/nederdraad/

Betonschaar editie.

Welkom: Knip knip
Niet welkom: Flikkers

Other urls found in this thread:

youtu.be/hYmCu0V_67g
youtube.com/watch?v=LdG3aC95P7w
volkskrant.nl/magazine/de-dubbele-moraal-bij-seksuele-opvoeding~a4481509/?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=shared content&utm_content=paid&hash=cecfa2edffc91bc4726d3742d685e43938b4d238
nos.nl/nieuwsuur/artikel/2166244-het-is-cruciaal-dat-kinderen-met-nieuws-leren-omgaan.html
twitter.com/AnonBabble

...

Ik ga de politie bellen!!!

>wanneer er homo's in de draad zijn

Lang vrouwelijk haar > kort haar

>heb echt al iets van een jaar niet meer in de nederdraad gezeten
>kom binnen
>iedereen zit arab zijn piemel te likken
Ik ga maar weer terug
Kanker neo-nederdraad

Mooi
Opkankeren homofoben

>dgw mijn haar al bijna mijn middenrug raakt.
Voelt goed.

> dat gevoel je jouw job verliest maar je al een beter betaalde hebt gevonden

>dvw nu al aangifte gedaan van vijf paals

Wie /lekker dansen/ hier?
youtu.be/hYmCu0V_67g

Welke?

Geeft 4kan überhaupt ip-adressen door in dit soort gevallen?

>job
iemand bij mij op school heet zo. moet ik hem voor je bellen?

Kort>Lang

Herinning dat de /vint/ draad nog leeft:

volgens mij moeten het dan daadwerkelijke bedrijgingen zijn, en niet benonschaar grappen

Awai awai awe
LEKKER DANSEN
Awai awai awe

Slechtste combinatie ooit. Waarom Sup Forums?

Nee, ik vermoed ook dat zelfs al zou hij het aangeven niemand het serieus neemt. Maar het was meer een gedachtenscheet, je zou denken dat een Amerikaanse site lastig aan te klagen is.

>Eindhoven
>Oost Noord-Brabanders

>homo's in de draad

lmke

>gaart
>77 IQ
"nee"

Paal nieuwe selfie

Ewa deze bedreiging is kanker hard a Matti.

Ik zeg dit toch maar voor het geval dat iemand me weer eens meldt bij de politie:

met dat plaatje bedoel ik uiteraard dat ik de lastig gevallen homo's zou verdedigen en beschermen met behulp van een betonschaar :^)

>je loopt je kamer binnen en ziet dit op je bed liggen

Wat doe?

*pakt betonschaar*

Foto gerelateerd erbij pakken

Voor

ik ben een erg grote fan van deze betonschaar miem. ga zo door!

Om die knevel te knippen neem ik aan?

Vinden jullie Thierry Baudet ook zo geil

nee

GEWOON
E
W
O
O
N

Zo makkelijk lul je jezelf er niet uit. Je kunt niet zomaar je bedreiging terugnemen. Je paals van de islam klinken echt enorm geradicaliseerd. Dat heb ik ook met enkele voorbeelden in de aangifte gezet. Jij bent nu precies zo'n geval dat een aanslag of geweldsdaad zou kunnen plegen. Je voldoet helemaal aan het profiel. En nu ga je een artikel waarin een homo door een moslim met een betonschaar zijn tanden wordt ingeslagen verheerlijken? Vervolgens bedrijg je mij ook nog? Ik voel me nog steeds zeer angstig hierdoor.

ik denk dat politie en justitie daarom dit zeer serieus zullen nemen in dit tijdperk van terrorisme.

>door een moslim

Nergens stond dat, er stond enkel "lichtgetint". Het feit dat jij hiervoor meteen Moslim invult getuigt van Islamofobie en ik heb daar dan ook melding van gemaakt bij de politie. Volgens artikel 1 van het grondwet is discriminatie op basis van godsdienst verboden.

Veel plezier in de bajes, crimineel. Ik hoop dat je ergens nog een betonschaar hebt liggen om je eruit te knippen :^)

Waar zit de trollenkweekvijver van Forum voor Democratie?

...

>net drie dagen kanker examentraining achter de rug met minimaal aantal slaap kanker veel schrijven en kanker veel werk
>op weg naar huis na een trein rit van 20 minuten, wachten van 10 minuten en busrit van 15 minuten
>mis leiden en examentraining opeens omdat ik anders toch niks te doen heb thuis


zet mij ECHT aan het denken, tevens bedankt voor het luisteren naar mijn blog

M'n keelgat maakt harde geluidjes opeens, kek

oh wat ontzettend erg..

stockholm syndroom

>examentraining
Tenzij je kankerdom bent, heb je dit niet nodig.

>doe nogal wat thuis uit mijzelf, ook al is het "nutteloos" voor mijn "ontwikkeling"
>dit soort inzet, waarbij ik eigenlijk niks anders doe dan kutten voor het examen, wordt van mij verwacht
Zet mij ECHT aan het denken
[spoiler]Waarom doe ik dit nog ._.[/spoiler]

Hij paalt hier onironisch.

...

Mijn vriendin heeft me verlaten omdat ik teveel werkte. Wat de neuk? Ik werk maar 5 uur per dag op z'n meest. Waarom doet dit zo'n zeer?

Je verdient beter anoniempje, ze was vast zo'n hoer dat aandacht te kort kwam

Ze zou volgende week naar Spanje komen. Heb godverdomme haar ticket betaald. Waarom via een kanker whatsapp dit melden. Kanker.

>vrouwen die eerlijk zijn

En toen werd je wakker met een stijve.

Kan iemand dit oplossen?

Stoephoer. Ga maar veel Spaanse kipjes neuken.

Misschien moet ik maar homo worden. Ik ben niet bang voor betonscharen. Alleen homoseks lijkt me vies.
Dat word ik altijd.
Ik ga Spaanse dranken drinken. Ik ben klaar met alle kanker hoeren.

Doe ik dit goed?

Heilige schijt, ze heeft je KANKERHARD hoorngedragen

>dvw ze je ticket gaat gebruiken om Spanje door te reizen en leuke Spaanse hunks te neuken
>dvw je voor haar vakantie en seksuele escapades hebt betaald

Maat ik weet niet hoe arm jij bent. Maar ik heb een enkeltje voor 30 euro op de kop getikt. Als zij die wil gebruiken moet ze dat lekker doen. Alleen ik weet dat ze geen geld heeft. Na 3 jaar weet je dat soort dingen wel.

Via whatsapp zelfs? Heb je een relatie gehad met een tiener ofzo?

>Misschien moet ik maar homo worden.
Denk niet dat dat gaat, het lijkt mij iets waar je mee geboren of in je jonge leven voor geconditioned moet zijn.

Is dit een grap? (Geen(?) bullebak voor mijn niveau).

Er is kleiner?

haha. Ze haat je. Je kunt echt helemaal niets kneusje.

>Alleen ik weet dat ze geen geld heeft

Dat is mijn punt nu heeft ze geen geld maar wel een leuke vakantie in Spanje. Seks zal ze vast ook gratis krijgen.

Wat hebben ze trouwens geknipt bij die homos met die betonschaar?

>hoorngedragen

De hoorns opgezet dombo

to use = gebruiken
using = gebruik makend van

Auw.
Kan ik dat niet gewoon forceren ofzo? Homo's lijken me altijd zo blij.
Ja zo voelt het wel. Ik ben verdrietig en kanker boos. Aparte combinatie.

Waar moet ze verblijven dan? Ze kent hier niemand, heeft geen rijbewijs. Die komt niet verder dan het vliegveld brit.

>Kan ik dat niet gewoon forceren ofzo?
Liefde kan je niet forceren, het is iets dat komt en gaat. Je kan niet spontaan homo worden net zoals je niet spontaan uit het niets een vriendin kan hebben.

That's insane. Would've thought that there would've been a shorter contraption to arise by now.

Anyways thanks pal!

Not all gerund is this way, right though? With the "makend van" latched on?

Maar waarom worden sommige mannen dan op latere leeftijd spontaan homo?

Die hadden al hun vieze oogjes op mannen, ze waren dus al een beetje homo

Bij Carlos "Verga de Trueno" Rodriguez

Ze worden niet spontaan homo, dat lijkt alleen maar zo. Zelf hebben ze waarschijnlijk een fase moeten doorgaan waarbij ze hun gevoelens beter leren begrijpen. Het is vaag, maar het gebeurt volens mij waarschijnlijk als je merkt dat je begint te vallen op een andere man.
Bron: mijn aars. (geen persoonlijke ervaringen)

Paal leuke muziekjes
youtube.com/watch?v=LdG3aC95P7w

Ben je zo zuur omdat je in Engeland zit?

I'm not really sure because you can use "using" in multiple ways.

But "gebruik makend van" is not (necessarily) wrong.

And yeah "-makend van" is only used with "gebruik(en)"

Ben je zo zuur omdat je vriendin metaforisch gezien jouw hart uit je borstkas heeft gesneden en erop heeft gestampt en letterlijk gezien het geld uit jouw portemonnee heeft gehaald om ermee op vakantie te gaan?

Papa Thierry als je echt in deze draad zit reageer dan op deze post.

ily

Ik heb een land te redden, zoon.

Ik ben hier niet, klootzak.

Nee. Maar het hangt van de zin af.

volkskrant.nl/magazine/de-dubbele-moraal-bij-seksuele-opvoeding~a4481509/?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=shared content&utm_content=paid&hash=cecfa2edffc91bc4726d3742d685e43938b4d238

ik word hier zo kankerboos van, kuthoeren met hun rationalisaties voor hun slettengedrag

>"using"
Well, I'm going about this thinking only in English, now that I've been lectured on how I'm already immensely closer to Dutch by thinking in English, and ditching French, but I can't think of any different uses of "using" in English?... Oh well, I'll get to learn eventually.

Anything that struck me as strange is that you'd use "hem" or "haar" for inanimate objects (example: "ik neem hem (about a jean)". Wouldn't you have a word like "it" like in English for inanimate objects?

(It's alright if you can't be bothered to be answer this. I have a friend I'll be asking anyways next week).

Maar gekke Engelsman ik ben niet zuur. Jij bent hier de zuurpruim. Nog nooit een relatie gehad?

>Volkskrant

lmke

Leuk feitje, de Volkskrant was ooit het meest gelezen blad onder Nederlandse rooms-katholieken.

De Telegraaf was """fout""" in de oorlog.
Ik ben Telegraaf abbonné.

nos.nl/nieuwsuur/artikel/2166244-het-is-cruciaal-dat-kinderen-met-nieuws-leren-omgaan.html
>en geloven de media en de overheid niet meer! Dit is heel zorgelijk

is toch gewoon onvoorstelbaar dit? ze gaan godverdomme meisjes aanmoedigen om rond te neuken? de nederlandse samenleving is zo degeneraat, echt gruwelijk

kom ook examentraining dan
ik doe havo wat denk jezelf
goed punt hoewel ik het reizen wel leuk vond
voelde me echt een forens en een deel van de samenleving

dit lol

Stop met dubbele standaard te hanteren sexist.

>n-nee jij

heh

niets persoonlijks

>Bel met vriendin
>Haar schoonfamilie is daar
>Ze willen persee dat ik met een Turk trouw en me ga bekeren
>Dit is al de 3de keer dat ze dit doet maar dit keer met haar schoonfamilie

Ik weet niet hoe ik me hierbij moet voelen.

>je hebt vreselijke honger en je bestelt je lievelingspizza
>deze kerel komt een kwartier later je pizza bezorgen

Wel user, eet jij deze pizza op?

Ja, ik betaal altijd netjes mijn Jizyah en geef een grote fooi.

Ik begrijp hier niks van oetz

Ik waag het erop, hoe groot is de kans dat ik er sikh van word?