/Nederdraad/

Lavendel Editie.

Welkom: FVD-stemmers, patriotten

Niet welkom: Oikofoben, het partijkartel

Other urls found in this thread:

apparata.nl/nieuws/nintendo-switch-cijfers-nu-al-beter-dan-de-wii-22593
youtube.com/watch?v=ovKw6YjqSfM
twitter.com/AnonBabble

BELGIE

Thierry is een nazi

Ik wil haar tot mijn prinses maken.

>er hebben mensen op deze kankermongool gestemd

>Piercings
>Vrouw
In de vuilnisbak er mee.

Heeft een toegenomen CO2 niveau geen positieve invloed op planten dan?

>uberhaupt piercings
In de prullenbak ermee
Blijf boos

>hij gelooft in de klimaatleugen
Goede goy

Verwijde dit

De gezwelmap.

Kan er niets aan doen dat ik deze hele broeikasmania wat overtrokken vind. Het doet me heel erg denken aan de millenarische bewegingen van weleer maar dan zonder een religieus randje (en dus veel breder geaccepteerd).

valt me nu pas op hoe groot Kazachstan is

Maar met duurzaamheid worden we juist minder afhankelijk van zandnegers

Koek. Als Nederlander zou je je moeten schamen

>map
RANDSTAD

Dagelijkse herinnering dat Islam werkelijk een religie van vrede was als er geen joden waren

Inderdaad.

Ik bedoel maar, het heeft alleen maar invloed op het voortbestaan van de mensheid en verscheidene flora en fauna. Allemaal niet nodig om je daar druk over te maken.

Nee, lekker achteroverliggen en miems palen over Joden. Dáár gaan we de wereld mee redden.

Nederland is een kankerland

Heeft een toegenomen CO2 niveau geen positieve invloed op planten dan?

[verklapper]zwak

>The Greening of Planet Earth is a half-hour-long video produced by the coal industry
>Funding for the video was provided by the Western Fuels Association, which paid $250,000 to produce it.[4] It was produced by the Greening Earth Society, which was created by the Western Fuels Association and with which the Association shared a business address.[7]

Koek

Ik paal niet eens miems over Joden. Ik stel enkel vast dat mensen zich verliezen in de dramatiek over de opwarming, en ik vermoed dat jij bij die groep hoort (sorry dat ik het zeg). Die hele hockeystickcurve lijkt redelijk mee te vallen en elke keer worden weer de berekeningen omlaag aangepast omdat het allemaal een stuk minder dramatisch is als mensen beweren.

Alsook klimaatveranderingen zijn niets nieuws, er was ooit een moment dat heel Groenland groen was.

Nee, mijn probleem is dat mensen er als een culte op af springen en er in een soort waanzin a la greenpeace over prediken. Einde der tijden voorspellingen zijn inherent aan de bezieling van mensen, ik zie dit gewoon als weer de zoveelste.

Kan niet wachten tot de randstad van de kaart is verdwenen

>woont letterlijk in het Huis van de Oorlog
>"HURR DURR HURR het Huis vand VREDE, dat is het probleem xDD"

Water drinken heeft een goede invloed op je gezondheid, maar van te veel water ga je dood.

Aka Thierry is een mongol

randstad is het enige deel van nl dat boeit

Mooie Sweedze oplossing, gewoon je land inkrimpen want dan zijn de buitenlanders in de randstad eindelijk weg.

Zo, een metafoor! Daar heb je me wel mooi tuk

>Sweedze

Wat hebben we aan een groener planeet als alles warmer wordt en naar de kanker gaat.
Kunnen we misschien met dat extra hout meer asielzoeker centra bouwen voor al die nieuwe vluchteling uit india enzo.

Het gaat ook niet alleen om het klimaat. De energiebronnen waar we nu van afhankelijk zijn kunnen oorlogen veroorzaken omdat ze op raken en het om zoveel geld gaat. We willen niet afhankelijk zijn van het land met de meeste fossiele energiebronnen en we willen Groningen ook niet de grond in boren. Mensen die in droge gebieden wonen komen allemaal hierheen en daar zit ik ook niet op te wachten.

apparata.nl/nieuws/nintendo-switch-cijfers-nu-al-beter-dan-de-wii-22593
Godverdomme ik had in Nintendo moeten investeren

>eten bijna klaar
>remblokken vervangen

Tijd voor een een biertje

>Jorgensen blijkt toch niet fit genoeg te zijn om te starten. Kuyt in de basis.
REEEEEEEEEEEEEE

[verklapper]niet zo sterk

>discussie over klimaatsverandering

Bijt niet in het aas niet jongens

Ik weet niet of we ons daar al te veel druk over moeten maken. Ooit heb ik best wel woorden gelezen van een "zet je aan het denken" variant, "de olievoorraden zijn als een horizon, hoe dichter je in de buurt ervan komt hoe meer er nog achter lijkt te zitten". Het opraken van olie is al meer dan eens voorspeld maar steeds blijkt er nog meer te zijn, een land als Canada is op zich een land wat voor vrijhandel is, het is niet erg dat die meer olie vinden.

Maar om de boel even meer meta te trekken, dit klinkt als een soort grondstoffen malthusiaanse val, met dus olie/gas ipv. voedsel. Maar het interessante aan die Malthusiaanse val is dat die eigenlijk nog nooit gebeurd is, muv. de Britten die de Ieren lieten verhongeren juist omdat ze in de Malthusiaanse val geloofden. Ester Boserup schreef een theorie waarin ze aangaf dat in momenten waarin schaarste echt in de buurt kwam mensen juist meer initiatief kregen om alternatieve bronnen te vinden (dit ging over voedsel). Ook bij grondstoffen werkt het wel een beetje zo, hoe duurder de olie wordt hoe meer er gezocht wordt naar nieuwe bronnen, mochten die opraken hoe meer er gezocht wordt naar alternatieven zoals kernenergie en dergelijke. Mocht ooit de olie zo gigantisch duur worden dat het meer kost om spullen ermee te vervoeren dan de waarde ervan zelf dan zullen we iets alternatiefs moeten zoeken.

Grondstofoorlogen zijn natuurlijk wel altijd een mogelijkheid mits landen zichzelf afsluiten van de markt. De meeste oorlogen zijn vaak gevoerd omdat landen niet wilden handelen met elkaar, de verdere liberalisering van de wereld en het kapot gaan van de macht van de opec doen me echter weinig zorgen maken over dit punt.

Mijn vriendin stuurde deze net door

>Huis van de Oorlog
Ik woon niet in een huis. Ik woon op een boot.

[verklapper]niet bepaald respectabel

Te laat.

>dvw eerste ban ooit gehad een dag geleden

>feyenooit

PFFFFFFFFFFTTTTTTTT

AHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH

de hoogte van de foto kan nooit op een statief gemaakt zijn of op een plank
ik vrees dat ze vreemd gaat user
;_;

maak je scherm schoon man

>mensen zijn zo dom dat ze in de klimaatleugen geloven

ik heb me ingeschreven voor Jong Fvd oetz.

Kunnen tandartsen je tanden witter maken?

Waarom stuurt ze foto's van andere vrouwen?

Heb ik van de week gedaan. Heeft geen zin, het is hier veel te stoffig en het scherm trekt stof aan.

>woont op een boot
>apple computer
typisch

godverdomme ik heb geen zin om aan het artikel te werken

zucht, vooruit dan
>Safari xDDD

Wat is er neger

Koek.

Waaaat?

echt perfect weer om binnen achter de computer te zitten vandaag

het spijt me user

>dvw al een week niet gejost en kankergeil

...

Wat is het onderwerp? En schrijf het nu, want het gaat niet leuker of gemakkelijker worden hoe langer je wacht, integendeel

probeer dit

>dvw geen liefde

De herkomst van de swastika

>2-0

AAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Kakkerlakken DNUG

youtube.com/watch?v=ovKw6YjqSfM

lolol

Doe dit alstublieft niet. Ik wil niet jossen.

Wat is dit?

>mvg. Al Gore

>alleen Nederland is in staat een eigen ecosysteem te creëren
>de rest van de wereld vergaat, terwijl alleen Nederland en de natuur overblijven
Waarom zijn jullie ook alweer tegen klimaat verandering?

>feyeNOOIT

PPPPPPPPFFFFFFFFTTTTTTTT......

AAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
AAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
AAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
AAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
AAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH
AAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH

...

ik wou dat ik naar buiten mocht maar ik moet nog 10 uur werken :(

je gelooft toch niet in nofap hoop ik

het is beter om op mobiel op het balkon in de zon te zitten dan om de hele dag binnen te blijven

...

Ok, wat stel je voor dan, dat we gewoon allemaal de wereld naar de klote doen?

ga dan gewoon niet werken
mijn mobiel is leeg oetz maar goed plan

Hoezo niet?

ieuw

Waarom mag ik geen kleine piemel hebben?

>1977
kans op ijstijd wegens nucleare oorlog

...

Ja maar muh testosteron enzo

>dvw geen meesteresje om dit op mijn ballen te schuiven

Boos! Zwak maar boos!

zo diep is de kamer niet dat een hoog statief op die plek kan staan

Dagelijkse herinnering dat alleen buitenlanders het einde van de aarde zoals wij die kennen niet zullen overleven.

ik zie er echt veel beter uit in de spiegel in mijn kamer dan mijn spiegel buiten, die in het zonlicht staat

>dvw andere mensen mij zo zien als in de spiegel buiten

hoe minder licht, hoe knapper ik word

>ga dan gewoon niet werken
ehm en eten dan???

We gaan niet naar de klote want de opwarming van de aarde is een hoax bedacht door de zionisten

ik doe t wel voor je

>feyenoord

KOEK

koek. Misschien is het ontkennen van de opwarming van de aarde wel een hoax bedacht door de illuminati?

>zo diep is de kamer niet dat een hoog statief op die plek kan staan
Kan wel een klein statief op een plankje of zo iets zijn.

Daarom zit ik buiten achter de computer.
Ben ook al een tijdje bezig geweest om mijn motor zomerklaar te krijgen.

slechte timing pik, 2-1 met nog ruim een uur te gaan

Dagelijkse herinnering dat de wereld prima kan overstromen zonder dat wij er enige hinder van ondervinden.

dat zei ik al, die hoogte komt niet overeen

>feyeNOOIT

PPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFTTTTTTTTTTTTT...

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

je kan toch een dag niet werken ??????????????

Nee de illuminati heeft de klimaatleugen bedacht.
Zo kunnen ze meer geld verdienen door klimaatbelastingen etc.

laad je mobiel op luilak