/Norgetråden/

Ingen svenske user utgave

Forrige tråd

Other urls found in this thread:

dagbladet.no/sport/plutselig-forsvant-talentene----dette-blir-snart-en-blendahvit-sport/67510866
youtu.be/fi0qImf7Pls
vg.no/rampelys/tv/tv-serier/tv-2-dropper-sommer-tv/a/23982124/
youtu.be/zwhq31Vj0aU
dagbladet.no/nyheter/mann-27-tiltalt-for-a-ha-truet-atte-jenter-til-voldtekt---jeg-sletter-bildene-hvis-du-er-snill-jeg-sletter-hvis-du-gjor-alt-jeg-ber-om-i-fem-minutter/67515038
nrk.no/urix/valgforsker-gir-klare-svar-om-usa-valget-1.13485939
youtube.com/watch?v=O1cnzaTQUqI
twitter.com/AnonBabble

Forst for ANIME

Ser koselig ut, men det skulle heller vært en ekte russisk sotnosjv som lagde god middag i stedet

Jeg må ringe et samtal snart gutta
Nervös gutta

Sa du svenske

Hjöm dei!

Vil egentlig ikke det

Germanske

Noen av dere er grei, ikke kom til Sverige i morgen

Ringer 23 30 50 00

åssen skjegg eller bart osv er det dere har?

Da går jeg da...Tror ikke jeg gidder kjope med noe til dere

dagbladet.no/sport/plutselig-forsvant-talentene----dette-blir-snart-en-blendahvit-sport/67510866

fy faen gutta
hvordan i HELVETE våger de HVITE JÆVLENE å spille fotball??????

>Innvandrerbydelene
fantastisk ord

Æsj

Kjǿrer denne stilen

>1990-2000
>blendahvitt landslag
>#2 på FIFA -rankingen og #6 på ELO-rankingen, 2 VM, 1 EM, spiller bra mot verdens beste lag med jevne mellomrom

>2017
>halve laget er innvandrere
>#86 på FIFA-rankingen, #71 på ELO-rankingen, ingen mesterskap siden 2000, sliter mot San Marino

BARE KNULL LANDSLAGET OPP NEGER

nå skal jeg slurke ett par pils og kurere dognrytmen gutta
ufeilbarlig plan

>FOR nå er de tidligere så dominerende innvandrergutta fra Oslo knapt nok med på noen av de yngre landslagene. Det beste av norsk guttefotball er i ferd med å bli blendahvit; altså nesten like etnisk ensidig som toppen av norsk jentefotball har vært hele tida.

>Da er det en fattig trost at de norske resultatene i aldersbestemt landslagsfotball ennå er gode. Både gutter-17 og jenter-17 er videre i EM-sluttspill neste måned.
Er denne negeren serios?

hvem /fornǿyd/ her?

youtu.be/fi0qImf7Pls

Hva tenker dere om dette?

>dfn ingen thicc kone

faen så stygge armer jeg har, lange og tynne

ER DU MEG!?

kVAsS?!

noen andre /Kompis Tordenståket/ her

jeg har like tynne håndledd som en ti åring

I fire år har det vært greit for NAV at jeg tar en pyskologtime i uke for å få penger av de.
Nå sier jeg til de at jeg vil ta opp fag, men da fikk jeg hore at til tross for de 4 årene hvor det har vært nok, så er ikke psykologitimer og å ta opp fag nok til å kvalifisere seg for de pengene jeg får selv om dette er faktisk MER enn det som var nok for.
Så istedet for å bare ta opp fagene jeg mangler og gå videre i livet må jeg nå dra på et kurs 3 ganger i uka jeg ikke trenger hvor ei kjerring som ærlig talt virket gal skal fortelle meg ting jeg allerede vet, hvor tiden jeg kunne brukt på å studert blir solt bort for å sysselsette noen udugelige kommunearbeidere.

eg e

Nautenes tid er over og hardtarbeidende mannfolk skal stå overst.

er dette den perfekte mann?

What is Norgetråden obsession with NAV?

>impliserer at det finnes en eneste nordmann i hele verden som er hardtarbeidende

Nei, dette er

Hadde det bare vært like mye mangfold som på cricket landslaget. Se så fargerikt og vibrerende det er!

FAR DIN?

Hva faen er egentlig cricket

>15 innvandrere mellom faren og sonnen(?)
KEBABET

Det er jo faktisk motsatt

Til og med han har en sånn avslappet tullejobb.

vg.no/rampelys/tv/tv-serier/tv-2-dropper-sommer-tv/a/23982124/

Sommeren er odelagt gutta

Tror det er et spill hvor man har en kule og en klubbe. Så skal man slå ballen gjennom noen ringer med klubba. Man spiller det ofte i hagen på sommeren.

Er det det samme som krokket? Eller fungerer det annerledes enn cricket? Eller er det bare navnet på internasjonal idrett som er forskjellen?

jaja
da var det bare å avlyse ferien

Det ligner litt på baseball og spilles hovedsaklig i England+tidligere kolonier.

hvem /curling/ her

>hva skal du i ferien da user
>n-nav kurs

Hvis jeg stemmer rodt får jeg gratis penger, ikke sant?

nav
skolen
&
sjukehusa!

Stakkars, jeg kan ikke si jeg skal på NAV kurs engang jeg

Det stemmer kamerat.

Nei, du får ingen penger, for du bor henge deg snarest

...

youtu.be/zwhq31Vj0aU

Husker dere å torke av sæden deres for dere går ut?

Hva gjorde vi feil user?

Hvor gikk det galt?

...

Mohammed var ganske chad.

Du tenkte det ville gå greit å slippe in tusenvis av muslimer, gi kvinner rettigheter og drite i norsk kultur.

Dette brevet er faktisk hva som gikk galt.
Istedenfor å fokusere på hva som gikk galt i sitt eget liv så skylder man på storsamfunnet.

>dfn mistet jobben på asylmottaket p.g.a. hjertelose nordmenn som begrenset innvandringen

jeg blir kvalm av deg
heng deg

Dette brevet er faktisk hva som gikk galt.
Istedenfor å fokusere på hva som gikk galt i sitt eget liv så skylder man på storsamfunnet.

Har du nettopp kommet hjem fra jobb hvor du har arbeidet hardt for å gi meg penger?

.

du blir sendt til gulagen

...

Den korte natt som jorden svaler, er fylt med sang av nattergaler, og alt hva Herren kaller sitt, kan slumre sott og våkne blidt, kan dromme skjont om paradis og våkne til vår Herres pris.

Det ånder himmelsk over stovet, det vifter hjemlig gjennom lovet, det lufter liflig under sky. Nu åpnes paradis på ny, og yndig risler ved vår fot en bekk av livets klare flod.

Alt skapes av den Ånd som daler, alt virkes av den Ånd som taler, den Ånd som skjenker lys og trost av kjærlighet med sannhets rost i Ordets navn som kom til jord og seierrik til himlen fór.

Våkn opp, all jordens dype toner, til pris for menneskets forsoner! Kom sammen, alle tungemål, i takkesangens offerskål! Og juble her ved Herrens bord nu, menighetens glade kor!

I Jesu navn da tungen gloder hos hedninger så vel som joder; i Jesu-navnets offerskål forenes alle tungemål. I Jesu navn skal tone da det evige Halleluja!

Amen.

tar meg en rask middagslur

tar meg en rask middagsrunk

tar meg en rask middagshenging

tar meg en rask middagsdusj

tar meg en rask middagsfrokost

tar meg en rask middagsgåtur

Tar meg en rask middagsblund

Gutta, vi kan ikke bare la en user gå helt bananas som dette her

dagbladet.no/nyheter/mann-27-tiltalt-for-a-ha-truet-atte-jenter-til-voldtekt---jeg-sletter-bildene-hvis-du-er-snill-jeg-sletter-hvis-du-gjor-alt-jeg-ber-om-i-fem-minutter/67515038

Voldtekt over nett ja ja tenke seg til.

Hvorfor ikke?

tar meg en langsom middagstenk

Er det innafor å ligge med firemenningen sin? Spor for en venn.

Ja? Å true noen til å utfǿre seksuelle handlinger er definisjonen av voldtekt.

nei
det blir for langt ut i familien
må nok jakte nærmere stammen

det er helt innafor.

innafor

"Nettovergrep", greit nok, men "voldtekt" ?

Föler ordet voldtekt blir mer og mer utvanna om dagen fåvæ.

Gi meg en grunn til å ikke begå mord-selvmord.

Da lærte jeg noe nytt. Takker anonsen.

nrk.no/urix/valgforsker-gir-klare-svar-om-usa-valget-1.13485939

Da var det klart. Rasismen vant valget gutta.

FUCK hvite "folk".

>"Fattige stemte overraskende republikansk - rike stemte mot Trump."
>"overraskende"

Egentlig ikke innenfor hvis du kan påvise slektskap. Er ikke farlig medisinsk, men er ganske umoralsk og er med i å erodere ned samfunnmuren mot incest og annen griseri.

Hva hore dere på gutta?

Akkurat nå horer jeg på: youtube.com/watch?v=O1cnzaTQUqI

Kamelen setter hiphop-Norge på hodet.

"Nettovergrep" er ikke et juridisk begrep, voldtekt er det, se Det har selvfǿlgelig flere alvorlighetsgrader, akkurat som f.eks. drap.

heng deg

>hiphop-Norge

eh... hva med nei :)

En firmenning er jo knapt slekt. Jeg har ikke oversikt over mine firemenninger i det hele tatt.

Tipp topp journalistikk dette her.

klassisk liberaler

fattige "rednecks" har den storste potensiale til å bli en av oss

Ja, men de kunne heller brukt ordet seksuelt overgrep, som er et juridisk begrep, istedenfor voldtekt.

Syns det er rart å bruke ordet voldtekt når det ikke involverer en person som fysisk penetrerer en annen person mot personens vilje.