/mämmi/

/mämmi/

Biljardi -painos

Other urls found in this thread:

yle.fi/uutiset/3-9555551
youtube.com/watch?v=9cEc20vmAGg
youtube.com/watch?v=1xXsp8jIvao
youtu.be/BefliMlEzZ8
youtube.com/watch?v=l3eHSid1Chg
youtube.com/watch?v=ib1ERGQnloU
youtu.be/nVx3DinWQJ4
twitter.com/SFWRedditVideos

tyllerö vittu

En ikinä ymmärtänyt mikä siinä seikkailuhatussa oli niin hienoa desu.

horten ho

No miten niin

Tiesittekö, että Kiinassa alkoi 50-luvun loppupuolella Neljän Tuholaisen Kampanja, minkä takia varpuset melkein kuolivat sukupuuttoon Kiinassa? Kyseisen kampanjan aloitti Mao vuonna 1958, minkä tarkoituksena oli päästä eroon tietyistä tuholaisista: hyttysistä, kärpäsistä, rotista ja varpusista. Varpuset pääsivät tähän listalle sen takia, koska ne söivät siemeniä, mistä viljelijät eivät tykänneet. Monet ihmiset lähtivät mukaan kampanjaan, sillä esimerkiksi kouluille ja yhdistyksille annettiin palkkioita siitä, kuinka paljon tuholaisia he onnistuivat tappamaan. Varpusia estettiin laskeutumasta hakkaamalla kattiloita tai lyömällä rumpuja pakottaen ne lentämään kunnes ne tippuisivat maahan väsymyksestä. Kiinalaisilla johtajilla kesti muutama vuosi huomata, että siemenien lisäksi varpuset söivät myös hyönteisiä. Tässä vaiheessa varpusia oli kuitenkin kuollut liikaa, minkä takia viljaa syövien hyönteisten määrä kasvoi räjähdysmäisesti, ja ruokapula paheni entisestään johtaen kymmenien miljoonien kuolemaan.

lierihattu on kesällä paras
brodip

koska aurinko

Tiesin

okei mä keksin jotain jota sä et tiedä ens kerralla

Tiedän kaiken

Juuh.

Määkin tiesin

Intiassa vähän samankaltainen tapaus, jossa britit yrittivät hävittää myrkkykäärmeitä. Kuolleesta käärmestä sai summan rahaa, joten Intialaiset alkoivat siittämään käärmeitä sen sijaan, että olisivat pyytäneet.

En tiennyt. Nyt tiedän.

Joskus ahdistaa oma sivistyksen puute, kun en oo esim. lukenu kreikkalaisia klassikoita yms. Toisaalta sit taas iso osa kansasta on suht junttia ja tietämätöntä.

paras kamerus

>Intialaiset alkoivat siittämään käärmeitä

stk tosi kylmät sormet

"ei"

vittu tän langan nimi vois olla /kinuskikaakaokerrosmämmi/

how do I get a finnish gf?

lörps lärps

How do I get a midwest gf

How do I bot a American gf?

yle.fi/uutiset/3-9555551
>Luvatonta rajanylitystä epäillään Venäjältä Suomeen Pohjois-Karjalassa
>Rajavartioston partio otti kiinni lauantaina rajan läheisyydessä kaksi ulkomaalaista henkilöä. Henkilöt hakevat turvapaikkaa.
Saatanan saatana, taasko se alkaa?

Kuvassa siis Gotha Go.

Latasin tänään tän f-securen 30pv ilmasen kokeiluversion ja täs tulee tää VPN mukana. Koitin postata sen kautta tänne nipponista ja burgermaasta, mut ne on estetty, koska joku syy. harmin lista

Meinasin epäironisesti ostaa ton täyden paketin koneeseen ja luuriin, vaikka se maksaakin 79€/vuosi. Oon tullu viime aikoina vainoharhaseks, vaikka koskaan mitään virusongelmia olekaan ollut ilmaissoftilla ja normaalilla järjenkäytöllä.

Eipä ollu.

I can be your gf (male)

N:nnennes muskelipöntöille

OI LÖRTTÖPÖNTÖN HÖNTTÖ
LÖRTTÖTÖRTTÖTÖÖTÖÖ TÖÖN
EI LÖRTTÖÄ EI TÖRTTÖÄ
EI LÖLLERÖN PÖNTÖN RÖNTÖMPÄÄ
VAAN PÖLLERÖNLÖRTÖNPÖMPÖTIN
TÄÄ PÖMPPÖRÖÖTÖTTIMEN TÖÖTINRÖÖTÖÖTIN!

Missä ton tissit on?

Missä ne muskelit

>muskelifetissinyymit tapaavat todellisuuden

Juuh

Missä se kulli?

Tää

Jossain

tupessa

Vois varmaan alkaa itekin bodaa, mut en kuitenkaan jaksa ylläpitää sitä. Sit vaan harmittaa jälkeenpäin.

Join pullon kossua.

Täs saatat hyvällä mielikuvituksella nähdä

wau

Juuh pitäisi itsekin. Siellä salilla vaan saattaa olla muita ihmisiä

turpea törrötin

Mistä löytää /fit/tejä kissatytyjä?

Hommaa sellanen trendikäs kahvakivi. Kotona kuntoon.

Kai oli ees lastenkossu

Ai 0,5l?

Juu oli.

Ei sillä voi nostaa bendeleesti bainoa

Tosi iso kahvakivi.

mitäs puoluetta lähette änestää?

en jaksa kävellä tota 47 metriä

Kuuntelen albumeita Stoned Meadow of Doom -kanavalta sinäputkessa.

Kokoomus, olenhan yli-ihminen

eioota

Palvelualojen ammattipamausta

Omaani

En jaksa nousta sängystä.

0.5, hillitysti voltteja ja kiva värikäs etiketti

En voi äänestää. Pitää mennä töihin.

Nukkuvia.

ei kyl tää oli ihan 38%. vai 37%. En jaksa tarkistaa ku heitin sen jo tonne pullokassiin.

kristillisdemokraatteja ajattelin äänestää. koska uskontolarppaus

youtube.com/watch?v=9cEc20vmAGg
Ennakkoäänestin Viherahoa.

Vähä menee ristiin kuva ja posti, ristillisdemokraatithan rakastaa ählämeitä lähes samalla tasolla ku vihreet

Kai se on persuille ääni. En oikeastaan jaa niiden kanssa mitään muuta ajatusta kuin neekerit vittuun mun kunnasta, mutta se on oikeastaan ainut konkreettinen asia johon kunnallispolitiikassa mua kiinnostaa joten mikä ettei.

Ehdokas on siis joku random nuori miespersu. En oo vielä päättäny, huomenna etsin jonkun.

tiedän, mutta mikään muu puolue ei identifoidu kristittyjen puolueeksi kuin kd.

Söpöintä tytyä

Joskus meinasin vahingossa ostaa 32% Koskenkorvaa, mutta huomasin virheeni ennen kassalle ehtimistä.
Näin sitä yritetään rehellistä humalahakuista juojaa ukottaa.

Perusta omas

Murr

Oon monesti ostanu niitä saunalahden viina 28% pulloja jtp

HILJEE SUATANA

Onko kuntavaaleissa yhtään kehonrakentajatytyjä ehdolla?

Onse vaan mukava nähdä meidän omat tytöt maailman miesten kanssa, on niin kansainvälistä meininkiä :)

youtube.com/watch?v=1xXsp8jIvao

mitäs tämä nyt on OwO

Kävin tänään kaupassa ja joku räppicäppinekke oli naputtelemassa pelikonetta ja tällätty töttö seiso vieressä.

Kokoomus ja Rydman.

Se on sitä tätä päivää :) Ihana sitten nähdä niin ruskettuneen näkösiä kullannuppuja kunhan nämä nuoret parit kerkeävät perheen perustaa

Ainiin, kassalla ollessani joku puoliksi kaljuuntunut ukkeli oli pentunsa(?) kanssa siinä. Tarkemmin katottuna oli mulatti. En oo hirveen montaa neekerismuijaa nähny täällä, niin tässä saattaa olla kyseessä ihka aito vaimon poika.

Juu, mä

Ei edes hauskaa kun huomenna tulee äänestystulokset ja vihreät voittaa kaupungit koska ainoastaan suomessa turvapaikanhakijat on riskiä vailla.

Joo tää jos jaksais oikeasti mennä äänestään. Oispa joku joka äänestäis mun puolesta.

youtu.be/BefliMlEzZ8

Jos joku ei ole kuullut, nyt on hyvä mahdollisuus kuunnella klassista runoutta luettuna. Jos haluaa voi toki itsekkin lukea.

Rip Saruman

Ai kun mukava kuulla, ehkä joku päivä saadaan me miehetkin ihailla tälläistä tummaa kauneutta suomenmaassa :P

youtube.com/watch?v=l3eHSid1Chg

Täs vähä parempi versio :)

youtube.com/watch?v=ib1ERGQnloU

oma kolde kuinka voida tassunaama tirtityy

youtu.be/nVx3DinWQJ4
Vittu meet mä en muuta täältä böndelle kun Vihreät muuttaa kaiken kävelykaduiksi ja perustaa vastaanottokeskuksen rautatientorille.

Vieläkö hesessä on se turvapaikanhakijoiden leiri

tää en kertaakaan käyttäny intin aikana. jotkut kallut vielä pölli niitä ja karvalakkeja

sori meillä on täyttä

Intin karvalakki oli oikeasti hyvä

Tuun silti. Kyllä teille noi manut näyttää mahtuvan.

ei ne mahdu mutta onneksi entiset pakenee etelään tai tappavat itsensä niin uudet pääsee niiden tilalle

Vittu tätä biisi. Toin tän vitosluokalla levyraatiin ja sain mun ekan ja vikan jälki-istunnon peruskoulussa. Olen edelleen sitä mieltä että tämä oli ihan ok, saatana jengi toi jotain kikkeliheviä lyriikat tasoa six six six numba of the beast.

Tän sanathan ovat täyttä asiaa, ei saa ihastua ja mennä suinpäin nussimaan jotain lepakonnahkavääräsäärtä. Positiivista että isä vain nauroi reissuvihkomerkinnälle ja sanoi että voi perkele poika.

>neekerit pakenee etelään
>valkuaiset pakenee pohjoseen
Juuh ei korrelaatiota.

Molemmat palaa luonnollisille asuinsijoilleen

Koska ko. biisi on parempi vaihtoehto tilanteesta riippumatta kuin isirokki tai metalli. Aikuisuutta on tajuta se.

Tämä oli pakko ikuistaa.