Sverigetråden - Morgonupplagan

God morgon god morgon!

Other urls found in this thread:

friatider.se/v-ldtog-13-rig-flicka-var-h-rdh-nt-och-v-ldsam
friatider.se/dan-eliasson-valkomnar-s-forslag-om-10-000-fler-polisanstallda-ett-fantastiskt-besked
svd.se/riksdagsmajoritet-vill-se-over-terrorlag/om/terrordadet-i-stockholm
en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_designated_terrorist_groups
svd.se/svenska-nazister-harmar-is
gp.se/nyheter/göteborg/bombdåden-kan-rubriceras-som-terrorbrott-1.4142744
friatider.se/flerfaldigt-domd-nazistledare-haktad-for-bombattentat-mot-syndikalister
expressen.se/gt/en-gripen-for-attentatforsok-mot-flyktingboende/
friatider.se/nazister-kopplas-till-bombdad-mot-asylboenden
svt.se/nyheter/lokalt/vast/utreder-om-nazistorganisation-kan-ligga-bakom-bombvag-i-goteborg
sv.wiktionary.org/wiki/projektera
twitter.com/NSFWRedditVideo

>falla av
okej vi tar denna :3

Den här var först. Gomorron tråd1.

återbrevar

är du vaken 24/7?

haha, aa.

aa, god morgon hörrni.

vakna

friatider.se/v-ldtog-13-rig-flicka-var-h-rdh-nt-och-v-ldsam

>1 år och 3 månader för att våldta en 13 åring med våld

Sverige är fan patetiskt. Hoppas att all poliser och domare rannsakar sig själva och säger upp sig.

Hiskeligt

friatider.se/dan-eliasson-valkomnar-s-forslag-om-10-000-fler-polisanstallda-ett-fantastiskt-besked

>10000 fler poliser

vad planerar juden?

Åsikt?

er bare innom for å si heng dere

har du gått och blivit en bög nu?

hehehehe

Va?

sluta va bög

Varför läser du friatider när de har fel så jävla ofta? Verkar kontraproduktivt. Nyheter är där för att summera mer detaljrik information. Men ifall de gör sitt jobb dåligt får du ju inte rätt information. Så då blir det bättre att bara läsa riksdagens nyhetsbrev tex.

svd.se/riksdagsmajoritet-vill-se-over-terrorlag/om/terrordadet-i-stockholm
>alla förutom V vill att det ska vara olagligt att tillhöra Terror föreningar
De skyddar väl kanske AFA.

Vad är definitionen för "terrorförening"?

fan vad jag älskar pojkar

jvdk

Fast flickor också.

En förening vars mål och syfte är att skapa terror, troligen.

NMR och sånt då? Behöver känna till de exakta kriterierna favä.

fann denna på le sweddit

Har ju inte hel fel favä.

Hahaha varför har friatider "fel så ofta"?.
Är det för att någon av jude kongolmeratets tidningsblaskor har lyckats hitta en felstavelse eller vadå?

Jag antar att de pratar om den utrikespolitiska attityden till gruppen.
en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_designated_terrorist_groups
Vi skulle då agera på vår egen lista.
Jag vet inte vad vi har för kriterier för detta dock. Kan nog läsa om det hos säpo.

Får göra det någon gång. Dags för frukost och lite intervallträning i skogen.

Vad sprider nmr för terror? De terroriserar ingen

>t.adtonbladet journalist

>dkn ingen rysk mammafv

asgeir...............................................

Han har ju rätt i det han säger. Finns många som säkert skulle vilja likställa NMR med ISIS och liknande extremister.

>stormbögars kapacitet för abstrakt tänkande

gro mo

God morgon user.

mm jvdkn

vad menar du nu?

Med denna lag kan man förbjuda NMR

inget fel i det...

Tumblrbögpedofilen... var har du varit senaste tiden ditt vidriga jävla monster?

Vad har nmr gjort för dåd då?

Du behöver bara jämföra detaljerna hos de händelserna som de olika nyhetssajterna tar upp. Friatider är väldigt entusiastisk i att spekulera och presentera informationen som fakta. Jag har inte mycket emot att tidningar med politisk prägel spekulerar men de flesta är väldigt tydliga med det. De är också ytterst dåliga med att citera källor.
tex.
Var ifrån kom bilden? Jag tvivlar på att friatider var på plats vid dommen och tog den utanför tingsrätten.

Bor du under en sten eller?


svd.se/svenska-nazister-harmar-is
gp.se/nyheter/göteborg/bombdåden-kan-rubriceras-som-terrorbrott-1.4142744
friatider.se/flerfaldigt-domd-nazistledare-haktad-for-bombattentat-mot-syndikalister
expressen.se/gt/en-gripen-for-attentatforsok-mot-flyktingboende/
friatider.se/nazister-kopplas-till-bombdad-mot-asylboenden
svt.se/nyheter/lokalt/vast/utreder-om-nazistorganisation-kan-ligga-bakom-bombvag-i-goteborg

Det är juden som använder terrorn för att skapa en polisstat och folket jublar efter det

samma som du

Ifall de uppnår sina mål med terror ja. De är ju en tydligt antidemokratisk organisation så jag tror inte det är orimligt att de skulle göra det men jag har inte hört att de ska ha hållit på med terror hitintills.

>dkn förändrat schema idag
Trodde vi började 9:15 men det är 12:45

Har inte påstått att NMR gjort mer än att klibba favä. Det är inte poängen.

Säger bara att folk gärna hade applicerat den lagen på organisationer som kanske inte nödvändigtvis är faktiska terrororganisationer. Kan varken NMRs historia eller det nya lagförslaget särskilt bra. Borsta hjärnluddet nu, user.

oj läste inte orginal komentaren. Det borde vara lagligt rätten att bild föreningar kommer över. Samt att det blir super enkelt att förbjuda alla grupper gäller bara att peta in en agitator sen förbjuda gruppen. Detta låter helt klart judiskt.

De flesta länder har inte föreningsfrihet som vi har och det verkar ok. Men visst. Jag kan inte säga att man inte ska oroa sig.

Läste inte orginal komentaren förlåt

>alla länder styrs av juden
>gör det ännu lättare för juden
>det är okej

hahaha aa

Sandaler Ja/Nej?
min blattekompis säger att det är skitfult, ser själv inge problem med det.

alla svennehoror kommer skratta åt dig walla ingen ide

Vad fan är det för fel med SANDALER?

hahaha det är (((svd))) som gjort rundringningen också snacka om att trycka för en judisk polisstat

...

dålig Photoshop

En förening kan ta avstånd till aktioner. Lite av poängen med terror är att man har ett politiskt förslag för att stoppa dåden. Terror är ju inte en särskilt realistiskt tillvägagångssätt för att få politisk förändring ifall man inte är ute efter vad som nu är motreaktionen på terrorn men de är så det fungerar.

I NMRs fall vet jag inte hur de har yttrat sig om attentaten. Men Sverigedemokratisk ungdom har ju uppmanat till våld mot asylboenden utan att ta avstånd så det skulle inte förvåna mig ifall NMR gör det samma.
Har inget emot att de åker på straff.
Ifall någon säger att det är fult innebär det oftast att du inte är snygg nog att ha dig på det.

Inte botat din sexuella störning ännu?

>flygande matta och ostbågar

Namn på det spelet?? blir knäpp av att försöka minnas

ser helt ok ut favä men pallar inte att gå omkring och svettas sönder med vanliga skor

Rummel och rabalder som brukade spelas på Lattjo lajban?

Han kanske är osäker själv och projekterar.

>Truck of Peace drivers

sv.wiktionary.org/wiki/projektera

Projicera mann1.

Då inskränker du ju yttrandefrihet. Man får väll tycka vad man vill om dåd. Jag ska ju få tycka om isis och att deras dåd är superbra och även säga att jag tycker att mer dåd borde begås utan att straffas. Det som borde straffas är dåd på en individuell nivå, blir ju stört att bestraffa en grupp för vad enskilda individer gör och vad gruppens yttringar om den indeviden och dådet är. Annars börjar du ju inskränka i våra basala rättigheter

Jag vet. Telefonen rättade mig och jag var inte alert.

han ljuger på internet

nej du

Finns det kvar tjejer i Sverige som ej haft sex utanför seriösa förhållanden? Koncepten KK och ONS förekommer typ inte ens i stora delar av Sydeuropa och Centraleuropa men här verkar varenda tjej vara en hora.

Fast vi har ju lagar om uppvigling osv.

>sjuk
Någon som vill döda mig?

Är du bög? Isf ja.

Tänk om du hade fått åttorna, user.

Hur kommer det sig att killar kan ligga runt och det klassas som normalt, men när tjejer gör det så är de horor och skit. Liksom va fan är det för double standard??? Låt tjejer fucking va

Det är skillnad på att ha åsikter och ta på sig ett attentat user. Du får i fortsättningen (ifall detta klubbas) fortfarande tycka att ISIS är Sveriges räddning från synd eller vad du vill men du får inte vara med i organisationen när de är terrorförklarade.

QUEEEEENNN är du!!!!

Tror user tycker samma sak om killar favä.

nae din jävel

killar har svårare att få bra ligg och de blir inte gravida

Ja då är det ju en inskränkning att man inte får använda organiserad yttrandefrihet

sö po

så då borde vi inskränka mer?

Memes aside, is Gothenburg really that bad?

My gf and I want to move in together and it seems like a good option since uni is cheap and I don't have to marry her to get a relationship based residency

Cheers,

user

Funderat på kemisk kastrering? Tänkte innan du våldtar ett barn. Fast du kanske inte är kapabel till empati? Hade du varit det så hade du nog dragit från tråden då ingen vill ha dig här, inte ens fjollbögarna gillar dig.

Bög, har du gjort en intresseanmälan till det tjetjenska koncentrationslägret än?

Jävlar

ISIS-user du behöver inte oroa dig. Det kommer alltid finnas individuella attentat som du kan njuta av.

Jag gillar honom.

>mkn jag precis fick veta att den hund som blev fredslastbilad heter Iggy och var samma hund som jag funderade (skaffade dock en annan hund i slutändan) på att köpa för några år sedan.

Hundmord är inte ok

skulle aldrig kunna våldta någon öht så det är inget jag har funderat på nej

You are a tool, why don't you atleast have the manners to learn our language first.

In what aspect would Gothenburg be bad user?

Vilken är den bästa staden att bo i? (minst negrer)

Because I'm investigating options at the moment and haven't fully decided.

Så jäkla trött på min vän. Han bara leker filosofisk hela tiden fast han är typ den ytligaste jag känner. Ska leka att va så himla djup alltid.

Visby.