Sverigetråden - ostburgare-tan upplagan

...

Other urls found in this thread:

allabolag.se/5590778972/rindstal-bil-ab
aftonbladet.se/nyheter/a/xon38/kvinna-valdtagen-utomhus--flera-valdtaktsforsok
twitter.com/SFWRedditImages

Är det dumt att köpa en bil bara för att kunna börja övningsköra?

påminnelse

Du måste ju ändå ha en bil att köra i sen. Visst, köp någon gammal bil för någon tusenlapp på blocket och räkna med att den håller i nåt år, du kommer ändå behöva betala mer i avgifter.

Det dumma är att den jag kollar på kostar 40tkr, men den ser jätte bra ut på pappret och det känns som att den borde hålla ett tag (fint yttre skick och bara 14k mil, 2006 model).

Har pengarna på kontot och över till kortet också, är väl mer som en motivation att skynda på med skiten...

"Ten thousand things
all in this breath
grasping hold of emptiness,
there's really nothing to say."

"Ten thousand things all in this breath" - why are people in this world so busy? Just for this one breath. They say, "busy, busy, mine, mine." Busy a whole lifetime for "Me". When this breath is cut off, you let go of the whole universe. Why not let go from the start? "Grasping hold of emptiness", you want to talk about "real" show me one thing that is real, there is nothing real from the start. Every day morning to night, gathering things, big and small, valuables, money, name, recognition, gathering it all up into your lap. Like you're holding the golden key. Busy your whole life for nothing. Acting like a thief, why not put all this energy to liberation? Put this mind to the Path. Everyone in the world is controlled by this. Shed this control and you'll be free, content, liberated. The Lengyan Scripture says, "Though there are words to speak, none of these are real." Talk and talk, like flowers falling from heaven. It's all worthless. And so, "there is really nothing to say." If you think what you are grasping is real, there's no good in that. Because you can't take it with you.

40tkr låter mycket, du kan väl få fullt fungerande bilar i bra skick för 10-20?

Take it in your heart now lover

köp inte från babbar bara

Den är lite flashig favä, men fyller mina praktiska krav bra.

Har sett bra erbjudande som du säger men dem försvinner på en timma och ligger oftast långt jävla bort, vilket gör det svårt att köpa och hämta då jag måste få med två bekanta dit som har körkort.

Andra alternativet är att köpa en högmilare, är det värt?

Det är en sån där verkstad/återförsäljare som jag tittar på just nu.

okej? vilka äger och driver den? KÖP. INTE. FRÅN. BABBAR.

libanon...

Har suttit och läst lite om Alfred Nobel. Helvete, han är bokstavligen /vårgrabb/.

allabolag.se/5590778972/rindstal-bil-ab

Inga babbar i styrelsen

>Registreringsår: 2016
>Sigtuna

hmm, verkar seriöst.

...

Godnatt

Fy fan vad jag hatar mygg, när ska vi utrota skiten? Bokstavligen parasiter som bidrar väldigt minimalt till naturen

någon som kan tyska?

>Bokstavligen parasiter som bidrar väldigt minimalt till naturen
Typ som judar då?

"judarna är onda"
-Mozart

lycka till fetto

>dkn

>ingen fv

jag tror det är något väldigt fel på mig
är fortfarande sjuk, har nu magsjuka, kan inte koncentrera mig, har ont i hela kroppen (typ som om jag hade tränat), känner mig också yrig och har fever hela tiden
vad fan händer mig

>har ont i hela kroppen (typ som om jag hade tränat)

banta eller dö

>libanon gör en matrelaterad upplaga
Färga mig förvånad

skicka hjälp

SLUTA ÄTA

>ens omvända psykologi fick äntligen död på fettot

>dkn fattig

vifif VoDKa ;___;

I wanna ravage swedish cuties with my mämmipenis.

Åh nej vad trist

Thiccc

Omistan ruotsalaisen qt tytyn :3

>babben till vänster som har färgat håret blont
KAN INTE HITTA PÅ

Saanko tulla siementämään tyttyäsi

söt

fyfan va äckligt

Åh nej projicerande bögen är här.

>amazonen i mitten
Ja tack.

...

bredvid henne har gullig leende

Här har du

>RULLAR FÖR ANTAL REPS/SET JAG BÄNKAR IDAG!

5 x 4 var det grabbar!!

jag är ju kille

Rullar

vif
>98

8 x 9

VIF i fred, min grabb

där rök din söndag

Därför jag postade tjejer

hmmm

Är du hungrig?

fixa kaffe och göra nåt eller gå och lägga mig igen?

Jag köpte min första bil när jag fyllde 15. Körde här ute på landet utan kort. Betalade 7500 kronor.
Det var en Volvo PV 444 från 55. Den hade gått 100k+ mil. Funkade fint tills jag fyllde 18 och tog kortet, då köpte jag en 745 för 11 tusen. Den kör jag fortfarande. Inga problem.

sötpotatis och ris?

Fixa en kopp, ta sen en promenad på en timme. Sen kan du slappa hela dagen i soffan.
Det är min plan. Väntar bara på att kannan ska koka upp.

>dkn sommar och sol snart
>dkn måste gå ut i 25 plussgrader och huvtröja för att jag inte vill visa mina skelettarmar

inte mysigt att promenera i städer ;-;

>>dkn sommar och sol snart
>>dkn måste gå ut i 25 plussgrader och huvtröja för att jag inte vill visa mina skelettarmar
Kan du lösa med gym och vikter.
Själv har jag inget val, går jag ut i kortärmat/kortbyxor och utan hatt så blir det tur till sjukan. Får enorma blåsor efter bara några minuter plus polymorft ljusutslag (som eksem)..
Så ska jag ut på sommaren blir det långärmat, långbyxor, stor hatt, solbrillor, handskar och springa från skugga till skugga..

>inte mysigt att promenera i städer ;-;
Ahh. Synd. Jag har havet på en sida och mil med skog på andra sidan. Lämnade stadslivet för länge sen.

om jag tar en tugga av ostburgaren, kommer hon att dö?

Förhoppningsvis.

Om det endast fanns ett vis att förgöra alla 2dbrevare en gång för alla...

Ibland känns det som 2dTRANSORNA kommer vara segrande, man kan helt enkelt inte dedikera sig själv på samma vis som de.

De har inget socialtliv, inget jobb eller studier, dessutom har de grov autism som gör de kapabla till att sitta hela dagen framför datorn och "sötbreva"

Skämtar du? Allergiskt mot UV ljus eller vad?

...

...

Detta ska komma ifrån killen som antingen har en skrämmande tajming att alltid dampa om 2D när jag kollar tråden eller mer troligen gör det 24/7.

är du den eviga nordida ectomorphen?
bara börja bygga en köttig version av dig själv

Grod morgon tråden! :3

Vad är han för etnicitet?

För er som missade den skojjiga morgonen

>mods kombinerar Sup Forums och Sup Forums
>en dag för sent

texturen i håret ser lite eurasiskt
kanske hapa?

Tvinga mig transa!

Jag använder varje minut över jag får underdagen till att se till att dessa "varelser" inte glömmer bort att de inte är VÄLKOMNA i tråden.

Och du tackar mig så här?

Du är antingen 1) Bög eller 2) Transa.

Vilket alternativ du än väljer föreskriver doktorn kastrering så du ALDRIG för dina gener vidare.

...

Jag vet inte, därför jag frågar, tänkte först Hazar från Afghanistan, eller någon Judehybrid. Men som sagt, vet ej.

Svårt att säga när de finns inte en övervägande typ, men någon autist kunde säga någon mish mash av olika europider.

>kastrering är nåt dåligt
haha

Ser ut som halvvit halvöstasiat

Vad får en tjej att göra detta? Såg en exakt likadan bild fast med en renodlad arab. Bara kasta iväg tusentals år av gener?

Mod gorgon!

Han kanske är trevlig?

Ja, men det är orelevant.
>Bara kasta iväg tusentals år av gener?

Eftersom han är så pass trevlig att det är värt det, då.
Men de flesta bryr sig ju inte så mycket om ras heller.

Lite konstigt helt ärligt, kvinnor gillar lookism och sånt, men kanske aldrig ser till ras aspekten inom detta.

Norsken påstår att det bara handlar om pengar.

Vissa kvinnor verkar ju tycka blandrasbarn är det gulligaste som finns. Också en möjlighet.

vafan vid vilken tid hände /vint/? missade det

>tre döda i en fucking bussolycka
>sex olösta mord i Malmö på 3 månader
hur nära är förfallet egentligen? snart kommer flygplan börja krascha, folk börjar dö som flugor i sjukhusen och även resten av samhället lär följa med ner i en skitspiral som leder hela vägen till nivån av tredje världen.

Jag är bög så kommer inte föra min gener vidare ändå så~

Kolla statistiken, det kanske bara blir mer synligt pga mediautsträckningen?

>bussen er fra sydsverige
Hvad er chancen for at det er brune "svenskere" der er dode?

>>tre döda i en fucking bussolycka
verkar vara att busschauffören har somnat. Kört hela kvällen och natten, de borde haft två chaufförer.

Sedan hjälper det nog inte att barnen tror de är coola om de inte använder bälte.

Det är nog bara anmälningsbenägenheten.

aftonbladet.se/nyheter/a/xon38/kvinna-valdtagen-utomhus--flera-valdtaktsforsok

Fy fan för män

Bälte på bussar är ju en ganska ny grej

kek

Var väl en 8e klass som var på bussen? Alltså har bälte på bussen funnits under hela deras livstid.
Sedan att ungdomar inte använder bälte för det är töntigt är deras eget val. Skadeläget hade garanterat varit annorlunda om alla använda bälte.