/mämmi/

Resilar- painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Aex3ql-Fv70
youtube.com/watch?v=4JrAPPc0Xys
youtube.com/watch?v=Rr7loPC3bJk
youtube.com/watch?v=MWX5793xu58
youtube.com/watch?v=9YsAyO9oW00
twitter.com/SFWRedditVideos

chopin

Apua, mä oon hukannut mun Resilar-kuvat

Ainoa huume jota ihminen tarvitsee on Jeesus.

Oispa tämmönen

Kannattaako yö /mämmi/

Ok mistä löydän sellasen?

menee vain vatsa sekaisin etkä saa enää unta

Avaa sydämesi, lue ja usko.

Luin koko kirjan, totesin sen olevan täynnä hirveetä kakkaa, ja käännyin saatanan puoleen.

Kui mä avaan sydämmen? Kuullostaa aika brutaalilta

semmoset psykoosit siellä

Kohta lentää ripuli!

Resilar, savut ja silokit on jumalten combo

Kerto siis toi gerbiilin kaima

Myyköhän ne kasvuhormoneja 19 vuotta täyttävälle jos on 172 cm pitkä? Ei haittaa jos menee mielenterveys, se on jo nimittäin mennyt.

Ei, mutta naishormooneja saa aika vapaasti.

Myyköhän ne kasvuhormoneja 20 vuotta täyttävälle jos on 171 cm pitkä? Ei haittaa jos menee mielenterveys, se on jo nimittäin mennyt.

myyköhän ne kasvuhormoneja 56 täyttäville jos on 154 cm pitkä?
ooon ihan vitun sekasin juuh viinaa vaan.

pröt pröt praap

piernustaa

Milloin se kolmas maailmansota alkaa

nyt pitäis pääsiäisenä rytistä

ei koskaan

mikään ei tule muuttumaan meidän elämän aikana

Tahtoisin vain seksiä puumanaista

Kaikki puumat joihin olen ite törmännyt ovat olleet lyhythiuksisia lesbon näköisiä pommeja tai yh-mammoja jotka eivät ole tajunneet miten nopeasti aika on juossut niistä ohi. Sellanen Hollywood näyttelijän tasoa oleva kuuma vanhempi nainen ois tosin varmaan aika hienoa kokea

>mene nukkumaan 10 aikaan ajatellen että heräät ajoissa aamulla
>herää puoli kahdelta yöllä täysin pirteänä
JUST

itsemurha

kukkololdi

Ite oon 200cm ja haluisin olla sellaset 10cm lyhyempi

voitin 25 sentin panoksella hedelmäpelistä 34 euroa

Itsellä 200C sauna ja 10cm penis

Itellä 100c sauna ja 20cm penis

kalja viina itsemurha sibelius talvisota sauna alvar aalto kekkonen kesämökki masennus avanto mm95 kiitospaita mutakuono petelius irwin lääkepöhnä perhesurma kirves hiihto armeija

gud jerb

Why won't Suomi and Eesti use more colors in their flags?

I mean, we could recolor the green to blue but then we'd become Colgate, aka Netherlands.

>vielä melkein kaksi päivää kunnes uusi kamen rider amazons jakso tulee ja on subattu
Tahtoisin vain lisää edgelord rideria.

Hello Hungary brother family man. What the HECK are you smoking tonight?

no nyt kun siel koreas on tää sota syttymäs ja pakolaistytyjä on suomeenkin tulos vaimoksi meille rehdeille suomimiehille niin jokos ootte omanne valkanneet lastista?

ite ainakin otan tän et näpis irti muut

youtube.com/watch?v=Aex3ql-Fv70

youtube.com/watch?v=4JrAPPc0Xys

hupikek?

törpikek

Oispa söpö tytär jolle opettaa ompelua, ruuanlaittoa, piirtämistä ja maalausta.

Otan ihan minkä tahansa koreatöttön kuhan se ei ole läski.

>mene mihin tahansa peliosioon twitchissä
>valtaosa miehiä
>mene irl osioon twitchissä
>pelkästään naisia

miksi naiset on niin huomionkipeitä?

>pakolaistytyjä on suomeenkin tulos
Vitut on.

Tsägällä p-koreassa bootataan talous nollasta samaan tyyliin kuin ex-neukkublokissa ja kielitaitoisella koreaboolla on jotain saumoja paikan päällä.

Toimi kuulemma Virossa & ryssissä aika hyvin.

Kerro lisää. Ihan oikeasti. Mietin vaan että mistä tälläinen halu tulee.

Helppoa rahaa. Puhu paskaa, näytä tissejä tai muutenvaan söpöile vähän niin tulee donations up the fucking ass. Helpompi siellä irl:lin puolella kun ei töttöjä kiinosta videopelti elementtinä, ellei kyseessä ole overwatch mikä sopii myös brainless sissy retardeille.

pedofiilisista tendensseistä (pedofilia ei välttämättä tarkoita seksuaalista kiinnostusta lapsiin, kuten nimi jo impliseeraa; pedo [lapsi] filia [rakkaus])

mikä helvetti on twitchin irl puoli

*ripuloi reisillesi*

Tykkään ite tehdä noita mutta yksin tehdessä on yksinäinen olo. Lisäksi tykkään asioiden opettamisesta.

Miehet haluavat kuvata itseään tekemässä jotain.
Naiset haluavat kuvata itseään

apua dippi uhkaa loppua ennen porkkanoita

Väsyttää jo nyt vitusti ja pitäis valvoo 15:00 asti ja vahtii jotain koiraa joka kuulema riehuu vitusti kun se herää

Onko keskivertonyymillä mitään, mitä he voisivat antaa aikuiselle naiselle?

Onko syy sille, miksi nyymit tuntevat monenlaista vetoa (seksuaalista tai ei) lapsiin se, että heidän kykynsä ei ole riittävä heidän ikäisiään vastakkaista sukupuolta varten?

Oon huomannut että esim norja generaalissa fetisoidaan rullatuolitytyjä. Heille normijamppa voi antaa jotain.

Juuh runkkasin just ja laukeamisen jälkeen vasemman säären lihakset alkoi värisemään. Tuntuu höpöltä

juuh penistä on tullut annettua

omanikäiset naiset alkaa kyllä rupsahtaa ennen kuin oon ikinä kokeillut seurustelua sellaisen kanssa lol

Oispa rulla tuoli tyty yde jota apustaa

No laiton just toiseen lankaan mutta oon 2m ja kyrpä 20cm mut mulla on acnea naamassa, niskassa, selässä, rintakehässä ja jopa kyrvässä

Et voisin ok kokoisen näppyläkyrvän antaa

En usko että pystyy. Yleensä keskiverto nyymillä ei varmaan sitä rahaa ole ja tykkäävät olla yksikseen sen verran että ei se meno vanhemman naisen kanssa varmaan onnistuisi ellei kyseessä ole vaan kikin antaminen.

Look at our flags. It needs to be more uniform. Y'all need colors in your flags

Colours are for fags

Haluaisin antaa rakkautta mutta sitä ei voi naisilta saada.

Veikkaisin että se ei ole se etteikö nyymi voisi "antaa jotain" ikäiselleen naiselle, vaan lähinnä se että nyymillä on luontainen tarve herruuteen, mutta kynnys saada "herruus" johonkin naiseen on korkeampi kuin nuorempiin.

Koska nyymit ovat miesten alinta pohjasakkaa, heidän kiinnostus kohdistuu ensisijaisesti muuhun kuin "normaaleihin" naisiin (esim 2d, lapset, ansat tai rampat)

youtube.com/watch?v=Rr7loPC3bJk

>Onko keskivertonyymillä mitään, mitä he voisivat antaa aikuiselle naiselle?
Jos jätetään pillu pois niin onko keskivertonaisella mitään mitä antaa nyymille?

Varmaan toi seksuaalinen kehitys jäänyt kokemuksien puutteen takia lapsen tasolle. Nuoremmat ovat "samalla viivalla" verrattuna tyypilliseen Sannaan joka on saanut kilometreittäin kyrpää ennen kuin on saavuttanut edes suojaikärajaa. Lisäksi tietty vertaispaine jota täällä kokee

jahas semmoset naisviha psykoosit siellä

Naisen kauneus perustuu naiseen itse. Hänen ei tarvitse antaa mitään.

Luonto on tehnyt miehestä kyvykkäämmän, ja näin ollen miehen kauneus perustuu miehen kykyyn ja siihen, mitä mies voi naiselleen tarjota.

Tästä todisteena on se, että kaikki mitä nainen näkee miehessä visuaalisesti vetovoimaisena on indikaattori miehen luontaisesta kyvykkyydestä (maskuliiniset kasvonpiirteet, lihaksikkuus, pituus)

nyt naisvihaajanyymi unohtaa täysin että naiset antaa lapsia miehille ja siitä kuinka hyvät geenit ja kuinka terveitä niistä tulee kertoo naisen ulkonäkö

Jos jumala ei tarkoittanut naisia vihattavaksi niin miksi hän sitten teki niistä niin vihattavia?

miehet niistä semmosia teki huonolla kasvatuksella, sen siitä saa kun tapellaan keskenämme kuka naisia eniten miellyttää, sodasta on liikaa aika, se aina tasaa sukupuolten arvostuksen

Koska jumalaa ei ole

Millä perusteella oon nyt naisvihaaja? Eipä sillä mitään objektiivista merkitystä ole perustuuko vetovoima henkilöön itse vai henkilön kykyyn.

Sillä on toisaalta se implikaatio, että pienempi osa miehistä onnistuu lisääntymään kuin naisista.

Miesvihaajahan mun tässä pitäis olla, koska tää todellisuus on aika julma niin isolle osalle miehistä.

Oispa joku jonka kanssa puhua näin kolmelta aamuyöstä.

kuuluu meidän lajiin että naiset lisääntyy enemmän kuin miehet, evoluutio ottaa kaikki riskit miehissä siksi älykkyyden ja lahjakkuuden molemmat ääripäät ovat miesten hallussa

luonto ei ole reilu, ei sitä kiinnosta meidän ihmisten oikeudentunnot, mikä on reilua ja mikä ei, pitää vaan ymmärtää miten se toimii ja sopeutua todellisuuteen

Hmm pitäis lukea matikan ja kemian pääsykokeisiin mutta ei jaksa. Pitäs ehkä unirytmikin korjata. Sit vielä viikko alkaa mulla sunnuntaista kun meen sillon salille ja pidän ikäänkuin viikonlopun torstaista lähtien. Tämmönen blogi täältä tähän.

prnuut

nyt alkoi piernustus

Nimenomaan. Mies joka ei ota riskiä päästäkseen huipulle ei tule onnistumaan parisuhdemarkkinoilla.

Tästä johtuen miehet ovat dominoivampia ja vankilatilastot on mitä on.

Like I said, we could try to make the Hungarian flag look more like you guys'

But sometimes abroad I like to wear our flag sideways, and pretend I'm Italian just for a little while. Because Italians are respected and cool, have a great football team and Hungary is super lame. :(

youtube.com/watch?v=MWX5793xu58

Juutalaiset on parhaita

Pikkutytyt on viattomia kun taas aikuiset naiset on likaisia huoria. Pysyispä ne pikkutyttöinä ikuisesti.

braapustus brööööt.

Pitäskö alkaa biologiks ja geneettisesti insiröidä itelleen alistuvia kissapikkutytyjä?

juuh

Kaikki naiset on huoria.

Miettikäähän nyymit jos ihmisillä toimis lisääntyminen samalla tavalla kuin merihevosilla.

teen hauiskääntöjä paskapostaamisen ohessa, pilluntuloa ei voi kohta estää

Ei kai niitä pelkkien haukkarien koko kiinnosta. Tai vitustako minä tiedän

Pitää olla mega kyrpä kans

Näin yön ja humalan suojin voin myöntää että minulla on pienen pieni fetissi lihaksikkaita piirroshahmoja kohtaan. Älkää kertoko eteenpäin.

Laitoin uutisvinkin iltasanomiin.

Näen jo uutisotsikon
"PALJASTUS: ANONYYMILLÄ FETISSI LIHAKSIKKAISIIN PIIRROSHAHMOIHIN
Asiantuntija: Lihaksikkaat naiset ovat nyt äärioikeiston ja sovinismin symboli"

Syön seksikkäästi banaania.
*syö seksikkäästi banaania*

froks teme

youtube.com/watch?v=9YsAyO9oW00

Oispattaa näin vartinyli viisi aamulla.

>herää
>koreassa ei vieläkään rytise
Vittu meen sitten takaisin nukkumaan

Huomenta mämmi.

HYVÄÄ HUOMENTA!

>stk olet juuri menossa nukkumaan ja muut heräilevät

Vitun normot

Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa, en saanut unta pitkäaikaistyöttömyyteni ja kusevien opintojeni aiheuttaman paniikkikohtauksen takia