missä vitussa kaikki on?
/mämmi/
...
mä oon kännissä missä sä oot
anime on paras
>anime on paras
Nyt vittuun siitä
Ulos.
Oho, kattokaas mitä löyty
ovatko suomalaiset kateellisia toisilleen? mä oon suomalainen, ymärrättekö?
Paras noita
>mä oon suomalainen
joo ja mä oon ralliauto
...
True Satanic Black Metallia ovat bändit kuten Darkthrone, Aryan Satankampf, Graveland, Gestapo 666, Satanic Warmaster, Beherit ja Impaled Nazarene. Sinä voit kuunnella Metallicaasi jos tahdot, mutta et ymmärrä todellisesta Hitleric Nazi Black Metallista yhtään mitään. Olet pelkkä poseri ja voit painua ******* koko skenestä.
Black Metal on Todellista musiikkia, jota ei ole tarkoitettu sinunlaisillesi eläimille, vaan todellisille Saatanallisille Misantroopeille, jotka eivät piittaa sinunlaisistasi pelleistä. Black Metal on eliitin musiikkia ja sinä et sitä ymmärrä. Kukaan teistä ei ymmärrä Todellista Satanismia. Olette naurettavia pikkulapsia. Maailmankuvamme perustuu wotanilaiseen hitlerismiin, henkilökohtaisella tasolla Satanistiseen individualismiin, kollektiivisella tasolla hitleriläiseen fasismiin. Ilman ymmärrystä teoreettisesta okkultismista, on turha haaveilla ymmärtävänsä wotanilaista maailmankuvaa.
Teistä kukaan ei voi ymmärtää Wotanismia, sillä olette kaikki älyllisesti kuin kastematoja. Te ette voi yltää elitistisen Satanismin tasolle, joten miksi edes haaveilette siitä. Satanismi ja Black Metal ovat eliitille. Todellisille misantroopeille.
mitt namn är åke
min kok
med
din mor
Tää oli eka tulkaa tänne
Olet yksin kotonasi tietokoneella, pääsit tänään aikaisin koulusta. Huoneestasi näet talonne etupihan ja sen vieressä kulkevan tien. Hetken kuluttua näet kun tietä pitkin ajaa kaksi poliisiautoa, Volkswagen Transporter ja Ford Mondeo, autot kaartavat kotipihaasi. Seuraavaksi näet oheisen kuvan näyn ja transporterista otetaan esille saksanpaimenkoira. Sydämesi hyppää kurkkuun ja tunnet kuinka pulssisi nousee yli kahteensataan, mietit että mitä vittua on tekeillä. Seuraavaksi tajuat sen.. postasit puoli tuntia sitten ylilaudalle kuvan aseesta ja tekstin "huomen kouluu XD". Et uskonut että kukaan on niin vitun assburger että vinkkaisi harmittoman "ebin läppäsi".
Pian ovelle koputetaan, mietit aivan paniikissa mitä tehdä. Kätesi tärisevät ja olo on aivan hirveä, kuin paniikkikohtauksessa. Menet hiljaa ovelle sydämen hakatessa kahtasataa ja avaat oven, oven takana seisoo neljä poliisia ja poliisikoira hihnassa. Poliisit näkevät 16-vuotiaan, finninaamaisen, hieman ylipainoisen ja todella pelästyneen pojan edessään tärisemässä. Pian poliisit kysyvät "oletko Jonne pikkupoitsunen" ja vastaat että olet, kyyneleet poskia pitkin valuen. Poliisit kysyvät että mikäs tämä ylilaudan uhkausjuttu oikein on, vastaat ääni väristen että "Se.. se o-oli vain v-vitsi.. en oikeesti.. tarkottanu.. s-sitä mitä kirjotin sinne".
Poliisit soittavat vanhemmillesi ja kertovat että joudut lähtemään poliisilaitokselle kuulusteluihin laittomasta uhkauksesta epäiltynä. Huomaat kuinka isäsi saapuu juuri töistä kotiin ja murrut totaalisesti, et voi pidätellä enää itkua vaan alat itkemään täyttä kurkkua ja soperrat poliiseille "se oli vaan läppä", mutta poliiseja ei kiinnosta vaan he vievät sinut maijan takatilaan. Maijan ovien sulkeutuessa näet isäsi pettyneen ilmeen ja matka kohti vastuun ottamista omista teoistaan alkaa..
...
Voi Jeesus jösses. Mä tein ton eikä mullakaan oo pokkaa ulista ihmisiä siirtymään toiseen lankaan kun eka on lähtenyt käyntiin, vaikka teinkin ton minuuttia ennen.
I can show you the world
Oon definition of luuseri.
>menetä työpaikka alkoholismin takia
>pummi naapureilta kymppi että saan viinaa
>500e kännykkä kadoksissa
>mutsi niin särkyny että ei edes tiedä pitäiskö itkeä vai olla vihanen
Juuh....
aika pientä, mee normo vittuun
Millä tavalla oon normo? Menetin työpaikan. Äiti eli mulle tärkein ihminen maailmassa on vihanen. Menetin työpaikan joka oli mulle kaikki kaikessa ja tosi rentoa työtä. Naapurit vihasia.
No ainakin aijon maksaa sen 10e niille takas.
Semmoset Oedipus kompleksit löyty sieltä.
Oispa soturiyde
Kuinka vanha olet?
Juuh
Oispa Sapeli
päivän vitutukset vaikka tästä
>Nykyisten kaksi- ja kolmikymppisten tulokehitys on tyssännyt, ja historiallista kyllä, 25–34-vuotiaiden tulot ovat jo muutaman vuoden ajan olleet pienemmät kuin 64–75-vuotiaiden eläkeläisten.
>Kyseinen eläkeläisikäryhmä koostuu pitkälti sotien jälkeen syntyneistä niin sanotuista suurista ikäluokista, joita sosiologian professori Terhi-Anna Wilska kuvaa ”kultaiseksi sukupolveksi”.
>He saivat Wilskan mukaan itselleen katkeamattomat ja nousujohteiset työurat sekä varallisuutta ja turvasivat politiikassa eläkkeensä ja muut etunsa.
tfw no finn bf
laitetaan pöytä koreaksi reps
oispa korea korea tyty, joka laittiasi pöydän koreaksi ja jalalla koreasti
>herää kello 8 ilman mitään syytä
>älä saa unta
No perkele.
Kiitos kapitalismi
you don't really want one, worst korea
;_;
oispa
Moi oispa minun geenhgiis khään ystävät Venäjän hyökkäys milloin? :-DDD perkele Kiitos Suomi mies korealaiset
Chili have you done the drawing I asked for yet? :3
Oispa jousimies.
good morning mämmi
youtube.com
tekublondi
sorry, I got busy and distracted. Do you have some mail so I can send it there?
since /mämmi/ can sometimes live very little, and I still have plenty other stuff to do now.
Mä teen tänään pyttipannua kun mä paistoin tosi paljon perunoita eilen, pitää vielä ostaa lenkkimakkaraa ja sipuli.
Mitähän vihreetä siihen kylkeen.. ehkä ostan avokadon ja tomaatin.
iltalehti.fi
>Kello lähenteli jo iltayhtätoista, kun naistuttava soitti autosta miehelle ja kertoi olevansa matkalla tämän luokse. Nainen oli ollut miehen luona ennenkin, joten hän tiesi, että alaoven sai riuhtaisemalla auki.
>Seurue pääsikin rappukäytävään, missä kolmikko asettui oven taakse seinää vasten piiloon niin. Houkutuslintu soitti ovikelloa, jolloin ovisilmästä katsonut pahaa aavistamaton mies avasi oven.
>Samassa koko joukko tunkeutui sisään. Pistoolimies osoitti yllätettyä uhria aseella pesäpallomailoin aseistautuneiden alkaessa hakata tätä eri puolille kehoa. Hyökkäyksen kohteeksi joutunut yritti epätoivoisesti torjua iskuja ahtaassa eteisessä.
>Kaaosmainen tappelu siirtyi pian olohuoneeseen, mistä mies pääsi pakenemaan keittiöön. Hän tempaisi pöydällä olleen veitsen ja näki samalla, kuinka pistoolimies latasi aseensa ja tähdäten sillä häntä. Mies ryntäsi asemiestä kohti ja iski tätä veitsellä vartalon etuosaan, jolloin ase laukesi. Luoti osui kuitenkin lattiaan.
>Tappelu ei tauonnut edes aseen jyrähdykseen. Nyt hyökkäyksen uhri alkoi kuitenkin päästä niskan päälle. Puukosta saivat vielä entinen kaveri sekä poistumassa ollut mailanainen.
Lopulta Hyvinkään käräjäoikeus langetti ankarimman tuomion hyökkäyksen kohteeksi joutuneelle miehelle. Se katsoi Hannu Olavi Hämäläisen syyllistyneen kahteen tapon yritykseen sekä yhteen hätävarjelun liioitteluna tehtyyn tapon yritykseen. Rangaistus oli 4 vuotta ja 2 kuukautta vankeutta.
Asuntoon hyökänneet selvisivät runsaan vuoden mittaisilla vankeustuomioilla. Houkutuslinnulle oikeus langetti puolen vuoden vankeustuomion.
On tää hieno tää meidän oikeus täällä suomessa.
Juuh ei nyt ihan Texasin lakia tarvita mutta eihän tossa ole mitään järkeä.
Menen ostamaan karamellia :))
Ite hoidin karkkihimot viinalla
22
Siis mitä vittua?
miksi jätit viimeisen kappaleen pois? tuomiota kevennettiin hovissa
>Tuoreessa päätöksessään Helsingin hovioikeus lievensi Hämäläisen rangaistuksen kolmeksi vuodeksi vankeutta. Oikeus katsoi hänen syyllistyneen vain kahteen hätävarjelun liioitteluna tehtyyn tapon yritykseen.
no jee jee vittu :D:D:D
>tapon yritys
Harmi, että jäi yritykseksi. Vankilareissu olisi jopa melkein sen arvoinen jos saisi hyökkääjät hengiltä.
Mikä tässä tapauksessa olisi sitten asianmukaista hätävarjelua? Ymmärrän kyllä sen, että jos joku tulee nyrkein sua lyömään, niin sen ampuminen haulikolla on vähän liioiteltua, mutta jos vastassa on pistooli, niin luulisi, että sitä ns heikompaa asetta saisi käyttää itsensä puolustamiseen.
ei puukko ole heikompi sehän on 1 hit melee kill mut pislan accuracy on huono ja teho alhainen
>jos joku tulee nyrkein sua lyömään, niin sen ampuminen haulikolla on vähän liioiteltua
Eipä oikeestaan, oletuksena kumminki on että meillä on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen ja mikä tahansa väline sulla sattuu oleen käsillä sen puolustukseen pitäs olla ok
levitellä käsiä ku jeesus nasaretilainen
Mennä sikiöasentoon maahan ja vastaanottaa löylytys
>Mikä tässä tapauksessa olisi sitten asianmukaista hätävarjelua?
Se, että et yritä tappaa pakenevia ihmisiä?
Tämän takia teitä persuja ei oteta vakavasti. Mitä väliä faktalla jos se tuntuu epäoleelliselta, kunhan saa meuhkata voimafantasiastaan.
kuolla ettei saa syytettä :D:D
Voih, murr~
Kaikista kunniakkain on se joka kääntää myös toisen posken. Kunniakkain on myös se joka kuolee uskonsa puolesta. Raamattu ei muuten kiellä itsepuolustusta.
Aamen aamen. Jumala rakastaa teitä enemmän kuin uskottekaan.
>Tämän takia teitä persuja ei oteta vakavasti. Mitä väliä faktalla jos se tuntuu epäoleelliselta, kunhan saa meuhkata voimafantasiastaan.
En nyt ymmärrä miten persut tähän liittyy mut tuomio aleni jollain vuodella kun sitä ei pitäs olla alunperinkään.
>pakenevia ihmisiä
>tulee kämpille hakkaan sut mailoilla ja koittaa ampua pistoolilla
JUST A PRANK BRO!
>Se, että et yritä tappaa pakenevia ihmisiä?
Käräjäoikeus sanoi miehen syyllistyneen kahteen tapon yritykseen ja yhteen hätävarjelun liioitteluna tehtyyn tapon yritykseen. Jutussa mainitaan ainoastaan, että nainen sai puukosta silloin kun oli pakenemassa. Kahdesta miehestä kyseistä ei mainittu. Eli sulta jää noi 2 tapon yritystä vielä selittämättä (hovioikeuden tapauksessa 1 tai 2).
>Se, että et yritä tappaa pakenevia ihmisiä?
Juuh, ei varmasti noilla jotka yritti jo kerran tappaa sen jää tollasen jälkeen mitään kaunoja.
>. Kahdesta miehestä kyseistä ei mainittu.
Ehkä ne oli jo niin huonossa kondiksessa ettei pystynyt pakenee? Jolloin voisi esim. lopettaa puukottamasta ja soittaa 112? :D mut ei ku
>öyh öyh öyh silmä silmästä öyh öyh !1
älä ny röllää siel :::::d
Mihinkä sun väittämä perustuu? En löydä mistään missä sanottaisiin, että noin olisi tapahtunut.
>En löydä mistään missä sanottaisiin, että noin olisi tapahtunut.
Tunnetko sanan 'ehkä'? Jutussa nimenomaan EI sanota tarkkaa tilannetta, mutta oikeudessa se varmasti tuli esille, vaikka iltapaskalla ei täysiä tietoja olisikaan.
Pakkolunastaispa tämmönen mun osakkeet.
Jos se ei pystynyt pakeneen ja mies ei lopettanut puukottamista, niin miksei se kuollut? Onpas sulla huono logiikka.
>niin miksei se kuollut?
Koska puukko ei osunut sisäelimiin ja ensiapuryhmä saapui paikalle ajoissa? Nyt vähän niitä valoja päälle. Mut turhahan tässä on mitään vaihtoehtoista sanoa kun ollaan jo päätetty rinkirunkata oikeuslaitoksen "paskuudella" hommalogiikalla.
Jos se ei tähdännyt sisäelimiin, niin sitten ei ollut kyse tapon yrityksestä, vaan pahoinpitelystä. Ootpas sää tyhmä.
No eipä tuo mikään uus uutinen oo että suomen oikeuslaitos ja tuomiot on täys paskaa.
Ellet siis oo alaikä uushomo.
En menny eilen töihin koska ryyppäsin ja söin roskaruokaa. En menny tänää töihin koska ryyppään ja syön roskaruokaa.
Pomon reaktio tähän oli "OK, no tuu sitten huomena"
Jostain syystä (ainakin luulen näin) pomo pitää mua hyvänä ihmisenä vaikka oon kaukana siitä. Toivottavasti mun 2kk soppari ei pääty ennen kahta kuukautta.
Juuh sellasta se on
miks oot tommonen
Juuh. Toinen isku on tarpeeton mikäli ihmisellä on pieninkään aikomus tappaa toinen ihminen.
Meuhkataanko kaikki yhes? Mä voin alottaa
>öyh öyh öyh vouh vouh öyh öyh !!!1
Hyvä kysymys. Oon esimerkki siitä että millanen ihmisen ei kuuluisi olla. Mulle on annettu hyvät statsit mut silti kusen kaiken.
Noni. Nyt mä voitin.
Nyt jotain rajaa siihen rolläyksen tasoon.
Vaan tietämättömät sanovat suomen oikeuslaitosta paskaksi. Mietippä nyt vähän ja vertaa muuhun maailmaan.
>Vaan tietämättömät sanovat suomen oikeuslaitosta paskaksi.
Vaan shilit puolustaa sitä. Koko systeemi on korruptoitu.
monessa asiassa ois kyl parannettavaa
lepositeisiin.
Mua pelottaa avata aamulla sähköposti.
Juuh, ihmisen tappamisesta 10 000 egeä korvauksia.
Siitä että lisäarvon tuottamisen periaatteella tuotat lisää jotain juttua josta ihmiset nauttivat, 128 000 egeä korvauksia.
Viinaa vaan
Oispa
Mua pelottaa mennä ulos
Itsari on paholaisen yhtiä pahimpiä juonia. Miksi et haluis elää mahollisimman kauan totuuden löytämiseen?
*yrjöää*
mee ny vaa, kyl se siitä helpottaa ennenpitkää
oikeesti
Jaah, psykoosinyymi on herännyt.
annatko mummisi kakata kasvoilleni?
Yllättyisit kuule jos tietäisit miten moni muu ihminen haluaa että kaikki muut elävät kuten juuri hän haluaa.
Todista mun väitä vääräksi. Luuletko että tiedät totuuden kaikkeen ja sen takia voit vaan lopettaa sun elämän noin vaan? Herää.¨
Elaborate.
Itsemurha on rikos. Sun keho on valtion omaisuutta.
TTT myönnetty kesäkuun loppuun ilmaan yhtäkään uutta liitettä ":D". Vitunmoinen fiasko yleisesti mut mulle ei ollu ikinä näin helppoa sossus.