NEDERDRAAD

NEDERDRAAD

We zijn weer terug - editie

Welkom: Het Koninkrijk der Nederlanden, Vlaanderen en overige Nederlandstaligen
Niet welkom: Krulbroodjes, Theeslurpers, Spaghettivreters, Kakkerlakken en overgie niet-Nederlandstaligen

...

Ik ben hier puur voor de Nederlanders. Buitenlanders zijn niet uit te staan

Van waar naar waar?

En waarom ben je zo dom?

Vandaag is het wereldautismedag, jongens.

Glory worden tot /Nederdraad/!

Van Den Bosch naar Alkmaar. Maarre, Alkmaar heeft gewoon doodleuk 3 flitsers op 1 weg.

Dus ik ben wel een beetje bang.

Oh cool. Dus we hebben dagen speciaal voor ons? Ik voel me vereerd.

Hoe heb je ze niet gezien?
Die dingen hebben nog net geen neonverlichting om te laten zien dat ze er zijn.

Xde voor Joerianon

>weer geen dag voor mij

Moet je maar niet te snel rijden.

Normaal rij ik alleen naar de supermarkt om de hoek of zo. Dus ik had me er nooit zo in verdiept.

Waarom heb je dan een auto?

>dvw je gister de dag van je vriendin hebt verneukt
>dvw je al sinds half negen zit te janken

Voor als ik hem ooit nodig heb.

groentekst

Ben je rijk ofzo?

>geeft duizenden euro's uit voor het geval dat
>weet niet eens dat er flitspalen zijn
>heeft geen navigatiesysteem die flitsers aangeeft

Groentekst

gezellig

>heeft geen navigatiesysteem die flitsers aangeeft
Dat zou verboden moeten zijn.

Haha, het internet is wel leuk. Vinden jullie ook niet, jongens?

Ik zou graag deze gelegenheid willen aangrijpen om te willen informeren over de problemen van een leven met autisme. Er wordt hier wel vaak gegrapt over de aandoening met verschillende memes, maar mijn leven is beslist geen pretje.

Ik ben jaren geleden gediagnosticeerd met autisme. Stel je voor dat je hersenen op een andere manier geprogrammeerd zijn, dan de verre meerderheid van de bevolking. Je ervaart alles op een hele andere manier, dan zij en daardoor is het onmogelijk om echt contact te maken. Je bent voor altijd een eeuwige buitenstaander, zonder dat het echt je schuld is. Je krijgt nergens enige vorm van sympathie, want iedereen vind je maar een rare snuiter en vat je neurodiversiteit op als een belediging. Je wilt graag mee doen met iedereen, maar het lukt gewoon niet. Er is altijd "iets" mis waardoor contact altijd moeizaam verloopt. Elke dag is weer een enorme uitdaging. Het gaat vaak mis en dan zit je hier dagenlang mee.

Je hebt emoties, maar die zijn moeilijk te duiden. Je kunt ze in ieder geval niet goed uiten. Als iets mis gaat, dan ben je daar volledig van over je toeren en het kun heel je functioneren beïnvloeden. Dit maakt het lastig om met andere om te gaan.

Elke dag met autisme is overleven. En dan kom ik hier elke dag en zien dan jullie mijn ziekte belachelijk maken. Claimen dat je het hebt, terwijl je er totaal géén idee van heeft. Normaal zou ik het wel allemaal nemen, maar vandaag is mijn dag. Ik wil gewoon één dag een beetje begrip voor mijn aandoening.

Regelmatig geef ik ook gevallen van discriminatie door aan MiND, maar ze doen er niks mee. Nee, een schijthuidje moet is een keer op twitter beledigd worden. Dan staan er letterlijk 10 pretbusjes voor je deur. Iemand anders een homo noemen? Zeggen dat iemand kanker heeft? Ohjee. Maar iemand met autisme dagelijks verrot schelden? Nee, dat moet allemaal gewoon kunnen.

Dus als je voortaan met autisme scheld, denk dan even na over de gevolgen van je gedrag.

Ik vind het wel prettig.

Kijk normaal nooit naar mijn snelheid, met zo'n melding kijk ik dan even. Met de werkauto zit ik meestal op de maximale snelheid, misschien net 5 harder.

Op de motor heb ik het niet en daarmee ga ik echt veel te hard. Gisteren het land door gereden met 140-160km/h op de plekken waar ik weet dat er geen camera's zijn.

>sinds enkele weken vriendin
>vriend van me wilde haar ook een keer zien
>komt er na een kwartier al achter dat het ongemakkelijk gaat worden
>1,5 uur verder
>vriend wil blowen
>okewaaromniet.gif
>joint valt verkeerd en ik kan geen woord meer uitbrengen
>vd gaat na twintig minuten naar huis

Je lijkt wel die dyslecticus.

Mongool.

Ja ik vind

Het zet aan tot gevaarlijk gedrag. Snelheidsbeperkingen bestaan niet voor niets.

>nieuwe vriendin
>voelt zich niet gemakkelijk
>gaat blowen met een vriend
Oetz, ben blij dat ze alleen huilt.

t. dat ben ik ook.

De mobiele flitsers roepen ze ook om op de radio.

Ik snap wat je bedoeld, er zijn een paar mensen die dan hard op de rem trappen.

autist

*autistisch gekrijs*

>De mobiele flitsers roepen ze ook om op de radio.
Zou ook niet mogen.

>Ik snap wat je bedoeld, er zijn een paar mensen die dan hard op de rem trappen.
Maar ook dat mensen op andere plaatsen veel te snel gaan rijden omdat ze weten dat ze er toch niet beboet worden en zo andere weggebruikers in gevaar brengen.

Het stomme is dat als ik een andere route had genomen ik in Alkmaar geen enkele flitser was tegengekomen.

Maar ja, misschien valt het mee.

Neem het niet zo serieus. We hebben allemaal autisme.

Ik vind mensen die 100 op 130 wegen rijden gevaarlijker.

Trouwens ooit eens in noord Nederland gereden? Daar rijdt bijna iedereen te hard. Boven Almere is er nul reden om onder de 130 te blijven.

Verwacht maar €500 in boetes

Pseudo-autist ajb.

>Ik vind mensen die 100 op 130 wegen rijden gevaarlijker.
Hoezo? De minimumsnelheid in België is 70. Het is jouw verantwoordelijkheid op tijd te vertragen als er iemand trager rijdt dan jou. Daarbij zal er nooit iemand 'te traag' rijden op het linkerrijvak.

>Trouwens ooit eens in noord Nederland gereden?
Nee. Al enkele keren naar Amsterdam, meermaals Brabant en eens Utrecht, maar verder niet.

>We hebben allemaal autisme.

Spreek voor jezelf

We zijn allemaal autistisch. We drijven gewoon spot met onze ziekte. Als je daar niet tegen kunt dan ben je gewoon te autistisch om hier op te mogen reageren. Alleen lichtelijk autistische mensen zijn hier welkom.
Je hebt autisme. Klaar.

Ongemakkelijk, maar kan gebeuren niks aan de hand.

>Daarbij zal er nooit iemand 'te traag' rijden op het linkerrijvak.
Er zijn mongolen die met 100 inhalen, op een 130 weg.

Als jij je aan de maximale snelheid houdt dan is het verschil best wel groot. Met vrachtwagens verwacht je het, met personenauto's niet.

In noord Nederland zijn de wegen recht en leeg, veel mensen gaan daar veel harder. Heb er vorige week nog 160 gereden en ik werd nog ingehaald.

Walen zijn oké

>memes

Niet hem, maar op de snelweg gisteren stond er soms op de matrixborden 50 en 70 terwijl iedereen lekker 100 reed. Dan kan je wel lekker 50 gaan rijden maar dan krijg je een ongeluk.

Ik ben iemand die altijd rustig rijdt en de maximumsnelheid niet altijd haalt. Maar godverdomme, als je inhaalt moet je inderdaad wel even gas geven.

Om thuis te geraken van mijn werk moet ik door een kort stukje van 50 waar iedereen 80 gaat. Als er niemand achter mij rijdt, doe ik gewoon 60, anders ga ik ook aan 80. Het is echt geen baan voor 50.

>We zijn allemaal autistisch. We drijven gewoon spot met onze ziekte. Als je daar niet tegen kunt dan ben je gewoon te autistisch om hier op te mogen reageren. Alleen lichtelijk autistische mensen zijn hier welkom.

Normaaltje ajb. Ik heb al een jaar geen vd meer gehad.

>Alleen lichtelijk autistische mensen zijn hier welkom.
Ik ben de OP, ik bepaal de regels.
Dyslectici zijn niet welkom.

Allemaal op dezelfde weg.

vee is zo kanker

Dat is heel normaal

In een politiestaat ja.

In Dubai flitsen ze pas als je 20 kilometer te hard gaat.

haha. Ik ga lekker toch niet weg :P

Dan rot je toch lekker op naar de woestijn?

Dit is nog NIKS.

Het is niet alleen daar. In Duitsland heb je ook veel plekken zonder snelheidsbeperking.

Maar waar ze flitsen is het ook vanaf 5km/u te hard.

>woestijn
Dat is net zoiets als roepen dat Nederland een moerras is. Ondertussen hebben ze er wel iets moois opgebouwd in de afgelopen maar decennia.

*paar decennia

Kalmeer, Achmed.

Wij hebben er veel mee geholpen.
Blijft een woestijn.

Ik ben geen Moslim.

Ik ga al jullie vriendinnen in beslag moeten nemen.

Ben je net 2 weken te laat mee.

Dit is hopelijk een nepverhaal toch? Ik hoop toch niet echt dat er autisten zijn die zo gekontpijnigd door het leven gaan.

>claimen
Paal hier NOOIT meer.

kom maar halen dan, mottige lelg

Je het ze toch niet bij het afval gezet?

Ze is opgerot naar een woestijn.

Jullie zijn allemaal naar de kerk gegaan deze ochtend toch, Anoniempjes?

>kerk

Wat is deze?

HALLO IK BEN GOD. JE MOET OP ZONDAG OM 0700 WEL OP DEZE LOCATIE ZIJN HOOR. ANDERS KOM JE NIET IN DE HEMEL.

Nee, ik ga wel strakjes naar de sportschool. :)

jawel, in ere van orthodox-lelg

Maar natuurlijk.

Kanker hoertje zet gewoon je brein op stil.

>Chinese moet zit te zeiken over dat ie servers niet kan betalen
>maakt wel effe een stuk of tien nieuwe borden aan

Hoeveel zouden de serverkosten zijn van een website als 4kan?

Hoeveel dagelijke bezoekers zou 4kan hebben?

Alexa rank is 336

Daar is geen peil op te trekken. Als ze een eigen vaste verbinding hebben dan kun je de kosten relatief laag houden. In Nederland zijn de hosting kosten ook vrij laag. Maar in Amerika vragen ze soms echt super veel.

Maar ik snap ook niet waarom ze geen hobby-specifieke webwinkel aan ieder bord toevoegen.

Ik moet zo gaan werken, maar ik wil niet.

Ik heb een officiële diagnose van het GGZ

>werken op een rustdag
dien ONMIDDELLIJK je ontslag in

Ik ben officieel aan het werk nu.

Wat zal ik als lunch halen?

wie roodhet/r/plaats hier?

Frikandelbroodje en monster

Nee
Wel /mlpol/

Monster® De Dokter® heb ik al.
Frikandellenbroodje gaat het niet meer worden. Heb beloofd mee te diëten met een meid.

...

Ik drink monster onironisch om de rallywagens

Wat is er gisteren allemaal gebeurd? Het was 1 april maar ik was niet thuis. /mlp/ en Sup Forums waren samengevoegd, heb ik al begrepen. Wat nog?

COOLSINGEL

>Christen zijn.

Het bestaat nog steeds

lit fit
co ck
c an
m o
p met iets

niks boeiends dus

int met v

>amsterdam
Dat zijn gewoon refohoorndragers

Auto en mecha
Dieren en animesgattig
Mode en foto

...