Sverigetråden - Antonupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=kE4kmNzyDGI
youtube.com/watch?v=9BJ3c9YrGSs
twitter.com/NSFWRedditImage

Forst for welfare gibs

Daniel wreström är den enda martyren som sverige har, anton var ett robot.
youtube.com/watch?v=kE4kmNzyDGI

>kvinnor
>åsikter

bög...

Jag vill knulla pf ikväll men orkar inte gå till grindr

Ha kul nu mina vänner

youtube.com/watch?v=9BJ3c9YrGSs

>blev bokstavligen bara mördad
????

Krulle eller kebabpizza?
Norrlands Guld Dynamit eller Sofiero 7.5?
Nationalteatern eller Lars Demian?
Min kväll/eftermiddag, ni bestämmer.

Norrköpingsfyllot?

Jag runkar till Linn Ahlborg varje dag.. en gång jag gjorde det 8 timmar i dagen...
OCH jag känner henne men hot vet inte vem av hennes killkompisar detta är, jag har runkat och sprutat i hennes BH och TROSOR... kommer ladda upp det

Skaffa anständig pv.

...

mm har du hört om salem marscher eller?

Skyldig.

>dkn för långt till bolaget och vet inte hur spårvagnar funkar
Tror jag ska sippa monster istället

Krulle
Sofiero 7.5.
Lars Demian.
Sköna puckar mannen.

knullade pf igår och ska göra det idag igen

jag handlar kläder på stanna hård

>nationalteatern

såsse jävel

>Skaffa anständig pv
>anständig pv

Finns inte, jag har varit ihop med flera killar de visade sig vara slynor och väldigt otrogna. Så är hellre singel och njuter av sköna kvällar med någon söt då och då.
Mysigt.

Spårvagnar är bara krångel nu för tiden.
Saknar 5 kr för barn och 10 för vuxna tiden...
Då kunde man åka till systemet i stan och ta en öl bak i vagnen.

Kan någon pinga tomte och säga att jag strömmar ikväll?

>såsse jävel
Nä, håller mig helt från allt som heter politik.

>Finns inte

bara din personlighet och ditt utseende som inte kan attrahera någon

kan tänka mig att grindrbögar är oanständiga

Jag finns favä.

Hää?
Ja? Men man pv:ar inte grindrbögar. Man bara knullar runt med någon för kvällen.

varför? hon är inte ens snygg

jga har inte en enda tshirt som inte har ett metal tryck på sig, bör jag begrunda självmord?

>Krulle
>Sofiero 7.5.
>Lars Demian.
Då får det bli så. Tack du.

hoppas du hittar någon favä :3

Jag handlar bara måttsytt.

Nej, men du kanske borde köpa några nya kläder.

Hittar alltid någon för knull ;3
Har en stor snopp, klarar hålla igång mig flera gånger efter jag kommer~~

vad är krulle för någontng?

posta bild på dig :3 är du en twink?

Kebabrulle.

Lars-Henrik...

>dkn ingen 2d fv

Ingen sprit idag Raffe?
Tömt flaskan med Rom jag köpte år dig?

men det är ju inte bara knul man är ute efter mannen >,

>dkn man drömde att man cyklade ner till badplatsen en stekhet och vindstilla sommardag och att man var snygg, smal och vältränad med bar överkropp
önskar att jag var naturligt atletisk favä istället för motsatsen

>posta
Hej reddit~~
Tyvärr så kommer jag aldrig breva bild på mig här~~
Är icke en twink, har mer massa och "manligare". Känns jobbigt när man får massa sötisar som har pappa-problem och ser en som en "pappa" och vill bli pumpad :S
Behöver inte pv~~~
De flesta är NEETs och gör inget om dagarna så nej tack~~

Träna då?

Nä känner mig lite krasslig, några öl och slappa i soffan får duga idag.
Romen sparar jag tills du kommer nästa gång.

jag och HAN är inte det...
är du neet?

...

när jag säger naturligt atletisk menar jag inte att man är vältränad utan att man både bemästrar sin kropp och faktiskt tycker om att röra på sig (vilket bör leda till att man är vältränad)

jag har varit en jävla soffliggare ända sen jag var liten

>är du neet?
Nej fy fan.

När man bor i Norrpan och ser en gubbe vid systemet innan stängning som går ut och knäpper en öl utanför varje Fredag.. Han heter Raffe.
Du?
Är det du?

Men varför tränar du inte?

Oops. Hehe.
Kan det nog vara tyvärr.

men jag tränar???

>soffliggare sedan barn
>"men jag tränar????"
vad globen

snackar ju om naturliga böjelser hallå

Kek då har vi snackat ett par gånger.

beskriv hur gubben ser ut, user

>Finns inte, jag har varit ihop med flera killar de visade sig vara slynor och väldigt otrogna. Så är hellre singel och njuter av sköna kvällar med någon söt då och då.

Svenska "män"

hur gammal är "raffe"?

Varför finns det inga gotlänningar i tråden?

mizaki är från gotland

Är grindrbögar oförsiktiga? Kan tänka mig att folk generellt inte heemar bögar i Sverige längre så borde vara lätt att med fejkprofil locka någon äcklig bög för träff och sedan slå ihjäl "honom". Dumpar man kroppen i havet så kommer inget hända då ingen kommer sakna bögen. Bögens föräldrar hoppas nog bara deras vidriga "son" tog sitt liv så de kan slippa bördan av att ha en äcklig bög som son.

jvdk

35+, "härdad"på fyllo sättet, skinnjacka, skinnskor,jeans, blond och mustasch.
Trots allt ser han ganska respektabel ut.

Har ni sett han utanför bolaget som står med skylten, "törstig"

kan det vara norrköpings fyllot?

Varför försöker du inte döda någon då?

trodde norrköpingfyllot var 20-25

till och med 40 kilos fällor lär väl kunna heema dig

ä-är han den svenska mjölkmannen (från hwndu)?

Det jag funderar på att göra ju. Snacka ihop sig med några polare och sedan starta upp mord på bögar.

Jaja tumblrbögpedofilen, har du otur är det dig vi får tag på först.

>Trots allt ser han ganska respektabel ut.
Bjuder på en öl nästa gång. .
Hehe nej, jag jobbar för mina slantar men vet vem du pratar om.

>Det jag funderar på att göra ju. Snacka ihop sig med några polare och sedan starta upp mord på bögar.

Najs, gör det. Hoppas du inte är bara all snack och ingen verkstad, flesta svennar är bara massa snack och gör inget.

du har skrivit dessa sorgliga brev i flera månader nu
rannsaka dig själv

Sluta låtsas som att du har vänner user. Det är okej.

Är ej svenne men ja de flesta svennar vill också se bögar döda.

>bara en person i tråden hatar bögjävlarna

haha mm, alla tycker ni är den värsta cancern

>Är ej svenne men ja de flesta svennar vill också se bögar döda.
Okej mannen, gör det döda så många bögar du kan.

mmm tänk dig en miljon nationalister som marscherar mot stockholm för att döda alla bögar där, vilken dag som helst nu

>men ja de flesta svennar vill också se bögar döda.
hmmmmm

Undrar igentligen hur många Anons man har varit runt när man har varit på bolaget här i Norrköping..

Får mig verkligen att fundera

Tänker att det borde gå snabbt och så vågar bögar ej längre träffa varandra över dejtingappar och liknande. Med nog mycket framgång så skulle man då kunna börja anfalla bögklubbar och liknande. Behöver ju inte ske på bögklubben utan räcker med att man slår ner bögar påväg därifrån och skär halsen av dem. Snart så kommer bögar inte våga visa sin störning offentligt.

jag brukar vara där 1-3 gånger/vecka.

Hälsa från mig nästa gång ni träffas.

t. user

Stämmer din äckliga homofil. Alla HATAR bögar.

Vilken då? jag brukar bara vara på den i Ingelsta

Trodde jag var ensam, så var det visst inte.
Och hur många från Norrköping finns här?

>dkn den mest "manliga" person man sett var en bög

Känns som att de tränar och lyfter vikter i större grad än heterosexuella män ju.

Bra idé favä, gjorde detta en gång med en polare. Tänk på att kirra en becknar-lur för under tusenlappen (köp den kontant 6 mån innan ni ska använda den), använd comviq kompis som ni ber ngn från hushboards att ladda på pressbyrån, så att det inte kan spåras till er, sen gräver ni ner luren och tar bara fram den när ni ska göra saken (era egna telefoner lämnar ni hemma såklart för att undvika pejlning).

andra tips jag kan ge, generellt: håll dig till 2, max 3 pers. sök aldrig upp killarna ni har mulat. raka skallarna så att ni inte fäller hår. bränn kläderna efter varje gång. köp pistol och ljuddämpare på darknet (gör det fr ett blbiliotek i främmande stad helst) och när ni skjuter så ha plasthandskar och täck pistolen med 2 lager plastpåsar, den undre ska vara förseglad med buntband mot era ärmar så att ni inte får krutstänk på ärmarna. påsarna bränner ni såklart med kläderna.

>tveksam till att alla i sverige vill döda bögar
>blir kallad homofil
tillbaka till mena med dig

ping säpo

Välbyggda män associeras med homosexualitet i Japan. Kanske ligger något bakom det.

Bör man tortera bögarna eller bara döda dem snabbt? De förtjänar ju att lida för all smärta de orsakat oss normala men man måste ju tänka på logistik och risk också. Ju mer utdraget mordet på bögen är, ju större risk att du åker fast. Även fast ingen såklart kommer sakna bögen och anmäla den saknad så finns ju en risk för vittnen när du utför saneringen eller att kroppen hittas. Det är såklart lätt om du har bögen i din lägenhet men är det på offentlig plats så måste det gå snabbt.

Ingelsta är bra. Då kan man handla lite käk inne på Coop Forum innan med.

oftast den vid ingelsta

Där ser man

Ja jävlar vad försiktig. Men det kanske är vad man måste vara? Jag tänkte mest att en död bög bryr sig ingen om markant och polisen kommer inte lägga ner några resurser på det men det kanske de gör? Finns väl PK-direktiv från ovan kan jag tro.

Om du efter att ha läst tråden i herrens år 2017 inte vill slakta den här jävla pesten så är du inte frisk.

>dkn ingen manlig pv att skydda mig från heemning
;~;

Okej, nu har jag bestämt mig. Flyttar mitt stöd från Libanonn till Norrköpingsfyllot som bästa trådpersonlighet. Gör mig inte besviken!

>t. norrköpingsfyllot

>De förtjänar ju att lida för all smärta de orsakat oss normala

Lmao user avskyr bögar så mycket för han blev våldtagen. Är detta det som man brukar kalla för stjärtsmärta?

Vilken ära!
Skål!