/norgetråden/

Nå kommer vi og tar deg-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=OOEcHxX2bBo
eu.battle.net/en/wc4/en/Warcraft-4-announcement
youtube.com/watch?v=5d0t_MmfR2c
people.xiph.org/~xiphmont/demo/neil-young.html
xiph.org/video/vid2.shtml
youtube.com/watch?v=kzIRG525l6s
youtube.com/watch?v=NBypD6hsvFs
youtube.com/watch?v=AnpTWKKWQ1o
youtube.com/watch?v=lmGqG3grTrg
twitter.com/NSFWRedditVideo

ég.....

>Senterpartiet er storre enn Fremskrittspartiet

Hvem "standardformat" er best å sette på gutta, har kjopt nye hoytalere til pcen.
Er det 24bit 48k, 96k, eller 192k. Vet ikke hva dette vil si, men så den sto på 44k, som jeg tenkte kanskje var litt lavt


Har hodetelefoner også, men liker å bytte på. Pleier bli litt klamt og stramt med hodetelefoner om man bruker de for lenge, litt ubehagelig, men liker å bruke det for film.

Forst for norge er kun for hvite

Brev et bra Trygve bilde

320 kb/s fåvæ

hva telles som hvite da? er italienere med morkt hår og oliven hud hvite? er slavere hvite?

Har allerede gjort det

Nja trur det slaget er tapt for å si det sånn.

Ikke at FRP faktisk gidder å gjore noe med innvandring da

De kan holde seg i sine respektive land. Jeg vil kalle dem hvite, som egentlig bare betyr Europeer (men Sicilere blant annet har jo mye niggerblod).

>kom akkurat på at det er 1. april i dag
>falt for så mange agn-tråder på 4kanal i dag som egentlig er bare aprilsnarr

Slaget har såvidt begynt...

Ingenting skjer for samfunnet er nær kollaps; folk mister jobber, sulter, redd for barna sine osv. Eneste vi kan håpe på er at det skjer i Sverige relativt fort så hanreiene får lært av dem.

>nordfront
Heng deg fåvæ.

s-sorry for at jeg vil bevare det norske folks eksistens

>2017
>Han er ikke ny nazist
>Han har lyst på neger kuk i anus

Åhahaha fy faen assss

Slutt å være rasist

lmao

Kan godt gjore det uten å måtte assosiere seg med LARPere

16 bit, 44.1 kHz. Alt over det er overkill. Ikkje ver homo. TAKK

Når bæsjen treffer vifta er det lurt å være organisert fra for.

knasker i meg lasagne
slurker i meg Fanta
ser i meg:
youtube.com/watch?v=OOEcHxX2bBo

Holdt han seriost tale i 3 kvarter

Hva tenker tråden om Senterpartiets logo?

Har dere lagt merke til midten av logoen?

EN
JÆVLA
KLÖVER

må på do

Nesten ferdig med å se Trygve som taler på landsmotet. Tvilsomt at han får min stemme i hvert fall. Blir nok Alliansen på meg fåvæ.

fire baller i logoet men ingen baller i partiet

Dette. SP er lavenergi.

EN
JÆVLA
SWASTIKA

HYLL SEIER

Jeg fotobutikket litt ferskt megmeg for anledningen gutta

Det er ingenting i midten. Hva er poenget ditt?

Warcraft 4 introdusert!!!!!!!!!

eu.battle.net/en/wc4/en/Warcraft-4-announcement

youtube.com/watch?v=5d0t_MmfR2c

Jeg stoler ikke på smil som er 60% tannkjott

Slutt å shille hanreipartiet i tråden.

je...

datoen sjekker ut

...

heng deg trumpjævel

dette

Hvis du klarer å se et hakekors i den logoen må jeg bare gratulere med verdensrekorden i godvilje.

NS hadde jævlig bra propaganda fåvæ

Kjedelig gammeldags klassisisme ut, nyskapende sosialkonstruksjonisme inn

...

knasker og slurper

...

Hvem /fodt i feil tiår/ her?

Dette blir for kantete for meg

dette

se folgende om du har lyst å vite hvorfor
people.xiph.org/~xiphmont/demo/neil-young.html
xiph.org/video/vid2.shtml

flac for arkiv, 320 eller tilsvarende med vorbis som alternativ for avspilling

lololol joder er domme og hitler er toff passer jeg inn nå gutta

mitt favorittmineral er vismuth

>joder er domme
du har misforstått helt kompis
youtube.com/watch?v=kzIRG525l6s

God morgen gutta

jævla kringlete video. hvorfor kan de ikke vise bare talen hans?

videoen er jo profesjonell som faen, hva er kringlete? dagens generasjon har ikke tålmodighet til å hore en 6 min tale uten kule effekter

youtube.com/watch?v=NBypD6hsvFs

det kalles propaganda, kompis.

Dessuten er videoen sammensatt av flere taler, minst 4 stk.

Kan ikke det være en video hvor man ser Hitler snakke? Det her "NÆRBILDE AV JODENE OG DAGENS POLITISKE PROBLEMER" blir for kringlete

>likestilling i senga
Fy faen...

hett

Det finnes mange videoer av Hitler som snakker. Den videoen er propaganda, og veldig effektiv og bra laget propaganda i tillegg. Se på noen videoer av hitler prate hvis det er det du er ute etter.

youtube.com/watch?v=AnpTWKKWQ1o
her har du 10 minutter
>7,747,549 views
>fleste kommentarene er positive :)

beste propaganda video:
youtube.com/watch?v=lmGqG3grTrg

KOM OG HOLD OM MEG

tilbakevis dette, bare prǿv

d-du og

Hm, interessant å se egentlig. Er tydelig at nazister ikke er idioter, men de ser på det som et folkeslagsproblem eller et religiost problem istedenfor et hovedsaklig okonomisk problem. Han nevner til og med de internasjonale kapitalistene som udemokratiske, men så går han rett til at "og så er de JODER!!", og så blir losningen å gå imot det internasjonale aspektet med nasjonalismen, istedenfor å gå imot kapitalistene. Logisk, men ikke nok

>kommunister har en stolt historie
unnskyld?

Da ble det en oppdatering! Nederste rekka er ny.

>dfn stemmer Rodt og har fått mange av AP, H, SP og MDG vennene mine til å også stemme Rodt dette valget

>Er tydelig at nazister ikke er idioter
stemmer det, Goering (og de fleste andre nazistene som ble tatt levende og testet) var litterære genier.

Du vet vel at joder eide og eier fortsatt de fleste bankene i verden? Og det handlet ikke bare om okonomi, 50% av Weimar's presse var jodisk (selvom befolkningen var 1-2%) og de pushet anti-Tysk og kommunistisk bullshit.

Jo, også var det jo den gjengen med Jöder som erklærte Bayern en soviet kommunistisk stat i 1918 da (Rosa Luxemburg osv).

>stolt historie

henger meg nå

Du er en helt, kamerat

Ikke hyggelig å spre logner

Men så hvorfor bryr du deg om at de er joder?

hvorfor? har dere aldri vært i direkte kontakt med blåmenn? er det bare for å beholde nautpenga deres?

takk, skulle akkurat ut til å handle
mange gode tips her

when the only thing you do to go against the 1% is wave posters around in the street and nothing happens and so 20 million people keep dying from starvation every year
og schå videre, og schå videre *sniff*

Du må være virkelig ny. Du har sikkert fått med deg at Jöder er blitt kastet ut av utallige land de siste hundrevis av åra. En stor grunn er at Kristendommen den gang forbydde "usury" (renter på lån), så joder ble bankmenn.

Dette er ikke et problem i seg selv, men problemet kommer av at jodene bryr seg stort sett bare om andre joder. De har ingen interesse for nasjonens helse de befinner seg i. Bare les litt i Talmuden, vi er soppel i deres oyne

Vokste opp i blått-land, går ikke på nav
Fint argument forresten, person foran sak er alltid flott og bringer så mye til diskusjonen

Faen bastard far, fy faen, en BASTARD FAR, Jeg forteller deg

Jeg lyver ikke. Jeg har snakket med mange jeg kjenner og klassebevisstheten stiger.

Er nok du som er ny her. For noen måneder siden hadde vi ikke dette uendelige jodemaset i hver eneste tråd.

På en skala fra 1-10 hvor trist er det at jeg faktisk går å legger meg nå, så tidlig på en lordagskveld?

Har vært her til og fra et par år. Det hele starta med SP-shillinga, og da svarer jeg tilbake. Men gir meg gjerne, er drittlei av å snakke om den samme shiten fåvæ

Alvorlig, hvordan gjorde du det? Jeg har, hvis noe, kanskje fått en kompis til å vurdere Rodt litt mer, og fått latterliggjort Rodt av en annen

Jeg vurderer å stemme Rodt til valget men jeg er bekymret for deres innvandringspolitikk.

>Dette er ikke et problem i seg selv, men problemet kommer av at jodene bryr seg stort sett bare om andre joder. De har ingen interesse for nasjonens helse de befinner seg i.

Snakk om å projisere fåvæ. Det er jo millioner av hvite mennesker som gir faen i "nasjonens helse" også, men du hater ikke alle hvite folk for det.

Og det er mye pga Jöder's plass i mediene. (I Sverige feks er det Bonnier familien som eier over halvparten).

Btw, jeg hater ikke alle jöder. Jeg ville aldri stolt 100% på en, men respekterer folk som Sam Harris

Begynn med å hore hvorfor den personen du skal prove å overbevise stemmer på det partiet den personen gjor. Du kommer ikke til å overbevise personen hvis du ikke kommer inn i den personen sin verden og forstå hvordan han eller hun tenker.

>E-ekte sosialisme har aldri blitt provd
>S-Sovjet, Kina og Nord-Korea teller ikke!!

Gjor deg og dine venner en tjeneste og hold kjeft. Det finnes nesten hundre år med bevis på at sosialisme er en drittideologi.

Språk er det förste tegnet på en kultur. Om en person ikke kan et språk kan den personen aldri virkelig være del av kulturen

...

Ikke han, men poenget er at overlevelsestaktikken til jodene som bor i andre folks sitt land går direkte i mot flertallet i landet sine interesser. Jodene må promotere flerkulturalisme og kjempe i mot nasjonalisme i land de oppholder seg i for å ikke bli kastet ut selv, mens majoriteten i landet bor helst promotere nasjonalisme for å være herrer i eget hus. Hvis en nasjon blir for sterk, er ikke joden lenger velkommen derfor må han kjempe i mot dette med all sin makt. Dette liker ikke folk, derfor liker ikke folk heller joder.

>j-joder!

Fy faen, dere er patetiske.

Forklar meg hvordan de landene du nevnte var kommunistiske.