/mämmi/

kiisulla niin nälkä kiisu syö sormen

Other urls found in this thread:

yle.fi/uutiset/3-9563934
dailymotion.com/video/x2z9y8n
twitter.com/SFWRedditVideos

Käyn ostamassa viinaa

Кoт

miksi mämmi on täynnä apustettavia?

yle.fi/uutiset/3-9563934
>Ensin pommitetaan rakkaudella, sitten vaaditaan kohtuuttomia – näin uskonlahkot manipuloivat meitä
Ei kai nyymit oo langenneet uskontojen jutkutukseen?

porutogaru editione

Karjala?

...

awoo :-DD

...

Jaa

Masentaa aika paljon tän ryyppyputken jälkeen. Ruokahalua ei oikeen oo. Pitäiskö hakee karkkii?

Perkele kun kaupat täynnä neekereitä, ählämejä ja ryssiä.

t: maalaiskunta

ota sibs kans, muista suola

How do I get a japanese online friend?

t. japanese online friend wanter

kulnostaa sunnitelmalta

vituttaa kun ryyppäys ei oo enää hauskaa, darrat on vittumaisia ja siitä alkaa sellanen 2-3 päivän morkkis vaikka ei mitään hölmöiliskään

mutta kyllä se kalja vaan hyvälle maistuu

*wanker

HEI nyymiset joko ootte kattonut uutta Prison Breakin seasonia?

Olen katsonut vain kaksi ekaa kun ne tuli tvstä ja se toinenkin alkoi olla jo aika paska

kissa.

i dun know how to make friend.
t.hikikomori.takeshi

...

Pah, tilasin uuden hiiren, en kissaa

En. Suomen teeveestä ei ole tullut vuosiin mitään kahtomisen arvoista.

Postaan tän koska tekee mieli.

Tei!

kuinka lyhyt olet? jos olet alle 190cm oot aika manlet mun mielestä ite oon 200cm lyhyt ja aika hassun näköinen hessun näköinen lanklet

Minkälaiset välit teillä on teidän vanhempiin?

Paras noita

Miks toi pupu kylpee siemennesteessä?

145

>2017
>ei katso Maria Veitola yökylässä

Kuva on siis /mämmi/miitistä.

no kun se on jonkun pedon tekemä pedopiirros mä soitin jo fobballe

>miitti
Vihjaat siis että joku tulisi oikein vartavasten tapaamaan mämmiläistä nyymiä

Faijan oon tavannut ekaa kertaa kun olin jo 20v. Olosuhteisiin nähden ihan ok välit, soitellaan silloin tällöin. Varmaan tavattaskin useemmin mutta on tuota välimatkaa.

Mutsin kans sit taas tosi hyvät välit. Ja mutsin nykyinen äijäkin on ihan siedettävä.

kuka sitä vittupäätä nyt katsois

Rupee soittelee random japanilaisiin numeroihin ja kysele kaveria.

kolmio kautta neliö

en tiiä

...

Jaahas, aika juhlistaa viikkoa olusilla ja gambiinalla.

Oispa

mä yritin postata yhen pixelin kokosen kuvan ja se ei vittu antanut kun se sano että joku embedded file jotain

Ai niinkuin ne soittelee meille?

dailymotion.com/video/x2z9y8n

MEN_KÄÄ AL_KOON!
t. alko

Jee mulla alko pääsiäisloma ^^

Jumalten juomaa se gambina
Suomalainen martini

mitäs jos tommosen vois ostaa mut se maksais 100 000 ja 2000e/kk

alkaisitteko takoon rahaa otsa hiessä?

...

Patriisin valinat ellen sanois.

twitter
tosin eipä kaltaisesi hikky uskaltaisi laittaa viestiä toiselle ihmiselle

she wants your seed. what do you do?

vittu mä vihaan teitä kaikkia ootte pelkkiä luusereita, jotain työttömiä ja raksareiskoja, ootte pedofiilejä ja nistejä, ette koskaan tee vittu yhtään mitään muuta kun postaatte loleja ja puhutte jostain vitun politiikasta sillä tasolla että kaikki mitä te oikeesti teette on postaatte jotain vitun artikkeleita jossa lukee tyylin neekeri ryösti kaupan ja sitten vittu vaan vastaatte ja sanotte että joo pois suomesta noi, helvetin aivokuolleet weebit

dont give it ofc

Paras kiisu!

I will be your friend then Takeshi :3

Juuh

tää 100%

t. neekeri

oln tous tiype tolen toucha tyepr en ktps en kato nppstä olnkaa en katos n'iotsttä olenekaa olen touch typere tuo sattuiiu tunteseen tuo sattia tunetisiin

Menit sitten Full-Retard moodiin, vaikka ei koskaan pitäisi mennä Full-Retard moodiin.

>ette koskaan tee vittu yhtään mitään muuta kun postaatte loleja ja puhutte jostain vitun politiikasta
Aika mahtavaa, eikö?

Jaa

Ole hyvä.

t. Abdi al-Ali Faqiri

>politiikasta sillä tasolla että kaikki mitä te oikeesti teette on postaatte jotain vitun artikkeleita jossa lukee tyylin neekeri ryösti kaupan ja sitten vittu vaan vastaatte ja sanotte että joo pois suomesta
Joo tää vois kyllä lähtee.

T. Blackedia katsovat hopot

Semmonen nekru sieltä

Toi on paha.

Toi on oikeesti se kohta kun alkaa miettiä itsemurhaa kun menee lempiharrastuksesta motivaatio.

kato mitä Sup Forums:in oma kiintiösomppu? Teitkö jo päivittäisen langan aiheesta rotumiksaus?

Vitun japsit

ainiin ja lisään että kukaan teistä ei edes oo maistanut mämmiä koskaan

Asuntolaina

pommittaispa nyymi mua rakkaudella

AI MILTÄ MÄ NÄYTÄN
NO KAIPA KAIKI NÖRTIN KRITEERIT MÄ TÄYTÄN

Aloin juomaan viinaa

Haluan enemmän kuin maitoa ja hunajaa
(Olen muusikko mies)
Haluan enemmän kuin seksiä ja rahaa
(Olen muusikko mies)

vittu mä vihaan teitä kaikkia ootte pelkkiä luusereita, jotain työttömiä ja raksareiskoja, ootte pedofiilejä ja nistejä, ette koskaan tee vittu yhtään mitään muuta kun postaatte loleja ja puhutte jostain vitun politiikasta sillä tasolla että kaikki mitä te oikeesti teette on postaatte jotain vitun artikkeleita jossa lukee tyylin neekeri ryösti kaupan ja sitten vittu vaan vastaatte ja sanotte että joo pois suomesta noi, helvetin aivokuolleet weebit

Tytynyymi paikalla. Onko nyt hyvä hetki itkeä kuinka paskaa elämä on ja kuinka paljon sen takia juo viinaa?

vittu mä vihaan teitä kaikkia ootte pelkkiä luusereita, jotain työttömiä ja raksareiskoja, ootte pedofiilejä ja nistejä, ette koskaan tee vittu yhtään mitään muuta kun postaatte loleja ja puhutte jostain vitun politiikasta sillä tasolla että kaikki mitä te oikeesti teette on postaatte jotain vitun artikkeleita jossa lukee tyylin neekeri ryösti kaupan ja sitten vittu vaan vastaatte ja sanotte että joo pois suomesta noi, helvetin aivokuolleet weebit.

On

ei oo koska oot nainen ja ei sulla ole oikeasti koskaan vaikeaa elämässä

Juuh sellasta se on

fan Jag hatar er alla förfölja bara förlorare, något arbetslösa och raksareiskoja, förfölja pedofiler och knarkare, du kommer aldrig att göra jävla något annat när postaatte loleja och pratar om några jävla politik till den nivå som alla vad du folk gör är postaatte jävla artiklar märkta med stil neger avvägning och sedan knulla, men du svarar och säger att ja av från finska noi, hjärndöd som fan weebit.

fan Jag hatar er alla förfölja bara förlorare, något arbetslösa och raksareiskoja, förfölja pedofiler och knarkare, du kommer aldrig att göra jävla något annat när postaatte loleja och pratar om några jävla politik till den nivå som alla vad du folk gör är postaatte jävla artiklar märkta med stil neger avvägning och sedan knulla, men du svarar och säger att ja av från finska noi, hjärndöd som fan weebit.

Kyllä naisetkin voi yhtä hyvin syrjäytyä kuin miehetkin. Älä puhu paskaa

eбaть я нeнaвижy вceх вac пpecлeдyют лишь нeyдaчники, чтo-тo бeзpaбoтных и raksareiskoja, пpecлeдyют пeдoфилoв и нapкoмaнoв, вы никoгдa нe бyдeтe дeлaть ничeгo тpaхaть, кoгдa postaatte loleja и гoвopить o кaких-тo гpeбaных пoлитики дo ypoвня, чтo вce, чтo вы люди дeлaeтe postaatte гpeбaныe издeлия мapкиpoвaны пo Cтилю нeгp кoмпpoмиcc, a зaтeм тpaхнyть, нo вы oтвeтить и cкaзaть, чтo дa пpoчь oт финcкoгo Noi, глyпый, кaк aд weebit.

Voidaan itkeä yhdessä

jaa neekerit löytäny uuden pastan mitä pakottaa

ei voi, oot vaan valkoritaroimassa

Oispa

huomenta

pröööööt

mä oon suomeruotsalainen veroja maksava mies, itke vaan nekrujen perään mutta et sä taida olla yhtään mitään

mul on liian iso muna, ei tommosia vois panna kun reisien väliin

Iltapäivää kuule
Ryhdistäydy hyvä mies

Minkä takia toit sukupuolesi esille?

This makes 0 sense.

fuck I hate all of you persecute mere losers, something the unemployed and raksareiskoja, persecute pedophiles and junkies, you will never do fucking anything else when postaatte loleja and talking about some fucking politics to the level that all of what you folks are doing is postaatte fucking articles labeled by Style negro trade off and then fuck but you respond and say that yeah off from Finnish noi, brain-dead as hell weebit.