ik het over heb.
>Het is kankervies werk
Niet echt. Je klopt gewoon bij mensen aan en geeft ze een document.
Koek, weet je wel waar dit over gaat? Dit gaat bijvoorbeeld over bouwvakkers die aan een huis werken en dan schade maken. Totaal andere situatie.
>dat had ik al lang door jongen
Ik heb een jaar rechten gestudeerd dus ik ben nu internetjurist :^)
Om advies vragen omdat ik kanker dom ben.
Dit artikel is wel degelijk van toepassing.
Maar je hebt het dus gebuisd? Lol.
Jij*
Ik vind schijtpalen vroeger ook leuk, ik was immers 13, maar doordat iedereen aas aan het palen is wordt het een beetje irritant vind je niet? Of ben jij een van die homo's die de boel hier verpesten? Ik kan mij een nederdraad herinneren, exclusief vachtflikker, die niet zo slecht was.
>tis geen debatclub
Maar dat was het vroeger juist wel, mét een af en toe /soc/, zoals jij zegt. De minderjarigen, allochtonen en homoseksuelen hier hebben het compleet verpest, de belgen hier, exclusief de aandachtshoer travestietbelg, zijn nu de enige goede palers. Het lijkt wel alsof jullie impulsief jullie autistische gedachtes weggooien, als een blog of kwetter.
Ik vind dat je twee keer moet nadenken voordat je iets paalt.
>probeer aardig te zijn
>iedereen is weer gemeen tegen je
Middelbare school 2.0
Dit is volgens mij niet relevant.
Je moet kijken bij artikel 6:162 BW en verder.
>de belgen hier, exclusief de aandachtshoer travestietbelg, zijn nu de enige goede palers
Er staat zelfs dat hij het alleen kan verhalen in zoverre het verzekerd is, omdat de verzekering niet uitbetaalt bij grove nalatigheid, en hij dan dus zelf moet dokken. Als hij verzekert met een eigen risico kan hij dat gedeelte sowieso niet verhalen.
Jouw mening interesseert mij niet.
Ik ben de schijtpaalgod.
>Dit artikel is wel degelijk van toepassing.
Absoluut niet, eerstejaarsstudentje. Dit artikel is om de werknemer te beschermen die tijdens het uitvoeren van zijn werk een foutje maakt. Meneer waardevolle spullen in de auto achterlaten, want 'lol wat kan er fout gaan?' is hier wel degelijk nalatig.