/NEDERDRAAD/

Hebben jullie ook weleens dat wanneer je een kop koffie of iets anders heet drinkt dat je dan een soort drang voelt om het zo over de persoon naast je leeg te gieten?

Heel vaak eigenlijk. Gisteren nog toen ik spaghetti aan het koken was en mijn kotgenoten binnen kwamen in de keuken. Ik had echt zin om dat kokend water over hen heen te gieten

Ja, dat is hetzelfde idee als je naast iemand staat op een grote hoogte, en je de neiging hebt om hem/haar eraf te duwen

youtu.be/PEikGKDVsCc?t=5m56s

Sociale jongen jij

Ben ik al aan het doen. Mijn idee is om zelf thee te maken en dat in een hip theeblik te doen.

Hoe klinkt een zelf gemaakte thee blend van rooibos, roos en gedroogde stukjes appel en één of ander hip theeblik?

Ja, als ik bijvoorbeeld in de bus zit dan bedenk ik me hoe ik de passagiers in een soort matrix-moment allemaal in elkaar sla door ze met hun tanden op de reling te rammen of gewoon uit de bus door de ruit te flikkeren. Dit beeld ik me zo bij elke passagier gedurende het hele ritje in.

Dit bedenk ik me zo de hele dag door bij iedereen. Teveel films gezien vrees is.

het is bij mij altijd een soort gedachte van "ik zou echt mijn hele leven kunnen verneuken door gewoon mijn kop koffie boven zijn laptop te legen."

Zou jij sociaal doen met mensen die geen persoonlijke hygiëne hebben en letterlijk de hele dag niksen terwijl ze op kosten van hun ouders een belachelijke """""studie""""" volgen aan een kunstschool?

>dvw je bijna in 50% van je dromen mensen vermood.
Ben ik psychopaat?

REEEEEEEE ik wil een vd

nee gewoon dom