/norgetråden/

Nasjonalromantikk-utgave

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=zKWwHBoM0SQ
youtube.com/watch?v=YBNBmfhMF6k
friatider.se/video-har-misshandlas-norsk-gymnasieelev-blodig-invandrargang
youtube.com/watch?v=kO7Q4qBpLus
youtu.be/Qmedu5Dzbag
dagbladet.no/nyheter/kari-jaquesson-etter-syria-besok-lovpriser-assads-soldater-og-hevder-hjelpeorganisasjon-er-terrorister/67564575
youtube.com/watch?v=VEsQtk2JzQ4
youtube.com/watch?v=IFilDOGD-YA
twitter.com/SFWRedditVideos

For pianister

youtube.com/watch?v=zKWwHBoM0SQ
>Ingen JV jeg kan hore på synth med
Fy faen....

forst for ekte neger timer

for aspergers

...

Er det en svensk kvinne?`HAHAHAHAH dere er fucking muslimer az XD KEKISTAN SKAL BEFRIE DERE! Hanrei svensker fy faeen ;D

>det er en sverigeanon episode

Heng deg, Sverigeanon.

Ok så ikke noe mincraft? INgen som vil spille minecraft?

Tror jeg har det instalert. Burder jo ha det.

vet du hva, kan ikke du bare henge deg selv fyllanon??

homse
heng deg selv

Ikke overraska at HDM sitter i tråden 0230 natt til söndag. Ingen venner ingen liv. Trist!

Men ok litt realtalk her. Har ikke hun der sånn masse hår under armene?

Altså det er jo greit det. Men synes det er litt rart å tilbe kvinner som ikke er råsexy. Altså man ber jo ikke til kvinner som har masse valker. Greit å valker altså, men det er jo ikke sexy da.

Også er det du som alger alle trådene? Er det sånn at hvis jeg subsriber på patreon så kan jeg velge trådstarterbilde/utgave?. Bare spor så.

Ja ok nvm

>barndommen din er borte for alltid
>du vil aldri være liten å spille ps2 igjen

Starta å spille minecraft igjen for rundt en måned siden fåvæ, hadde ikke spillt det på snesten 2 år.
Er jo nesten som ett helt annet spill nå jo

og*

jeg bare nevner det

och*

hueheehehuee xDDDD

youtube.com/watch?v=YBNBmfhMF6k

tre om morran
æ sitt herr å drekk
vatten

Hva som er sexy kommer an på den som ser.

Ja ok.

Drar å henger meg(piller) nå. Snakkes i det neste liv fåvæ.

>Er det sånn at hvis jeg subsriber på patreon så kan jeg velge trådstarterbilde/utgave?

Ikke gjör det din tosk.

får vell sove litt jeg da

>2017
>sove
Fy faen

Natti natt gullet. Ikke heng deg.

>dfn man bare har lyst til å dö mer og mer hver dag som går
jaja sånn kan det gå hehe :)

orkekke no jeg

alt er helt okay

friatider.se/video-har-misshandlas-norsk-gymnasieelev-blodig-invandrargang

youtube.com/watch?v=kO7Q4qBpLus

Charlottenlund vidregående i trondheim

fant den via youtube trash videos

Noen som kjenner historien? Gjerne navna

>friatider skriver om mobilvideoer av slåsskamper på ungdomsskolen

trist fåvæ

vil egentlig ikke noen ting

>mens vanlige medier tar av helt hver gang en eller annen nigger blir utsatt for rasisme
heng deg fåvæ

>ett år gamle nyheter
litterært hvem bryr seg

7 dager uten å runke gutta. Skal gå 30 dager uten

Våkn opp

youtu.be/Qmedu5Dzbag
vi var SÅ nære på å sende dette til eurovision gutta

>dfn du ikke eier en stilig vikinghjelm

siste!
noensinne!

vår kvinne

dagbladet.no/nyheter/kari-jaquesson-etter-syria-besok-lovpriser-assads-soldater-og-hevder-hjelpeorganisasjon-er-terrorister/67564575

Det var ikke en ukrainsk vektloftinggsotnosjv i sengen min da jeg våknet..

Visstnok stemmer 1,1% av medlemmene i forskerforbundet på Frp. Det får en til å tenke.

TRONALD FRUUUUUUUUMPFFFFFFFF

Morn, gutta.
Har litt lyst å spille en rpg. Har dere noen forslag? Ikke foreslå mǿrke sjeler, det har jeg spilt veldig mye.

Skyggelǿp: Hong Kong

Final Fantasy VII

Takk, frister ikke å spille Final Fantasy 7 fåvæ, Shadowrun er nok en mulig kandidat.

Gjerne kom med flere forslag

Dettut 1 og 2.
Vampyr: Maskeraden- Bloodlinje
Hest og sverd: krigband

Bra. Satt og tenkte på blodlinje faktisk. Begynte en gjennomspilling for noen år siden, men gikk for lang tid uten å spille, så jeg fortsatte aldri.

>Vampyr: Maskeraden- Bloodlinje

Fy faen for et basert spill. Det er steingammalt og alikevel så er det få rollespill som kan måle seg enda fåvæ.

Jeg liker Skyrim veldig godt

Noen som har spilt Styx Master of Shadows? Anbefales. Snikespill i damppunkstil hvor du er en liten goblin (svartalv?).

Orker ikke Skyrim, men takk for forslaget.
Jeg har spillet, men har ikke fått spilt det enda. Ser lovende ut.

Det er skikkelig goy. Noe som var ganske godt var at det ikke gir deg så mye hjelp som spill har en tendens til å gjore nå for tiden. Du får noen enkle tegninger som kart f.eks, og veivisninger til ting du skal finne må du tolke selv.

God historie også, men jreg er ikke kommet så alt for langt

Bra det, jeg gidder ikke snikespill hvor du kan se gjennom vegger og lignende.

Du har sånne ferdighetspoeng da som du bruker for å forbedre karakteren din og bruke sevjekreftene dine bedre, men det virker ikke som om de er for sterke. Jeg bruker dem relativt sjeldent liksom.

>Anonsene er snille mot hverandre i tråden i dag

G-god morgen..

morn

aldri skjont alt dette styret rundt Blodfodt fåvæ og nå skal vil visst toern bli annonsert ved E3 også, jaja kanksje de har lagd den litt lettere

Er jo ikke så vanskelig spill fåvæ. Det er bare det at folk er så jævlig utålmodig at de nekter å bli flinke på et spill.

Er det bekreftet egentlig? Trodde det var falskt. Det er forresten Blodbåret. Personlig syns jeg det er et fantastisk spill. Fǿler virkelig at de klarte å lage et skikkelig polert spill, når det gjelder enspiller-delen i det minste. Online og flerspiller-delen funket dårlig.

Ikkje hǿr på rykter fra Sup Forums, det er ingenting som antydar at det kjem ein oppfǿlgar.

Bra spǿr du meg. Fǿler det fǿrste var for bra, jeg syns heller From burde lage noe nytt fåvæ.

Syns From burde lage en skikkelig skitten kyberpönk versjon av Sjeler-serien fåvæ.

Hadde sikkert vært kult, men syns de burde gå litt vekk fra "sjeler-formelen". Selvom den er fantastisk.

Ja de burde vel egentlig legge hele greia på hylla eller så blir det vel fort bare sånn pengemelking som Kall til Plikt eller Slagmark-seriene.

Greenfors?

>dfn ingen laci green jv

Det har seg altså slik… siden jeg var liten har jeg vært fascinert av maur, og jeg kan ikke helt beskrive det. Maur tenner meg virkelig. Bare tanken på hvordan tusenvis av maur tramper på meg og biter på penisen min fǿrer meg nesten til orgasme. Noen ganger forestiller jeg meg verden som et muntert sted hvor jeg ganske enkelt kan gå ut og knulle i stykker en maurtue mens alle maurene får panikk og angriper den erigerte penisen min midt i den seksuelle erobringen, men det er allerede for sent. Jeg er underlagt et ubrytelig fokus og klarer ikke å stoppe. Jeg voldtar hjemmet deres med full styrke, deretter drukner jeg dronningmauren med den tyktflytende spermen min.

Hur får man en norsk flickvän som denna?
youtube.com/watch?v=VEsQtk2JzQ4

Dfn ingen russisk sotnosjv å gå sondagstur i skogen med for så å se film og kose med på kvelden

>Anonsen du skal vel i kirken i dag?

du blir homo og erkjenner at du liker en gutt forkledd som en jente.

Nei, jeg er en opplyst hedning, jeg tilber gudene til mine forfedre og lar meg ikke bli en hanerei til jǿdene.

>flickvän

Allerede vært der, hvorfor var ikke du der?

Gud liker ikke syndere.

Om det är en "kille" som ser ut som en sexig tjej, så inga problem. Ge mig alla norska söta personer.
Ja?

8888

t. homo

t.homo homo

Jeg dro på kino med to venninner i går kveld, teller det?

Hva skjer i kirken på sondag? Hva gjor man?

Det er vel bedre enn ingenting antar jeg

man sitter å hyler å bæljer over hvor fælt man har det

Slurper ned litt te med kirsebærsmak

eg e ein sånn ein viking eg

Hva tenker folket om mordet på Kennedy?

Det var selvmord.

>hun der
>er det du som alger alle trådene?
>hvis jeg subsriber på patreon så kan jeg velge trådstarterbilde/utgave?
Trodde ikke /norgetråden/ var så komplisert at noen kunne være SÅ nysoper.
Virker helt ærlig som om du er helt ny til hele Sup Forums, fåvæ
Ta og lusk litt mer.

youtube.com/watch?v=IFilDOGD-YA

>dfn ingen ukrainsk sǿtnosjv

Tror du man må være i hæren for å få en slik ukrainsk sotnosjv? Jeg vil ikke lope knærne mine i stykker for en liksom

Jeg vet ikke. Du må jo ha knærne dine i behold.

det er liksom det, jaja

sitter jo her jeg da

Du må ha knærne dine i behold for henne, mente jeg. Tenk hvis dere bor i åttende etasje i en blokk uten heis.

ja, kan jo ikke gå tur til prekestolen sammen om jeg ikke har knær

>gå tur til prekestolen
Er ikke akkurat hard å gå til Preikestolen. Kinesiske turister i stilletter går opp der daglig.

Må jo bære kanskje femti kilo på ryggen. Da skal du være i brukbar form.

Å ja, glemte de hadde odelagt hele jævla fjellet der med sånne stier og dritt