/Norgetråden/

Gangsge bra utgave

Forrige tråd:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=CPhXKak_bHw
youtube.com/watch?v=1L8zGfKDCCY
youtube.com/watch?v=mkXyFnjUUA0
youtube.com/watch?v=MIgaWx48U8A
smash.no
nrk.no/urix/ytterste-venstre-seiler-opp-i-fransk-valgkamp-1.13477699
twitter.com/AnonBabble

forst er for F

Ikke tenk på å kjǿpe deg en prostituert.

>Inget banner
hvem lager ny? dette er UAKSEPTABELT.

>Trenger du kvittering?

Hvordan svarer du?

vil egentlig ikke det

Ja takk. Tusen takk når jeg får den. Hadet hvis de sier hadet forst, ellers hopper jeg over det.

Jeg nikker, mens pluggene i ǿrene mine lager akkurat nok lyd til at hun hǿrer at jeg hǿrer på country-acappella.

Bare om det er en bilett til en hemmelig rom hvor jeg kan spise deg så lenge jeg orker

MEKK SKIKKELIG TRÅD FOR FAEN
SAGER

BREV
MUSIKK
youtube.com/watch?v=CPhXKak_bHw

>Nei takk, hade bra!

yaay gutta ~

youtube.com/watch?v=1L8zGfKDCCY

=(

NY TRÅÅÅÅÅÅD

Hold kjeften, jævla autister!
Det har jo ingenting å si

>de armene
Er hyn tykk eller sterk?

Tei deg no, det er ikkje so viktig.

avfyrorama

Gi meg EN grunn til ikke å bli fullstendig degenerert ettersom at vår sivilisasjon unektelig går gjennom sine dodskramper akuratt nå.

>dfn ingen tykk urǿrtjv
youtube.com/watch?v=mkXyFnjUUA0

Rullestoljv

venter på tredje verdenskrig jeg
da skal jeg gå totalt gærne max fallut

Hva mener du med >>fullstendig degenerert

Skev bra music.

youtube.com/watch?v=MIgaWx48U8A

Så...hvem mekker?

Er på saken.

Det må man være degenerert for å være i interessert i.
Jeg tror den tredje ikke kommer tidsnok for vår generasjon, tror vi er akuratt gamle nok til at vi ikke kan delta i slåssingen når den kommer, desverre.
bli feit, få tatoveringer av kuk og fitte i panna, heroinavhengighet osv,. altså full-on hedonisme.

Jeg er ikke degenerert, jeg er en helt vanlig fyr som tilfeldigvis har en litt uvanlig preferanse.

>ingen banner
fy faen
full boikott

Vår generasjon må hindre det, og flere og flere forstår det hver dag.

>Boikotter tråd
>Får dubletter

Og derfor må du være i den beste mulige posisjonen, med mest mulig makt og innflytelse

HVITLOKSBROD HVITLOKSBROD SKULLE ONSKE JEG VAR DOD

Megmeger du meg bare, eller mekker du faktisk?

Snakk med folk i virkeligheten, Norge er fortapt. Ingen bryr seg, og om de bryr seg så er de innbitte forkjempere for hvitt folkemord og flyktningers rett til opphold i vårt land.
Det er lett å fole at "vi" har et grundig fotfeste hvis man sitter på 4kanalen, men tar man et skritt ut dora så innser man fort at kampen er mer eller mindre tapt.

>rullestoler er så episk at jeg må poste det hele tiden

JEG HAR FIRE SNUS I KJEFTEN GUTTA

FIRE
FUCKINGS
SNUS

FY FAEN JEG ER GÆREN ASS

*observes from the distance*

>*teleports behind you
>*pulls pants down
>owo what do we have here?
>nfu nfu

Bit gay m8

Rullestoljenter er jo deilige.

>*summons somali's
>GET HIM

Ingen banner?

Fy faen...

Jo, ja hei ja fitte ja jo hahaha, neeeei daaa haha ja fitte

i'm i one of you now?

Du din lille...!

>Searching for posts that contain ‘rullestol’. 676 results found.
>Searching for posts that contain ‘rullestoljv’. 569 results found.
>Searching for posts that contain ‘rullestoljenter’. 342 results found.

Er dette verdensrekord i autisme?

gi tilbake normandie pls

Det er ikke autisme, det er en legitim, hva skal jeg kalle det, preferanse?

>Norgetråden kan faktisk ikke tilbakevise dette

Det skal aldri tros at frihet, lykke og livet faller som en gave fra himmelen! Alt har sine rotter i din egen vilje, og ditt eget arbeid.

Når man har posta om det over 1500 ganger så vil jeg våge å påstå at det kan kalles autisme.

Noen ganger skulle jeg ǿnske at jeg kunne gå fem år tilbake i tid.

Ny-marxismen er faen meg på trynet fåvæ.

Heng deg din stygge fitte.

Den eneste grunnen til at Amerika ikke har gratis helsevesen allerede er fordi de hvite ikke er villige til å betale helsehjelpen til alle de dumme og overvektige negrene. Den eneste grunnen til at sosialisme har lykkes i norden er fordi vi alltid har vært 99% hvite.
Kun etter innforelsen av andre folkeslag ser vi hyperkapitalistiske bevegelser som liberalistene slå rot.

Kanskje det dummeste jeg lest. Men jeg kommer ikke til å se hvorfor det er dumt, bare at det er dumt.

t. (norgetråden/

får vell sove litt jeg da

Velferdskapitalisme er ikke sosialisme din mongo.

Ord har definisjoner.

Det er veldig mye sosialisme her utenfor ökonomidelen også. Polet f.eks. Eller våpenlover.

Norden er sosialistisk, håndtér det.

Hvem skal jeg stemme på i år, gutta?

>Kun etter innforelsen av andre folkeslag ser vi hyperkapitalistiske bevegelser som liberalistene slå rot.
Stem på oss til hosten folkens. Billig sprit og null velferdsinnvandring garantert, og du skal få royke tjall hvis du vil.

Liberalistene såklart. Det eneste genuint prinsipielle partiet bortsett fra NKP.

he-he-he, b-bare hvis du skriver med n-rmert ditt
>hæ?
telefonummret ditt... s-skal vi gå på k-kino?

Har dere endelig bestemt dere for at Rothbard hadde rett, eller runker dere fortsatt på "åpne grenser er frihet"-tankegangen?

det var tider det, gutta.

...

Ikke promoter dritt-ideologien din i norgetråden takk.

Delte meninger. Er en del anarkister i partiet men mainstreamen er vel litt mer Hayek og andre minarkister. Når det kommer til grenser er jo Liberalistene det eneste partiet som faktisk vil ha full kontroll på hvem som kommer og går, passkontroll osv, og de eneste som skal komme inn er de som kan betale for seg selv.

Stem på Sv eller rodt.
Vi trenger innvandrere for å tå hånd om den raskt aldrende befolkningen vår.

Huff nei, står over og håper dere har funnet ut av dette til neste stortingsvalg så får dere kanskje stemmen min da.
Eller vi kan gjore som Danmark og oppfordre vårt eget folk til å få flere barn (det virker) din jævla fittekuk.

Nei, vi trenger å bli kvitt det pyramidsepillet velferdssystemet vårt er. Dagens system er faen ikke bærekraftig, og legger bare regningen på de unge. Merk mine ord, Norge kommer nok til å klare seg en stund lengre enn de fleste land, men for eller senere (plus minus 50 år) kommer vi til å gå full Hellas.

Hanrei ideologi for autistiske tenåringer.
Håper en fredens lastebil treffer dere.

varför är norska jäntor så fula?

>T-takk du også

>vant en gratis Smash!® APP APP APP! på smash.no som jeg kan hente på en 7-Eleven eller Narvesen nær meg

salgsrepresentant for Nidar gå vekk

Tror jeg har fått hull i den ene tanna gutta. Fy faen.

hæ?

nrk.no/urix/ytterste-venstre-seiler-opp-i-fransk-valgkamp-1.13477699

Er dette litterær kommunisme?

Ja men sånn går det vet du.

storbritannien elsker norge!!!! :-)

Ser ut som diktatur for meg.

d-deg også

Det er jo lov å håpe.

...

Men det var jo ikke ekte kommunisme da tjommi ;^)

...

JEG ER TOM FOR SNUS

FY FAEN

neifordikommunismeeretklasselostpengelostogstatlostssamfunnogdetharaldriblittprovdfaktisktenkdetdukanikkeskyldepåstalinismenogsåviderefordiatdetharfeilethvergnagdetharblittprovdjegloverdegdetfunkermenneskelignaturfinnesikkeogkapitalismeerveldigondtogsosialismeerkjempebrajegloverdukanikkekallesovjetunionenkaptialismeogdukanikkekallevenezuelasosialismefordistalinismevarikkeettermarxsineksrifterogsdafvenezuelabasertesegpåoljesådaerdetikkeektesosialsimeogfyfaemjegbareelskerkommunismeliksomdethandlerommarkedetikkesantvisnakkeringenstatikkesanthvisdetfinneseikroneilandeterdetikkekommunismeoghvisfolkgårpåskoledererdetikkekommunismefordidaerdetklasserikkesanthorpåmegnårjegsieratjegveithvajegsnakkeromjegharlestmassemarxformyemarxfaktiskvissteduatmarxvarnautsånnsomossaltsådetjegmenereratdetmåværeetklasselostpengelostogstatslostsamfunnforatkommunismeskalværeekteogdetharaqldriskjeddikkefordikommunismeerumuligmenfordiingenharklartdetpgaKAPITALISMEogAMERIKAharodelagthvergangjegloverdegdeterderforhvisvibareproverengangtilsåklarervidetnokjegloverdegrodtkommerinnpåstortingetiårjegloverdegdennegangenklarervidetogdetblirkjempebraforselvomhvertlandsomharprovdsegpåkommunistiskeellersosialistiskestyresetthargåttretttilhelvetesåerdetVIsomkommertilåklaredetfordiviharlestmarxetparmereennalleandredetteblirbranåkjorervistemrodtdahahahahklassehanreiellerleveproletariatetlevefeminismenlevenegerkukjegelskernegremerennjegelskermegselv

nå må dere stå opp

hundra tusen takk
for eg e ikkje blakk
rullar meg en spliff, den e uten tobakk

Nå var det lite liv her fåvæ.

>side 7

HE BLI DE LIIUUUV

Amerika elsker Norge også

...