Moemin editie
Welkom: Jij en ik
Niet welkom: Hij
Moemin editie
Welkom: Jij en ik
Niet welkom: Hij
Other urls found in this thread:
dumpert.nl
twitter.com
eerst
ik haat blankies
je plaat blijft hangen
...
>je plaat blijft hangen
me haat blijft hangen bedoel je
>school hebben
>wil dood
>geen zin om zelfmoord te plegen
Verlos mij uit mijn lijden
M A A K M I J V A N B I N N E N W A K K E R
Hoe noem je een twijfelende Chinees?
je moeder
Een misschienees hahahahaha
Godverdomme ik moet naar Thailand, maar mijn loonslaaf werk geeft mij niet meer dan 2 weken verlof op een jaar
waarom moet je per se naar thailan
belgen kennende voor sekstoerisme met minderjarige meisjes
walgelijk.
Cambodia is ook goed,
>vrolijke mensen
>boedhisme
>goedkoop
>goed weer
>altijd feesten
>seks
>zotte natuur
>is niet spanje
Ik vind het altijd zo verdacht wanneer blankies op vakantie gaan naar Thailand
Je WEET gewoon dat ze daar verkeerde dingen gaan doen
Nieuw programma hier op tv, Alloo in de buitenlandse gevangenis, gaat op bezoek bij belgen die in het buitenland in de gevangenis zitten.
>allemaal pedofielen
wat de neuk
dit, maar thailand is nog enigszins normaal, daar gaan tientallen miljoenen mensen per jaar naar toe
wanneer een blankie zegt naar LAOS, CAMBODJA of de FILIPPIJNEN te gaan, dan weet je 100% zeker dat hij voor minderjarige sekstoerisme gaat
Welke Belg is geen pedo?
>tientallen miljoenen mensen per jaar naar toe
Om kinderen en manwijven te neuken.
Geen zinnig persoon gaat naar Thailand.
nee, wat je nu zegt is gewoon onzin
cambodja, laos en filippijnen, daar zou niemand anders naartoe gaan, thailand is gewoon wereldwijd vrij populair
Ik zal jou eens verbelgen
Ga dan naar een spaanse camping he
Waarom zijn de enige opties Spanje en Thailand bij jou?
Ik ga gewoon heel de zomer mezelf opsluiten in mijn kamer
Omdat het een zon vakantie is. Wat stel je voor?
De zon
mercurius
ik doe het al 3 jaar achter elkaar
Waarom, kom je niet graag buiten?
ik kom alleen buiten als ik naar de sportschool moet
1
Noorwegen, Zweden, Finland, Rusland, Groenland, IJsland en Canada hebben in de zomer veel zon.
Beetje triestig he, geestesziekje
goedemorgen vrienden
Geesteziekje komt vaker buiten
Goede uitgave
ben pastaminderjarige
Ja, alleen in de zomer tijdens het topseizoen als iedereen vakantie heeft om dan 7€ voor een biertje te betalen op het terras waar amper plaats is.
Rusland lijkt ook wel leuk. Maar denk dat je deze landen beter in de winter doet voor te zien hoe het daar echt is
Ach, dure vakanties heb ik geen moeite mee. Ik ga dit jaar naar Monaco en Zwitserland. Misschien ook even naar Engeland of de Noordkaap
Wat is je budget voor Monaco, en hoe lang blijf je?
€3-400
Onbekend, laat mij verrassen door een vriendin die daar woont en mij wat dingen laat zien.
hoelang kan je met 400 euro in monaco blijven? het lijkt me een best dure plek
Meid die ik ken woont daar. Heb vorig jaar in haar huis in Zwitserland verbleven voor een week. Hele week Zwitserland kostte €100
niet hem maar ik bleef bij een kennis van me die in Nice woont bijna precies 8 jaar terug (op de dag van die koninginnedag aanslag in 2009) en we gingen daarvandaan met de trein naar monaco, mooie rit en veel beter dan in monaco zelf blijven aangezien het zo duur is
monaco is wel echt een leuke stad om een dag doorheen te wandelen, echt verschrikkelijk mooi
dat klinkt erg chill. Heb ik ook wel in steden waar ik wat mensen ken
nooit gemerkt dat Nice zo dichtbij Monaco ligt. Ik ben ook wel van plan om er ooit eens naartoe te gaan, lijkt me erg mooi
blankies DNUG
Waar heb je het over?
Ja, ik weet niet hoe ik deze tweet ooit nog te boven ga komen.
opperkoek kutblankies
is het racistisch om te zeggen dat ik blanken HAAT?
nee alleen het omgekeerde kan
Maar je bent zelf blank
blankies hebben mijn land gedestabiliseerd, hebben mij vervolgens hier gebracht omdat alle vluchtelingen welkom zijn en willen me er nu weer uit??!?
Kankerblankies, BLIJF VAN MIJN LIJF
...
Dus.
Laatst nog geneukt?
>wees West-Europa
>koloniseer de Islamitische wereld
>buit de landen uit, mishandel de inheemse bevolking, creëer vazalstaten met gewelddadige marionetten aan de macht
>vervolgens stoppen de VS en de SU het kolonialisme, het Westen is nu vrijwel Amerikaans en West-Europa volgt Amerika overal in als een brave hond
>het Westen gaat onder leiding van Amerika verder met het destabiliseren van de Islamitische wereld t.b.v. Israël enerzijds, de Trumandoctrine anderzijds
>SU doet het tegenovergestelde en destabiliseert de Islamitische wereld t.b.v. de expansie van het communisme
>als gevolg hiervan radicaliseren Islamitische landen over de gehele wereld, goede voorbeelden onder andere Iran, Irak, Libië, Afghanistan enz.
>veel hoog opgeleide burgers die vrijwel supermenselijk zijn in hun vergevingsgezindheid radicaliseren echter niet en moeten dus vluchten
>het Westen die dit allemaal heeft veroorzaakt is genoodzaakt om vluchtelingen te accepteren vanwege bepaalde verdragen en doen dit in ZEER beperkte mate
>wij vluchtelingen komen naar het Westen
>vervolgens krijgen wij te horen dat we terug naar onze eigen land moeten en dat wij zeuren enz. enz.
Europeanen zijn walgelijke zwijnen.
Niet onze schuld dat ieder ander ras inferieur is.
nee nog nooit...
ga beter integreren
Boeie, wij zijn toch ook niet meer kwaad op Duitsland.
Verman jezelf, stelletje gevoelige jankers.
>wij zijn toch ook niet meer kwaad op Duitsland.
Spreek voor jezelf. Ik heb mijn grootvader's fiets nog niet terug.
>het is de schuld van het Westen dat moslims radicaliseren
Zo, Ontwijker is er wel beter uit gaan zien de laatste tijd.
pas als alle fietsen terugzijn
Verliezer!
Wie is Ontwijker?
Dat meisje in de gif
Is al weer maanden geleden.
Warum ist Sumpfdeutsch so ein lustiger Dialekt?
...
niet gelezen
Geef fietsen terug
Kaggnazis
>>>>>/raus/
Luxemburg ist auch Deutschland und Luxemburg ist auch nazi. Ein paar Straßen in französische Namen umzubenennen, ändert gar nichts.
Wat blaf je?
dumpert.nl
blankies alweer DNUG
Es gab in Sumpfdeutschland auch viele Nazis. Viele die Hitler toll fanden. Viele, die bei der Deportation der Juden mitgeholfen haben. Wird heute nur nicht mehr drüber geredet oder es wird anders dargestellt.
Dat wordt lekker brommen voor die baardaap. Mooie opgeruimd staat netjes.
...
De fietsen, Adolf. Waar blijven ze?
Ok, das mit Luxemburg war ein Köder, ich weiß nicht viel über Luxemburg. Aber dass die Nazis in Sumpfdeutschland deutlich mehr Anhänger und Unterstützer hatten, als heute erzählt wird, ist wirklich so. In keinem anderen Land wurden übrigens so gründlich die Juden getötet. 97% aller Juden in Sumpfdeutschland kamen um, nur ca 45% aller Juden in Deutschland
>thee pleb zijn
Niemand houdt van mij.
Iemand eerlijk vertelt waar hij naar toe moest toen hij de weg vroeg.
Jij?
Ik zuip alles, alleen momenteel alleen oploskoffie in de bus wat echt nietbte haggelen is.
Maar beantwoord de vraag eens.
wie van jullie was dit
Lastig. Denk een luisterend oor zijn of aanbieden naar hun kant van de wereld te vliegen om te troosten. Probeer altijd aardig te doen tegen mensen.
Als je geen geestziekje bent, vindt ik je wel aardig oetz
Een jaar geen gluten gegeten voor mijn ex vd?
MAAR DAT IS GEEN LIEFDE
Waarom zou je willen dat iemand van je houd? Het is wel eigelijk wel beter zo als je puur op jezelf vertrouwd.
maar ik ben een idioot en ik heb een functionerd persoon nodig.
mei ijsje (jongen)?
IS HET AL...
weekend?
NEE, DOMME SNOL!
Nee, geen ijsjes autist!
ish'allah broeder
tyfus
>morgen tentamen Java
>kan er geen zak van
Ik ga het zo hard verstieren jongens
Gecontroleerd