Sol og vårstemning-utgaven

Sol og vårstemning-utgaven

Forrige tråd:

Other urls found in this thread:

reddit.com/r/Cuckold/comments/65wv12/keeping_a_creampie_inside/?st=j1ml21g1&sh=376caac0
twitter.com/UncleChangNYC/status/853067957538365440
youtu.be/DGl5P6LnhF0?t=35
youtube.com/watch?v=45MySnotCGA
twitter.com/NSFWRedditImage

For krigersjeler

JEG...

Har jeg liten tiss?

15x13

Blir ho nokon gong so sǿt igjen?

2?

Aurora er dritt

Fy faen anonsen, kondolerar.

Jeg har mindre tiss enn det så nei.

Veldig bra brev, eg likar det VELDIG mykje.

Jeg har 17x15cm og regner det for å være kjempesmått (jenter har ledd av den) så ja.

Takk, fint at du setter pris på bidragene mine i tråden! :)

Det der tror jeg faen ikke noe på user.

ny...?

Mekker

Tissetassen min er bare et par centimetre lenger og tjukkere enn din, og jeg har fått hore av flere at den er massiv og FOR stor. Hva slags sklötter er det du har menget deg med?

Du skǿnar.

Slutt å snakke om pikk.

>My girl is going over to her bull's house tonight and is probably coming back with his cum inside her pussy. We've been disappointed so far about how the creampie eating has worked out for us, because although he cums a lot it tends to leak out of her before she gets home, and she uses panty liners to keep it from making a mess on her pants and car seat.
>We were thinking about maybe using a diaphragm or something to keep it inside when she does her post-fuck visit to the bathroom, but maybe there's a better idea out there? He doesn't want to know too much about what we do with his cum, so it needs to be on the DL. There's also the little matter of her needing to go pee after she gets laid to reduce the risk of a UTI, and when she does that it tends to push things out of her pussy.

reddit.com/r/Cuckold/comments/65wv12/keeping_a_creampie_inside/?st=j1ml21g1&sh=376caac0

Hva faen gutter?

...

Nei.

Hvorfor i helvete henger du på det brettet der på plebbit?

Du er klar over at det sier mer om deg, enn innholdet der ikke sant?

>han drar på reddit

Kva du lenkar til slikt i tråden for?
Kva faen har dette med Norge å gjer?
Kva faen er galt med deg?

fy faen..

Knasker: to skiver med peanottsmor, og et saftig lag smor under

Slurker: to kopper te med kanel-smak

WE

runker nå fåvæ

Nei.

>ikke norgetråden i filnavn eller trådnavn
En jobb...

twitter.com/UncleChangNYC/status/853067957538365440

Se her ja.

Jeg fikk en ide, kanskje jeg skal smore meg ei skikkelig niste og koke opp en termos med kaffe, putte snusdåsa i baklomma og bruke hele morgendagen på å gå meg en tur?

Er helt sant, har ikke hatt sex på over et år nå siden jeg er for flau til å vise fram tissen.

Jeg har mindre pikk enn deg, og kvinnfolk har aldri sagt noe sånt til meg fåvæ.

Du får slutte å menge deg med kvinnfolk som har vaskehaller mellom beina.

Pleier egentlig bare ta med meg vann, kanskje en pakke kjeks, eller rosiner, men som oftest ikke. Da blir jeg ordentlig sulten når jeg kommer hjem, og har bygget opp en appetitt til middag.

Han skrǿner jo bare i et forsǿk på å få folk til å bli usikre din tulling, hvor ny er du?

Det kan også være en ide. Grunnen til at jeg informerer dere om det er fordi jeg faktisk ikke har gått en tur som har vart lengre enn 10 minutter på sikkert 10 år, så jeg ble litt usikker i min sak.
Men det er jo bare å putte et bein foran det andre, er det ikke det?

Jeg vil jobbe for meg selv. Hva kan jeg utdanne meg til for å kunne tjene greit med penger som min egen sjef?

Lær deg å lage tråd for faen. Den forrige var heller ikke sökbar i katalogen.

Skjerpings.

Det hǿres fantastisk ut.
Ble litt misunnelig faktisk.

Det er dörstokkmila som er verst som regel. Når du er utafor döra, så er det gjort, og da er det bare å gå.

Bare ikke gå så du får ǿdelagte fǿtter i dagesvis. Det er en viss risiko når du er så uvant.

Du kan vel starte for deg selv i de fleste håndtverksyrker relativt lett etter en stund. Ellers så har man vel enkelte kontoryrker som revisor og advokat.

gode gud, her strekker ikke ord til for å beskrive min avsky

Dette. altfor mange nyhomser om dagen.

Hvis du er i OK form og har gode sko bor det ikke være noe problem, men velg kanskje en tur som ikke varer halve dagen? Et par-tre timer bor være maks sdm.

Hvilke kontoryrker tenker du på? Programutvikler etc.?

>utvikle programvare alene og forvente å tjene penger på det
jeg håper du er et forbanna geni, kompis

Post anime.

Jeg tenkte vel mer i retning de jeg nevnte. Det som er relativt lett er stort sett det som det er etterspǿrsel etter blant både små bedrifter og privatpersoner. Ikke at det er lett å sterte for seg selv uansett hva du gjǿr, men det er vel det letteste.

>Wikipe-tan

Takker for svar.
Anti-takk for svar.

>Retards i trådstarter

>dfn tör ikkje sei nei til påskeegg så eg samlar alt godteriet og kastar det i söpla

fy FAEN. Har noen her NOENSINNE fått captcha til å funke når du får gateskilt? Godtar faen meg aldri rutenevalget mitt.

Jaja... Eg gjer nå så godt eg kan, men eg e nå bare ein mann.

Bruk legacy-captcha.

>kastar det i söpla
Send det til flyktningbarna da vel, egoistjævel.

slurper ned en tine yt (sjoko smak)

>Retards
lei_av_driten_din.png

Fyfaeeeeen den Paradise episoden idad var helt ute av kontroll. 2 "helt på trynne cringe " program i en.

Hva er et greit ghetto-alternativ til bildebutikk som jeg kan bruke for å lage lavkvalitets megmeger?

Utenom maling selvssagt.

Gateskilt pleide å være omtrent det eneste jeg kunne stole på, men nå har omtrent alt begynt å "visne vekk" når du trykker på det som husnumre alltid har gjort. Jeg måtte gå gjennom rundt 20 captchaer i går for å breve et brev, det er nesten som om teknologien gjenkjenner at internettet egentlig ikke behover brevet mitt og prover å fortelle meg at brevet mitt er dritt.

De kalles handikappet, ikke retard.

Nå skjer det ting! En skumlete russisk fyr kom til Ices stream og er skummel.

twitch tv / ice_poseidon

>lavkvalitets megmeger
Trenger du noe annet en maling til det?

Midtkvalitets megmeger da.

>54 dager igjen til E3

Er du en nörd eller user??

E3 er kjedeleg, det skjer aldri noko.

Hva tror du?

>t. ser ikke på megmegvideoene på youtube etterpå

er egentlig ikke det
det er mange kule trailere og annonseringer

>

Ka e det?

Nei din lille...!

Pina det ikkje verdt å sitte å fǿlge med på tre dagar med kjedeleg drit for fem 3 minutt lange videoar.

...

Har du aldri trykket på "Settings"? Kom du i går?

youtu.be/DGl5P6LnhF0?t=35
nytt yndlingsband fåvæ

nei nå må dere slutte

Det er artig hvis man folger en fast gaming kanal, og ser de reagere og dekke det
syntes jeg da hehe

Dette er så jävlig ironisk at det ikke er morsomt engang

Det var kanskje gǿy for 10 år siden, ikke nå lenger.

Jaja, om du likar sånt skal ikkje eg stoppe deg.

Han duden ser jo helt ånds ut.

Hva tror dere skjedde med homoanon
fikk han seg en hårete kar tror dere

Kommer hver dag. Nei har aldri trykka på det. Vil ikke ha det på skjermen min i mer en 3 sekunder ffs

Ikke snakk dritt om Ernst

Jeg snakker om duden i trådstarter.

Du er jo her enda du?

Hahahah!

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!

Eg har sutte heime og gjort null og niks heile veka. Ikkje för neste veke vil eg sjå trombonepappa igjen

Hva tenker du om Assad?

Anbefal meg ein sang.
Gjer det no.

Nei jeg mente han med ballongfetisjen

MTC laget av S3RL

han er kjekk og töff fåvæ

youtube.com/watch?v=45MySnotCGA

Hei. Trenger du hjelp?

NOMA - Brain Power
Funky Dealer - jet set Radio