/Norgetråden/

Selvforbedringsutgaven

Det er ikke mye som skal til!

Forrige:

Other urls found in this thread:

dagbladet.no/nyheter/flere-titalls-tusen-samlet-til-kjaerlighetsmarkering-i-stockholm/67475169
youtube.com/watch?v=5zCpemWiFlA
theguardian.com/lifeandstyle/2016/nov/28/breakfast-health-america-kellog-food-lifestyle
tv.nrk.no/serie/newton/dmtv24001217/31-03-2017#t=14m38s
nrk.no/urix/kalte-seg-sprengningsekspert-pa-jobbintervju-1.13468009
nrk.no/informasjon/mangfoldsprisen-til-nrk-1.7003129
youtube.com/watch?v=xOmq-U21pok
twitter.com/SFWRedditVideos

Forste for Ribba for president!

Vi burde lage flere av disse.

Jeg kan fole det komme i luften i kveld
Å, herre

Var en kar som lagde bildet i går, jeg måtte bare lage trådstarter av det, syntes det var så bra

bar trådstartebilde

Det var jeg som lagde det.

t. den du vet

Lurer på om jeg også skal finne en eller annen tilfeldig person å gå fullstendig autismemodus over og poste hundre bilder av i hver eneste tråd...

Sporsmålet er bare hvem.

Jeg likte bildet, lurer på om jeg burde lage et selv, til den andre fascinasjonen min.

Hun hadde ikke trengt å savne meg om hun var med meg..

Ja, det slo meg at Store-Z kunne se ut som en utgave av Ribba som hadde fått kropp og sinn i orden.

/norgetråden/ discord kanal j/n

/nordic/ discord kanal j/n

n
n

fy f/s

ikke faen

hvorfor skal folk hele tida insistere på å opprette og evangelisere for splidkanalene sine? er det 201X-tallets svar på tekstbaserte forum?

...

knasker i meg noe rugkjeks med ost og paprika på
slurker i meg litt kaldt vann, mens tankene drifter mot å sette på litt kaffe

discord er jo ganske koselig da. kjekt å kunne snakke med folk uten bruk av tekst en gang iblant

enig, flaut

>löpe opp og ned trappa 10 gonger kvar time
er dette eit bra treningsopplegg?
söker å bli tynnere

dagbladet.no/nyheter/flere-titalls-tusen-samlet-til-kjaerlighetsmarkering-i-stockholm/67475169

FORT NOEN GI MEG EN INSULIN SPROYTE NÅ! JEG SPYR OG DOR

vil egentlig ikke det

hvem her /ost og vin/

hvorfor var ikke du der og viste medfolelse? er du en kald homo

/ost og kaffe/

youtube.com/watch?v=5zCpemWiFlA
brev öyre-utlöysning

det er nærmere til hammerfest enn stockholm fra meg

Et mindre.

skal ikkje ete noko anna enn frokost og middag heile påska, lover

To stekte egg, to skiver med salami og en proteindrikk med sjokoladesmak.

Frukost er unodvendig. Et middag og jogg mykje.

>dfn ingen sotnos friidretts-jv

jkdf

*legger en stor bæsj i tråden*

theguardian.com/lifeandstyle/2016/nov/28/breakfast-health-america-kellog-food-lifestyle
raudtablett meg på frukost

Hun er opptatt.

knasker i meg noen kornmo fullkorns cookies kjeks

>dette avfyrer Norgetråden

Hva tenker folket om Wenche Myhre?

Jeg HATER Wenche Myhreeeeeeeeeeeeeeeeeee

Hva tenker egentlig Norgetråden om rasemiksing? Er det greit?

Nei.

Faen ta Discord. Bruk heller IRC.

jeg vetta faen anonsen. jeg har ikke alle svara her i livet

rasemiksing er det mest BARE du kan gjore

>BARE

Slutt å bruke tre år gamle elendige Sup Forums-megmeger.

tv.nrk.no/serie/newton/dmtv24001217/31-03-2017#t=14m38s

Nå har de begynt å spise drit på NRK, bokstavelig talt.

Kristian har ikke vært relevant siden 1993.

watch?v=eFlbb9bQjOE
ble bannlyst for å ha brevet bilete frå denne videoen

Du har egentlig det, du bare vet det ikke enda

nrk.no/urix/kalte-seg-sprengningsekspert-pa-jobbintervju-1.13468009

>sprengningsekspert

De jobber med dritt farget folk også

nrk.no/informasjon/mangfoldsprisen-til-nrk-1.7003129

bare så lenge vi snakker om hvite menn med asiatiske kvinner
alt annet er haram

Hva faen? Odelegge genene sine med et skralt lite menneske fra asia? Nei takk, det er ikke innafor. Det som er innafor er hvite folkeslag i Europa.

norvegs will defend this

No we won't

Heng deg

No, a lot of Norwegians want the NRK (norwegian state broadcasting service) to go the fuck away. Privatize it, or better yet, plant a massive sarin bomb in their buildings and sanitize it and use it as schools later on.

Vær forsiktig med å si sånne ting på nettet kompis.

>plant a massive sarin bomb

Stottes.

what board is this?

>Han antyder at Assad stod bakgassangrepet
Gå din vei, Hitlary

Berre drittbrevar.

HYLL
ASSAD
S
S
A
D

Yo that's Žydrūnas Savickas, back off he's ours.

hej norgebros how do i get to work in svalbard?

Amina steal yer jerbs and fug yur womyn :-DD

truur det er 8ch, /pol

We don't have any strongmen left, we just borrow him from you

t. Zydrunanon

...

Ja, var nok ISIS som stod bak, eller at det bare ikke skjedde, så har noen forvridd saken for å overtale Trump til å angripe Syria
Virkelig synd, siden den eneste måten å stoppe galskapen i midt-östen er ved å stötte de sittende regjeringer, og sammarbeid imellom Russland og USA
Bombing av Syria er total galskap

burde eg kjopa meg nier på ps4

Hvis noen stod bak så var det nok FSA/Al-Nusra, altså de """""""moderate""""""""" rebellene vesten finansierer. De hvite hjelmene aka. Al-nusra/qaida var jo de som meldte om angrepet, og de har en lang historie med lurendreierier bak seg. Jeg har ikke satt meg så veldig inn i det men det er ting som peker på at selve gassangrepet var falskt også.

>ser videoar på jödetuben
>ingen reklame
deilig

nå må sol gi seg

rapportert til PST

dataspill er degenerert

...

youtube.com/watch?v=xOmq-U21pok

Nei, fy faen.

Vil ikke overraske meg
Trumps offisielle grunn til at han nå bomber Syria er "stakkars ungene som ble gasset"
Men for fire år siden skjedde et lignende, enda værre angrep, og Obama vurderte å bombe Syria, det ble stoppet, men Trump var veldig imot å angripe dem
Det har han også vært igjennom hele Valgkampanjen, som et svar mot Hitlary

Derfor godtar ikke jeg den offisielle grunnen, det må være en anen en, og jeg har kommet frem til at det bare kan være tre forskjellige grunner

1: Nå som han er president ser han noe han ikke så för, det samme som både Hitlary og Obama så. Dette kan være den oljeledningen USA har önsket å legge igjennom Syria, som Assad nektet
2: Noen har visket i öret hans og forvridd saken til deres eget beste
3: Han Har aldri ment at det er en dårlig ide å angripe Syria, selv om han har sagt det i nesten 4 år

Ingen av disse mulighetene er serlig koselige
Om virkeligheten er den förste, betyr det at han söker makt og penger av egen griskhet, ikke fordi han vil fikse ting, slik som han har gitt intrykk av
Om det er den andre betyr det at det virkelig er en såkalt "dypstat" og selv ikke Trump greier å gjennkjenne deres aktörer
om det tredje, betyr det at Trump har alltid vært del av Dypstaten, og den strekker seg enda lenger enn noen hadde trodd

Er dette avansert trolling eller er folk bare idioter om dagen?
>Pent bilde, bare dumt hun har rodt hår
Jenta på bildet er blond
>Hvis du skal poste bandmedlemmer så burde du inkludere folk som faktisk er bandmedlemmer
Men hun er jo bandmedlem
>Åh ja. Det jeg mente var at du burde poste kjente medlemmer av bandet. Jeg anerkjenner ikke personer som ikke er allerede godt kjent for å være bandmedlemmer
????

Du tror ikke det kan være et kalkulert grep for å peke nese til media og kritikerne hans?

Hele narrativet etter valget har jo vært at Trump er en russisk marionette, noe som blir hintet til om ikke direkte hevdet i flere media og av flere offentlige personer i USA og andre land. Med dette angrepet så presterer jo Trump å til de grader motvbevise kritikerne hans. Forovrig har han også fått massiv stotte fra både demokrater, motstandere i det republikanske parti og fra media når det gjelder angrepet.

Grunnen til at han ikke ville at Obama skulle bombe var fordi Obama lett kunne bruke det som unnskylding for å eskalere involveringen/styrte regimet

Trump vet at han selv ikke kommer til å styrte regimet eller eskalere involveringen noen mer enn dette så han avfyrer rakettene for å vise at han er en handlingens mann og at angrep med gass ikke lenger er ok

Lei av folk som hopper disse mentale backflipsene for å få Trump, som er omringet av tjue tusen joder på alle kanter til å fortsatt virke som en mann av folket.

Bilde relatert er alt dette handler om.

Kanskje, men om det faktisk er grunnen er det ikke særlig "kalkulert"
Dette er som om på 1940tallet, så skulle England begynt å bombe Frankrike fordi de behandler Tyskerne dårlig

Om han faktisk bombet en aliert, som skaper gnissninger med Russland, bare for å vise at han ikke er en nikkedukke, da forstår han ikke resultatet av det han gjör, og det skaper bare mer jævelskap fordi Trump ikke takler at folk ikke forstår ham

SLUTT MED REDDIT-MELLOMROM

Siden det fortsatt er uklart om det faktisk var et gassangrep, eller om det faktisk var Syrerne som stod bak er dette fortsatt et forferderlig valg å ta.

Det kalles avsnitt din jævla gjök, om du skriver eller leser noenting som helst blir du vant til at det ser mer ryddig ut.

Jeg har alltid skrevet slik, slutt å bli påvirket av megmeger.

...avsnitt?

Hadde ikke hatt noe i mot dette hvis det ikke var for at vi må ta i mot sandfolkene som blir kastet ut.

Sei ifra om du kan finne ein versjon som ikkje kostar 640 kr

>Siden det fortsatt er uklart om det faktisk var et gassangrep, eller om det faktisk var Syrerne som stod bak er dette fortsatt et forferderlig valg å ta.

Det bare lates som om det er uklart. Selvfolgelig sto syrerne bak det og det er bra at de får vist at det ikke er på noen måte greit.

AVSNITT ETTER KVAR JÆÆÆÆÆVLA SETNING. KOM DYKK UUUUUUUUUUTTT VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLLLLLLLLLL

>vært på kanalen siden 2007
>skriver alltid med avsnitt for å gjore det lettere å lese brevene mine

om noe er r*ddit, så er det avsnittmegmegen du vræler om

knekt to notter i dag...faen ass

Pressekonferanse om hendelsen i Oslo i går
>17-årig IS-sympatisor
>PST sier angrep nå er sannsynlig

Hvorfor skulle Syria gjort dette?
De har ikke utfört gassangrep siden 2013, og det skapte ganske masse rabalder, Hvorfor gjöre det igjen nå?
Også på noen unger? Bare en hjerneskadet krigförer ville gjort dette, fåvæ

>Selvfolgelig sto syrerne bak

Hvorfor er dette selvfolgelig? Assad er i ferd med å vinne krigen, hvorfor skulle han ha gasset sitt eget folk og få hele verden ned på seg i det han er i ferd med å vinne? De provde å beskylde han for et gassangrep i 2013 også, og sionistene provde deretter å få NATO til å blande seg inn da også, men ingen trodde på det og gassangrepet ble senere bevist å være et falskt flagg. Assad skrev også under på en avtale etterpå hvor han sa seg enig i å kvitte seg med alle sine kjemiske våpen.

Det som egentlig skjer her er at Assad er i ferd med å vinne krigen til tross for alt sionistene har kastet i hans vei, dermed får de panikk og prover samme taktikk de gjorde i 2013.

DET HAR BEGYNT!

Fyren er RUSSER

Hva så? Bor masse muslimer i Russland.

>russer
tsjetsjener altså?